Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Miksi DNSF:ään liittyminen kannattaa?
#1
Tähän vois vähän nykyiset jäsenet kertoa mietteitään ja kehua kerhoa Wink jotta saatais lisää ihmisiä kiinnostumaan liittymisestä Wink

Kiitettävällä tahdilla noita jäsenlomakkeita tulee kyllä nytkin, eiköhän lähipäivinä saada tuo 300 maagisen jäsenen raja rikki.... Smile
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#2
Meikäläisestä on hienoa, että kun ajaa 200SX:llä pitkin Suomea niin samanlaiset tai sportti-Nissanit yleensä vilkauttelee valoja ja morjenstelee. Autokerhoja on monenlaisia mutta yhdessä Lahti-miitingissä huomasin ainakin sen että porukalla oli hauskaa, juttua riitti ja mikä tärkeintä - porukka ei ollut sisäänlämpeävää.

Tää foorumi on ehdottamasti paras asia jota tämä harrastajajoukko ylläpitää. Jos omistaa sportti-Nissanin niin kannattaa maksaa jäsenmaksu jo siitä hyvästä, että jaksavat pitää yllä tätä palvelua. Jos autossa on vika tai aikoo ottaa pollea irti niin varmasti joku on sen tehnyt aikaisemmin, ainakin jos kyseessä on S13. Ja onhan tuolla klubilaiset-puolella kaikkea kivaa mistä voi joskus olla hyötyä.

Jos auto löytyy listasta niin ei muuta kuin tervetuloa joukkoon. Vakiot ja viritetyt.

(Koska olin ensimmäinen kehuja niin mulle varmaan lähtee T-paita postissa... Wink )
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#3
Kerhossa on hyvä meininki, porukka on ystävällistä ja Lahti miitingistä en tuntenu ketään sen kummemmin mutta hyvin sulauduin joukkoon. Ja mikä tärkeintä - hauskaa oli.

Näillä sivuilta saa monia hyödyllisiä neuvoja projektiin jos toiseenkin.

Ehdottomasti liittymisen arvoinen kerho kaikille Nissanisteille joiden auto löytyy listasta.

Suosittelen. Wink
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Reply
#4
Minä ostin nissanin ihan sen vuoksi kun vahingossa erehdyin kerhon sivuille, se oli sit vientiä samantien ;D

Kyllä ehdottomasti kannattee liittyä jos omistaa "sportti nissanin" ja apua oon saanut irc:issä ja foorumilla ongelmiini, jäsenmaksu sijoitukseni on poikinut säästönä helpostikkin 10x takas, lisäksi kuten aikasemmatkin on sanoneet porukka on kyllä kivaa ja huumorinkukkaista. Tää on kyllä kiva kerho Tongue
Reply
#5
Joo...ehdottomasti kannatti liittyy Big Grin koska on hauska käydä tapaamisissa ja tavata samanhenkisiä kavereita ja myös kun on häpeninkiin jossan kauempana niin on se tosi mageeta ajaa letkassa sportti nisukoilla Big Grin
Nissan 300ZX Z31-90<br />Mercedes-Benz 300TDT-92<br />Nissan Micra 1.3-96
Reply
#6
Noemmää muute varmaa ois liittyny mut toi naapuri, Juha Mulkvist mut kortilla ilmoitti.

Kono kurabu wa amari kirakunai.

\ ^_____^ /
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
Reply
#7
Kyllähän täältä ihan hauskaa porukkaa löytyy ja mukavaa reissuseuraa, foorumikin toimii loistavana ajanvietteenä Smile Jos ihan auton laittelua ajattelee, niin itselleni ei varsinaisesti ole sen kummempaa "hyötyä" vielä kerhoon kuulumisesta ollut, johtuen varmastikin siitä että noita näksiä ei ihmeemmin täällä ole. Eri asia ois tietysti jos ois joku S13 tai S14..  :Smile Smile
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#8
selailin kerhon sivuja jo ennen klubiin oikeuttavan auton edes hankin ja sainkin hyviä vinkkejä autokaupoille mennessä.. sain varmaan jäsenmaksun moninkertaisesti takaisin, kun osasin kysellä ns. vakiovioista..

