Posts: 104
Threads: 10
Joined: Sep/2005
Niin eli mitkä on hyvät coiloverit driftingiin?
Ilmeisesti Teinin Super Driftit ovat erittäin hyvät mutta onko ne niin paljon paremmat että kannattaa maksaa muutama ylimääräinen satanen?
Vai onko esim. megan racingit tai D2 et lähes samaa tasoa teinien kanssa?
Posts: 100
Threads: 1
Joined: Dec/2004
Noi teinit on varmasti ihan järkevä hankinta jos oikeen tosissaan aikoo alkaa driftaamaan. Tietty noilla halvemmillakin luulis pärjäävän ihan yhtä hyvin. Sitten jos haluu oikeen panostaa niin esim. kei-office D1 spec alusta vois olla aika kova sana.. Tuolta voi kattella mitä alustoja D1 autot käyttää. http://www.d1gp.co.uk/competitor_roster.html
Harrastuksen ja mielisairauden välinen raja on hyvin ohut..
Posts: 104
Threads: 10
Joined: Sep/2005
Ihan über aloittelija olen driftingin saralla, mutta kai se on ihan järkevää ostaa kunnon tavaraa...
Noi kei officet olis kyllä todella kiinnostavat, mutta eipä taida kukaan kaupata niitä suomenmaalla?
Ja hintakin on varmaan +2000€...
Posts: 365
Threads: 54
Joined: Nov/2004
näyttää näköjään olevan tuolla sarjassa ihan oma maku alustoissa kun jousien jäykkyyksissäkin on skaala ihan laidasta laitaan ja merkki.. jossain ihan perus jäykemmät jousetkin vaan laitettu.. itel on meganin tolpat ja olen tyytyväinen niin radalla kun liikenteessäkin.. auto ei juuri niiaile eikä kallistele mutkissa ja perän saa iloisesti irti tiestä kun tarve vaatii..
Posts: 104
Threads: 10
Joined: Sep/2005
Eikös muuten nuo kei-officet ole nykyään DG-5 et?
Jos on niin taitaa olla suosituin setti noissa D1 autoissa...
Mutta tosiaan mä en oli D1 kuski eikä mulla ole 500hp rx7 kaa, joten ehkä jollain kesymmälläkin coilover setillä pärjää ;D
Mutta anyway, noi megan racingit on kuulemma kanssa hyvät, eikös ne ole suorat kopiot jostain cuscoista, teineistä tms...?
ja hintakin niissä on about 400€ vähemmän!
Mitäs muuten suurinpiirtein maksaa säädettävät takatukivarret? nehän on hyvä olla jos meinaa madaltaa kunnolla.
Posts: 346
Threads: 11
Joined: Nov/2004
Pepsi Wrote:Eikös muuten nuo kei-officet ole nykyään DG-5et?
Jos on niin taitaa olla suosituin setti noissa D1 autoissa...
Mutta tosiaan mä en oli D1 kuski eikä mulla ole 500hp rx7kaa, joten ehkä jollain kesymmälläkin coilover setillä pärjää ;D
Mutta anyway, noi megan racingit on kuulemma kanssa hyvät, eikös ne ole suorat kopiot jostain cuscoista, teineistä tms...?
ja hintakin niissä on about 400€ vähemmän!
Mitäs muuten suurinpiirtein maksaa säädettävät takatukivarret? nehän on hyvä olla jos meinaa madaltaa kunnolla.
tuolta löytyy jotain... molempiin s14 & s13
http://www.apexperformance.co.uk/catalog...f976a81e66
ex 200sx s14
micco81 Wrote:näyttää näköjään olevan tuolla sarjassa ihan oma maku alustoissa kun jousien jäykkyyksissäkin on skaala ihan laidasta laitaan ja merkki.. jossain ihan perus jäykemmät jousetkin vaan laitettu..
Se "original" tarkoittaa jonku pikkupajan mittatilaustyönä tekemää, ei siis orkkisalustaa Eipä noista huippupään kuskeista muutenkaan taida yksikään ajaa sellaisella alustalla jota saisi vastaavaa ostaa suoraan kaupasta..
Posts: 608
Threads: 13
Joined: Jul/2003
Taitaa suomessa olla ihan kova juttu kunhan on jutku coil overit alla vaikkakin jotkin kopiot. On kuitenkin johonki japanin hommaan lasten kengissä tää drifting. Luulempa että vaikka d2, megan racing tai apex performancen alustoilla pääsee hyvään alkuun. Ja kalliimpia teinin alustoja tais olla drift stylellä käytettyinä jos meinaa hyvää halvalla :-\
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&id=&d=c&a=b&pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Posts: 1,055
Threads: 34
Joined: Oct/2003
Jotain pitäis alkaa tunkemaan tuonne z32:n alle.
