Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
V8/GTi kiihdytyspäivä. 20.8
#1
http://www.fhra.fi/fin/index.php?page_id...a1062a25bd

Onkos porukkaa tulossa kiihdyttelemään? Smile
P11 GT
Reply
#2
Kätyä tuli ja ihan hyvä päivä, keli oli passeli ja Opelikin kulki vihdosta viimein 12s puolelle.
Reply
#3
Upea keli ja hieno tapahtuma, onnea Mikollekin kauan haetusta 13s alituksesta.... Big Grin
Muutama Datsunikin oli paikalle eksynyt, musta S13 ja olisko ollu tumman punainen S14...
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#4
Kelissäpä ei tosiaan valittamista.
Kyseisellä S14:lla päräytin 14.275/160.84 , ei hyvä... mutta tästäpä pääsee vain ylöspäin Wink

EDIT: nopeus/hitaus lisäytty
Eihän sitä tiiä toimiiko se, mut saahan sitä kokkeilla...
Reply
#5
Mikko Wrote:Kätyä tuli ja ihan hyvä päivä, keli oli passeli ja Opelikin kulki vihdosta viimein 12s puolelle.

Paljos meni tarkalleen?
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#6
ExPReS Wrote:
Mikko Wrote:Kätyä tuli ja ihan hyvä päivä, keli oli passeli ja Opelikin kulki vihdosta viimein 12s puolelle.

Paljos meni tarkalleen?

12.881@177,65km/h
Reply
#7
Mun mielestä tapahtuman kovin "yllättäjä" oli kyllä kuparinruskea etuveto Corolla joka nyki 12.6s/178km/h aikoja helpon tuntuisesti...Ei ikinä olis voinu uskoa päällepäin että oli niin nopea... :o
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#8
Lake Wrote:Mun mielestä tapahtuman kovin "yllättäjä" oli kyllä kuparinruskea etuveto Corolla joka nyki 12.6s/178km/h aikoja helpon tuntuisesti...Ei ikinä olis voinu uskoa päällepäin että oli niin nopea... :o


Se on neliveto.
BMW M5 turbo
Reply
#9
Mikko Wrote:
ExPReS Wrote:
Mikko Wrote:Kätyä tuli ja ihan hyvä päivä, keli oli passeli ja Opelikin kulki vihdosta viimein 12s puolelle.

Paljos meni tarkalleen?

12.881@177,65km/h
toi on muuten hatun-noston arvoinen aika!!!!!!!!!
Reply
#10
Skorppi Wrote:
Lake Wrote:Mun mielestä tapahtuman kovin "yllättäjä" oli kyllä kuparinruskea etuveto Corolla joka nyki 12.6s/178km/h aikoja helpon tuntuisesti...Ei ikinä olis voinu uskoa päällepäin että oli niin nopea... :o


Se on neliveto.

Aijaa, no ihmekös et lähti niin hyvin... ;D Onko mitään tietoa tehuista?
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#11
Mikko Wrote:
ExPReS Wrote:
Mikko Wrote:Kätyä tuli ja ihan hyvä päivä, keli oli passeli ja Opelikin kulki vihdosta viimein 12s puolelle.

Paljos meni tarkalleen?

12.881@177,65km/h

Hienosti näytti kyllä manta kulkevan! Big Grin

Pikkasen meinas hermot mennä ku puoleenpäivään ei ollu yleisölle ollenkaan tauluja että olis voinu aikoja katella.
Siinähän sitte mietit että mitenköhä meni :'(
Official Member Of Pojatviihtyy.com<br />Ford Escort Rs Turbo S2 87-
Reply
#12