kun tulisi klubikortti, niin saisihan sitä alennuksiakin paikasta jos toisesta, tarrakin voisi tulla, niin erottaa jäsenen liikenteessä..

nytkin tietoa etsimässä tulevaan hifiprojektiin (voisi olla 2 ylimääräistä vahvistinta, jos joku tarvii  ;D). onpa muutenkin foorumilta apua löytynyt

ehdotus: jos tapaamisissa olisi vakiojäsenillä joku lippu, niin jäsenet löytäisi paremmin (vrt. kalakukkokruisinki, vain autoja näkyi..)
en ole köyhä, vain ja ainoastaan rahaton
Reply
#9
Kyllä se on kovasti näiden sivujen ansiota että ostin sx:n. Hienot sivut joissa apu on lähellä jos sitä tarvitaan. Ehdottomasti kannattaa tukea tällaista toimintaa.
Reply
#10
Hyvät sivut. Hyviä neuvoja ja hyvää porukkaa. Niin ja varaosia/tietotaitoutta löytyy.


Ainoa miinus on, että mistä niitä kerhon tarroja saa! ;D
Reply
#11
whitez Wrote:Hyvät sivut. Hyviä neuvoja ja hyvää porukkaa. Niin ja varaosia/tietotaitoutta löytyy.


Ainoa miinus on, että mistä niitä kerhon tarroja saa! ;D

Vilkaisepa tuolta Klubilaiset-puolelta Wink Siellä on oikeen tilauslomake niille kuten paidoillekin.

--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#12
Juha Wrote:
whitez Wrote:Hyvät sivut. Hyviä neuvoja ja hyvää porukkaa. Niin ja varaosia/tietotaitoutta löytyy.


Ainoa miinus on, että mistä niitä kerhon tarroja saa!  ;D

Vilkaisepa tuolta Klubilaiset-puolelta Wink Siellä on oikeen tilauslomake niille kuten paidoillekin.

Niin ja kiitos siitä Juhalle, mut koskas niitä sit tulee?

Koskaan en varmaan ois tänne ees eksyny, mut satuin pistään silmäni aikanaan, ku ton riisikipon ostin (ku japsi piti olla), tänne sivulle, ku oli sattumoisin AINUT sivu josta löysin koneen tekniset tiedot. Kiitos siitä....
Vaikkakaan ton tehot ei mitkään suuret ookkaa, mut se ahdin siel jotenki lämmitti eikä toi mitenkään erityisen rumakaan oo...
Ja kiitosta tulee kaikille jotka on viittiny vastata noihin kaikkiin kysymyksiin ja auttanu ongelmien ratkasussa... Niihinhän vastataan edelleenki vaikkakin suurimpaan osaan löytyy vastaus jo ennestään. (tarkottaen uusien tulokkaiden kohdalle).
Sit vaan jotenki kummasti menin liittymään, ku auton paperit oli kädes, syytä en tiedä, mut maksettu mikä maksettu, ja ei se niin kallis oo, etteikö vois jo pelkästään keskustelualueen puolesta sitä maksaa (siihen jää koukkuun).
Ainut jossa oon tähän mennes käyny on toi ratapäivä Botnialla ja se oli ainaki jees reissu. Et kyllä kannattaa liittyä! Ei siitä paskaa käteen jää, se on varma!
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#13
Tahonen Wrote:
Juha Wrote:
whitez Wrote:Hyvät sivut. Hyviä neuvoja ja hyvää porukkaa. Niin ja varaosia/tietotaitoutta löytyy.


Ainoa miinus on, että mistä niitä kerhon tarroja saa!  ;D

Vilkaisepa tuolta Klubilaiset-puolelta Wink Siellä on oikeen tilauslomake niille kuten paidoillekin.

Niin ja kiitos siitä Juhalle, mut koskas niitä sit tulee?

