Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bee r limiter asennus ca18det
#31
..
Reply
#32
Jos joku foorumilaisista saa tuon limitterin toimiin oisko mahollista saaha siitä videota että miltä se oikeasti kuulostaa Tongue
Reply
#33
@llu Wrote:Jos joku foorumilaisista saa tuon limitterin toimiin oisko mahollista saaha siitä videota että miltä se oikeasti kuulostaa Tongue


Youtube on täynnä sellaisia, mutta tuossa nyt vaikka yksi lisää: http://www.youtube.com/watch?v=4NxbIcWChro
S13 CA18DET Bee-R testailua parin vuoden takaa. Mikähän kännykkä lie ollut, melko kamalaa on ainakin videon laatu Sad
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#34
Filk Wrote:Youtube on täynnä sellaisia, mutta tuossa nyt vaikka yksi lisää: http://www.youtube.com/watch?v=4NxbIcWChro
S13 CA18DET Bee-R testailua parin vuoden takaa. Mikähän kännykkä lie ollut, melko kamalaa on ainakin videon laatu Sad

Hyvinhän se kuulostaa paukkuvan 8)
Reply
#35
..
Reply
#36
katiska Wrote:Eikö kellään mitään vastausta tähän ongelmaan? Joku joka oikeesti saanut kyseisen kapistuksen säxässä toimimaan voi vähän valottaa nuista johdotuksista että pitääkö virta ja maadoitus johdotkin vetää eculle? Ei Filk sattus muistaan miten meni johdotukset kun näyttää ilosesti paukkuvan tossa sun videossa Tongue

En kyllä muista ulkoa, jokunen vuosi aikaa siitä kun se emännän autoon ruuvattiin. Muistaakseni siinä ei kuitenkaan ollut oikein mitään ihmeellistä. Bee-R:n ohjeen mukaan mentiin.
Pitänee koittaa muistaa kurkata tallilla joku päivä josko sieltä vielä näkisi miten ne johdot on.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#37
...
Reply
#38
..
Reply
#39
41+51 ja 42+52 on samat pinnit.. siis 41 kytketty 51:een jne.

Ei ole merkitystä kytkeekö beeärrän 41:een vai 51:een, ne ovat siis sama johto. Missään nimessä nuo ei ainakaan yhteen kuulu nuo kaksi bee-r:n johtoa, eli jos toisen jostain syystä kytkee 51:een niin toinen sitten 42:een tai 52:een.. Smile

Virrat kannattaa ottaa eculta tosiaan, tässäkin suht oleellista että maapiste olisi ecun maassa..

Edit: sen verran simppelihän tuo kytkentä on, että jos ei varttitunnissa ole valmista niin on syytä epäillä että härveli on jo särkynyt aiemmissa kytkentäkokeiluissa.. sähkölaitteet olisi yleensä syytä kytkeä kerralla oikein eikä "ohoh"-menetelmää käyttäen..
Reply
#40
Zuikkis Wrote:41+51 ja 42+52 on samat pinnit.. siis 41 kytketty 51:een jne.

Ei ole merkitystä kytkeekö beeärrän 41:een vai 51:een, ne ovat siis sama johto. Missään nimessä nuo ei ainakaan yhteen kuulu nuo kaksi bee-r:n johtoa, eli jos toisen jostain syystä kytkee 51:een niin toinen sitten 42:een tai 52:een.. Smile

Virrat kannattaa ottaa eculta tosiaan, tässäkin suht oleellista että maapiste olisi ecun maassa..

