Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Päivän rassailut
#31
Jaahans, taas olisi muutamat osat ehostettu teippaamalla, olipahan hommaa noissa isommissa paneeleissa. Oli niin jyrkkiä kulmia ja muotoja etten ihan täydellisesti saanut voimakkaammin venytettyjä kohtia pysymään, lähinnä sisänurkat oli tällaisia.

Ihan siistit ja kelvolliset niistä silti tuli.

Edit: kuvien vaihto.



Attached Files Thumbnail(s)
       
- N13 Sunny 1.6 LX -87
- VW Passat variant 4 motion Highline 2.8 V6 -01
ex: -N14 Pulsar 2.0 GTI-R -91
ex: - N15 Almera 1.6SR -99
ex: - N14 Sunny 1.4LX -92
MYYDÄÄN: N13,N14 Sunny & N15 Almera osia sekä muita tarvikkeita.
Reply
#32
Mistä tommosta teippiä ja miten hyvin mahtais ottaa vaneriin kiinni..?
Nyk. Bmw E46 318
Nyk.Toyota Corolla KE20 -74
Ex. Honda Civic -89 16v dohc
Ex. Nissan 200sx s13 -92
Ex. VW Kupla -74
Reply
#33
Quote:Tästä kalvo:http://www.lamtekno.fi/shop/product_catalog.php?c=366
Tuosta tarvikkeet:http://www.lamtekno.fi/shop/product_catalog.php?c=262

Filmivaneriin ottaa ainakin normaalista en tiedä, mutta luulisi ottavan kunhan pinta on puhdas ja pölytön.
- N13 Sunny 1.6 LX -87
- VW Passat variant 4 motion Highline 2.8 V6 -01
ex: -N14 Pulsar 2.0 GTI-R -91
ex: - N15 Almera 1.6SR -99
ex: - N14 Sunny 1.4LX -92
MYYDÄÄN: N13,N14 Sunny & N15 Almera osia sekä muita tarvikkeita.
Reply
#34
Toi teippi näköjään venyy aika hyvin(kö) Kun ei oikein miellytä silmää tuon pappamallin "jalopuu"panelit, niin ajattelin teipata piiloon. Niissä on vaan muutama paikka kun pitäisi venyttää poteron pohjalle. Ovissa ainakin sähköikkunan nappulan syvennykset vaatii melkoisen venyn, mitenköhän onnistuu...?

Vähän tuon näköiset: [Image: DSC00652.jpg]
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
#35
Jupe Wrote:
Quote:Tästä kalvo:http://www.lamtekno.fi/shop/product_catalog.php?c=366
Tuosta tarvikkeet:http://www.lamtekno.fi/shop/product_catalog.php?c=262

Filmivaneriin ottaa ainakin normaalista en tiedä, mutta luulisi ottavan kunhan pinta on puhdas ja pölytön.

Ite tota 3M 1080 testailin ku teippasin ton yhe aluspoilerin sivut ja hyvi nappas kiinni tiukkoihinki kulmiin ilman et rypisty. Ite käytin hiustenkuivaajaa et se muuttu semmoseks venyväks ja venytin kiinni niihi. Ekana puhistin kokonaan kaikki pölyt ja sit vaa aloin liimailee. Kuumalla ku venyttää ni se liimapintaki muuttuu semmoseks et tarttuu hemmetinhyvin kiinni
Boost is not a crime
http://www.joensuunviihdevuokraajat.fi, Custom- sekä muut tarrat kätevästi meiltä!
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Reply
#36
Quote:Toi teippi näköjään venyy aika hyvin(kö) Kun ei oikein miellytä silmää tuon pappamallin "jalopuu"panelit, niin ajattelin teipata piiloon. Niissä on vaan muutama paikka kun pitäisi venyttää poteron pohjalle. Ovissa ainakin sähköikkunan nappulan syvennykset vaatii melkoisen venyn, mitenköhän onnistuu...?
Aika vaikeilta paikoilta näyttää, voihan olla että pysyykin alkuksi, mutta irtoaa kulmista ajan saatossa.
Jos tekee pohjalle ensin erilliset palaset ja varsinaisesta palasesta jolla teippaat koko panelin teet nappulapoteron sivut ja sauma kulmaan.
Tai sitten et teippaa nappulapoteroita ollenkaan, leikkaat vaan tuosta päälireunasta sen teipin pois.
- N13 Sunny 1.6 LX -87
- VW Passat variant 4 motion Highline 2.8 V6 -01
ex: -N14 Pulsar 2.0 GTI-R -91
ex: - N15 Almera 1.6SR -99
ex: - N14 Sunny 1.4LX -92
MYYDÄÄN: N13,N14 Sunny & N15 Almera osia sekä muita tarvikkeita.
Reply
#37
Legacya tullu laiteltua kuntoon että kehtais viedä katastukseen.. jarrut kokolailla hengenvaarallisella tasolla, nyt satulat on hiekkapuhallettavana ja uudet tiivisteet pitäis hakea huomenna, myös uudet ebc kelt. palat tuli mamasanilta (kiitos vain Smile) vanhoista tippukin kitkapinnat maahan kun palat irrotti. dumpin irrotin kun en siitä suhinasta niin välitä, tykkään kikatuksesta enemmän ja vakio cooleri oli jostain kumman syystä tyhjä, no teinpä sinne sitten uudet litkut vaikka katastuksen jälkeen keulacoolerin kytkenkin toimintaan, nyt ei jaksa lähteä tehopapereita haeskelemaan kun kesällä muutenkin tulee vähän viriteltyä lisää korin maalauksen ohella.

