Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hyvät Coiloverit?
#1
Niin eli mitkä on hyvät coiloverit driftingiin?
Ilmeisesti Teinin Super Driftit ovat erittäin hyvät mutta onko ne niin paljon paremmat että kannattaa maksaa muutama ylimääräinen satanen?
Vai onko esim. megan racingit tai D2Confusedet lähes samaa tasoa teinien kanssa?
Reply
#2
Noi teinit on varmasti ihan järkevä hankinta jos oikeen tosissaan aikoo alkaa driftaamaan. Tietty noilla halvemmillakin luulis pärjäävän ihan yhtä hyvin. Sitten jos haluu oikeen panostaa niin esim. kei-office D1 spec alusta vois olla aika kova sana.. Tuolta voi kattella mitä alustoja D1 autot käyttää. http://www.d1gp.co.uk/competitor_roster.html
Harrastuksen ja mielisairauden välinen raja on hyvin ohut..
Reply
#3
Ihan über aloittelija olen driftingin saralla, mutta kai se on ihan järkevää ostaa kunnon tavaraa...
Noi kei officet olis kyllä todella kiinnostavat, mutta eipä taida kukaan kaupata niitä suomenmaalla?
Ja hintakin on varmaan +2000€...
Reply
#4
näyttää näköjään olevan tuolla sarjassa ihan oma maku alustoissa kun jousien jäykkyyksissäkin on skaala ihan laidasta laitaan ja merkki.. jossain ihan perus jäykemmät jousetkin vaan laitettu.. itel on meganin tolpat ja olen tyytyväinen niin radalla kun liikenteessäkin.. auto ei juuri niiaile eikä kallistele mutkissa ja perän saa iloisesti irti tiestä kun tarve vaatii..
Reply
#5
Eikös muuten nuo kei-officet ole nykyään DG-5Confusedet?
Jos on niin taitaa olla suosituin setti noissa D1 autoissa...
Mutta tosiaan mä en oli D1 kuski eikä mulla ole 500hp rx7Confusedkaa, joten ehkä jollain kesymmälläkin coilover setillä pärjää ;D
Mutta anyway, noi megan racingit on kuulemma kanssa hyvät, eikös ne ole suorat kopiot jostain cuscoista, teineistä tms...?
ja hintakin niissä on about 400€ vähemmän!
Mitäs muuten suurinpiirtein maksaa säädettävät takatukivarret? nehän on hyvä olla jos meinaa madaltaa kunnolla.
Reply
#6
Pepsi Wrote:Eikös muuten nuo kei-officet ole nykyään DG-5Confusedet?
Jos on niin taitaa olla suosituin setti noissa D1 autoissa...
Mutta tosiaan mä en oli D1 kuski eikä mulla ole 500hp rx7Confusedkaa, joten ehkä jollain kesymmälläkin coilover setillä pärjää ;D
Mutta anyway, noi megan racingit on kuulemma kanssa hyvät, eikös ne ole suorat kopiot jostain cuscoista, teineistä tms...?
ja hintakin niissä on about 400€ vähemmän!
Mitäs muuten suurinpiirtein maksaa säädettävät takatukivarret? nehän on hyvä olla jos meinaa madaltaa kunnolla.

tuolta löytyy jotain... molempiin s14 & s13

http://www.apexperformance.co.uk/catalog...f976a81e66
ex 200sx s14
Reply
#7
micco81 Wrote:näyttää näköjään olevan tuolla sarjassa ihan oma maku alustoissa kun jousien jäykkyyksissäkin on skaala ihan laidasta laitaan ja merkki.. jossain ihan perus jäykemmät jousetkin vaan laitettu..

Se "original" tarkoittaa jonku pikkupajan mittatilaustyönä tekemää, ei siis orkkisalustaa Wink Eipä noista huippupään kuskeista muutenkaan taida yksikään ajaa sellaisella alustalla jota saisi vastaavaa ostaa suoraan kaupasta..
Reply
#8
Taitaa suomessa olla ihan kova juttu kunhan on jutku coil overit alla vaikkakin jotkin kopiot. On kuitenkin johonki japanin hommaan lasten kengissä tää drifting. Luulempa että vaikka d2, megan racing tai apex performancen alustoilla pääsee hyvään alkuun. Ja kalliimpia teinin alustoja tais olla drift stylellä käytettyinä jos meinaa hyvää halvalla :-\
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&amp;id=&amp;d=c&amp;a=b&amp;pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Reply
#9
Jotain pitäis alkaa tunkemaan tuonne z32:n alle.
Mitähän sinne kannattaisi alkaa laittamaan?Coilit saisivat olla.

Miten nuo "Drift alustat" eroaa "tavallisesta" laatu alustasta?

Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#10
andyman Wrote:Jotain pitäis alkaa tunkemaan tuonne z32:n alle.
Mitähän sinne kannattaisi alkaa laittamaan?Coilit saisivat olla.

Miten nuo "Drift alustat" eroaa "tavallisesta" laatu alustasta?

SRB:llä on poistomyynnissä yhet Z32 coilit. Halvemmalla tuskin saat mistään.
Reply
#11
Terve!