Edit: sen verran simppelihän tuo kytkentä on, että jos ei varttitunnissa ole valmista niin on syytä epäillä että härveli on jo särkynyt aiemmissa kytkentäkokeiluissa.. sähkölaitteet olisi yleensä syytä kytkeä kerralla oikein eikä "ohoh"-menetelmää käyttäen..

eikkajeella ainakin oli ehjä boksi ku täältä boksi lähti sinne. Oli kiinni kaverilla sen r33 aluks sitte mun r33 ja sitte kaverin r32 ja jokasessa toimis moitteetta. Tosin kuten tohon loppuun totesitkin... Smile
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#41
katiska Wrote:Kävin tuossa koittamassa tuota bee-r asennusta nuin miten nuo ohjeet neuvoo etttä 51 ei tuliskaan mitään vaikka edellisellä sivulla siitä juttua oli että tulis. Pistin keltasesta ja vihreästä toisen pinniin 41 ja toisen 42 ja auto käyntiin. Heti kun koski gainiin niin auto sammui. Vaihdoin johdot ristiin ja auto pysyi käynnissä. Rev 1 jätin asentoon 0 ja gainia pyörittelin ja aina kokeilin mitä tekee.. Jonku aikaa se katkoo sytytystä ja poksuu mutta sitten ilmeisesti katkasee sytytyksen kokonaan koska vaikka kaasu pohjassa niin kierrokset vaan lähtee laskemaan ja kohta taas herää ja toistaa samaa. Ja välistä sitten kun kaasun löysää ja kierrokset lähtee putoaan tyhjänkäynnille niin paukauttaa korvat särkevän paukahuksen. Otin ihan videopätkän tuosta mitä auto nyt tekee.

http://www.youtube.com/watch?v=y_LEv7g1a...e=youtu.be

Ja tosiaan jos siis kytkee miten edellisellä sivulla neuvottiin niin auto joko sammuu kun koskee gainiin tai sitte kiertää omalle rajottajalle asti mutta 4000rpm kohdalla paukauttaa kerran.

mun bee-rConfusedsä on just tämä sama ongelma. On tosi vittumainen kun vetää sladia ja hetken paukuttaa hienosti sitten tulee pitkä väli ja tehot katoaa muutamaks sekunniksi :S
Onko syytä tähän selvinnyt?
Reply
#42
mure Wrote:mun bee-rConfusedsä on just tämä sama ongelma. On tosi vittumainen kun vetää sladia ja hetken paukuttaa hienosti sitten tulee pitkä väli ja tehot katoaa muutamaks sekunniksi :S
Onko syytä tähän selvinnyt?

Onko tulpat missä kunnossa?
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#43
Filk Wrote:Onko tulpat missä kunnossa?

Tulpat on ihan uudet, ja autossa on uusi VAG-puola sarja myös
Reply
#44
Zuikkis Wrote:41+51 ja 42+52 on samat pinnit.. siis 41 kytketty 51:een jne.

Ei ole merkitystä kytkeekö beeärrän 41:een vai 51:een, ne ovat siis sama johto. Missään nimessä nuo ei ainakaan yhteen kuulu nuo kaksi bee-r:n johtoa, eli jos toisen jostain syystä kytkee 51:een niin toinen sitten 42:een tai 52:een.. Smile

Virrat kannattaa ottaa eculta tosiaan, tässäkin suht oleellista että maapiste olisi ecun maassa..

Edit: sen verran simppelihän tuo kytkentä on, että jos ei varttitunnissa ole valmista niin on syytä epäillä että härveli on jo särkynyt aiemmissa kytkentäkokeiluissa.. sähkölaitteet olisi yleensä syytä kytkeä kerralla oikein eikä "ohoh"-menetelmää käyttäen..

voiko mulla olla ettei toiminnut sen takia kun otin maan vaihdekepin pultista, jos kerta olelllista on ottaa ecun piuhoista
ilo alkaa kilosta, riemu kahdesta
Reply
#45
Hoplaa. Auto alkas oleen taas katsastusta vaille valmis ja tuli tuossa bee-r ostettua. Johdot laittelin niin vihreä johto ecun pinniin 42 ja keltainen pinniin 41 ja virta pinniin 49 ja maa pinniin 50. Ensiksi oli keltainen ja vihreä johto väärinpäin kun gainiin koskiessa auto sammui. Ohjeiden mukaan johtojen kääntö riittää siihen jos auto sammuu gainia vääntäessä. Johdot vaihdoin ja ovat nyt siis tuossa järjestyksessä vihreä 42 ja keltainen 41 ja auto pysyy käynnissä. Käsijarrun valkoista johtoa en kytkenyt ja bee-r:ltä katkaisin harmaan johdon. Rev 1 asentoon 1 ja gain asentoon 1 niin rajoittaa kyllä mutta kummallisesti puottaa kierroksen nollille sitten nostaa ja hetken paukuttaa ja taas nollille... Mitä nuita youtube videoita kattonu niin kyllä sen pitäisi ilmeisesti siis tasasesti hakata sitä niitä kierroksia mihin se on säädetty. Tässä vielä lyhkänen video ongelmasta.