sähköt on tehty päin pyllyä ja tullut nyt viikon ajan rakenneltua johtosarjoja mm. akulle joka siirretty peräkonttiin, valoille, polttoainepumpulle, lisämittareille ja sivussa laittelin aem uegon ja greddyn turbotimerin kiinni. myäs mittariston palaneet polttimot vaihtelin uusiin ja korjailin sieltäkin kosketushäiriöt pois. enää ei puutu kuin jarrusatuloiden maalaus ja sen jälkeen jarrut nippuun ja katastusputki kiinni, jossa siinäkin oli siis katti tukossa ja jouduin uuden hitsailemaan..
.
Reply
#38
no ei aivan rassailua, mutta kävin hakemassa yhen sr20de:n nurkkiin jos siitä kehittelis jotain joskus tulevaisuudessa.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#39
tuli purettuu yhden Celican 6-vaihteinen vaihdelaatikko atomeiks..
"What the Hell's goin on around here? Street closed pizza boy, find another way home! God damm street racers" http://www.youtube.com/watch?v=qyTj4WnPE9M
Reply
#40
Primeran kansipahvi ja pakosarja tuli vaihdettua. Hengittää melkosen paljon paremmin kun jäi molemmat katit pois ahistamasta.
Nissan 200sx s13
Reply
#41
Micran pakoputki remppaa päivemmällä ja remppa loppu siihen ku totesin että katkolaikat loppu.... >Sad tänää kauppaa ostaa lisää. Pyyhkijöitte vivustot oli irronnu moottorist eli vivustojen kiinnitys.
Äske ku olin tulos himaa päin niin pikku pojat oli ajanu risteyksest ohi Ja kinoksiin ;D Pari tuntia oliva yritäneet kaivella paljail nakeilla relluu pois kinoksest Tongue vein lapparit avuks niin johan alko saamaan autoa tielle Smile
Perseennuoleminen voep aattoo hetkeks,<br />mutta taitava savolaenen paskanpuhuja selevii tilanteesta kun tilanteesta!<br />Jesus Slaves!<br />Rocco 3
Reply
#42
Liian kylmä mennä talliin tekemään autoille mitään, ei jaksa kämppääkään rakennella, mikään ei huvita.. Tallista vain tarttui silvian kuppipenkki käteen ja muutama laudanpätkä=

[Image: med_ajopenkkiva.jpg]

(tulipahan heikkolaatuinen kuva)

Tulipahan tehtyä ;D
Auto työn alla, mies auton alla.. Paljonko mahtuu euroja pieniin Nissaneihin.. ?
200sx S12 -85 / ikuisuusprojekti - BMW V8 (X.x L?)
200sx S13 -90 / €€€ käytetty - paloiteltu ja myyty pienissä säkeissä (satunnaisia osia + pikkunippeleitä mm. sisustaan jne vielä - Kysy!)
200sx S14A -99 / eheytysprojekti (levinnee käsistä tämäkin)
Reply
#43
Pesin Seatin.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#44
sähköliimasin tuoretta peltiä bemarin pohjaan. Huoh, mitä puuhaa. :-X
Mr.vianor/gummimies
käyttis/projekti: BMW 525iA E34 -89
Reply
#45
Rälläköin projektinissanista vähän palasia irti. Täytyy ottaa takapakkia, jotta pääsee eteenpäin vaimitensemeni.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#46
Ruoste/ jarru-vikojen korjausta sunnyyn. Ei enään ikinä vanhaa suomiautoa kiitos :-X
Nissan 180sx RPS13 -94 "Ratalelu"
Nissan Skyline R33 GTS-t -95 "drifteri rojekti"
Nissan Sunny N13 GTI 1.6 -87 "käyttis"
Toyota Dyna 150 -91 "ajoneuvonkuljetus vankkuri"
Toyota Aristo JZS147 -93 "käyttis"
Reply
#47
Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#48
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Reply
#49
Kilpurin uusi jäähdytysjärjestelmä viimein läjässä Smile

Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Reply
#50
alph4 vaihto walbron skylleen, ja mä sen tärkeimmän, eli uuden subbarin takaluukkuun. Rupes nikki minaj soimaan ihan eri nuotilla ;D
Ekaks ihmeteltiin et miks ei bensaa tuu, et meniks johdot tai letkut väärinpäin, kun pumppu huusi kuitenkin. Mut sit iski ahaa-elämys ja todettiin tankissa olevan liian vähän bensaa Big Grin

No, pumppua sentin verran alaspäin ja auton tankkaus auttoi asiaa ;D
En käytä lippistä
Reply
#51
Coileja ja suuttimia tuli tossa ähellettyä paikalleen vloppuna.
JZS161 E85
Reply
#52
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#53
K2 Wrote:
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".

'04 Accordissakin vaihdetaan parkki pyöräkotelon puolelta mutta siinä ainakin on ihan luukku sisälokarissa sitä varten.

Alkaa muuten ajovalopolttimon vaihtokin sujua aika ripeästi, me ollaan kohta 100tkm ajettu tolla ja merkistä riippuen polttimot kestää sen 6-8tkm Smile
Volvo V70 2.4 D5 Momentum '06
Volvo V70 2.5 TDI Classic '00
Reply
#54
Systerin auton pesin, imuroisin ja vahasin sekä pientä "ominaisuuksien piiloittelua" leimalle. Lopputulema ei ollut kovin kummoinen, mutta lähtötilanteeseen nähden hyvä, sillä pesusientä tai vahapurkkia toi kinneri ei olekaan nähnyt sitten autoliikkeen.
It’s A Dog-Eat-Dog World, And I’m Wearing Milk-Bone Underwear
Reply
#55
Bonehead Wrote:Kilpurin uusi jäähdytysjärjestelmä viimein läjässä Smile

Kansa vaatii kuvia! Tai ainaki mä.
BB T12 SR20VET (GTI 05-06/2011)/BB T12 CA18ET (CDA21ET vielä joskus) /Primera WP11-144 SPORT+ SR20DE/Datsun 510 -70 L20 R6 (pahasti kesken) /VW LT35 kalustonkuljetin /Purettuja etuvetoja useita ->http://jjautoparts.fi/
Reply
#56
Jarza Wrote:
Bonehead Wrote:Kilpurin uusi jäähdytysjärjestelmä viimein läjässä Smile

Kansa vaatii kuvia! Tai ainaki mä.

Käyn illemmalla räpsimässä Smile
Ilo alkaa kilosta ja remontti kahdesta.
Moottorikoneistamo "Finsku Palans Fapriikken" - Jarza
-Bluebird SR20DET -87 "Kauhukaukalo"
-Nissan Primera P11 -97
Reply
#57
Late Wrote:
K2 Wrote:
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".

'04 Accordissakin vaihdetaan parkki pyöräkotelon puolelta mutta siinä ainakin on ihan luukku sisälokarissa sitä varten.

Alkaa muuten ajovalopolttimon vaihtokin sujua aika ripeästi, me ollaan kohta 100tkm ajettu tolla ja merkistä riippuen polttimot kestää sen 6-8tkm Smile

Tuossa faijan Civicissä lukee ihan ohjekirjassa, että "irroita koko lokasuoja, jotta voit vaihtaa parkkivalon polttimon". Tuskinpa siis löytyy luukkua. Isäukko oppi tekemään sen täysin irroittamatta, yläosa irti ja pienellä taivutuksella menee ketään pysyvästi vahingoittamatta. En ole tätä suoritusta livenä nähnyt, niin en osaa sen tarkemmin kertoa, että mitä irti ja mitä taivutellaan, mutta jokainen voi käyttää mielikuvitustaan.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#58
Late Wrote:
K2 Wrote:
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".

'04 Accordissakin vaihdetaan parkki pyöräkotelon puolelta mutta siinä ainakin on ihan luukku sisälokarissa sitä varten.

