Ongelma 1. Vag puolien asennuksen jälkeinen starttaamisongelma.
Eli apaut alle +17 asteen, ei lähde starttaamalla käymään, sahaa vaan, mutta ei edes yritä. MUTTA työntäessä saa tällöinkin auton lähtemään käyntiin? Miten se vaikuttaa mihinkään että starttaako auton avaimella vai työntämällä? Mää en ymmärrä, ymmärtäiskö joku muu.
Arvottu on jo latausajan liiallista pituutta, mutta voiko tämä olla oletuksena PFCsä liian pitkänä? Koska Apexin oma ohjelma ja kapula ei tätä osaa edes muokata...
Ongelma 2. Ilmastointipäällä ja kierrokset hummaa.
Eli kun laitan ilmastoinnin päälle, alkaa kierrokset hummaamaan 1000-1200 rpm, tyhjäkäynnillä, hiemankin koskee kaasuun niin loppuu, osaisko joku neuvoa tästä ongelma eroon? Hävettää pysätä liikennevaloihin kun auto jenkaa koko ajan
Koitin jo "tyhjäkäynnin opetusta" jonka jostain brittifoorumilta luin. Eli kylmästartti, antaa käydä siihen asti kunnes lämpee +80, sit kaikki sähkövermeet päälle ja antaa käydä 20min. Ei mitään vaikutusta mihinkään...
TPS antaa myös oikeaa signaalia, 0,48V jos polkimeen ei koske, ja Apexin kapulakin näyttää pistettä IDLE kohdassa, joka häviää heti kaasuun koskettaessa.
Ärsyttäviä ongelmia.
Eli apaut alle +17 asteen, ei lähde starttaamalla käymään, sahaa vaan, mutta ei edes yritä. MUTTA työntäessä saa tällöinkin auton lähtemään käyntiin? Miten se vaikuttaa mihinkään että starttaako auton avaimella vai työntämällä? Mää en ymmärrä, ymmärtäiskö joku muu.
Arvottu on jo latausajan liiallista pituutta, mutta voiko tämä olla oletuksena PFCsä liian pitkänä? Koska Apexin oma ohjelma ja kapula ei tätä osaa edes muokata...
Ongelma 2. Ilmastointipäällä ja kierrokset hummaa.
Eli kun laitan ilmastoinnin päälle, alkaa kierrokset hummaamaan 1000-1200 rpm, tyhjäkäynnillä, hiemankin koskee kaasuun niin loppuu, osaisko joku neuvoa tästä ongelma eroon? Hävettää pysätä liikennevaloihin kun auto jenkaa koko ajan
Koitin jo "tyhjäkäynnin opetusta" jonka jostain brittifoorumilta luin. Eli kylmästartti, antaa käydä siihen asti kunnes lämpee +80, sit kaikki sähkövermeet päälle ja antaa käydä 20min. Ei mitään vaikutusta mihinkään...
TPS antaa myös oikeaa signaalia, 0,48V jos polkimeen ei koske, ja Apexin kapulakin näyttää pistettä IDLE kohdassa, joka häviää heti kaasuun koskettaessa.
Ärsyttäviä ongelmia.