Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan Sunny N13 tekniikan vaihto
#1
Nyt tarttis tietoo asiasta tietäviltä, että mahtaako 1,6Gti sunnyn tekniikka sopia "heittämällä" 1.4l -89 hb 12v multivalven tilalle vai tartteeko jtn kannake muutoksia tehdä?
Olis meinaan tiedossa semmonen moottoripaketti..
Yritin ettiä toista samanlaista topiccia, mut en löytäny, niin piti tehä uus. :/

Niin ja tietysti tuo 1,4L tehomylly laatikoineen(144tkm) on myynnissä sen jälkeen kun toi uus kone on saatu laitettua paikalleen. Smile
Nissan Sunny -87 sedan N13 (ex-käyttis), Nissan Almera -98 HB N15 (ex-projekti), Nissan Sunny -89 HB (ex-käyttis&nyk. projekti), Nissan Micra -91 K10 (ex-projekti), Ford Fiesta -95 MK3 (ex-käyttis), Bmw 316i -93 E36 (ex-käyttis), Toyota Corolla HB -90 (ex-käyttis), Bmw 318i -92 E36 (ex-käyttis), Vw Vento 1,8 -94 (ex-käyttis), Ford Focus stw -02 (ex-käyttis), Vw Vento 2.0 -94 (nykyinen käyttis)
Reply
#2
Todennäköisesti joudut tekemään kannakkeet uusiksi, koska nykyinen koneesi on GA-sarjaa, ja GTi:n kone on CA-sarjaa. Koneen lisäksi joudut vaihtamaan alustan, jarrut jne jos sen haluat leimata.
Datsun 120A (pikkuviri A14) Coupe 1981, Nissan Sunny (odottaa uutta konetta) 1984, Nissan Bluebird SGX 2.0 automaatti 1987, Nissan Primera P10 SLX 2.0 automaatti 1992
Honda VFR 800 FI 1998, Suzuki GT 125 R 1976, Seat Toledo SE 1.6 1998
Reply
#3
Onko sulla tiedossa siis kokonainen GTi sunny vai pelkkä moottori?
Reply
#4
Tero-75 Wrote:Todennäköisesti joudut tekemään kannakkeet uusiksi, koska nykyinen koneesi on GA-sarjaa, ja GTi:n kone on CA-sarjaa. Koneen lisäksi joudut vaihtamaan alustan, jarrut jne jos sen haluat leimata.

Ei joudu jos on GTI:n moottorissa kannakkeet tallella. Keskipalkin pusla tais olla isompi, muuten tippuu samoille kiinnikkeille itse koriin.

Mutta tosiaan jarrut jne joutuu samalla vaihtaa jos tieliikenteeseen haalii.

EDIT: Oho, onpas vanha postaus Big Grin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)