Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ylläpidon toiminta!
#1
http://www.dnsf.org/showthread.php?6891-Pelikiellot!

Nyt kun tuo 60 päivän porttikielto on kärsitty tuon oman mielipiteeni esille koko porttikiellosta, ylläpidon mainitsemasta huutokauppa perseilystä sekä ylläpidon selkärangattomuudesta.

Huutokaupattavana oli Hp:n läppäri sekä 64gb:n ssd-levy lähtöhinnalla 100€ ja 5 euron korotuksilla. Viimeinen tarjous oli 155 euroa, jonka päälle tein 211 euron huudon, koska tiesin etten seuraavana päivänä pystynyt olemaan kello 21.00 huutamassa konetta ja luulin tarjouksen riittävän. Tämä siis vuorokausi ennen huutokaupan päättymistä. Seuraavana päivänä puolen päivän aikaan kävin katsomassa huutokauppaa jossa minulla oli vielä korkein tarjous.

Kello 18.00 oli tarkoitus vielä tarkistaa huutokauppaa jolloin forumille pääsy oli evätty. Olin ihmeissäni, että mitä oli tapahtunut, koska teksti oli vain 60 päivän porttikiellosta huutokauppa perseilystä. Huutokaupan säännöissä EI ole mitään mainintaa, etteikö yli euron huutoja saisi tehdä. Tein rehellisesti huudon omalla tunnuksella ja olin valmis koneen tuohon hintaa lunastamaan (Olen tehnyt useita voittavia tarjouksia huutokauppoihin). Ylläpito oli myös poistanut tuon ilmoituksen eli mitään faktaa ei jäänyt mitä perseilyä oli tapahtunut? Otin yhteyttä sähköpostitse ylläpitoon ([email protected]) johon en ole tähän päivään saakka saanut vastausta, vaikka tieto tuosta porttikiellosta olisi pitänyt sähköpostitse tulla. Minusta kyseinen toiminta on kaikkea muuta, kuin hyvän moderoinnin mukaista.

Oletan myös, että DNSF:n Ry vastaa myös yhdistyksenä yhdistyksen jäsenien yhteydenottoihin joita sähköpostilla saa. Odotan myös perusteluja, kun minut on julkisesti leimattu keskustelupalstalla epärehelliseksi, koska sähköpostitse en ole vastausta saanut! Jokaisen huudon mitä olen tehnyt olen myös lunastanut. Näistä myös lähetin sähköpostia ylläpidolle, jossa oli selvästi myös kopiot tilisiirroista. Mitään muuta syytä en keksi porttikiellolle, kuin ajojahdin jonka perusteella oli saada minulle porttikielto, kun mitään muuta EI KEKSITTY oli tuo huutokauppa oiva keino. Ennen tätä ylläpito kyllä kerran huomautti kirjoituksistani, että jotkut herkkähipiäiset olivat pahoittaneet mielensä ja ilmoittaneet siitä ylläpidolle. Tosin minun kohdistuneita henkilökohtaisuuksia ei poistettu esimerkiksi vuorokauteen, joissa herjattiin suoraan mm. minun mielenterveyttäni (Jossa ei ole mitään vikaa). Tähän saakka olen arvostanut DNSF:n moderointia, mutta kyllä tämä meni alta lipan, joka osoittaa vain selkärangattomuutta ja huonoa moderointia.

Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni koko asiasta ja koen oikeudekseni tuoda oman vastineeni esille 60 päivän jälkeen, koska aikaisemmin siihen ei ole minulle annettu mahdollisuutta EIKÄ ylläpito ole vaivautunut asiaan vastaamaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan miten vastineeseen vastataan. Onko se uusi porttikielto ilman perusteluita vai ehkä jopa vastaus mitä tuli perseiltyä?
Reply
#2
Muistaakseni se kauppa oltiin suljettu ennen huutoajan päättymistä. Ylläpidolla varmasti paljon keissejä ja tämä oli vain päässyt lipumaan ohi.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#3
Minäkään en tarkkaan muista, vaikka ko. huutokauppaa seurasin useasti vuorokaudessa, mutta oliko niin, että huutokaupan pitäjä oli käynyt aikaistamassa päättymisaikaa, jonka seurauksena voittajasta tuli erimielisyyksiä? Joku oli muistaakseni kuitenkin (Karppa itse?) lainannut ketjun ensimmäisen viestin jossa vielä luki alkuperäinen päättymisaika...
S14A-98
Reply
#4
Eipä voi sitä kieltää etteikö karppaa koskien olisi joskus ollut lievästi sanoen poistettavia viestejä... Mielestäni tässä kyse on ollut enemmän myyjästä kuin huutajasta... mutta silti ylläpitäjät on selkärangallisia nisäkkäitä, joten ei voi kuin totella ja kärsiä pelikiellon... NOT FEAR???
Nissan Bluebird 1.8 TURBO
Reply
#5
Nyt on viikko mennyt ja ketjun on lukenut yli 500 silmäpari eikä minkäänlaista vastausta ole ylläpidolta tullut. Kaikki keskustelu aiheesta on kadonnut bittiavaruuteen samoin tuo huutokauppailmoitus ja sama hiljaisuus jatkuu. Haluan muistuttaa maksavana jäsenenä, että yhdistyksellä on myös velvollisuuksia ja tämäkin forumi toimii yhdistyksen alla. Pidän myös erittäin outona ettei yhdistys ei vastaa edes heillä lähetettyihin sähköposteihin tai yhteydenottoihin.

Kremlinin heitto, että ylläpidolla on myös muita keissejä ontuu, koska kyllä nimimerkit ja muut ovat sähköpostilla vaihtuneet.
Reply
#6
Kremilin Wrote:Muistaakseni se kauppa oltiin suljettu ennen huutoajan päättymistä. Ylläpidolla varmasti paljon keissejä ja tämä oli vain päässyt lipumaan ohi.

Odotinkin koska nillitys alkaa...

Näin se muistaakseni oli, että huutokaupan järjestäjä oli väännellyt kaupan päättymisaikaa ja näytti siltä, että oli -karpan- eduksi tehty. Joku korjaa minua jos muistan väärin, mutta mitä itse seurasin vierestä niin näytti siltä. Eli sillä perusteella molemmat olisi saaneet bannia kun vaikutti siltä, että yhteistuumin olisi yritetty kikka kolmosta.
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#7
Isamu Wrote:Odotinkin koska nillitys alkaa...

Näin se muistaakseni oli, että huutokaupan järjestäjä oli väännellyt kaupan päättymisaikaa ja näytti siltä, että oli -karpan- eduksi tehty. Joku korjaa minua jos muistan väärin, mutta mitä itse seurasin vierestä niin näytti siltä. Eli sillä perusteella molemmat olisi saaneet bannia kun vaikutti siltä, että yhteistuumin olisi yritetty kikka kolmosta.

Odotinkin koska ensimmäinen näistä "koipeen nylkyttäjistä" vastaa tähän ketjuun.

Minusta koko huutokauppa idea on täysi farssi, koska moderaattorit ovat eri mieltä koko sen toiminnasta ja samoin myös käyttäjät eivät ymmärrä sääntöjä ja niiden tulkinnasta tulee järkeään ongelmia. Poistaisivat koko huutokaupan. Kuten aiemmin ylhäällä sanoin, niin muutamaa käyttäjää on kiukuttanut, kun olen huutanut noihin huutokauppoihin. Kaikki huutamani kohteet olen lunastanut kuten pitää.

Isamulle kysymys: Miksi huutokauppa katosi bittiavaruuteen ja samoin kaikki keskustelu aiheesta?
Reply
#8
Itse sanot, että joidenkin käyttäjien kommenteista ei ole pakko välittää ja silti noteeraat "koipeen nylkyttäjät" Big Grin

Tuota sun pitää kysellä modeilta kun paha mun on mennä siihen mitään sanomaan. Kerroin oman näkemykseni tästä asiasta ja miten itse sen käsitin ja tämä on viimeinen viestini tähän ketjuun. Hyvää päivänjatkoa
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#9
-Karppa- Wrote:http://www.dnsf.org/showthread.php?6891-Pelikiellot!

Nyt kun tuo 60 päivän porttikielto on kärsitty tuon oman mielipiteeni esille koko porttikiellosta, ylläpidon mainitsemasta huutokauppa perseilystä sekä ylläpidon selkärangattomuudesta.

