Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Seinäjoki meeting
#1
Paikkana on ?? ?? läheisyydessä. Kellonaika ??:?? ja päivä ??, joka ??.



Tästä paikasta ja ajasta oli vähä keskustelua ja se aika/paikka-keskustelu voitas käydä loppuun vaikka klubipuolen vapaamuotoses, josta sen sit vois poistaa sen ratkettua.
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#2
No tossa kaks kuvaa, ei järin erikoisia :Smile Ei kerinny siinä aluksi montaa kuvaa ottamaan, vielä kun oli kaikki autot paikalla.


Attached Files Thumbnail(s)
       
R32 GT-R -94
S14a Racing Edition -99

--
ex. S13 -90
ex. S14a -98
Reply
#3
Meni itse asiassa vähän myöhemmälle, kuin aluksi oli suunniteltu, sori ;D

Piti jo aikaisemmin laittaa, mut ei ollutkaan kamerassa akku mukana, kun piti ne viikonloppuna ladata, fiksu jätkä ;D

Sjoki1
Sjoki2
Sjoki3
Sjoki4
Sjoki5
Sjoki6
Sjoki7
Sjoki8
Sjoki9
Sjoki10
Sjoki11
Sjoki12
Sjoki13
Sjoki14

Kaikkien linkkien pitäis toimia... ilmoitelkaa ellei näin ole, laitaillaan uudelleen... Wink
Reply
#4
Nyt pitäis olla töistä vapaata sunnuntaina, eli onko ketään tulossa Mondeolle?
All in all, not a happy chappy!!!<br /><br />&gt;',,==,,--.
Reply
#5
ssqv Wrote:Nyt pitäis olla töistä vapaata sunnuntaina, eli onko ketään tulossa Mondeolle?

Katsotaan kuinka pääsis... pitää siinä emännän kotipuolessa käydä sunnuntaina, mutta en tiedä yhtään kuinka sieltä ehtii käymään, riippuu varmaan kellonajastakin...
Reply
#6
Viiden aikoihinhan sitä on pidetty, sopis ainakin mulle.
All in all, not a happy chappy!!!<br /><br />&gt;',,==,,--.
Reply
#7
Ei kyllä viiden aikoihin ainakaan pääse millään, täytynee katsoa sitten toinen kerta...
Reply
#8
Tänään oli hieno miitti!

Mutta oli mulla asiaakin, eli onko täällä pohjanmaalla jotain koulua tai halpaa korjaamoa joka tekis pari pikku korjausta "halvalla". Ja tällä tarkoitan alle 50 euron tuntiveloitusta. Alkaa tuota pikku laitettavaa kertyä. Tietysti joku foorumilainen saa myöskin auttaa, kun ei omaa suht kuivaa paikkaa ole saatavilla.
All in all, not a happy chappy!!!<br /><br />&gt;',,==,,--.
Reply
#9
ssqv Wrote:Tänään oli hieno miitti!

Mutta oli mulla asiaakin, eli onko täällä pohjanmaalla jotain koulua tai halpaa korjaamoa joka tekis pari pikku korjausta "halvalla". Ja tällä tarkoitan alle 50 euron tuntiveloitusta. Alkaa tuota pikku laitettavaa kertyä. Tietysti joku foorumilainen saa myöskin auttaa, kun ei omaa suht kuivaa paikkaa ole saatavilla.
Eiköhän ammattikouluilta kannata kysellä ensimmäiseks... Tai no... Tuosta neuvosta en sitten ota mitään vastuuta ;D

Kattelin tossa noita Seinäjoki meeting kuvia, ja aika ykspuoliselta toi autokanta näyttää. Ei sillä, onhan 200sx ihan siisti, mut eikö muita malleja ole ollut? Tulis hieman vaihtelua. Muutaman kerran pitänyt tulla(ei tosin 200sx), mutta niin vaan jäänyt.
Käyttis: -98 Primera GT<br />&quot;Lelu&quot; Kawa ZX-9R -99
Reply
#10
Stimpe Wrote:Eiköhän ammattikouluilta kannata kysellä ensimmäiseks... Tai no... Tuosta neuvosta en sitten ota mitään vastuuta ;D

Kattelin tossa noita Seinäjoki meeting kuvia, ja aika ykspuoliselta toi autokanta näyttää. Ei sillä, onhan 200sx ihan siisti, mut eikö muita malleja ole ollut? Tulis hieman vaihtelua. Muutaman kerran pitänyt tulla(ei tosin 200sx), mutta niin vaan jäänyt.

