Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CA18DET:n puolien kytkentä
#1
Kysellään hieman tyhmiä: Eli miten CA18DET:n puolat on kytketty? Yritin etsiä vastausta mutta aina tuli vain vastaan volkkarin puolat ja niiden kytkentä.. Eli mulla ei ole autoa vaan pelkkä tekniikka josta johtosarja on katkaistu. Yhteen nastaan tulee +12V, yhteen nastaan tulee johto kipinänvahvistimelta ja yksi nasta on maadoitettu siellä nokkien välissä, mutta missä järjestyksessä? En laita vielä volkkarin puolia, sillä kokeilen ensin näillä: http://www.superspark.com.au/productnissan.htm

Ja toinen kysymys: Mitään tietoa Denson suuttimista, kumpaan nastaan tulee +12V ja kumpaan ohjaus ECU:lta?
Reply
#2
Kannattaa hakea S13 Service manual, siellä on koko kytkentäkaavio:
http://koti.mbnet.fi/force/s13_Manual.zip

Tuolla viimeisellä sivulla on puolien johdotus.
CA18DET = 1809cc wasted.<br /><br />GReddy Profec B Spec II säätöohje SUOMEKSI
Reply
#3
Löytyiskö suoraa vastausta, tuo kaava ei valitettavasti mulle ihan aukea. Tai lähinnä että onko se edellinen sivu siihen jatkoa? Tuo näyttäisi siltä että kun sinulla on puola kädessä ja katselet sitä plugia niin oikealla on maadoitus eli miinus, tämä on selvää. Mutta tuleeko keskelle +12V kun kaikki neljän puolan keskimmäiset navat ovat yhteydessä keskenään? Ja vasemmanpuoleiset navat tulevat kipinänvahvistajalta?? Hommassa ei olisi mitään epäselvyyttä jos olisi auto mistä mitata johdot..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)