Huutokaupattavana oli Hp:n läppäri sekä 64gb:n ssd-levy lähtöhinnalla 100€ ja 5 euron korotuksilla. Viimeinen tarjous oli 155 euroa, jonka päälle tein 211 euron huudon, koska tiesin etten seuraavana päivänä pystynyt olemaan kello 21.00 huutamassa konetta ja luulin tarjouksen riittävän. Tämä siis vuorokausi ennen huutokaupan päättymistä. Seuraavana päivänä puolen päivän aikaan kävin katsomassa huutokauppaa jossa minulla oli vielä korkein tarjous.

Kello 18.00 oli tarkoitus vielä tarkistaa huutokauppaa jolloin forumille pääsy oli evätty. Olin ihmeissäni, että mitä oli tapahtunut, koska teksti oli vain 60 päivän porttikiellosta huutokauppa perseilystä. Huutokaupan säännöissä EI ole mitään mainintaa, etteikö yli euron huutoja saisi tehdä. Tein rehellisesti huudon omalla tunnuksella ja olin valmis koneen tuohon hintaa lunastamaan (Olen tehnyt useita voittavia tarjouksia huutokauppoihin). Ylläpito oli myös poistanut tuon ilmoituksen eli mitään faktaa ei jäänyt mitä perseilyä oli tapahtunut? Otin yhteyttä sähköpostitse ylläpitoon ([email protected]) johon en ole tähän päivään saakka saanut vastausta, vaikka tieto tuosta porttikiellosta olisi pitänyt sähköpostitse tulla. Minusta kyseinen toiminta on kaikkea muuta, kuin hyvän moderoinnin mukaista.

Oletan myös, että DNSF:n Ry vastaa myös yhdistyksenä yhdistyksen jäsenien yhteydenottoihin joita sähköpostilla saa. Odotan myös perusteluja, kun minut on julkisesti leimattu keskustelupalstalla epärehelliseksi, koska sähköpostitse en ole vastausta saanut! Jokaisen huudon mitä olen tehnyt olen myös lunastanut. Näistä myös lähetin sähköpostia ylläpidolle, jossa oli selvästi myös kopiot tilisiirroista. Mitään muuta syytä en keksi porttikiellolle, kuin ajojahdin jonka perusteella oli saada minulle porttikielto, kun mitään muuta EI KEKSITTY oli tuo huutokauppa oiva keino. Ennen tätä ylläpito kyllä kerran huomautti kirjoituksistani, että jotkut herkkähipiäiset olivat pahoittaneet mielensä ja ilmoittaneet siitä ylläpidolle. Tosin minun kohdistuneita henkilökohtaisuuksia ei poistettu esimerkiksi vuorokauteen, joissa herjattiin suoraan mm. minun mielenterveyttäni (Jossa ei ole mitään vikaa). Tähän saakka olen arvostanut DNSF:n moderointia, mutta kyllä tämä meni alta lipan, joka osoittaa vain selkärangattomuutta ja huonoa moderointia.

Tämä on minun henkilökohtainen mielipiteeni koko asiasta ja koen oikeudekseni tuoda oman vastineeni esille 60 päivän jälkeen, koska aikaisemmin siihen ei ole minulle annettu mahdollisuutta EIKÄ ylläpito ole vaivautunut asiaan vastaamaan. Jään mielenkiinnolla odottamaan miten vastineeseen vastataan. Onko se uusi porttikielto ilman perusteluita vai ehkä jopa vastaus mitä tuli perseiltyä?

Hyvä -Karppa-,

DNSF Ry yhdistyksen hallitus käsittelee pyynnöstäsi asian.

Saat vastineen selvityspyyntöösi lähipäivinä.

Hallituksen puolesta;
Teroluu
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply
#10
-Karppa- Wrote:Isamulle kysymys: Miksi huutokauppa katosi bittiavaruuteen ja samoin kaikki keskustelu aiheesta?

Kyseinen aihe on moderaattori puolella säilössä.
Reply
#11
Vastine nimimerkki -Karppa- selvityspyyntöön;

DNSF Ry -yhdistyksen hallitus on tutustunut tapaukseen.