Mitähän sinne kannattaisi alkaa laittamaan?Coilit saisivat olla.
Miten nuo "Drift alustat" eroaa "tavallisesta" laatu alustasta?
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Posts: 8,291
Threads: 136
Joined: Mar/2002
andyman Wrote:Jotain pitäis alkaa tunkemaan tuonne z32:n alle.
Mitähän sinne kannattaisi alkaa laittamaan?Coilit saisivat olla.
Miten nuo "Drift alustat" eroaa "tavallisesta" laatu alustasta?
SRB:llä on poistomyynnissä yhet Z32 coilit. Halvemmalla tuskin saat mistään.
Posts: 4
Threads: 0
Joined: Jun/2005
Terve!
Tietääkö joku näistä japanin tuotteista. Viime vuonna kävin Japanissa ja tarttui erilaisia drift lehtiä käteen.
Siellä on aika runsaasti "halppis" coilover alustoja alkaen 80 000YEN n.600€ ihan kunnon korkeus säätö (ei vaikuta jousen esijännitykseen)
Onkohan niitä mahdollista saada suomeen? driftstylen tai jonkun muun kautta?
tässä linkki yhteen sivuun
http://www.kts-web.com/product/damper/index.html
Posts: 302
Threads: 13
Joined: Jan/2005
öhlarit, konit tai bilsteinnit
300zx
Posts: 243
Threads: 2
Joined: May/2006
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit Riippuu mistä roikkuu. Apex Performancen tolpilla pärjää vallan mainiosti kadulla ja satunnaisissa rata- ja sladitelukokeiluissa
6/4 jousilla ne ovat suorastaan mukavat ja silti jämäkät.
Posts: 4,663
Threads: 129
Joined: Mar/2004
Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit
Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?
Posts: 926
Threads: 18
Joined: Jan/2004
app Wrote:Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit
Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?
voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa
Posts: 219
Threads: 1
Joined: Apr/2004
Hyvät coilit??? Säädettävä korkeus ja jäykkä jousivakio taka... tarviiko pertti-perussetti muuta? toikin korkeuden säädettävyys vaan ulkonäön takia
Posts: 1,816
Threads: 48
Joined: May/2003
Noi Apex Performancet on patruunaltaan jotkut Konit tms. johon on väsätty noi säädöt,
putkessahan on vakiona jo, kohtuu iisistihän tohon saa osaava sen väsättyä.
Eli tohon hintaan hyvät kadulle ja semi-kevyehköön ratakuritukseen.
Tän suuntasia arvioita tuli ammattitaholta.
Katotaas ku saa joskus kii, ja säädettyä viel.. :
RS13 SR20DET -91 Red * Honda Accord K24 AT -04 Tourer Black
Posts: 542
Threads: 10
Joined: Sep/2003
Apex Performance = Megan Racing Street = Apexi EXV = http://www.bcec.com.tw/
Sisältää viestinpoistotakuun.
Posts: 33
Threads: 2
Joined: Feb/2006
Asentaja Wrote:app Wrote:Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit
Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?
voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa bilsteinit ja konit ei kestä jos meinaa driftaa enemmänki ku parkkipaikalla...
Posts: 243
Threads: 2
Joined: May/2006
+300hp Wrote:Asentaja Wrote:app Wrote:Hel_racing Wrote:öhlarit, konit tai bilsteinnit
Voiko öhlinssejä edes verrata noihin kahteen A-tarvike iskariin?
voi siinämielessä, että kyllä bilsteiniltä ja koniltakin kunnon kynäpamppuja saa teettämällä, jolloin tosin ollaan aika liki öhlareitten hinnassa bilsteinit ja konit ei kestä jos meinaa driftaa enemmänki ku parkkipaikalla... Onko fakta?
Posts: 33
Threads: 2
Joined: Feb/2006
Posts: 3,946
Threads: 33
Joined: Jul/2002
+300hp Wrote:kyllä..
Mikä kestää? Öhlinssit ja Proflexit tiedän hyviksi mutta se ei tavan palkansaajaa paljoa lohduta..
Huoltohan noihin Koneihin ja Bilsteineihin kuitenkin toimii, vaan miten lie kaukoidän merkkeihin.. Mulla on Apex Performancen tolpat enkä ole erityisemmän toiveikas niiden huollon sutjakasta sujuvuudesta. Aika näyttää kestääkö nuo mitään, ja jos ei niin mitä sitten tehdään. Tietoinen valinta hinnan, saatavuuden ja oletettujen ominaisuuksien välillä kuitenkin.
