Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Almera gti 99-vm SR20VE neo vvl
#1
Yli 10 vuotta olen omistanut tämän almeran ja vuosien varrella kesäkäyttöön ratapäiviä silmällä pitäen rakenneltu harraste/harjoittelu kampe ja siksi erittäin hyvä ja kovapeltinen yksilö, vaikka Time attack kilpuriksi.
Kovapeltinen japsi sen takia , koska noin 8 talveen ei ole ajettu vaan säilytetty tallissa pukkien päällä suojassa.

Moottori:
-200tkm kohdalla vaihdettu uudenkarhea noin 40-70tkm ajettu SR20VE NEO VVL JDM moottori muuttuvalla venttiiliajoituksella ja nostolla
-SR16VE kireämmät nokat (280/11mm)
-Nistune moottorin ohjaus (Säädetty kesällä kemoralla 2012)
-Kiekkarajotin nostettu 8500k
-370cc suuttimet(s14)
-Walbro bensapumppu
-Brisk racing tulpat
-Skyline maf
-Paksumpi syyläri
-Ö-coolerikitti suodattimen siirtosarjalla
-SR16VE kevyempi vauhtipyörä..
-Helix kytkinpaketti
-Martelius kustomi kilpapakosarja black satin keraamipinnoitteella.
-Omavalmiste 2,5" putkisto Martelius aihiosta.
-Mufflex rst-päätevaimennin
-Itsetehty 3"imuputkisto ja Apexi-filtterille 4" ilmanottoputki
-Jäykemmät prothane moottorin tukikumit
-Öljyt moottorissa Total 10w-60
-Laatikossa Redlinen 75w90 öljyt

Alusta:
-BC racing BR-coilover setti
-Blackdiamond jarrulevyt edessä ja takana
-EBC redstuff palat edessä ja takana
-Hel-performance teräspunos jarruletkut
-Motul RBF 600 jarrunesteet
-Poikkituet edessä ja takana
-Kevyet 6,75kg 16" Rota subzero vanteet ja kumit hankook K120
-Radalle vielä kevyemmät 5kg 15"Rota slipstream ja semislicksit Yokohama AD08

Ulkoasu:
-Itsetehty MS-desing lasikuitukopio korisarja
-Etupuskuri muovinen jota alkuperäisestä hieman muokattu ja (SR/GTI) lippa alkuperäinen.
-Konepelti jatkettu
-Takaluukku siloteltu ja pellistä
-Lukkopesät hitsattu umpeen
-Pohjatyöt itse yli asti ja uusi maalipinta tuli 2006 kesä-heinäkuun
vaihteessa

Sisusta:
-Nelipistevyöt
-Autometer 5" kiekkamittari jossa asteikko loppuu kesken.
-Superharvinainen Greddy MSS Nokkien solenoidien ohjaukseen imu 4800k, pako 5000k
-Plx laajakaista mittari setti bosch anturilla
-Autogauge ö-lämpötila- ja painemittarit
-Vaihdevälin lyhennin ja muuta pientä piristystä muuten vakio gti sisusta

Tällä hetkellä alkuperäiset gti-almeran apulaitteet on koneessa kiinni, koska osat yhteensopivat, mutta varaosiakin saapi mukaan eli:
SR16VE laturi
SR16VE startti
SR16VE ohjaustehostin
SR20VE virranjakaja

Ajettu: 235100tkm
HP: 6250eur/järkevä tarjous.
Puh:O5O52O8974
Haapajärvi

Nettiauto id: http://www.nettiauto.com/nissan/almera/6356467


Attached Files Thumbnail(s)
                       
           
Reply
#2
Uppista ja kuvia lisätty ilmoitukseen. 8)
Reply
#3
Uppista.
Jossakin vaiheessa syksyä laitan auton talviunille, kun ei vielä kaupaksi ole menny, mutta ilmoituksen jätän ainakin tänne kerholle näkyviin uppailtavaksi.
Reply
#4
Uppista.
Reply
#5
Heps.
Reply
#6
Uppista.
Laitettu liikenteestä pois ja talliin talveksi taas odottamaan kevättä.
Tietysti jos kiinnostusta on, niin saa tulla katsomaan auton kuntoa paikanpäälle ja hieromaan kauppoja. 8)
Reply
#7
Uppista.
Kuvia uudestaan liitelty ilmoitukseen ja ei ihan mennyt hienosti järjestyksessä, mutta jotakin noista näkee..
Reply
#8
Uppista.
Reply
#9
Uppista.
Reply
#10
Uppista ja tuoreella leimalla taas Neo vvl Almera liikenteessä. 8)
Reply
#11
Uppista.
Joku joskus kysellyt minkä verran palanu rahaa tämmösen vaparikipon rakentamiseen, joten yllä olevalla specsilistalla +9000€ ja tuohon ei edes auton hintaa ole laskettu.
Eihän harrastaminen koskaan ilmaista ole ja voipi laskea tuleeko halvemmaksi ostaa valmis neo vvl swapattu harrasteaihio vai rakennella samanlainen. Wink
Reply
#12
Uppista.
Reply
#13
Uppista.
Reply
#14
Uppista
Jos autosta kiinnostuneita kerholaisia tms., niin mahdollisesti Kemoralla tulen pyörähtään ensiviikonloppuna.
Reply
#15
Uppista.
Vähälle jäänyt rata-ajelut tälle kesälle ja hintaa hiukan viilattu.
Reply
#16
Uppista.
Ja sedan almeraa en tarvii enään vaihdossa, kun sellainen hommattu.
Käteistä voipi nyt tarjota vaihdossa.
Reply
#17
Uppista.
Tälle syksylle vielä rata-päivillä ehdin käydä fiilistelemässä ja kyllä se mukavasti vapariksi liikkuu.8)
Reply
#18
Uppista ja tuoreella leimalla, joten seuraava katsastus viimeistään 21.1.2016 8)
Reply
#19
Uppista.
Reply
#20
Uppista.
Reply
#21
Uppista.
Reply
#22
Uppista.
Ja mukavasti kevätaurinko alkaa lämmittämään ja harrastepeli vieläkin odottaa tallissa uutta omistajaa. 8)
Ei muuta ku rohkiasti vaan yhteyttä, jos autokuumetta pukkaa ja hieman erikoisempaa harrastelaitosta kattelee. Wink
Reply
#23
Uppista.
Otettu taas liikenteeseen kesäksi tämä harrastepeli ja ilmoitusta/hintaa päivitelty hieman. 8)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)