Nimimerkki -Karppa- on ollut osallisena tapahtumaan, jossa epäiltiin huutokauppasääntöjen törkeää rikkomista. Merkit viittasivat siihen, että -Karppa- ja myyjätaho sopivat huutokaupan kohteena olevan hyödykkeen kaupoista huutokaupan ulkopuolella. Huutokaupan loppumisaikaa manipuloitiin siten, että voittajaksi valikoitui nimimerkki -Karppa-.

Aukotonta näyttöä ei ole, sitä ei myöskään tarvita, pelkkä vahva epäilys riittää. Ylläpidolla on täysi oikeus puuttua epäselviin tilanteisiin, joissa epäillään sääntörikkomusta. Epäselvissä tilanteissa päätösvalta oikeasta tulkinnasta on aina ylläpidolla.

Rangaistukseksi asetettiin määräaikainen porttikielto myyjälle ja nimimerkki -Karppa-:lle.


DNSF Ry:n hallitus
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#12
lapsellista kiukuttelua karpalta, kärsi seuraukset perseilystä ja jatka elämääs
i has an skyline! cats know how we feel, but they don't care. I drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way. © Keiichi
-en käytä lippistä http://neckbreakerz.com/blog/2013/04/25/neckbreaker-z/ !!!
Reply
#13
Tellu Wrote:Vastine nimimerkki -Karppa- selvityspyyntöön;

DNSF Ry -yhdistyksen hallitus on tutustunut tapaukseen.

Nimimerkki -Karppa- on ollut osallisena tapahtumaan, jossa epäiltiin huutokauppasääntöjen törkeää rikkomista. Merkit viittasivat siihen, että -Karppa- ja myyjätaho sopivat huutokaupan kohteena olevan hyödykkeen kaupoista huutokaupan ulkopuolella. Huutokaupan loppumisaikaa manipuloitiin siten, että voittajaksi valikoitui nimimerkki -Karppa-.

Aukotonta näyttöä ei ole, sitä ei myöskään tarvita, pelkkä vahva epäilys riittää. Ylläpidolla on täysi oikeus puuttua epäselviin tilanteisiin, joissa epäillään sääntörikkomusta. Epäselvissä tilanteissa päätösvalta oikeasta tulkinnasta on aina ylläpidolla.

Rangaistukseksi asetettiin määräaikainen porttikielto myyjälle ja nimimerkki -Karppa-:lle.


DNSF Ry:n hallitus

Eli ylläpito voi mielivaltaisesti jakaa penalttia, jos teet suuremman kuin euron korotuksen ja myyjä sulkee etuajassa kohteen. Tähänhän ostaja voi vaikuttaa, kun tekee huudon. Miksi huutokauppa ja kaikki siihen liittyvät keskustelut katosivat (Tai näkyvät vain moderaattoreille)?

Mitä Razz3 kommenttiin tulee, niin olen seuraukset kärsinyt. En ole tehnyt tuplatunnuksia saati muuten forumille kirjoitellut ennen porttikiellon päättymistä. Se taas jos yhdistys ei vastaa edes sähköposteihin mitä saa osoittaa minusta huonoa yhdistystoimintaa. Samoin kuin yllä oleva vastine, joka on sellaista liirumlaarumia, että huhhuh. Kuten aikaisemmin sanoin, niin poistaisivat koko huutokaupan, kun siihen ei saada tolkkua!
Reply
#14
[Image: 1551.gif]
JZS161 E85
Reply
#15
Periaatteessa tossa huudonkaan lopettamisessa etukäteen ei olisi ongelmaa ellei:

Myyjä tekee kohteen jonka lähtöhinta on vaikka 100e, oikea "arvo" 300e mutta huutoja tulee kuitenkin nihkeästi:

Huutaja 1: 105e
Huutaja 2: 110e

Tässä välissä myyjä on saanut tuotteestaan hyvän tarjouksen jostain muualta. Jos ilmoitetusta aikataulusta ei tarvitse pitää kiinni niin myyjä voi pyytää esimerkiksi naapurin Pentin huutamaan 220e jonka jälkeen myyjä päättää etuajassa että kauppahinta on riittävä ja lopettaa huudon. Oikeasti Pentti ei osta mitään vaan myyjä myy tuotteensa muuta kautta hintaan 250e.