Aijaa, no ihmekös et lähti niin hyvin... ;D Onko mitään tietoa tehuista?
Quote:
tehoista ei ainakaan oo mulla tietoa mutta tekniikka puolella kuulemani mukaan pitäis olla 4-age,joku iso holsetti ja mega squirt..
SYLINTERIKANSIEN PORTTAUKSET/VIRITYSTYÖT SUPERFLOW 120 VIRTAUSPENKISSÄ!<br />KYSY YV:LLÄ!!!<br /><br />ACL Race Series ja Supertech moottorin osat! Pyydä tarjous!
Reply
#13
Tuolta löytyy kuvia tapahtumasta>
http://kuvia.1g.fi/kuvat/V8%26GTi-20.8-05/
Reply
#14
james Wrote:Aijaa, no ihmekös et lähti niin hyvin... ;D Onko mitään tietoa tehuista?
Quote:
tehoista ei ainakaan oo mulla tietoa mutta tekniikka puolella kuulemani mukaan pitäis olla 4-age,joku iso holsetti ja mega squirt..

joo, 1600tc siellä pellin alla oli ja ahdin oli Garrett, eikä sekään sieltä ihan pienimmästä päästä... Tongue Hieno peli!
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#15
Lake Wrote:
james Wrote:Aijaa, no ihmekös et lähti niin hyvin... ;D Onko mitään tietoa tehuista?
Quote:
tehoista ei ainakaan oo mulla tietoa mutta tekniikka puolella kuulemani mukaan pitäis olla 4-age,joku iso holsetti ja mega squirt..

joo, 1600tc siellä pellin alla oli ja ahdin oli Garrett, eikä sekään sieltä ihan pienimmästä päästä... Tongue Hieno peli!
Kyllä tosiaan meni tällä kertaa jos vertaa edelliseen kertaan jossa ajoi matalan 16s. Smile
Oma vakio Kadett meni 14.944/148.92! aikakortti>http://kuvia.1g.fi/Sekalaiset/V8&Gti%202...%20363.jpg
Reply
#16
Tulokset on tuolla -> http://www.fhra.fi/fin/index.php?page_id=110

Oksasen mosse oli päivän nopein, aika hemmetin hyvä on myös tuo Ritolan "316" bemarin aika eli 10.2 kun ottaa huomioon että autolla kierretään myös mutkarataa kohtuu nopeasti ja on ajettu driftingia jne.
Reply
#17
Oli ihan hyvä tapahtuma sen aika mitä kerkesin paikalla olemaan. Paljon tuli omia ennätyksiä ja tulostaso oli aika hyvä. Oma päivä meni pikkasen reisille kun tiistai-iltana tehty loota remontti ei oikeen kantanut hedelmää. Kadulla se toimi ihan hyvin, mutta täyskaasulla ei. Ekassa lähdössä oli hetken aikaa ykkösen lopussa vetoa, mutta muuten laite eteni ku kuminauhan vetämänä. Alko jo huolestuttaa, että onko motti ihan loppu, vai mistä johtuu. Tokassa lähdössä ei sitten kakkosella ja kolmosella ollutkaan enää just ketään kotona, maaliin ja varikolle asti kuitenkin sentään pääs. No, onneks on liki pari viikkoa aikaa ennenku laitteen tarvii olla kunnossa. Ekan lähdön 11.44/201 jäi sitten päivän parhaaks, tokassa meni 12.80/152.
Reply
#18
onko toi Ritolan bemari se sama harmaa mikä drifting tapahtumissakin aina on? eikös siellä ole M5 tekniikka ahdettuna?
All work and no play makes Jack a dull boy.
Reply
#19
Musta, kyllä.
Reply
#20
ja valkone nokkapelti
wannabe nissanisti<br />Zervuska haidis Om limakud ziero
Reply
#21
ai se oli musta...muistelin että mattaharmaalta kovasti näytti :Smile
joo siinä tuntus olevan pierua ihan kivasti...
All work and no play makes Jack a dull boy.
Reply
#22
Se mattaharmaa/musta on eri auto, tää Ritolan on joku sini/vihree metallivärinen ja valkoisella konepellilä
Reply
#23
Jep, tummansininen ja valkonen nokkapelti. X-tremessä oli kapeat katunakit käytössä ja silloin suti vartilla melkein koko matkan.
Jos en väärin kuullut niin laatikon kestävyyden kanssa ongelmia sliksejä käytettäessä...eipä ihme, kivasti on kyllä voimaa. :o
260Z -74, 350Z -04
Reply
#24
Mut hävis silti sulle vartilla Tongue
All work and no play makes Jack a dull boy.
Reply
#25
Jaa jaa, en edes nähnyt koko autoa tuolla tapahtumassa vaikka niiden bussin perässä olikin oma varikkopaikka. Mutat ovat siis ilmeisesti maalanneet sen "omiin väreihinsä". http://www.lds-turbo.com/customers/cust5.htm Saku sitä tuolla jutteli, että tavallisilla katupalloilla oli ite kattonut peilistä, että oli varmasti jäänyt mustat raidat maaliviivan yli.
Reply
#26
Juu, allekirjoittanut ajeli R-Moton 316 bemua. Auto on aina ollut sininen, tumman sininen. Konepelti on ollut tällä kaudella valkoinen. Todellakin, katunakeilla on saanut 12-14s aikoja ja tarvittaessa voinut suditella koko matkan. Viime syksynähän tuolla ajettiin jo 11.8 ja edellisenä vuotena joku 12.4. Nyt alla kiihdytysrenkaat ja ekalla lähdöllä 10.7s, toisella 10.2/223. Kiristysvaraa jäi vielä, mutta ei haluttu kiusata turhaan tekniikkaa, seuraavana päivänä piti vielä ajaa mutkarataa (kierrosaika 1:26).

