Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GTi ja time attack.. onko gti:stä radalle? :)
#1
nonniih.. hetken forumia tutkineena ja aihetta läpi käyneenä sekä muutaman ihmisen kanssa keskusteltuani päätin et kokeilen onko gtiConfusedtä rata-ajoon.

lähinnä kiinnostus rata-ajoon sekä vauhtiin on sen verran suuri et jollain tapaa täytyy alkaa tyydyttämään meno haluja ja tää laji ei kumminkaan "club" luokassa vielä tuhansia euroja tarvitse rahaa ni lähdetään kokeilee pienellä budjetilla minkälaisia aikoja pääsee.

autohan on siis vuosimallin -97 GTi Almera.. kaikki tuntee Wink moottorina melkein pommin varma sr20de.. ja tällä mennään niin kauan ku paketti pysyy kasassa. Smile (..VE?? Big Grin )
tällä hetkellä autosta löytyy tämmöstä osaa: Eibach madallusjouset + bilstein iskarit, tekniikkapuolella mennään rosterisella 4-1 pakosarjalla ja custom-putkistolla+vaimentimella, sekä sitten on K&N vapari jolle on vedetty ilmanohjainputki etupuskurista. tehot käyn mittauttamassa kuhan tässä keritään ni saadaan mutut pois onko siellä se 150+- vai jopa 160+- ;D

työn alle lähtee ensimmäisenä jarrut. jarrujen päivitystä ollaan kaverin kanssa mietitty hartaasti laitetaanko isompaa satulaa vai mennäänkö vakio-satuloilla. päätettiin et kokeillaan tämmösellä reseptillä:
vakio-jarrusatulat, punaiset palat ja kunnolliset kisakäyttöön tarkoitetut jarrunesteet.

sitten tarttis vähän tietää mistä ja mitä maksaa puslat ja minkälaiset kannattais vaihtaa?? powerflexiä varmasti tullaan tarjoomaan mutta onko muita vaihtoehtoja?? Smile

renkaat tulee olemaan DMack trackday semi-slicksit koossa 195/50-R15 tai 205/50-R15 (http://www.dmacktyres.com/dmack-trackday-car-tyre) näitä renkaita saan hyvään hintaan rengas toimittajalta (alle 100e kpl).

kevennystä tullaan tekemään näin alkuvaiheessa hyvin pienellä kädellä ja jatkossakin tarkoitus olis pitää auto katukilvissä.

kehitys-ideoita, ohjeita, neuvoja.. ruusuja risuja saa antaa aivan vapaasti.. mut v...tuilut siitä et kannattaako tai jätä tekemättä on turha tulla esittää! tää on päätetty juttu ja koska lajikin on vapaa auton kohdalla ni täytyyhän se lähtee kokeilee onko autosta/kuskista mihinkään.

kuva kinderistä:
[img width=500]http://sphotos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381992_10151246932129158_970259798_n.jpg[/img]

pientä edittiä tekstille.. 8)
Reply
#2
Eiks Greenstuffit oo vähä "alimitotetut" radalle? Ja jos kerta on tulossa kilpakäyttöön tarkoitetut nesteet, nii miksi ei palatkin? Smile
Mr. Cab Driver!
Nissan Skyline R32 GT-R -90
Toyota Corolla KE70V DX '81
Reply
#3
naamioheikki Wrote:Eiks Greenstuffit oo vähä "alimitotetut" radalle? Ja jos kerta on tulossa kilpakäyttöön tarkoitetut nesteet, nii miksi ei palatkin? Smile

mä sain sellaista informaatioo et pehmeällä palalla sais enemmän kitkaa levyihin? korjatkoon joku jos sain väärää infoo??
Reply
#4
Kannattaa harkita jarruja vielä. Tekstistä saa sen kuvan, että ei ihan bolt-on juttu ole ja parannus on liian pieni. Eikö sinne luulisi menevän ihan samalla työllä s14 jarrut? Niitä on edullisesti tarjolla, joskin palat tuntuu olevan kalliimmat. Eikä tarvitse isompia kumejakaan ostaa.

Alustaan varmaan ensin ne puslat ja sitten vakaajat ja myöhemmin parempi alustasarja. Tehoa tuskin kannattaa yrittää etsiä, joten kevennys ja alustan parannus olisi ne edullisimmat ratkaisut.

Reply
#5
Sampza Wrote:
naamioheikki Wrote:Eiks Greenstuffit oo vähä "alimitotetut" radalle? Ja jos kerta on tulossa kilpakäyttöön tarkoitetut nesteet, nii miksi ei palatkin? Smile

mä sain sellaista informaatioo et pehmeällä palalla sais enemmän kitkaa levyihin? korjatkoon joku jos sain väärää infoo??

Periaatteessa näin, mutta greenstuff ei todellakaan ole ratapala. Jos tarkoitus on oikeasti ajaa semislickseillä niin keltaista kehiin ilman muuta. Jarruihin kannattaa panostaa myös letkujen osalta, tuntuma paranee kummasti.