Posts: 608
Threads: 13
Joined: Jul/2003
Markus. Wrote:+300hp Wrote:kyllä..
Mikä kestää? Öhlinssit ja Proflexit tiedän hyviksi mutta se ei tavan palkansaajaa paljoa lohduta..
Huoltohan noihin Koneihin ja Bilsteineihin kuitenkin toimii, vaan miten lie kaukoidän merkkeihin.. Mulla on Apex Performancen tolpat enkä ole erityisemmän toiveikas niiden huollon sutjakasta sujuvuudesta. Aika näyttää kestääkö nuo mitään, ja jos ei niin mitä sitten tehdään. Tietoinen valinta hinnan, saatavuuden ja oletettujen ominaisuuksien välillä kuitenkin. Eiköhän tuo TEIN oo hyvä.
Nissan 200 Sx rs13 <br />Projekto:<br />http://forum.vastaheitto.com/index.php?topic=63.0<br />KUVIA JA INFOO:<br />http://www.dnsf.org/index.php?group=GALLERIA&id=&d=c&a=b&pid=3386<br />http://www.minunauto.com/?3586<br />http://power.1g.fi
Posts: 33
Threads: 2
Joined: Feb/2006
jeps teinit taitaa olla parhaimmat hinta laatu suhteeltaan tällä hetkellä
Jos hyviä lähtee hakemaan niin Zeal, DG5, ATTKD ym on niitä huippupään merkkejä, hintaluokka 2-4ke. Ja yksi asia mikä kannattaa huomioida Öhläreistä puhuttaessa että Japsi-öhlärit tehdään kuulemma lisenssillä Japanin päässä ja niissä on kuultu olevan huomattavasti enemmän vikoja ja ongelmia kuin Euroopan Öhläreissä. Tiedä sitten totuusperää..
Posts: 302
Threads: 13
Joined: Jan/2005
+300hp Wrote:kyllä..
hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000e tä ylöspäin nurkka...
300zx
Posts: 100
Threads: 1
Joined: Dec/2004
Hel_racing Wrote:+300hp Wrote:kyllä..
hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000etä ylöspäin nurkka...
En tiedä mutta mä en nää mitään järkeä teettää siihen "300 heppaseen katu/drifting autoon" tollasta ylialustaa koska valmiita, halvempia ja varmasti riittävän hyviä coilovereita on nykyään markkinat pullollaan. Kuten esim. juuri noi Teinin super driftit..
Harrastuksen ja mielisairauden välinen raja on hyvin ohut..
Posts: 302
Threads: 13
Joined: Jan/2005
jusba Wrote:Hel_racing Wrote:+300hp Wrote:kyllä..
hiukka epäilen tätä faktaa... mul ei oo ollu mitään ongelmaa missään laitteissa konien kanssa ja kun puhusin taannoin bisteinin hesan pään suunnittelian kaa tolpista niin se sanos et mun olis tarvinnu viedä auto sinne ja mennä keskustelee heijän kanssa mimmoset niiist tehään ja mihin käyttöön ja auto olis jääny sinne, ne tolpat olis tehty räätäli työnä ja olka akselit olis tullu samalla uudet ni hiukka ihmettelen ku joku tulee väittää ettei ne kestä, jos ne kestää kove missaki laitteis ku jossain 300 heppasis katuautois ja ylipäätänsä onko foorumilaisista kellään edes ollu tällasia tolppia kun hintakin lähtee yli 1000etä ylöspäin nurkka...
En tiedä mutta mä en nää mitään järkeä teettää siihen "300 heppaseen katu/drifting autoon" tollasta ylialustaa koska valmiita, halvempia ja varmasti riittävän hyviä coilovereita on nykyään markkinat pullollaan. Kuten esim. juuri noi Teinin super driftit..
en väittänytkään onkose järkevää hinnan puolesta vaan tohon et "ne on paskoja eikä kestä mitään...."
300zx
Posts: 243
Threads: 4
Joined: May/2004
Mulla on Apexi coiloverit ja oon ollut enemmän kuin tyytyväinen...Radalla ovat ihan älyttömän hyvät...
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
HKS Hipermax D, ei pahaa sanaa. Ei ole tullut vastaan tilannetta jossa olis ollut noiden toiminnan kanssa jotain sanomista (jos ei lasketa S13:n luontaista puskemista mukaan)... Ja yllättävän mukavat katuajossa, makuasioita tietysti nämäkin.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
|