Vartin aika lieni päivän toiseksi nopein nelipyöräinen, mutkaradalla ei tainnut olla nopeampaa kaksipyöräistäkään (pyörien pidempi lenkki huomioituna). Ajanottoahan tuolla ei ollut järjestäjien puolesta, ajat perustuvat oman porukan kellotuksiin.

Sami oli forumilaisten suosimalla merkillä (13.9/173) ja R-Moton bussilla liikkeellä. Itsellä viereinen kuorma-auto.

Mattamusta tai mattaharmaa E30, joka on ollut X-Treme tapahtumissa ja jonka perässä on myös 316 lätkä on toinen auto. Tekniikkana tietääkseni 6syl turbo, tehot jotain 250-400hv.  Ajelee ainakin driftiä, mutkaradasta tai vartista ei tietoa. Autot kyllä erottaa vaikka jarruista, vannekoosta, pyöränkulmista jne, jos ei väristä. Omassa 316 on selkeä sleeper-ilme, ainakin takaa katsottuna - aito 316 pakoputken loppuosa ja kromipuskuri takana.
Reply
#27
Ihan hyvä sliipperi kun on jäänyt multakin kokonaan noteeraamatta! Muutaman kerran kuitenkin on samassa tapahtumassa oltu. Mutta huono ei oo Samin cherrykään, varmasti kiusallinen tapaus monille.
Reply
#28
Saku Wrote:Juu, allekirjoittanut ajeli R-Moton 316 bemua.

Juu tässä on kyl hieno taidonnäyte alustan ja auton viilailun suhteen. Pystyy ajaan aika montaa eri lajia ja vielä noin hyvin! Pointsit siitä! [Image: thumbsup.gif]
RRKMotorsport.com - Less fixing, more Driving
Achilles Semi-slicksit, Suorakytkentävaihteistot, Vahvat vetoakselit, Quick Change perät, Aerokit korisarjat
Reply
#29
Mopeman Wrote:Ihan hyvä sliipperi kun on jäänyt multakin kokonaan noteeraamatta!

On se. Havaittavissa myös siitä että tapahtumien kuvagallerioista tuo yleensä puuttuu. Keulan ilmettä on tarkoitus arkipäiväistää lisää, nykyinen kuitupelti, josta tulee tavaraa läpi, pelottaa jo hieman kanssa-autoilijoita.
Reply
#30
No tossahan Saku on valmiina kohta rykäsemään Wink
http://kuvia.1g.fi/kuvat/X-Treme+Drift+3...05+080.jpg
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)