Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Myydään, ostetaan tai vaihdetaan S130 -osia
#1
elikkäs zx (s130) PUNAISTA sisustan osaa:turvavyöt eteen kojelaudan päälinen ymymymym...
voin antaa vaihdossa beigeä sisustan osaa
ja voipi tyrkytellä tänne tai pikaviestillä....
datsun 280zx-79<br />datsun 280zx-82<br />datsun 280zx 2 seater<br />datsun 280zx targa (varaosa)<br />datsun280c -81 <br />280c muutama<br />cedric y30<br />120y (b210 3kpl)<br />120y coupe -75<br />datsun 240k-gl -74<br />jne...<br /><br />OSTETAANBig GrinATSUN 240K-GL (C110) OSIA.
Reply
#2
TomBale Wrote:Kokeile tuolta kirpputorilta ja sieltä ostetaan osiota. Sieltä vois porukka huomata paremmin nää ostoilmotukset...  :Smile

itse asiassa se taitaa olla toisinpäin tällä alueella..

S30 alueella on jo oma ostetaan/myydään topic.
Yhtähyvin sitä vois pitää S130 alueella..
Reply
#3
Tehdään tällekin alueelle oma kirppis, poikkeuksellisesti. Saadaan tännekin jonkinlaista toimintaa...
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#4
Ei ou punaista Sad
http://zeta.1g.fi<br />300ZX Z31 -90<br />-Trying is the first step towards failure-
Reply
#5
Jep, sinistä sisustan osaa löytyis vaan täältäkin :-\
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#6
Ostetaan:280ZX Targa(S130) .
Vain hyväkuntoiset ja mahdollisiman runsailla tehdasvarusteilla varustetut yksilöt kiinnostaa. (Antaa käsistään taitavampien tehdä ne projektit). Ja ei se kovakattoinenkaan täysin poissuljettu mahdollisuus ole vaikka Targaa haetaan.

Omistin alkuperäiskuntoisen -80 mallisen kovalla katolla 5-vuotta ja hölmöyttäni menin auton myymään jokunen vuosi sitten, mutta niinhän se on, että kun kerran on ZX:n omistanut niin ilmankaan ei osaa olla.

Joten tarjouksia, tarjouksia...
280ZX-80 1996-2001
Reply
#7
L28:n kantta tarvittas ja vaikka pakosarja turbolle yms.
Reply
#8
Kimi Wrote:Jep, sinistä sisustan osaa löytyis vaan täältäkin :-\

...Ehjä matto..?
*Iloinen mieli korvaa puuttuvan älyn - ääretön nopeus vajavaiset taidot*
Reply
#9
Kicca Wrote:
Kimi Wrote:Jep, sinistä sisustan osaa löytyis vaan täältäkin :-\

...Ehjä matto..?
Nope, pelkästään penkit.
240Z 3xDellorto
Wangan Midnight
Reply
#10
Etujarrupaloja, nissan-alkuperäis, 20€/setti. Jokunen paketti vielä hyllyssä jos joku tarvii kestävää laatua... Käy tietty moneen muuhunkin.

Vaikka s-postilla
Kutosella mennään...
Reply
#11
Vaikka otsikkona on osia olis hakusessa ajokuntoinen projekti, muitakin kannattaa tarjota. Sen takia projekti koska tarkoitus on kuitenkin käydä auto jossain vaiheessa täydellisesti läpi ja itse tehty on aina itse tehty.

Puh. 044-2789591

p.s. Tänään tuli tehtyä kaupat 280 zxi -80. Käyn viellä tällä viikolla hakemassa sen kotiin, voin sen jälkeen laittaa projektista kuvia jos jotakuta kiinnostaa. Sinisille sisustan osille olis käyttöä, ainakin etupenkit ja takaluukun matto. Täytyy kattella terkemmin kun saa uusimman lemmikin kotiin.
S130 -80<br />S14 -94
Reply
#12
Sattuisiko kellään olemaan tiedossa tiivistesarjaa targakattoiseen ZX:ään? Kaverin projekti alkaa olla valmistumassa mut tiivisteet uupuu. Jos ei ole myydä niin onko tiedossa mitään paikkaa mistä voisi tilata?

--kiyo
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
Reply
#13
Kyoishi Wrote:Sattuisiko kellään olemaan tiedossa tiivistesarjaa targakattoiseen ZX:ään? Kaverin projekti alkaa olla valmistumassa mut tiivisteet uupuu. Jos ei ole myydä niin onko tiedossa mitään paikkaa mistä voisi tilata?

MSA
Victoria British

noista voisi varmaan löytyäkkin..
Reply
#14
tarkotakko niitä targapalan tiivareita...mulla vois olla käytetyt.....
katon ku kerkeen Wink Wink
datsun 280zx-79<br />datsun 280zx-82<br />datsun 280zx 2 seater<br />datsun 280zx targa (varaosa)<br />datsun280c -81 <br />280c muutama<br />cedric y30<br />120y (b210 3kpl)<br />120y coupe -75<br />datsun 240k-gl -74<br />jne...<br /><br />OSTETAANBig GrinATSUN 240K-GL (C110) OSIA.
Reply
#15
Joo, eli tarvittais melkeen kaikki tiivisteet. Ainakin oviin ja niihin targapaloihin. Takakonttiinkin muistaakseni.