Alkaa muuten ajovalopolttimon vaihtokin sujua aika ripeästi, me ollaan kohta 100tkm ajettu tolla ja merkistä riippuen polttimot kestää sen 6-8tkm Smile

On muutenkin helpoin auto polttimoiden vaihdon kannaltamitä mulla on ikinä ollut. Ehkä ne on jo tehtaalla tajunneet, että noita saa olla vaihtamassa jatkuvasti. Takavaloihin kyllästyin kolmannen kierroksen kohdalla ja koitin ledejä tilalle. Toistaiseksi toimii ihan moitteetta.
Reply
#59
JTG Wrote:
Late Wrote:
K2 Wrote:
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".

'04 Accordissakin vaihdetaan parkki pyöräkotelon puolelta mutta siinä ainakin on ihan luukku sisälokarissa sitä varten.

Alkaa muuten ajovalopolttimon vaihtokin sujua aika ripeästi, me ollaan kohta 100tkm ajettu tolla ja merkistä riippuen polttimot kestää sen 6-8tkm Smile

On muutenkin helpoin auto polttimoiden vaihdon kannaltamitä mulla on ikinä ollut. Ehkä ne on jo tehtaalla tajunneet, että noita saa olla vaihtamassa jatkuvasti. Takavaloihin kyllästyin kolmannen kierroksen kohdalla ja koitin ledejä tilalle. Toistaiseksi toimii ihan moitteetta.

Mikäköhän hondissa mättää? Mutsilla 09 civicci ja siitäkin jatkuvasti joku valo pimeänä...

En edes muista koska olisin joutunut omaan tai avon autoon vaihtamaan polttimon viimeksi. Enemmän kuin viisi vuotta aikaa.
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#60
Repa Wrote:
JTG Wrote:
Late Wrote:
K2 Wrote:
muppi Wrote:
K2 Wrote:Eilen käytin reilun tunnin Imprezan parkkivalojen vaihtoon. Lopputulos: ei pala vieläkään parkit. ;D Nerokas systeemi, pitää umpiot ottaa kokonaan pois, jotta pääsee parkit vaihtamaan, ja eivätpä ne umpiot suostuneet lähtemään pois paikoiltaan sitten mitenkään. Kenties lämpöisessä irtoaisikin, nyt tuolla parin asteen pakkasessa tuntui kaikki kumi- ja muoviosat pistävän aika kovasti hanttiin. (No ei siinä, faijan Civicissä sama operaatio vaatii lokasuojan purkamista. :Smile)

Saanko kysyä, että minkä vuoden Civic? Olis itellä tarkoitus vaihtaa ajovalopolttimo omasta (sedan, 2008) ja näyttää kyllä niin houkuttavalta ajatukselta :-\
Toivotaan, että mun pienistä käsistä olis jälleen kerran hyötyä eikä tarvis puolta autoa purkaa.

Se on muistaakseni 2002. Tuo lokarikikkailu taitaa koskea Civicissä vain parkkivaloa, ei ajovalopolttimoa. Sama homma Subarun kanssa, muut menee kyllä helpommin, mutta parkkivalo on valoasetelman ulkoreunassa eli ei olekaan siellä "konetilassa".

'04 Accordissakin vaihdetaan parkki pyöräkotelon puolelta mutta siinä ainakin on ihan luukku sisälokarissa sitä varten.

Alkaa muuten ajovalopolttimon vaihtokin sujua aika ripeästi, me ollaan kohta 100tkm ajettu tolla ja merkistä riippuen polttimot kestää sen 6-8tkm Smile

On muutenkin helpoin auto polttimoiden vaihdon kannaltamitä mulla on ikinä ollut. Ehkä ne on jo tehtaalla tajunneet, että noita saa olla vaihtamassa jatkuvasti. Takavaloihin kyllästyin kolmannen kierroksen kohdalla ja koitin ledejä tilalle. Toistaiseksi toimii ihan moitteetta.

Mikäköhän hondissa mättää? Mutsilla 09 civicci ja siitäkin jatkuvasti joku valo pimeänä...

En edes muista koska olisin joutunut omaan tai avon autoon vaihtamaan polttimon viimeksi. Enemmän kuin viisi vuotta aikaa.
Hämärästi muistuu viimekesältä mieleen yks asiakastapaus jossa Hondasta oli jompikumpi etuvalopolttimo jatkuvasti pimeenä. Siinä oli joku järjettömän kallis alkuperäispolttimo (ei kuitenkaan xenon) eikä auto sietänyt mitään muita polttimoita kun sitä. Hitto kun ei muistu mieleen mikä siinä polttimossa nyt oli niin erikoista verrattuna "tavalliseen" ajovalopolttimoon.
JZS161 E85
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)