Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tampere-meeting [JOKA VIIKKO]
#1
Epäselvyyksien välttämiseksi poistin vanhan Shell-topicin kokonaan... Uusi alku kaikilta osin siis. Tongue


Tampereen seudun Nissanistit kokoontuvat vuoden 2005 alusta lähtien joka viikon keskiviikkona kello 19.00 ABC Lahdesjärvellä. Kaikki innokkaat mukaan vaan! Ohjelmassa yhtä vapaamuotoista keskustelua kuin tähänkin asti... Big Grin

Tervetuloa!
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#2
Tuossa olis ihan itsetehty kartta joka saattaa helpottaa suunnistamista...

Helsinki-Turku suunnasta: VT3:lta käännyt VT9:lle Jyväskylää kohti (liittymä 40) ja sen jälkeen seuraavasta rampista ylös (Lahdesjärvi).

Jyväskylän suunnasta: VT9:ä Helsinkiä kohti, Karkuvuoren tunnelin jälkeen rampista ylös (Lahdesjärvi).

Vaasa-Pori suunnasta: VT3:a jatketaan liittymästä "Tampere eteläinen" suoraan Jyväskylää kohti, ja sen jälkeen seuraavasta rampista ylös (Lahdesjärvi).


Attached Files Thumbnail(s)
   
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#3
Nyt tulikin yleisöennätys Tampere-miitin historiassa, kokonaiset 11 autoa... Mukava ilta oli, piti oikein lähetä näyttämään ulkopaikkakuntalaisille nähtävyyksiä.

Muutamia kuvia: http://xenon.dnsf.org/Tampere/
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#4

http://www.volvolandia.com/landia/index....adid=40854
Live slow, die old.
Reply
#5
No niin, pitkästä aikaa oli perinteiset askarteluiltamat... Ja kivaa oli!

Kahvittelujen jälkeen siirryttiin tallille ja vaihdettiin Viivelle suuttimet. Sitten alettiin miettiä mitä muuta vielä keksisi kun iltakin oli vielä nuori (tuolloin kello n. 23). Sitten saatiin suuri visio jonka myötä syntyi tällainen mestariteos, lievästi tuunattu toimistotuoli:


Eli vanhasta toimistotuolista jalka, Judaksen halpis kuppipenkki (suoraan paketista tähän käyttöön Tongue ) ja koristelu mulle pyörimään jääneellä, hieman vajaalla Sabeltin 3" vyösarjalla. Ja on hyvä istua! ;D


Puppet vois laittaa koeajovideon jakoon, ja tietenkin pienen testiraportin tämän "raaserin" ensimetreistä.


Attached Files Thumbnail(s)
   
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#6
Olipahan taas Tampere-meetingissä (asennus)toimintaa... Tongue


Attached Files Thumbnail(s)
   
MIG- ja TIG hitsausta (musta/RST) harrastushommina.
Reply
#7
Haha, joo vaihteeks. Ihan nopea CAS:n vaihto kokeilun vuoksi... ;D
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#8
Taitaa jäädä tänpäivän miitti väliin jos toi sää vaan jatkuu tommosena... kesti eilen illalla päästä Tampereelle reilu tunti ja
jos se pitää paikkansa että tänään on vielä pahempi sää niin taidan pitää nissanin ihan omalla katospaikalla koko illan.
225/45/17 kitkat ei oikein iske tolle pöpelikölle... >Sad
Reply
#9
Viive Wrote:Taitaa jäädä tänpäivän miitti väliin jos toi sää vaan jatkuu tommosena... kesti eilen illalla päästä Tampereelle reilu tunti ja
jos se pitää paikkansa että tänään on vielä pahempi sää niin taidan pitää nissanin ihan omalla katospaikalla koko illan.
225/45/17 kitkat ei oikein iske tolle pöpelikölle... >Sad

Mahtava keli siellä on! Muut tienkäyttäjät vaan turhaan jarruttelee... Tongue
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#10
Xenon Wrote:
Viive Wrote:Taitaa jäädä tänpäivän miitti väliin jos toi sää vaan jatkuu tommosena... kesti eilen illalla päästä Tampereelle reilu tunti ja
jos se pitää paikkansa että tänään on vielä pahempi sää niin taidan pitää nissanin ihan omalla katospaikalla koko illan.
225/45/17 kitkat ei oikein iske tolle pöpelikölle... >Sad