Koskaan en varmaan ois tänne ees eksyny, mut satuin pistään silmäni aikanaan, ku ton riisikipon ostin (ku japsi piti olla), tänne sivulle, ku oli sattumoisin AINUT sivu josta löysin koneen tekniset tiedot. Kiitos siitä....
Vaikkakaan ton tehot ei mitkään suuret ookkaa, mut se ahdin siel jotenki lämmitti eikä toi mitenkään erityisen rumakaan oo...
Ja kiitosta tulee kaikille jotka on viittiny vastata noihin kaikkiin kysymyksiin ja auttanu ongelmien ratkasussa... Niihinhän vastataan edelleenki vaikkakin suurimpaan osaan löytyy vastaus jo ennestään. (tarkottaen uusien tulokkaiden kohdalle).
Sit vaan jotenki kummasti menin liittymään, ku auton paperit oli kädes, syytä en tiedä, mut maksettu mikä maksettu, ja ei se niin kallis oo, etteikö vois jo pelkästään keskustelualueen puolesta sitä maksaa (siihen jää koukkuun).
Ainut jossa oon tähän mennes käyny on toi ratapäivä Botnialla ja se oli ainaki jees reissu. Et kyllä kannattaa liittyä! Ei siitä paskaa käteen jää, se on varma!
täällä saa hyviä neuvoja kuten tahonen sanoi että näinhin hienoihin yksilöihin... mutta kuiteski olen väsynyt ruuvaamiseen ja ruuvaamiseen , ruuvaamiseen että vissiin pitää hakia 350z ettei tarvi kiinto avaimiin koskia.. mutta harrastus pohjalta tuoki menee ;D kiitos kaikille yllä pitäjille
ex ...nissan 200sx s13<br />hyundai coupe v6
Reply
#14
Itse en ole vielä liittynyt kerhoon, mutta olen saanut näiltä sivuilta niin paljon tietoa ja apua kaikkiin asioihin joita olen kysynyt.... Ja varmasti tulen vielä liittymään kerhoon... Kiitos ylläpitäjille!!
Reply
#15
Joo, pelkästään tämä foorumi on sen vuosimaksun arvoinen.

Mitäs muuta olen ensimmäisenä jäsenvuotenani hyötynyt? "Halpaa" safkaa ravintola Lokissa, kohtuullisen hintaisen dyno-lapun ja tutustunut moneen hyvään tyyppiin... Halpaa rata-ajoakin olisi irronnut mutta ei voinut mennä kun auto haisi. ;D
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#16
Millään muotoa itseäni kehumatta, heitän myös pikku pointin. DNSF:ään liittymisellä saatat saada myös huomattavia taloudellisia etuja hankkiessasi erilaisia varaosia ja tarvikkeita autoosi DNSF:n yhteistyökumppaneilta.

Parhaassa tapauksessa huojennus saattaa olla jopa satoja euroja.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IMHO:
Niin että liittykää vain. Jäsenmaksun hinnalla saa fiksuja (???) kavereita, hiuksianostattavia tuttuja (Obi-1), sekä kaikkea muuta kivaa, mitä ilman ei autoharrastaja tule toimeen... ;D

AKHelppi
Reply
#17
AKHelppi Wrote:hiuksianostattavia tuttuja (Obi-1)

No kiitti.

Mut oli sulla muistaakseni pystäri jo silloin aikoinaan... ;D
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#18
En ymmärrä kuinka olen aikaisemmin tullut toimeen ilman tätä loistavaa keksitöä (kerhoa).
Reply
#19
Tämä on tosi loistava palsta, kaikki vaikuttaa hyvin ulospäin suuntautuvilta. Apua saa jos tarvii, no yleensä naiset sitä vähän kaipaavatkin Wink
Täällä ei riidellä turhista asioista, ei mollata toisten mielipiteitä!
Tämä on LOISTAVA!! Big Grin
Rahalla saa, mutta nizukalla pääsee...
Reply
#20
morjes kaikille! ostin hiljattain tollasen nissan silvian ja kaverit ties kertoa tästä datsuni kerhosta ja että kannattaapi liittyä. vaikuttaa asialliselta. kaikennäköistä meetinkiä sun muuta hauskaa. täytyypi työntää ittesä paikalle kun seuraavaks kotkan lähel tapahuu jotaa.

ajellaahan nätisti..
Reply
#21
kipi Wrote:morjes kaikille! ostin hiljattain tollasen nissan silvian ja kaverit ties kertoa tästä datsuni kerhosta ja että kannattaapi liittyä. vaikuttaa asialliselta. kaikennäköistä meetinkiä sun muuta hauskaa. täytyypi työntää ittesä paikalle kun seuraavaks kotkan lähel tapahuu jotaa.

ajellaahan nätisti..

