Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lahti-meeting kuun viimeisenä keskiviikkona klo19 Renkomäen ABC:llä
#1
.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#2
Siinä riviä...


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#3
Kuvasarjaa..


Attached Files
.jpg   oky1.jpg (Size: 74.93 KB / Downloads: 1,625)
.jpg   lokki.jpg (Size: 84.31 KB / Downloads: 1,268)
.jpg   oky2.jpg (Size: 63.7 KB / Downloads: 1,272)
260Z -74, 350Z -04
Reply
#4
Pari kuvaa.


Attached Files Thumbnail(s)
                       

Reply
#5
Lisää kuvia


Attached Files Thumbnail(s)
                       
           
Reply
#6
Pari lisää


Attached Files Thumbnail(s)
                       
           
Reply
#7
Tossa kuvia 17.8. miitistä


Attached Files Thumbnail(s)
                       
   
Reply
#8
Oliskos huomenna aapeeseelle tulijoita?
Reply
#9
Vois vaihteeksi yrittää..
Reply
#10
Voisin tulla, jos vaan kerkiän.
Reply
#11
Onkos kukaan tänään tulossa? Mä tuun vierailevana tähtenä seittemän paikkeilla ainakin kattomaan että onko paikalle ketään ilmestynyt.
Reply
#12
Voisin kans tulla pyörähtää.

P.S. Zuikkikselle olis yhet jarrulevyt mukana
Reply
#13
Mä oon joskus 19 aikoihin kans siellä. Voisin poiketa.
260Z -74, 350Z -04
Reply
#14
Toni L Wrote:Mä oon joskus 19 aikoihin kans siellä. Voisin poiketa.

Saat tiivisteesi sit samalla.

Sarnpo: Nissaneita ei varmaan paikalla ole hirveästi mut koitetaan pälyillä, milläs vehkeellä oot liikenteessä? Mä tuun tolla mun "Gun metallin" ;D värisellä Mazdalla.
Reply
#15
Hyvä juttu. Niinjoo mulla on toi pihan näyttävin alfa. Mustilla racing-aluvanteilla. 8) ;D
260Z -74, 350Z -04
Reply
#16
No hitto, kävin pariinkin otteeseen siinä pyörähtämässä illan aikana mutta kun ei ollut yhtään tuttuja autoja eikä naamoja niin ei tullut jäätyä pidemmäksi aikaa  :-\
Reply
#17
Kylhän siel oltiin Wink
Reply
#18
Jep. Mäkin kävin pitkästä aikaa pyörähtämässä osia hakemassa, mutta tuumin että voisin käydä hieman ahkerammin Wink
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Reply
#19
Sarnpo Wrote:No hitto, kävin pariinkin otteeseen siinä pyörähtämässä illan aikana mutta kun ei ollut yhtään tuttuja autoja eikä naamoja niin ei tullut jäätyä pidemmäksi aikaa :-\

Joo, siinä funtsailtiinkin että hankala kyllä löytää porukkaa jos ei tunne ketään, enkä ainakaan mä oikein kehtaa alkaa huutelemaan datsunisteja yli sadan ihmisen joukosta.. Smile

Kellään ei ollut edes mitään rekvisiittaa päällä, eikä ulkonakaan tunnista edes autoista. Harmi homma että jouduit hukkareissun tekemään, täytyy yrittää miettiä jotain ratkaisua tähän vastaisuuden varalle.
Reply
#20
Mutta kauheen kylmä oli tuolla... >Sad Sad
Nissan z, ymmärrän vapariomistajien tuskan<br />www.500whp.net<br />www.slowtoys.fi
Reply
#21
NoSe Wrote:Joo, siinä funtsailtiinkin että hankala kyllä löytää porukkaa jos ei tunne ketään, enkä ainakaan mä oikein kehtaa alkaa huutelemaan datsunisteja yli sadan ihmisen joukosta..  Smile

Et kai Hiacella ollu liikkeellä? Samanlainen valkonen Hiace siellä oli parkissa kun mikä sullakin oli mutta kattelin että se kukkii paljon pahemmin kun muistin Tongue ;D että ei se toi voi olla. Jos oisin sisälle asti tullu ni olisinhan mä sut ja Lempan tietty tunnistanu mutta eipä tuo mitään, ei mulla vieläkään ois ollu kerhokalustoa alla enkä ainakaan asiasisältöä ois juttuihin tarjonnu 8)
Reply
#22
Sarnpo Wrote:
NoSe Wrote:Joo, siinä funtsailtiinkin että hankala kyllä löytää porukkaa jos ei tunne ketään, enkä ainakaan mä oikein kehtaa alkaa huutelemaan datsunisteja yli sadan ihmisen joukosta.. Smile

Et kai Hiacella ollu liikkeellä? Samanlainen valkonen Hiace siellä oli parkissa kun mikä sullakin oli mutta kattelin että se kukkii paljon pahemmin kun muistin Tongue ;D että ei se toi voi olla. Jos oisin sisälle asti tullu ni olisinhan mä sut ja Lempan tietty tunnistanu mutta eipä tuo mitään, ei mulla vieläkään ois ollu kerhokalustoa alla enkä ainakaan asiasisältöä ois juttuihin tarjonnu 8)

No nyt vasta tajusin kenestä on kyse. Smile Nickin kun olet vaihtanut niin ei mulla leikannut ollenkaan.

Joo kyllä se mun Haicee siellä parkkiksella kukki ihan keväisin elkein jo, alkaa vanhat myyntimaalaukset antamaan periksi. Keventää itse itseään, kulkee kohta jo tosi kovaa. 8)
Reply
#23
Onkos tänään ketään tulossa? Pitäis vissiin Terrassa käydä illalla niin samallahan tuossa poikkeaisi.
Reply
#24
Huomenna taas paikalle joka iikka ken kerkeää. Smile
Reply
#25
Sudittelen paikalle.
260Z -74, 350Z -04
Reply
#26
Voishan sitä tulla jos ei tuu uusia osia asennettavaksi vielä huomenna..

Edit: Tuun sit kehumaan yhden osatoimittajan maasta taivaaseen ja haukkumaan toisen alimpaan helvettiin..
Reply
#27
Voisin itekki körötellä paikalle...
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Reply
#28
Mulla onkin tänään joku osakaskunnan kokous klo 18, yritän selvitä sieltä mahd. nopeasti mutta voi olla että en ehdi ollenkaan.. Katotaan ny.
Reply
#29
Vois pitää vapaa-illan tallilta ja tulla haahuilemaan Smile
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#30
Huomenna 12.4 taas?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)