Itse huutokaupassahan ei pitäisi olla mitään tolkutonta jos lukee säännöt ja pelaa niiden mukaan. Niin myyjänä kuin ostaja homma toiminut omalla kohdalla täysin ongelmitta.
Ex: 180sx, R32 GT-R
Reply
#16
Kyllä ylläpito voi jakaa mielivaltaisesti penalttia mikäli väärinkäytösepäillys on. Ei tämä mikään CSI ole jossa pitäisi jokainen asia todistaa. Mun mielestä ihan oikea päätelmä. Selkeä epäillys oli joten miksi näin ei voisi toimia?
Karppa nyt vain vinkuu, vaikka tietää väärin tehneensä, kun hänen mielestään häntä ei todisteiden puuttuessa voi syyttää.

Yleisesti huutokaupassa ei ole mitään epäselvää ja vaikka yksittäisiä sekaannuksia tuleekin, tarjoaa huutokauppa silti hyvä kauppapaikan tuotteille josta halutaan eroon oli se hinta sitten 10 tai 50 €. Kuten yleisesti, niin tämänkään ei tarvitse olla täydellinen, kunhan se on riittävän hyvä.
350Z with some mods. Oem+++ stage 5
Reply
#17
JV-Z Wrote:Kyllä ylläpito voi jakaa mielivaltaisesti penalttia mikäli väärinkäytösepäillys on. Ei tämä mikään CSI ole jossa pitäisi jokainen asia todistaa. Mun mielestä ihan oikea päätelmä. Selkeä epäillys oli joten miksi näin ei voisi toimia?
Karppa nyt vain vinkuu, vaikka tietää väärin tehneensä, kun hänen mielestään häntä ei todisteiden puuttuessa voi syyttää.

Tässä ei haettu mielipidettä vaan ihan raakaa faktaa. Kyse ei ole myöskään mistään CSI.stä, vaan siitä että A:Minä tein tarjouksen jolla olin valmis tuotteen lunastamaan B:Minulla oli korkein tarjous C: Porttikielto annettiin ja huutokauppa poistettiin. Mitä perusteluita asialle on "vahva" epäilys. Minulla ei ollut mitään tekemistä huutokaupan loppumisen kanssa joten se siitä "tietää tehneensä väärin" spekulaatiosta.

Ennen tätä topic:a yhdistys ei edes vaivautunut vastaamaan sähköpostiin joten kyllä tämän perustaminen tuli ihan aiheesta. Välikäsien kautta oli neuvottu käyttämään bulvaania huutajaa, jos ei itse pysty olemaan paikan päällä. Tämäkö on sitten sitä REILUA toimintaa huutokaupassa vai että teet kerralla tarpeeksi korkean tarjouksen?
Reply
#18
Onko sulla vielä muuta mielen päällä asiaan liittyen ennenkuin deletoin tämän ketjun?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#19
Kyllä mä sanon että ylläpito antoi ihan oikean tuomion, vaikka se ehkä epäreilulta sattaa tuntuakkin.

Kyllähän se Karalahtikin tuomittiin huumerikoksesta kuvan perusteella...
Reply
#20
Ei hyvää päivää. Ei nyt kuitenkaan julkkisia tänne sekotettas huumet ja huutokauppa kuitenkin eri asia Smile Eikö kannatas pölyn laskeitua ja ettiä jokin muu keino kun turha tappelu.
Mörkö I 99- S. Mörkö II 90- SLX/Super s
Reply
#21
Dodiin. Nyt sitten poistetiin myynti-ilmoitus ylläpidon toimesta, johon kommentoin että myyjä unohti mainita pari oleellista asiaa. Nyt mitään faktaa asiasta ei jäänyt!

Ihme toimintaa!
Reply
#22
-Karppa- Wrote:Dodiin. Nyt sitten poistetiin myynti-ilmoitus ylläpidon toimesta, johon kommentoin että myyjä unohti mainita pari oleellista asiaa. Nyt mitään faktaa asiasta ei jäänyt!

Ihme toimintaa!

Jos poistetaan huono myynti-ilmo niin minkä ihmeen takia siitä pitäisi jäädä joku historia tänne foorumille?? Eihän täällä jo käyneitäkään kauppoja pidetä notkumassa, foorumin tila on kuitenkin rajallinen.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#23
Kremilin Wrote:Jos poistetaan huono myynti-ilmo niin minkä ihmeen takia siitä pitäisi jäädä joku historia tänne foorumille?? Eihän täällä jo käyneitäkään kauppoja pidetä notkumassa, foorumin tila on kuitenkin rajallinen.