Mahtava keli siellä on! Muut tienkäyttäjät vaan turhaan jarruttelee... Tongue

Tänäänkö taas tullaan... Ootkos xenoni saanu jo silvias haettua ?
Reply
#11
Juu kyllä tänään olis tarkoitus munkin tulla paikalle.
Reply
#12
Kipsi Wrote:
Xenon Wrote:
Viive Wrote:Taitaa jäädä tänpäivän miitti väliin jos toi sää vaan jatkuu tommosena... kesti eilen illalla päästä Tampereelle reilu tunti ja
jos se pitää paikkansa että tänään on vielä pahempi sää niin taidan pitää nissanin ihan omalla katospaikalla koko illan.
225/45/17 kitkat ei oikein iske tolle pöpelikölle... >Sad

Mahtava keli siellä on! Muut tienkäyttäjät vaan turhaan jarruttelee... Tongue

Tänäänkö taas tullaan... Ootkos xenoni saanu jo silvias haettua ?

Oon saanut, ja ajattelin että siinä vois olla muillekin miettimistä... Ei toimi vieläkään.

Tuspe, ootko tulossa tänään? Voisin vähän mittailla sun autoas illalla jos toi vika alkais selvitä.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#13
Onkos tänää jengia tulossa abc:lle kaffeelle.. Itte en pääse tänää ku meen kattoo James Bondin leffaa ..
Reply
#14
Mä en (näköjään) oo tulossa. Menee tieskojen asenteluks tää ilta.
Live slow, die old.
Reply
#15
Siellä oltiin normaaliin tapaan. Hiukka vaisu kävijämäärä mutteipä se menoa haitannut... Itsekin muistin vasta tuntia ennen että perskeles, tänäänhän on keskiviikko. Tongue
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#16
Onkos huomenna miehitys/naisitus ABC:llä? Työ tuo huomenna Tampereelle, ja varmastikin sen verran myöhästi menee että vois piipahtaa miitissä.
Reply
#17
Markus. Wrote:Onkos huomenna miehitys/naisitus ABC:llä? Työ tuo huomenna Tampereelle, ja varmastikin sen verran myöhästi menee että vois piipahtaa miitissä.

Lie normimiehitys/naisitus eli pöytä täynnänsä. Jos ei näy niin soita, ollaan varmaan tallilla.
Live slow, die old.
Reply
#18
Markus. Wrote:Onkos huomenna miehitys/naisitus ABC:llä? Työ tuo huomenna Tampereelle, ja varmastikin sen verran myöhästi menee että vois piipahtaa miitissä.

Noni, onnistuit ajoittamaan reissus juuri oikealle päivälle... Wink Juu, siellä ollaan normaaliin tyyliin.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#19
Markus. Wrote:Työ tuo huomenna Tampereelle, ja varmastikin sen verran myöhästi menee että vois piipahtaa miitissä.

Äh, siirtyikin sitten torstaille keikka.
Reply
#20
Markus. Wrote:
Markus. Wrote:Työ tuo huomenna Tampereelle, ja varmastikin sen verran myöhästi menee että vois piipahtaa miitissä.

Äh, siirtyikin sitten torstaille keikka.

Noni, ajattelin kans että ei kai noin hyvin osu työ ja huvi yhteen... ;D

Ilmoittele torstaina kun vapaudut niin käydään ainakin kaffella jossain.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#21
Pitäisi yrittää tulla käymään siellä. Nimismiehen ja katsastuskonttorin kanssa pulmia vähän. Saisi Filk myös tuliaiset Smile Xenoniakin voisi samaiset kiinnostaa... Wink
Reply
#22
Että mitäh? Smile
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#23
Nuo naapuri mamman Silvian kuvat täältä toijalasta Tongue siinä myös samalla sitten vähän videotakin siitä.

Terveisin McDonaldsin hemmo Big Grin
Reply
#24
Jaajoo Smile Noh, treffataan siel Smile
(hihi)
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#25
Katsellaan siellä :p
Reply
#26
-Pasi Wrote:Nuo naapuri mamman Silvian kuvat täältä toijalasta Tongue siinä myös samalla sitten vähän videotakin siitä.

Big Grin
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#27
Tänään tulee vieraita BTCF:ltä. Big Grin
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#28
Onkohan kerholla joululoma?Näkyyköhän lahdenperän abc:llä19.12Confusedta KE ketään,vai valmistaudutaanko jo kinkun paistoihin.Jos näin on koskahan siellä näkis porukoita.Meneekö vuodelle 2008?
Reply
#29
Kyllä siellä joka viikko kokoonnutaan, tapaninpäivänäkin. Wink
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#30
Xenon Wrote:Kyllä siellä joka viikko kokoonnutaan, tapaninpäivänäkin. Wink
Kiitti tiedosta.Pitääpi poiketa!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)