https://www.youtube.com/watch?v=2aHSrKtp...e=youtu.be

Mites porukka nuo bee-r:n johdot yhdistäny ecun piuhoihin? Katkoa en uskaltanut ecun johtoja joten otin ecun johdoista kuorta pois ja pyörittelin aina bee-r:n johdot ecun johtojen ympärille ja sähköteippi päälle. Onko kuin ranttu nuista liitoksista tuo rajotin että voisko siitä johtua jos joku johto ei saa kunnola kosketusta? Sen mitä huomasin myös niin auton käydessä tyhjänkäyntiä niin bee-rConfusedsä oleva ledi palaa todella himmeästi ja rajotinta vaste paukuttaessa alkaa sitte palamaan/vilkkumaan kirkkaasti.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#46
Tälläisen asentelin yhteen skylleen aikoinaan ja muistuu ihan samanlaiset "ongelmat" mieleen. Johtojen paikkoja muuteltiin ja saatiin se toimimaan jotenkin. Aika samanlaista se toiminta muistaakseni oli mitä sullakin.

Uskon kyllä, että kytkennät tuli tehtyä ihan oikein. Ohjeen kanssa tehtiin ja ecun kaaviokin oli kädessä ja oikeat värit.
Mä vähän luulen, että näistä on kopioita jonkun verran liikeellä ja kytkentä/toiminta ei ole ihan oikeata.

Säädöillä koitettiin pelata, mutta ei oikein tuntunut mun mielestä täysin oikein pelittävän.
Mä oon vähän sitä mieltä, että muutenkin paras paikka noilla bokseilla on kierrätyskeskus, kun mitään hyötyä koko boksista (mun mielestä) ei edes oikein ole.

Ekan kerran kun paukahti ni meinas kuulo lähteä.... Kuului vähintään 3 km päähän.
Reply
#47
Tuossa selailin vanhoja keskusteluja bee-r:n kytkennöistä ja toiseen keskusteluun oli liitetty tämmöinen kuva ja käskettu katkomaan eculta johdot joihin vihreä ja keltainen tulee ja laittaa toinen ecunpuoleiseen apikoon ja toinen ei ecun puoleiseen apikoon. Onko tosiaan nuin tarkka tuo bee-r nuista kytkennöistä?

Edit. Nyt kun ajan kanssa tuota luki ja katto niin tuossahan siis neuvotaan katkaisemaan yksi johto vain jonka toiseen päähän keltainen ja toinen vihreä että signaaliko tuossa nyt sitten kiertää bee-r:n kautta. Onhan tuo ilmeisesti kyllä eri auton ecukin kuvassa joten tuota kannata ilmeisesti tässä tilanteessa uskoa kun ca18dettiin ollaan bee-r laittamassa?


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply
#48
Jos ne käsketään katkaista, niin silloin ne tietysti täytyy katkaista. En nyt kirveelläkään muista miten ne itse tein.
En tiedä mitä tarkoitat "tarkka kytkennöistä". Itse kolvasin johdot. Jonkun mielestä kolvauskin on huono tapa, mutta olen kyllä ihan eri mieltä.
Reply
#49
Eihän tuosta ohjeesta ole mitään apua jos se ei edes ole ca18det ecuun tarkotettu. Ton mukaan pitäis toinen cas piuha katkasta ja toinen mennä bee r:n kautta. Vähän epäilen että toimii.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)