Tietääkö joku näistä japanin tuotteista. Viime vuonna kävin Japanissa ja tarttui erilaisia drift lehtiä käteen.
Siellä on aika runsaasti "halppis" coilover alustoja alkaen 80 000YEN n.600€ ihan kunnon korkeus säätö (ei vaikuta jousen esijännitykseen)
Onkohan niitä mahdollista saada suomeen? driftstylen tai jonkun muun kautta?

tässä linkki yhteen sivuun
http://www.kts-web.com/product/damper/index.html
Reply
#12
öhlarit, konit tai bilsteinnit
300zx
Reply
#13
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit
Riippuu mistä roikkuu. Apex Performancen tolpilla pärjää vallan mainiosti kadulla ja satunnaisissa rata- ja sladitelukokeiluissa Smile

6/4 jousilla ne ovat suorastaan mukavat ja silti jämäkät.
Reply
#14
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit

Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#15
app Wrote:
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit

Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?

voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa
Reply
#16
Hyvät coilit??? Säädettävä korkeus ja jäykkä jousivakio taka... tarviiko pertti-perussetti muuta? toikin korkeuden säädettävyys vaan ulkonäön takia Big Grin
Reply
#17
Noi Apex Performancet on patruunaltaan jotkut Konit tms. johon on väsätty noi säädöt,
putkessahan on vakiona jo, kohtuu iisistihän tohon saa osaava sen väsättyä.
Eli tohon hintaan hyvät kadulle ja semi-kevyehköön ratakuritukseen.

Tän suuntasia arvioita tuli ammattitaholta.

Katotaas ku saa joskus kii, ja säädettyä viel.. :Smile Smile
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Reply
#18
Apex Performance = Megan Racing Street = Apexi EXV = http://www.bcec.com.tw/
Sisältää viestinpoistotakuun.
Reply
#19
Asentaja Wrote:
app Wrote:
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit

Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?

voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa
bilsteinit ja konit ei kestä jos meinaa driftaa enemmänki ku parkkipaikalla...
Reply
#20
+300hp Wrote:
Asentaja Wrote:
app Wrote:
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit

Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?

voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa
bilsteinit ja konit ei kestä jos meinaa driftaa enemmänki ku parkkipaikalla...
Onko fakta?
Reply
#21
kyllä..
Reply
#22
+300hp Wrote:kyllä..

Mikä kestää? Öhlinssit ja Proflexit tiedän hyviksi mutta se ei tavan palkansaajaa paljoa lohduta.. Smile

Huoltohan noihin Koneihin ja Bilsteineihin kuitenkin toimii, vaan miten lie kaukoidän merkkeihin.. Mulla on Apex Performancen tolpat enkä ole erityisemmän toiveikas niiden huollon sutjakasta sujuvuudesta. Aika näyttää kestääkö nuo mitään, ja jos ei niin mitä sitten tehdään. Tietoinen valinta hinnan, saatavuuden ja oletettujen ominaisuuksien välillä kuitenkin.
Reply
#23
Markus. Wrote:
+300hp Wrote:kyllä..

Mikä kestää? Öhlinssit ja Proflexit tiedän hyviksi mutta se ei tavan palkansaajaa paljoa lohduta.. Smile

Huoltohan noihin Koneihin ja Bilsteineihin kuitenkin toimii, vaan miten lie kaukoidän merkkeihin.. Mulla on Apex Performancen tolpat enkä ole erityisemmän toiveikas niiden huollon sutjakasta sujuvuudesta. Aika näyttää kestääkö nuo mitään, ja jos ei niin mitä sitten tehdään. Tietoinen valinta hinnan, saatavuuden ja oletettujen ominaisuuksien välillä kuitenkin.
Eiköhän tuo TEIN oo hyvä.
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&amp;id=&amp;d=c&amp;a=b&amp;pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Reply
#24
jeps teinit taitaa olla parhaimmat hinta laatu suhteeltaan tällä hetkellä
Reply
#25
Jos hyviä lähtee hakemaan niin Zeal, DG5, ATTKD ym on niitä huippupään merkkejä, hintaluokka 2-4ke. Ja yksi asia mikä kannattaa huomioida Öhläreistä puhuttaessa että Japsi-öhlärit tehdään kuulemma lisenssillä Japanin päässä ja niissä on kuultu olevan huomattavasti enemmän vikoja ja ongelmia kuin Euroopan Öhläreissä. Tiedä sitten totuusperää..
Reply
#26
+300hp Wrote:kyllä..

hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000eConfusedtä ylöspäin nurkka...
300zx
Reply
#27
Hel_racing Wrote:
+300hp Wrote:kyllä..

hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000eConfusedtä ylöspäin nurkka...

En tiedä mutta mä en nää mitään järkeä teettää siihen "300 heppaseen katu/drifting autoon" tollasta ylialustaa koska valmiita, halvempia ja varmasti riittävän hyviä coilovereita on nykyään markkinat pullollaan. Kuten esim. juuri noi Teinin super driftit..
Harrastuksen ja mielisairauden välinen raja on hyvin ohut..
Reply
#28
jusba Wrote:
Hel_racing Wrote:
+300hp Wrote:kyllä..

hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000eConfusedtä ylöspäin nurkka...

En tiedä mutta mä en nää mitään järkeä teettää siihen "300 heppaseen katu/drifting autoon" tollasta ylialustaa koska valmiita, halvempia ja varmasti riittävän hyviä coilovereita on nykyään markkinat pullollaan. Kuten esim. juuri noi Teinin super driftit..

en väittänytkään onkose järkevää hinnan puolesta vaan tohon et "ne on paskoja eikä kestä mitään...."
300zx
Reply
#29
Mulla on Apexi coiloverit ja oon ollut enemmän kuin tyytyväinen...Radalla ovat ihan älyttömän hyvät...
Reply
#30
HKS Hipermax D, ei pahaa sanaa. Ei ole tullut vastaan tilannetta jossa olis ollut noiden toiminnan kanssa jotain sanomista (jos ei lasketa S13:n luontaista puskemista mukaan)... Ja yllättävän mukavat katuajossa, makuasioita tietysti nämäkin.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)