Syy ilmoituksen poistoon oli kritisointi oleellisten asioiden kertomatta jättämisestä, johon jopa Teroluu tuli moderaattorina "pätemään". Eihän täällä muutenkaan poistella jopa vuoden vanhoja ilmoituksia vai oliko tämä vain spesiaalitapaus?

Esimerkki: http://www.dnsf.org/showthread.php?21268-Saa-poistaa
http://www.dnsf.org/showthread.php?22205-Voi-poistaa
Reply
#24
-Karppa- Wrote:Syy ilmoituksen poistoon oli kritisointi oleellisten asioiden kertomatta jättämisestä, johon jopa Teroluu tuli moderaattorina "pätemään". Eihän täällä muutenkaan poistella jopa vuoden vanhoja ilmoituksia vai oliko tämä vain spesiaalitapaus?

Esimerkki: http://www.dnsf.org/showthread.php?21268-Saa-poistaa
http://www.dnsf.org/showthread.php?22205-Voi-poistaa


Aikamoinen syytös. Syy poistoon on tietenkin se, että tuote on ilmeisemminkin myyty, ja silloin ilmo voidaan poistaa.

Se tosiasia, että kirpparille jää roikkumaan wanhoja ilmoituksia, johtuu yksinkertaisesti siitä, että kaikkea ei mitenkään erityisen säännönmukaisesti käydä koko ajan läpi. Jos mode huomaa tuollaisen poistettavan ilmon, niin hän sitten sen poistaa, jos juuri sillä hetkellä jaksaa tai kerkiää. Joskus jää poistamatta, eikä siinä sen kummempaa.
Reply
#25
Höpö höpö. Ilmoitus meni poistoon koska otsikossa luki myyty. Tuon ilmoituksen saa toki takaisin jos haluat siellä aiheesta jatkaa?

Ja mitä noihin ikivanhoihin ilmoituksiin tulee, niin niitä poistelen mm. silloin kun on tavattoman tylsää ja jaksan kahlata foorumia taaksepäin. Useinkaan ei ole.
Reply
#26
Mä ainakin poistelen myytyjä silloin kun niitä bongaan. En yleensä vapaaehtoisesti etsi, on muutakin elämää. Ulkona on esimerkiksi tosi nätti keli, menenpä sinne. Smile
Live slow, die old.
Reply
#27
-Karppa- Wrote:Dodiin. Nyt sitten poistetiin myynti-ilmoitus ylläpidon toimesta, johon kommentoin että myyjä unohti mainita pari oleellista asiaa. Nyt mitään faktaa asiasta ei jäänyt!
Ihme toimintaa!

Karppa, itse et ostanut renkaita, mitä valitat täällä?

Nämä kyseiset renkaat jäivät minulle purkuautosta jonka mukana tuli kuitti kyseisen mallisista renkaista vuodelle 2011. En ollut renkaista tarkistanut.

- Ostaja tarkisti paistopäivämäärän renkaista ennen kauppojen tekoa, huomattiin asia -> päätti silti tehdä kaupat.
- yhdelle renkaalle ja vanteelle jäi noin 60e hintaa, ei todellakaan olleet kalliit. Pelkästä vanteesta saa jo 80,-.

Ostaja(jp taiquri) ei ole minulle valittanut, puhelinnumero on varmasti tallessa kun vaihdettiin yhteystietoja. Ilmeisesti oli tyytyväinen?!

Joten lopettaisitko toisten maineen lokaamisen? Asia kun ei edes sinulle kuulu. Mielestäni olet anteeksi pyynnön velkaa.

- Antti Rantanen
180SX -91
Toyota markII JZX110 -01
Subaru Legacy GT-B STW -05
Reply
#28
coari Wrote:Karppa, itse et ostanut renkaita, mitä valitat täällä?

Nämä kyseiset renkaat jäivät minulle purkuautosta jonka mukana tuli kuitti kyseisen mallisista renkaista vuodelle 2011. En ollut renkaista tarkistanut.

