Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CA18DET käyntiongelmia plus muita ongelmia.
#1
Kysysin paria minua askarruttavaa juttua jos täältä sais vaikka vastauksen näihin. Tuli tuossa otettua wanha säxä vaihdossa takasin, minulta lähti aikoinaan kunnossa. Ollut melkoinen kiertopalkinto enkä ihmettele yhtään väärissä käsissä ollut ja ajettu kirjaimellisesti paskaksi. Ensiksi suuttimen liittimet on sotkettu väärin elikkä järjestys on aivan väärin. Voiko suuttimen liittimistä mitata jotenkin mikä menee mihinkin että sais järjestyksen oikeeksi ? Toinen ongelma mikä tässä ja toisessa pihalla olevassa säxässä on että ecu ei älyä laittaa kylmällä koneella lisä rikastusta päällä. Mistäs moinen voi johtua ? Kiitän jo etukäteen kuka nämä ongelmat ratkaisee.
Joopah! 150 hp ei ole urheiluauto, 2.0l on limsapullo.

Nissan 200SX -S13
Nissan Skyline -r33 GT-R
Reply
#2
S13 servicemanuaali esiin, sieltä ecun pinnitys, ecu esiin, mittaa suutin 1 ohjaus ja liittimet läpi mikä on ykkönen jne.

Ettei jotain omatekoista lämpöanturin ohitusta olis tehty, jolloin rikastus ei toimi, tai johdot yhdessä jostain. Anturin tarkistus ja johtosarjan jossei sielä ole. Anturin arvot löytyy servicemanuaalista, johdot ilman anturia ei pitäisi olla yhteydessä, testattavissa ecun johtosarjan puolelta (ecu irti ja auton puolen liittimestä mittaa).
CA18DET>sr20det
ei se raaka voima, vaan raaka voima ja aerodynamiikka.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)