Mä kävin siinä rengastien pakoputki huollossa, ja melkeinpä voin suositella sitä paikkaa. Ainakin omalla kohdalla hinta/työnlaatu suhde oli kunnossa...

Eipä täällä oikein muita kerho autoja olekaan. Pari S14a:ta olen nähnyt, ja 2 S14Confusedta joista toinen on mun. Sitten niitä S13 onkin aika monta kappaletta. Ei taida se Skyline kuskikaan tietää edes tästä dnsfConfusedtä.
All in all, not a happy chappy!!!<br /><br />&gt;',,==,,--.
Reply
#11
Kyllä varmaan korjaamolla on nopeampaa toimintaa, ja ei ne hinnat enään niin hirveitä ole. Riippuu tietenkin hommasta.

No ei yhtään GT Primeraa ole näkynyt paikalla? Vois joskus tulla sellaisella käymään. Jos vaan sais itsestä sen verran irti.

Joo eipä taida se skyline tietää koko hommasta mitään
Käyttis: -98 Primera GT<br />&quot;Lelu&quot; Kawa ZX-9R -99
Reply
#12
onkos porukkaa ollu näin talvisin mondeolla... pitääpä kattoa jos ulkoiluttais nipponia illalla sjoella päin Smile
Reply
#13
KuuSeTTi Wrote:onkos porukkaa ollu näin talvisin mondeolla... pitääpä kattoa jos ulkoiluttais nipponia illalla sjoella päin Smile

Eipä kai kun ei kesälläkään niin usein kovin paljoa ole porukkaa ollut paitsi tuona yhtenä päivänä jolloin oli Vaasasta vahvistusjoukkoja.
Ehkäpä tänä vuonna saisi taas järjestettyä edes yhtenä päivänä tuollaisen isomman meetingin.
Reply
#14
TeKu Wrote:
KuuSeTTi Wrote:onkos porukkaa ollu näin talvisin mondeolla... pitääpä kattoa jos ulkoiluttais nipponia illalla sjoella päin Smile

Eipä kai kun ei kesälläkään niin usein kovin paljoa ole porukkaa ollut paitsi tuona yhtenä päivänä jolloin oli Vaasasta vahvistusjoukkoja.
Ehkäpä tänä vuonna saisi taas järjestettyä edes yhtenä päivänä tuollaisen isomman meetingin.

Mitä jos kehittäis vähän jotain muutakin kuin vain Mondeolla istumisen?
Reply
#15
Onkohan se kyrkösjärven jääradan toinen osa ollenkaan yleisessä käytössä? Tänään kävin siinä isolla ja röykkyisellä radalla kierroksen ajamassa, ja se riitti. Mut se toinen rata jonka ympärillä on kuusenoksia, niin onkohan se käytössä ???
All in all, not a happy chappy!!!<br /><br />&gt;',,==,,--.
Reply
#16
ncf porukka kokoontuu joka kuun eka sunnuntai kafe frami,lla 14,00
siinä keskustassa,kelan alparkkissa autot yleensä
280 zx -83
Reply
#17
Tämä meetti olisi sitten taas sunnuntaina 4.11 Seinäjoella kelan alaparkissa klo 14.00, rupattelua ja sitten kaffille cafe frameen. Onko tulossa ketään?
Hyundai i30 1.4 bensan pihistäjä<br />N15 2.0 sportline (GTI) -98 (emännän kauppaohjus)<br />Datsun 100 A Le10 1975 Mr<br />Austin Mini 1.0 mini tonni luokan kilpuri<br />Datsun 1000 van&nbsp; (sunny)VLB10 -67&nbsp; <br />EX S13 -89<br />EX S12 FJ20e-85<br />EX datsun 100 A Le10 -76 Varaosakippo<br />Ex N16 1,8 2005<br />Ex P11-144 1,8 comfort 2000<br /><br />Elämä on ainoa sukupuoliteitse tarttuva tauti, mikä 100%:lla varmuudella johtaa kuolemaan
Reply
#18
sataA Wrote:Tämä meetti olisi sitten taas sunnuntaina 4.11 Seinäjoella kelan alaparkissa klo 14.00, rupattelua ja sitten kaffille cafe frameen. Onko tulossa ketään?