- Ostaja tarkisti paistopäivämäärän renkaista ennen kauppojen tekoa, huomattiin asia -> päätti silti tehdä kaupat.
- yhdelle renkaalle ja vanteelle jäi noin 60e hintaa, ei todellakaan olleet kalliit. Pelkästä vanteesta saa jo 80,-.

Ostaja(jp taiquri) ei ole minulle valittanut, puhelinnumero on varmasti tallessa kun vaihdettiin yhteystietoja. Ilmeisesti oli tyytyväinen?!

Joten lopettaisitko toisten maineen lokaamisen? Asia kun ei edes sinulle kuulu. Mielestäni olet anteeksi pyynnön velkaa.

- Antti Rantanen

En ole mitään anteeksipyyntöä sinulle velkaa! Tiedän tasan tarkkaan kuka renkaat haki, koska itse sanoin että sinulla on renkaat myynnissä, kun niitä minulle tarjosit ja olisin ne hakenut pois. Itse oli tarkoitus nuo vanteet ostaa omaan käyttöön. Se että kaveri ajaa x matkan päähän ostamaan renkaita ja ilmoitus on selkeästi harhaanjohtava on asia mistä minä en henkilökohtaisesti pidä enkä vastaavaan ole törmännyt klubilaisten kohdalla. Jos olisi itse lähtenyt hakemaan noita renkaita omaan käyttöön olisin myös siinä tilanteessa sinulle siitä selvästi myös maininnut. Hinta ei ole peruste jättää oleellisia asioita kertomatta ja johtaa ostajaa harhaan. Joten en ihmettele miksi nuo eivät menneet kaupaksi aiemmin, vaikka olivat melkein vuoden myynnissä.

Mitä noihin ilmoitusten poistamiseen tulee (Vaikkakin ulkona on kaunis ilma, josta on nautittu), niin hakusana "saa poistaa" tuo 272 osumaa.

[Image: YRtH.jpg]
Reply
#29
-Karppa- Wrote:Syy ilmoituksen poistoon oli kritisointi oleellisten asioiden kertomatta jättämisestä, johon jopa Teroluu tuli moderaattorina "pätemään"

Vai pätemään.

No eipä siitä sun rengasvalmistajien sivujen lainailusta käynnyt selväksi mikä kenkää tällä kertaa puristi juuri tässä tapauksessa.
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply
#30
-Karppa- Wrote:En ole mitään anteeksipyyntöä sinulle velkaa! Tiedän tasan tarkkaan kuka renkaat haki, koska itse sanoin että sinulla on renkaat myynnissä, kun niitä minulle tarjosit ja olisin ne hakenut pois. Itse oli tarkoitus nuo vanteet ostaa omaan käyttöön. Se että kaveri ajaa x matkan päähän ostamaan renkaita ja ilmoitus on selkeästi harhaanjohtava on asia mistä minä en henkilökohtaisesti pidä enkä vastaavaan ole törmännyt klubilaisten kohdalla. Jos olisi itse lähtenyt hakemaan noita renkaita omaan käyttöön olisin myös siinä tilanteessa sinulle siitä selvästi myös maininnut. Hinta ei ole peruste jättää oleellisia asioita kertomatta ja johtaa ostajaa harhaan. Joten en ihmettele miksi nuo eivät menneet kaupaksi aiemmin, vaikka olivat melkein vuoden myynnissä.

Mitä noihin ilmoitusten poistamiseen tulee (Vaikkakin ulkona on kaunis ilma, josta on nautittu), niin hakusana "saa poistaa" tuo 272 osumaa.

[Image: YRtH.jpg]

Hmm, et vastannut tuohon viestiin mitään minkä sinulle lähetin? Eli oletettavasti et ollut ostamassa mitään.. joku kaveri soitti ja ilmotti et haluaisi tehdä kaupat renkaista, sinusta di ollut mitään puhetta.

Joka tapauksessa tyyppi kuka osti hyväksyi kaupan siltikin, olisi voinut perääntyä. Molemmat ajettiin noin puoleenväliin matkastkin.

Kukaa ei ole kysynyt ennen sinua renkaista muuta kuin "voitko varata kuukaudeksi, ei ole nyt rahaa" Että se sinun "syistä" pitkään myynnissä oloon.
..
180SX -91
Toyota markII JZX110 -01
Subaru Legacy GT-B STW -05
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)