Siinäkö on Sinisiiven uusi omistaja? Ei muutakuin tervetuloa omasta puolestani! Big Grin
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#22
kiitos kiitos..

kiva peli ajaa, 6 päivää, sit lähti kortti (ylinop) kyl ottaa päähä no säästyy bensakuluis :'(

näil näkymil ei vähää aikaa pöristellä.

kyllä harmittaa.
Reply
#23
Anna vaan taas avaimet mulle, niin ei ruostu paikat kiinni sillä aikaa kun korttia oottelet ;D
Reply
#24
helöy, näinköhän on päässy käymää niin et miun jäsenhakemus on heitetty roskiin ku on jo yli viikko menny ky semmosen laitoin menemää. vai onko niin että kun tuo ajolupa evättii tilapäisest ni ei kelpaa??? saaan sen kyl koht takas...

enhän ole katkera, mutt... no joo ehkä on vaan ruuhkaa jäsenhakemus kortistos..

kyseessähän kuitenkin on melkoisen mahtava kerho ;D ;D Wink
Reply
#25
kipi Wrote:helöy, näinköhän on päässy käymää niin et miun jäsenhakemus on heitetty roskiin ku on jo yli viikko menny ky semmosen laitoin menemää. vai onko niin että kun tuo ajolupa evättii tilapäisest ni ei kelpaa??? saaan sen kyl koht takas...

enhän ole katkera, mutt... no joo ehkä on vaan ruuhkaa jäsenhakemus kortistos..

kyseessähän kuitenkin on melkoisen mahtava kerho                 ;D  ;D  Wink

Ei sitä varmaan oo roskiin heitetty. Hommaa niissä on jonkun verran ja kun vapaaehtoisvoimin niitä hoidetaan niin ymmärrettävää on että välillä saattaa kestää hiukan. Smile
Reply
#26
no juu, kärsivällisyys on valttia. myös liikenteessä (ois mullakii kortti talles)

eikös sita saa sit semmoset dnsf tarrat ja kaikkee.ja onhaa täs muutama viikko aikaa viäl.. ;D
Reply
#27
kipi Wrote:no juu, kärsivällisyys on valttia. myös liikenteessä (ois mullakii kortti talles)

eikös sita saa sit semmoset dnsf tarrat ja kaikkee.ja onhaa täs muutama viikko aikaa viäl..             ;D
Kyllä sulle olisi pitänyt lähteä aikoja sitten toi maksukehoitus ilmoittamaasi hotmail -lootaan. No pistin uudelleen tulemaan, tulikohan nyt perille? Kerhotarran saa jäsenkortin mukana ja noita URL-tarroja voit tilata Klubilaiset puolelta, kun olet jäsen.
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply
#28
koska tollasen kortin saa ja onko sillä joku paikka missä sitä tarvii?

kysyn koska mulle ei ainakaan oo tullut, enkä oo kyllä tarvinnutkaan
DXR 250, S1000RR, 250 SX -06
Reply
#29
bRuCe Wrote:
kipi Wrote:no juu, kärsivällisyys on valttia. myös liikenteessä (ois mullakii kortti talles)

eikös sita saa sit semmoset dnsf tarrat ja kaikkee.ja onhaa täs muutama viikko aikaa viäl..             ;D
Kyllä sulle olisi pitänyt lähteä aikoja sitten toi maksukehoitus ilmoittamaasi hotmail -lootaan. No pistin uudelleen tulemaan, tulikohan nyt perille? Kerhotarran saa jäsenkortin mukana ja noita URL-tarroja voit tilata Klubilaiset puolelta, kun olet jäsen.

tarttee uuden kerhotarran, vanha on liimautunu lompakossa kuntosalikorttiin kiinni.... ;D
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#30
Tuolta löytyy kaikki tarpeellinen tieto jäsenkortista ( vain klubilaisille )
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=7610.0
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=6613.0

Nämä jutut alkaa menee jo OT:ksi eli mieluummin näitä puidaan tuolla Klubilaiset osion puolella.
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)