Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Workin Emitzit
#1
Löytyneet ehjänä ja palautuneet oikealle omistajalle nopean toiminnan ansiosta!
Reply
#2
samalla tavalla ne autotkin "kavallettiin".. tarkkuutta näissä kaupoissa
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#3
Itse vannon vakaasti vanhan liiton käteisen nimeen paljon vähempiarvoisemmissakin kaupoissa. Empähän häviä mitään [Image: icon_e_wink.gif] Ja jos jotain noinkin arvokasta joku tahtoisi välttämättä verkkopankilla maksaa niin sit tosiaan sama pankki jolloin rahat näkyy pian jos näkyy. Kuittia en kelpuuttais todisteeksi, mun mielestä se on käytännössä aivan sama onko käteinen vai tilisiirto kyseessä, tavara vaihtaa omistajaa vasta kun _rahat_ovat_siirtäneet_omistajaa_

Mut jos jotain positiivista näistä tapauksista niin varmasti opettaa itsekriittisyyttä jollain tasolla edes.
S14A-98
Reply
#4
FBstä: VANTEET LÖYDETTY JA SAATU TAKAISIN ALLEKIRJOITTANEELLE!! TODELLA ISO KIITOS KAIKILLE JAKANEILLE JA VAIVAA NÄHNEILLE! Saadun vinkin perusteella vanteet löydettiin lähes virheettömässä kunnossa säilöstään.

TEKIJÄ ON VIELÄ KATEISSA JA KAIKKIEN TULEE VÄLTTÄÄ KAUPANTEKOA ALLA OLEVAN KANSSA!!

Esiintyvät nimillä Jani/Heikki Laine (nimet tekaistuja, eivät löydy täältä facebookista noilla nimillä)
Olivat liikkeellä punaisella sedan mallin avensiksella vuosimallia noin -98
Sanoivat olevansa raisiosta kotoisin, sähköposti kulki osoitteella [email protected] ja puhelinnumero 0466399694
Henkilönä tämä "Jani" oli noin 190cm pitkä, todella hintelä, sekainen harmahtava pystytukka, päällä harmaa toppaliivi.

Poliisille tehty rikosilmoitus asian tiimoilta joten kaikki havainnot, vinkit tms. mulle numeroon 0401581050 tai varsinais-suomen poliisiin.

Tekijä halutaan edelleen vastuuseen teostaan.!
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)