Posts: 89
Threads: 6
Joined: Sep/2011
elikkäs vm 92 bensakoneinen 1,8 pirssi ja ongelmana on että käy miten sattuu ja tehot on kadoksissa. välillä käy kolmella mutta lämmetessä käy kaikilla mutta ei silti kunnolla. kulutus nousi ongelman mukana ihan tajuttomaksi. n. 200km matkalla menee yli puoli tankkia ainetta :O mistähän vois alkaa ettiin vikaa? vaikuttaako lambda anturi käyntihäiriöön?
Posts: 2,034
Threads: 64
Joined: May/2004
ffp:ltä löytäisit paremmin vastauksesi, mutta tarkasta nyt alkuun imusarjan yläpuolella oleva kuminen laippa. jos näkyy yhtään kosteaa, niin se menee vaihtoon. Lambda voi olla kans oire, mutta itse kävisin perinteiset virranjakajan kansi,pyörijä,tulpat,suodattimet lävitse.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Posts: 1,820
Threads: 50
Joined: May/2011
johtosarja i bet! mutta mittaa nyt maf ja moottorin lämpötila-anturi ekana.. Vai onko se yks pisteruisku :o Ei voi muistaa, ffp:ltä löytyy tod. näk. pelkästään hakua käyttämällä.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Posts: 5,568
Threads: 27
Joined: Apr/2002
No ei se ainakaan monipisteruisku ole, sen minkä Volkkarin koneista tiedän...
Kaasuläpän asentotunnistin voisi olla kanssa? Eräässä about ton ikäsisessä Volkkarin koneessa oli ainakin kulunut sieltä sisältä ne kontaktit puhki. Se taisi vetää kyllä sen verran laihalle, että sulatti jo tulppiakin sen takia...
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998