Kyllä tullaan, ellei ole 10 senttiä lunta maassa. Ainakin kaksi kyllikkiä yrittää ilmaantua paikalle, toivottavasti jokunen muukin tulisi.
As car legends go, few have had their flames as passionately fanned as the Nissan Skyline.
Reply
#19
Tämä meetti jatkunee tammikuun 6 tai vasta heli-maaliskuussa. katotaan nyt, tilanteen mukaan. Tähän voi laittaa viestiä onko paikalle tulijoita. Ei viitsi tyhjillekään tuota pitää. viimeiset 2 kertaa on osanotto ollut tasan 0.

satku
Hyundai i30 1.4 bensan pihistäjä<br />N15 2.0 sportline (GTI) -98 (emännän kauppaohjus)<br />Datsun 100 A Le10 1975 Mr<br />Austin Mini 1.0 mini tonni luokan kilpuri<br />Datsun 1000 van&nbsp; (sunny)VLB10 -67&nbsp; <br />EX S13 -89<br />EX S12 FJ20e-85<br />EX datsun 100 A Le10 -76 Varaosakippo<br />Ex N16 1,8 2005<br />Ex P11-144 1,8 comfort 2000<br /><br />Elämä on ainoa sukupuoliteitse tarttuva tauti, mikä 100%:lla varmuudella johtaa kuolemaan
Reply
#20
Pitää tosiaan herätellä tämä topic aikaisessa vaiheessa henkiin ja sopia jo joku päivämäärä milloin pidetään tapaaminen.
Oma näkemykseni ajankohdasta on vasta maalis-huhtikuussa, uskon että useat seudun autot ovat vielä talvehtimassa aivan alkuvuodesta.
As car legends go, few have had their flames as passionately fanned as the Nissan Skyline.
Reply
#21
Vaasassakin näitä Suxia sun muita Nipponeita alkaa olla ihan kiitettävä määrä, joten miten olisi joku "suurmiitti" joskus keväämmällä?

Voishan sitä vaikka kehittää jonkun "kiertoajelun" jossain tai jotain ohjelmaa yleensäkin kesän alkajaisiksi.

Täällä talvehtii kyllä suuri osa autoista, että ennen kunnon sulia kelejä, ei lähde kesäpallot rullaamaan monilla, mutta mielipiteitä asiasta?
Reply
#22
OJ Wrote:Vaasassakin näitä Suxia sun muita Nipponeita alkaa olla ihan kiitettävä määrä, joten miten olisi joku "suurmiitti" joskus keväämmällä?

Itse olen aivan samoilla jäljillä. Kyllä Seinäjoen ympäristössä sen verran autoja on että pienimuotoinen letkakin saataisiin varmasti aikaan. Voisi olla tulijoita jopa kauempaakin jos saadaan aika ja paikka selville hyvissä ajoin.
As car legends go, few have had their flames as passionately fanned as the Nissan Skyline.
Reply
#23
Juu tätä "suurajoa" varten pitää alkaa kasaamaan/informoimaan porukkaa ajoissa ja kunnolla, jotta saataisiin aivan älytön määrä nipponien omistajia paikalle. Maalis-huhtikuukin liian aikaasin, mulla ainakin vasta täys ruuvaus tuolloin päällänsä ;D Eikai, kelivarauksen mukaanhan sitä saa alkaa suunnittelmaan.
Reply
#24
Kyllä munkin mielestä huhtikuu on liian aikaisin ja juuri sen takia lähdinkin aikaisin kyselemään, että saataisiin mahd.paljon mielipiteitä, suunnitelmia jne. tehtyä, että olisi mahdollisimman paljon porukkaa mukana...