Muiden juttujen osalta kevennys on kaiken a ja o. Sitten vaan kunnon alustasarjaa jne.
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#6
Täähän on hieno juttu, ei sit muuta ku kerhon ratapäiville suhailemaan myös. Smile

Reikäleiden poraamista levyihin miettisin ehkä vielä, ne tuppaa kai herkistämään halkeamille aika tehokkaasti, mut ei kuitenkaan tarjoa niin oleellista parannusta jarrujen käytökselle, varsinkaan jos ja kun niissä on jo urat.
Reply
#7
Jarrujen osalta ongelmana on se, että s13/s14 ja skyllejen sekä primeroidenkin jarrusatulat ovat eri jaolla kuin almerassa on alunperin. Tämän vuoksi sinne joutuu tekemään adaptereita joka tapauksessa, jos levykokoa muutetaan isommaksi ja halutaan esimerkiksi nelimäntäsatulat. Greenstuffit voit unohtaa suoraan, sillä ne ovat oikeastaan vain ns. premium vakiopalat, joissa kitkamateriaalia enemmän kuin oem-malleissa. Redstuffit on mulla tälläkin hetkellä sunnyssa ja niillä ajo todella hyvin kadulla ja kun jarrua rupes runttaamaan ni pysähty kans sitä mukaa. Laittaisin siis vähintäänkin Redstuffit. Siitä olenkin muun porukan kanssa samaa mieltä, että vähintään s14 nelimännät (ja alumiiniset!) sinne ja sorvarille s14 laikat, jotka ovat 30mm heti alkuunsa... Jos homman haluaa tehdä bolt-on, niin olka-akselit n16-mallista ja saat bolt-on nuo jarruhilut siihen...

Pidä myös mielessä, että primeran jarrulevymitat 280mm*22mm ja sun nykynen 258mm*26mm, joten tarttet jotku välipalikat sinne jos haluat säilyttää alkuperäisen liikeradan satuloissa. Lisäksi tarttee tietty vielä adapterit niille satuloille, kun satula ei enää istu noin isoon laikkaan.

Noista jarrupaloista sen verran, että joo pehmeällä materiaalilla saa enemmän pitoa, mutta tästä voidaan puhua kun verrataan tarvikepaskaa, jossa on helvetin kovaa matskua ja vähän kitkamateriaaleja. Kova materiaali kiillottuu ja sen jälkeen kiillottaa levynkin ja pito huononee entisestään. Tommonen greenstuffi ei tee tota ilmiötä niin voimakkaasti, koska siinä on enemmän kitka-aineita kuin sitä romumetallia, jota kehnot palat ovat täynnä. Kitkakerroin ei vain ole kovinkaan kummoinen vielä niissä. Sitten on redstuff, joka on puoliks radalle tehty, mutta ei sekään siellä oikeasti pitkään viihdy. Sit kun mennään yellowstuff ja bluestuffeihin, niin tarttee jo lämmittelyn, mutta sen jälkeen ei taatusti ikinä kiillotu laikat, vaan pinta on karhee ku perkele jos jarruja oikeesti käytetään. Koko ajan se kitkamateriaalien laatu ja määrä muuttuu kun mennään rajumpaan.

Muita muuttujia jarruihin ovat jarrupääsylinterin kunto, jarruletkujen/-putkien kunto sekä satuloiden materiaalit ja käytettävä jarruneste. Eli muita muutoksia ne punosletkut sekä muiden osien tarkastus vähintään. Alumiinijarrusatulan lämmönsiirtokyky on huomattavasti parempi kuin patarautasessa, joten se on ehkä yks tärkeimmistä jutuista jos haluaa sellaset jarrut, jotka ei ihan heti feidaa. Ja ne jarrunesteet tietty vaikuttaa siihen kiehumispisteeseen siinä sivussa.

Puslat saat edullisimmin Rally Racelta keravalta ja ovat mallia superpro. Eivät ole kehnoja puslia ja toimii. Koko alustan puslahinnaksi veikkaisin ~300e, mutta soittamalla selviää ja kaveri kertoo kyllä hinnat mielellään puhelimessa.

Jos omavalmisteosia haluu laittaa autoon, niin suosittelisin eteen alatukivarsien väliin menevää tukitankoa sekä alustaan vallilan takomon vakaajaa eteen. Olikos tossa takana mitään vakaajaa vai onko se pelkästään sillä jäykällä akselilla?

Muita mitä tulee mieleen ni coilialusta tekis kutaa, jotta sais autosta hieman yliohjautuvan aliohjautuvuuden sijasta. Tämä onnistuu jäykällä takapäällä. Niin ja sit melkeen tarttee jakkara vaihtaa oikeesti jos meinaa pysyä kyydissä. Sunnyn ainut miinuspuoli mutkissa oli oikeesti se, että tukea piti ottaa joko ovipahvista tai sitte jännittää koko kropalla.. Ei sitä kestä kauaa.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#8
Sampza Wrote:jarrupaloiksi laitetaan ebc:n green stuffit ja jarrunesteeks 5.1DOT kilpakäyttöön tarkoitetut jarrunesteet.

