Posts: 606
Threads: 36
Joined: Oct/2009
Elikkäs ainakun kiihdytän lähes tällä pohjassa esim autoa ohittaessa niin rupee rykimää eli pätkimään eikä liiku silloin mihinkään eli vähän niinkuin ottais rajotin vastaa mutta ei ole rajoitin. Vähän kun himmas kaasua niin sit taas pelittää. Kierrokset ei muistaakseni käy edes punaisilla. Ridiumi tulpat on kyllä ja aika uudet. Meneekö turbon ja suodattimen väline vakioletku luttuu vai mistä johtuu? Tuota tehny jo ennen mietoja virityksiä.
Nissan 200SX s13 -95 Rocket Bunny
Nissan Skyline R32 4Door -89
Ford Transit Sport -08
Honda Civic TDI -04
Ex Nissan Skyline R32 Gts-t -90
Ex Honda Prelude H22A -00
Posts: 1,881
Threads: 38
Joined: Sep/2010
oliko sulla puolat vaihdettu?
laajakaistaa, mitä seokset näyttää?
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Posts: 1,820
Threads: 50
Joined: May/2011
Venttiilit jää kantamaan?
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Posts: 765
Threads: 26
Joined: Sep/2010
Puolille ääni täältä... pika korjaus teipata ne puolat semmosella vulkaani teipillä.
Bmw e39 540i touring m-sport
R32 lama projekti
Posts: 1,376
Threads: 37
Joined: Feb/2003
Posts: 225
Threads: 5
Joined: Jan/2009
Itellä teki samaa, teippaus autto hetken ja sit hommasinkii zuikin puolat..
Posts: 606
Threads: 36
Joined: Oct/2009
puolat on ne mitkä ollu tos aina eli ptu:n perässä olevat. laajakaistaa ei ole.
mul on tuol toinen ptu. vois kokeilla sitä, jos ei niin viel teipata nuo puolat. jos vika niis niin zuikilta sit tilamaa.
Nissan 200SX s13 -95 Rocket Bunny
Nissan Skyline R32 4Door -89
Ford Transit Sport -08
Honda Civic TDI -04
Ex Nissan Skyline R32 Gts-t -90
Ex Honda Prelude H22A -00
Posts: 359
Threads: 6
Joined: Oct/2011
mulla teki samaa täyskaasu vedoissa. kevyesti kaasu pohjaan painaen ei ongelmia. vaihdoin tulpat ni ongelmat katos. ptu mulla hajos silloin laakista.
En käytä lippistä
Posts: 70
Threads: 2
Joined: Oct/2010
Ropleema:
Elikkäs tuommonen gts-t saapui taloon joku aika sitten, silloin ongelma oli että joskus kun polkasee pedaalia kunnolla niin pätkii.
Vaihdoin tänään sitten tulpat, paikalla olleista BCPR7ES, yhdestä oli posliini kummaltakin puolelta halki, eli tässä varmaan osittainen syy.
Nyt tilalle meni BCPR6ES, ja nyt tekee tota joka helvetin kiihdytyksessä, menikö tulpanvaihdossa puolien koppura johtosarja paskaks, vai mikä helevetti tähän tuli? Ainoo vaihde millä voi painaa kaasun pohjaan pätkimättä on vitonen ja sillonkin vedon tarvii alkaa alle 3tonnista... .
R32 GTS-t -93 talvilintta
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
Heitetään vastakysymys; Miks vaihdoit lämpöarvoa kutoseen kun tulppina oli seiskat? Jo pelkästään tolla tulppavalinnalla voi pätkiä hyvinkin. Laita uudet 7 lämpöarvoset sinne (bcpr7es.