Ei kai paha olisi, jos tekisi jonkun vähän pidemmänkin reissun, esim. Tampere? Jyväskylä? käytäis pyörähtämässä toisella paikkakunnalla paikallisia moikkaamassa, syömässä jne... vähän samalla tyylillä kuin mikä oli tuo DNSF:n Night Run, mutta ajatuksena olisi lähtö ajoissa ja paluu illalla tai miksi ei yöpyminenkin jossain, mutta lähinnä ei yöajamista.

Siksi ajattelin kysymyksiä herätellä, että saataisiin mielipiteitä ja keskustelua heräteltyä, sekä reissua suunniteltua ajoissa ja mahd.paljon porukkaa mukaan Big Grin
Reply
#25
Mukana! Big Grin Itellekkin sopii varmasti paremmin mitä lähemmäksi kesää mennään.. Mutta ajoissa kuitenkin päivämäärä lukkoon ettei homma siirry ja siirry niinkuin monesti käy.
JZS161 E85
Reply
#26
Itse otan auton ajoon aina korkeintaan toukokuussa.
Ja yleensä tulee aktivoiduttua vasta syksymmällä kun on ratapäivät ym.
Tai tulihan sitä viime kesänä käytyä jo kesäkuun alussa BotniameetConfusedsä.
Siinä voisi olla sellainen "alkuverryttelytrippi" ensi kesänäkin.
Reply
#27
Voisihan sitä lähteä touko-kesäkuulla kylleä sinne pyörittelemään.
Skyline R33 Gts-t -94<br />Legnum VR-4 - 97
Reply
#28
Ehdottomasti mukana, jos jotain kiertoajelua järkätään...
Eikä sen nyt niin pitkä reissu tarvitsis olla (ettei tarvi olla hinaus-kalustoa mukana Tongue )
Opel Omega MV6<br />Nissan 200SX s14<br />Mazda 6 MPS
Reply
#29
Mä oon mukana, ku peräpukama! Big Grin Kuhan saan Säksän takaasi kasaan. Pitääs laittaa uuteen uskoon talviunien aikana. Smile Kuinka porukkaa pyörii näin muuten Seinäjoella? Muutaman S14:n ja Kyllikin oon nähny olevan liikkeellä samaan aikaan ku ittekki oon ollu.
Reply
#30
TMJ Wrote:Mä oon mukana, ku peräpukama! Big Grin Kuhan saan Säksän takaasi kasaan. Pitääs laittaa uuteen uskoon talviunien aikana. Smile Kuinka porukkaa pyörii näin muuten Seinäjoella? Muutaman S14:n ja Kyllikin oon nähny olevan liikkeellä samaan aikaan ku ittekki oon ollu.

Mä pyörähdin Sjoella viime yönä ;D mutta en suxella, kun se on nukkumassa Tongue

Ei ainakaan kerhokalustoa näkynyt 3 tunnin aikana :Smile

SharPei Wrote:Ehdottomasti mukana, jos jotain kiertoajelua järkätään...
Eikä sen nyt niin pitkä reissu tarvitsis olla (ettei tarvi olla hinaus-kalustoa mukana Tongue )

Jos ei kovin pitkää reissua tehdä, niin mikä olisi jengin mielestä sopivan "lyhyt"? Ja olisiko se juuri mahdollisesti päivän aikana tehtävä reissu vai mahdollinen yöpyminen jossain? Kohtuullisen hintaisella majoituksella tietenkin jossain Wink
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)