injen Wrote:No höh...peltisarja ois tulossa ja 6 osaset goodridge jarruletkut+sitte jotain mitähän se mahto ollakkaan ???
Tarkemmin millaiset noi jarruletkut on, jotain erikoista vakioihin verrattuna?
Mäkin pistin kaikki jarruletkut uusiks, mutta toistaiseksi vielä orggiskamaa. Joskus jos ehtis/viitsis etsiä ne teräspunotut.
Ei noita vanhoja olis kehdannu laittaa kiinni muun laittamisen jälkeen, näin se homma vaan paisuu :-\ ;D
Täällä suomessa on eräs firma joka valmistaa goodridge letkuja räätälintyönä ja motorsport autolta saa myös koko sarjan(6kpl).
Nissan 300ZX Turbo
Ford Sierra XR4i Turbo
Alfetta Gold Cloverleaf
Saab 16s
Audi Quattro Sport
4wd Peugeot 205 Turbo 16
4wd Drive Rallycross Ford
Honda CRX v Volkswagen Sirocco v Toyota Corolla GT
Datsun 240Z
I'm living my dream: Im in a Z.... and those guys with other Z's are trying to catch me, but they just can't...<br />'Cause i'ts taking too god damn long for the twin troubles to kick in...
Kennedy Wrote:'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit
nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms. ;D
Voot? Kevääksikö tulee uutta ja ehoa, paljon tehoa?
Khröhhöhöm.. Mitäs sun vanhalle motille tapahtuu.?.. Jos vaikka... juu.
Eihän sille mitään oo tapahtunu mut eikös toi oo jollain tavalla parempi lohko.
Kiinnostais tietää ihan muuten vaan et mitä eroa niissä on.
Taitaa olla NismoZetan peruja toi toinen motti. Mukavaahan se on tollain rakentaa
kun saa rauhassa kasailla toista konetta ja kun tulee valmiiks ni eiku heittää kiinni.
Ale Wrote:Eihän sille mitään oo tapahtunu mut eikös toi oo jollain tavalla parempi lohko.
Kiinnostais tietää ihan muuten vaan et mitä eroa niissä on.
Taitaa olla NismoZetan peruja toi toinen motti. Mukavaahan se on tollain rakentaa
kun saa rauhassa kasailla toista konetta ja kun tulee valmiiks ni eiku heittää kiinni.
sama kone kuin nyt keulilla.. eli W lohko. sen takia ostin tämän koneen. vanhakoppaisen AB vai mikä nyt olikaan ei iske..
Wsä oli lisävesikanavat -> jos oikeasti kiinnostaa http://www.engr.colostate.edu/~radare/ws...anges.html
W lohkossa pystyy käyttämään Z32 mäntiä ilman muita vaihtoja, mutta AB:n kanssa pitää vahtaa kangetkin.
juuh. helpoittaa rakentamista kun ei tartte stressata aikataulun kanssa. nyt vaan tarvittaisiin vielä joku 2-3ke, että saisi kaikki kunnon osat kiinni. (arviot: 1500e männät, kanget jne. / 750e suuttimet / muutama satanen erinäköisistä koneistuksista jne.)
NoSe Wrote:
Kennedy Wrote:'88 W-lohkon turbokone ilman suuttimia ja apulaitteita.
uudet kannen ja pakosarjan tiivisteet sekä kiertokangen laakerit
nyt pitäisi alkaa katselemaan hintoja venttiileille/jousille/männille yms. ;D
Voot? Kevääksikö tulee uutta ja ehoa, paljon tehoa?
Khröhhöhöm.. Mitäs sun vanhalle motille tapahtuu.?.. Jos vaikka... juu.
jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4ella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.
vanha.. no se nostetaan keulilta ulos kun tämä on valmis ja jää ehkä ylimääräiseksi
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4ella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.
Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4ella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.
Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.
tuossa pitääkin painottaa JOS sanaa ;D
mutta jos kerran ulkomailla saadaan tuosta autosta pienillä hommilla 400-600hp niin miksei suomessakin..
Kennedy Wrote:jos nyt kaikki menee putkeen (eniten coolerista kiinni kun ilmastointi pitää säilyttää) niin lukeman olisi tarkoitus alkaa minimissään 4ella.
talven aikana koko kone rakentaa uusiksi uusilla osilla ja riittävällä bensansyötömahdollisuuksilla.
Kaverihan meinaa laittaa ensikesäksi Zetan kulkemaan..... Hienoa. 8)
Voi tulla vähän ahdasta tarpeeksi ison coolerin ja ilmastoinnin kanssa, mutta eiköhän ne sinne jotenkin sovi.
tuossa pitääkin painottaa JOS sanaa ;D
mutta jos kerran ulkomailla saadaan tuosta autosta pienillä hommilla 400-600hp niin miksei suomessakin..
No.... ei siinä kauaa kestä kun JOS sana putoaa pois ja lause alkaa.....nyt kaikki menee putkeen.....
Kyllä noihin lukemiin pääsee. Tossa koneessa on potentiaalia varmasti.
Ens vuonna joudut ottamaan alatekstistä tuon vakio sanan pois
Niin, mikä riittää kenellekin. Mulle ainakin uskoisin riittävän tollaset 400-450 hv tosta. Sillä pitäis zeta liikahtaa
jo 11-alkavia lukuja...riippuu tietysti lähettäjästä ja jonkin verran muustakin, mutta periaatteessa näin.
Ja jos vielä ajatellaan jotain kestävyyttä ja yleensä päivittäistä mukavuutta, voin sanoa, ettei toi tosta ihan
mahdottomaks muutu... tai ehkä mä oon vaan niin vanha ja diggaan tosta vaan niin paljon. :-*
Iso kori ja motti alla, aika lepposa peli päästellä 8) Drifti sun muut pelit on tietty erikseen
bRuCe - no pain no gain ...yli 1/4 vuosisataa Zeta-historiaa
Kesällä noita kyselin sieltä sun täältä ja olihan noita suomessakin saatavilla. Hinta vaan on jotain aivan käsittämätöntä, eli 100€ ylöspäin. Mut kerro nyt toki mistä noin halvalla saa?
Kesällä noita kyselin sieltä sun täältä ja olihan noita suomessakin saatavilla. Hinta vaan on jotain aivan käsittämätöntä, eli 100€ ylöspäin. Mut kerro nyt toki mistä noin halvalla saa?
heh..
eBay ja jenkeistä..
27$ johdot ja 17$ suomeen postitus.. 44$ jonka convertteri kertoo olevan joku 37,5e tms.
Kennedy Wrote:tilasin juuri Cleviten hydrauliset nostajat 12kpl
aikas ripeetä..
maksoin 16pv. paketti lähti liikenteeseen 17pv ja tänään haettu tullista..
nyt kun vielä miettisi ostanko clevite valve springs paketit.. 20$ / 8kpl. Inner / Outer paketit.. tietysti sitä voisi ostaa 3x hinnalla ns. performance jouset ;D