eli ei bcpr7es-11) ja koitappa uudelleen, ei pitäs pätkiä enään
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 70
Threads: 2
Joined: Oct/2010
Vadelli Wrote:Heitetään vastakysymys; Miks vaihdoit lämpöarvoa kutoseen kun tulppina oli seiskat? Jo pelkästään tolla tulppavalinnalla voi pätkiä hyvinkin. Laita uudet 7 lämpöarvoset sinne (bcpr7es. eli ei bcpr7es-11) ja koitappa uudelleen, ei pitäs pätkiä enään
Jos vaikka kävi näin että olin motonetissa ja tiskillä koitin googlailla mitkä tulpat tuohon vessaan kuuluu.... Useista vaihtoehdoista mitä internet tarjos, päädyin sitten noihin kutvosen lämpöarvolla oleviin. Siinä tiskillä on vähän huono arvailla että mitä tulppaa sielä on paikoillaan ja kun tuossa on tuo saatanallinen purkamishomma tulppiin käsiksi pääsemistä varten, niin ei oikeen riittäny mielenkiinto kaivella tulppaa vaan katsoakseen mitä siinä lukee, kun käyttöautosta kyse jolla pitää myös sinne motonettiin polkasta sitä uutta tulppaa hakemaan
Miksi ei -11?
R32 GTS-t -93 talvilintta
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
AtAi Wrote:Jos vaikka kävi näin että olin motonetissa ja tiskillä koitin googlailla mitkä tulpat tuohon vessaan kuuluu.... Useista vaihtoehdoista mitä internet tarjos, päädyin sitten noihin kutvosen lämpöarvolla oleviin. Siinä tiskillä on vähän huono arvailla että mitä tulppaa sielä on paikoillaan ja kun tuossa on tuo saatanallinen purkamishomma tulppiin käsiksi pääsemistä varten, niin ei oikeen riittäny mielenkiinto kaivella tulppaa vaan katsoakseen mitä siinä lukee, kun käyttöautosta kyse jolla pitää myös sinne motonettiin polkasta sitä uutta tulppaa hakemaan
Miksi ei -11?
Koska noissa ei -11
issa on kärkiväli pienempi (0.8 muistaakseni noissa). tuo -11 tarkoittaa kärkiväliä 1.1mm
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 359
Threads: 6
Joined: Oct/2011
mä en omassa huomannut mitään eroa oliko 6,7 vai nykyset 10 arvolla olevat tulpat. mulla on nyt noi 10:t vaan koska sain niitä ilmaiseksi reilu 30kpl
mutta voi sun vika johtua vääristä tulpista kyllä. moni on noiden tulppien kanssa ollut ongelmissa kyllä..
En käytä lippistä
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
jallu81 Wrote:mä en omassa huomannut mitään eroa oliko 6,7 vai nykyset 10 arvolla olevat tulpat. mulla on nyt noi 10:t vaan koska sain niitä ilmaiseksi reilu 30kpl mutta voi sun vika johtua vääristä tulpista kyllä. moni on noiden tulppien kanssa ollut ongelmissa kyllä..
Toki riippuu tulpan merkistä miten merkinnätkin menee, mutta ngk
sa ainakin ero huomattiin jormiss:ksen r32 sessa ja whitemanin r33
sa. Molemmat pätki ja paukku kutosilla aivan törkeenä ja seiskoilla toimi moitteetta..
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 70
Threads: 2
Joined: Oct/2010
Hain uudet seiskat ja teippasin puolien johtosarjan uusiks ihan vaan varmuuden vuoksi, nyt toimii niin hyvin ku pysty testaan, oli tullu märkää voimaa taivaalta sen verran että ei päässy kunnolla enää vetoja koittaa, mutta parempi on mitä on ollu tähän asti ollenkaan.
R32 GTS-t -93 talvilintta
Posts: 985
Threads: 31
Joined: Oct/2007
BCPR7ES ilman -11 niin on valmiiksi 0.8 kärkiväli.
ja halapaa o.
Posts: 1,236
Threads: 29
Joined: Oct/2007
Monessa paikassa huudellaan vakiotulpaksi BCPR6ES:ää. Mulla oli käytössä sekä että, välillä 6 ja välillä 7 sarjoja. Mitään eroa en huomannu noissa kuuden vuoden aikana. Sen mitä huomas oli et -11 kärkiväli ei toimi, 0,8mm toimii. Ja sit koko setti meni aina vaihtokuntoon muutaman tuhannen kilometrin jälkeen. Mun ajot oli lähinnä ratapäivillä käymistä. Iridiumit kesti sit pidempään.