Linkkejä tosiaan sitten, jos jotain paikkoja on Smile

EDIT:

zedric, löytyykö niitä? Smile
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
Reply
#16
http://www.victoriabritish.com/z_zx_cat_page.htm

http://www.zcarparts.com/

EDIT: MSA:n linkki lisätty
Reply
#17
on vähä rispaantuneet.....
datsun 280zx-79<br />datsun 280zx-82<br />datsun 280zx 2 seater<br />datsun 280zx targa (varaosa)<br />datsun280c -81 <br />280c muutama<br />cedric y30<br />120y (b210 3kpl)<br />120y coupe -75<br />datsun 240k-gl -74<br />jne...<br /><br />OSTETAANBig GrinATSUN 240K-GL (C110) OSIA.
Reply
#18
Kennedy Wrote:http://www.zcarparts.com/

--> p**seestä! Ei antanut luoda "tiliä"... >Sad Ei kertakaikkiaan hyväksynyt alasvetovalikosta kohtaa "Outside US" ???

...nooh, eipsiinsitmitn.... :-X

edit: ...jo vain rupesi toimimaan, pikkuvikoja... Wink ;D
Kutosella mennään...
Reply
#19
280 ZX:n lokasuojien päällä olevat sähköpeilit.  Hinta yhteensä 30 EUR.  Kuvia sähköpostilla tarvittaessa. MYYTY.
280 ZX vm 1980
Reply
#20
mua kiinnostaa nuot.
paakkos kuvaa.
datsun 280zx-79<br />datsun 280zx-82<br />datsun 280zx 2 seater<br />datsun 280zx targa (varaosa)<br />datsun280c -81 <br />280c muutama<br />cedric y30<br />120y (b210 3kpl)<br />120y coupe -75<br />datsun 240k-gl -74<br />jne...<br /><br />OSTETAANBig GrinATSUN 240K-GL (C110) OSIA.
Reply
#21
Koitetaas uudelleen, kun ei viime syksynä tärpännyt. Elikkä ZX:ääni (-79) olisi alkuperäinen radio hakusessa, löytyiskö joltain ylimääräistä? Harmittaa, kun muuten originaali-autostani soitin puuttuu (murtomiehet iskeneet näppinsä 80-luvulla :'()...

Jos jollakulla on, tai vaikka vinkkiä keltä voisi kysellä, niin olisin kiitollinen tiedosta!
Reply
#22
Laitetaanpa uusix tuo ostoilmo kun ei ole vielä(kään) tärpännyt:

Elikkäs haussa yhä ja edelleen 280ZX, ja erityisesti kiinnostaa Targa-mallit.
"Helpppoprojektipientälaittoo" tms. viritelmät ei kiinnosta kun ei ole aikaa/kiinnostusta/taitoa alkaa rakentelemaan, vaan haen enemmänkin mahdollisimman valmista autoa.

2-paikkainen Z-mallikaan ei ole poissuljettu, jos sopiva tulee tarjolle, mutta enemmän kiinnostaa nuo 2+2 paikkaiset erityisesti ZX-mallit (parempi varustelutaso) niin mahtuu junioriosastokin mukaan sunnuntailenkille 8)

OSTETTU (ja sunnutailenkilläkin käytiin ;D 8) )
Reply
#23
Hakusessa olis punaiset ZX-niskatukiin kiinnitettävät turvavyön ohjurit.

Ja jos kellään on ylimääräisiä 7" leveitä alkuperäistyyppisiä vanteita U.S Mag, Western tai vastaavia "ajan henkeen" sopivia, niin olen kiinnostunut ostamaan. Tai vinkkiä maahantuontifirmoista, tms. jotka tuo maahan käytettyä vannetta. itse kun en oikein hallitse tuota rapakon takaa tilaamista.... 8)
Reply
#24
apukuskin kylkipala olis hakuusassa...,lokarin kaari
280 zx -83
Reply
#25
Ostetaan 280 zx, kaikenkuntoiset, mielellään ajokuntoiset (tallissa tarpeeksi lahoja). Tarjoa kaikkea! 044 5911359. Iski pahasti kuume päälle ja omaa kun ei ole aikaa pistää kasaan niin täytyy katsella lisää kaunokaisia Wink pihan täytteeksi!
Reply
#26
onko kiinnostuneita tilaa palikkaa jenkeistä? vois jossai vaiheessa panna jonku kimppatilauksen. itte aattelin jotai performance iskareita ja uretaanipuslia. 300ZX jannuja varmaan sais mukaa kanssa ja jos me oldschool oppilaat halutaan nuo 350z omistajat mukaan niiin ... :Smile no saapiha nekkii osallistuu. itte en aio suuremmin organisoida tätä, mutta jospa kyselen jonkun joka on jo tätä toimittanut.vois katella topikille toisen sijainnin jahka kiinnostuneita on.
Reply
#27
Mulle kelpais se ovi auki sensorin päälikumi ja apparin oveen se sisäkahvan malja väri tan (beige). Keula ja perä pellit menis kanssa, jos nyt kellää niitä on tai tietää mistä saa.
Reply
#28
Ei ole minun myynti-ilmo mutta pisti silmään Huuto.netissä. 280ZX kojelautaan tuleva mittaristo digikellolla.
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48100570
Reply
#29
EJ Pedge Wrote:Ei ole minun myynti-ilmo mutta pisti silmään Huuto.netissä.

280ZX aluvanteet http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48008914
Reply
#30
Uldiz Wrote:
EJ Pedge Wrote:Ei ole minun myynti-ilmo mutta pisti silmään Huuto.netissä.

280ZX aluvanteet http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=48008914

Itellä tuommoiset jo pyörii alla. Tosin tuo kiilloitus niihin pitäis tehdä. ;D
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)