Mites Ferodo DS3000 palat? DS2500:kin voi toimia jos greenejä meinannut.
Verrannut noita nesteitä onko miten eroa esim. Motul RBF 600/660 DOT4 nesteet? ( eli onko hinnoissa ja lämmönkestoissa eroja )
Reply
#9
Oletko kaaria miettinyt? Jäykistää kuitenkin aikas paljon koria ja samalla sitten sitä turvallisuutta lisää jos sattuu osumaan.

Harmi kun nuo ibizan brembot maksaa nykyisin niin pirusti olis varmaan ollut tähänkin hyvä vaihtoehto. Aikoinaan kun niitä sai muutamalla satasella uutena ihan marmorilta ja jako olis 4*100
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#10
Etujarrut on aika turhat vakiona. Siihen pitää saada päivitys, oisko se sitten s14 satulat ja levyt 4x114,3 jaolle ja ne n16 pyörännavat olka-akseleineen..
Alusta ei oo häävi, joku budjettialusta, d2,ksport, bc coilit.
sitten uretaanipuslaa aivan joka paikka pullolleen, aika onneton rimpula myös se orkkis etuvakaaja, että kannattaa miettiä pitäisikö se päivittää kanssa.
No nyt kuvitellusti alkaa olee pyörännavoilla asti moottoritehot niin pyöräksi 195/50 -15 kun laitat niin välitys lyhenee hieman, nämä vielä 7x15 et 30-32 vanteilla niin alkaa olemaan aika optimissa paikkaa pyörät..
Sitten se moottorin teho...
Saat todennäköisesti ilman lastua, ja nokkia n.150-160 hevosvoimaa, tämäkin riippuen penkistä, todellisuus on varmaan likempänä 150..
Tässä kohtaa valitsisin sen VE moottorin ja skippaisin sen saman helvetin minkä jokainen gti-almeran omistaja on kohdannut. (teet kaiken mahdollisen nokkia vaihtamatta ja oot edelleen melkein lähtölukemissa..)
sr20ve, 16ve nokat, putkisto, kunnon ohjelma ja vvl:n ohjain niin oot jo semmosissa lukemissa mihin sillä DE:llä tuskin tulisit yltämään ikinä..

Seuraavassa viestissä joku idiootti kertoo kuin 4agesta saadaan 200hp, tai vastaavaa, palataksemme topicciin, puhumme nyt SR20D/VE.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#11
Jarrunesteeksi kun laittaa Castrol srf:ää niin sillon tiedät että käytät niin hyvää tavaraa että siitä homma ei ainakaan ole kiinni. Kaikki wrc tiimit käyttää tuota Castrollia. Jarrupalaksi laittaisin kilpakäytössäkin hyväksi todettua ferodoa. Noita molempia saat hyvään hintaan täältä: http://www.rtemotorsport.net
Samasta paikasta löytyy myös tietoa ja osaa monenlaisiin jarrupäivityksiin.
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#12
Hyviä ehdotuksia ja neuvoja..
Lähdetään siitä et kaaria ei tule vielä ainakaan.
Mitään radikaalia alusta hommaa ei pysty lyhyessä ajassa tekee ku kukkaros ei oo niitä pelimerkkejä ihan älyttömiä. Hommaa tehdään rahapussin ja rajatun ajan kanssa eli ei tosiaan oo tarkoitus kaikkea tehdä tänä kesänä..
Tänä kesänä mennään kokeilee miten homma toimii, osaako kuski ajaa edes aika vasten ja sitä mukaa kehitetään autoo ku ehditään ja rahat antaa myöden. Kuten ekassa viestissä mainitsin tää on budjetti juttu tänä kesänä Smile

Mutta tosiaan tarkoitus on pitää tuo DE-kone keulilla eikä siitä ole tarkoituskaan enempää ottaakaan vaan keskitytään alustaan, jarruihin ja renkaisiin.
Mä teen tän homman niin päin et ensin kaikki muu kuntoon ja sit vasta mietitään niitä lisätehoja ja mistä moottorista ne otetaan. Kestävyys ja ajettavuus Ensin.
Reply
#13
Flame Wrote:vähintään s14 nelimännät (ja alumiiniset!)


S14 satuloita on vaan valurautaisena. Z32 on alumiinisina saatavilla.
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#14
Joo ekana vaan alustapuoli kuntoon ja turhaa painoa pois. Ja rataa ympäri niin että ajotaito kehittyy ja kierrosajat alkaa olla lähellä toisiaan. Sitten alkaa olla helpompi sanoa mitä auto on seuraavaksi vailla (ja kuski) ;D
JZS161 E85
Reply
#15
saako tohon VE moottoriin jostain sit palikoita ku ei oo ainakaa osunnu missään kohalle vai käykö samat ku DE sarjan motteihin anteeksi tyhmä kysymys :Smile
Reply
#16
SALOMONI Wrote:saako tohon VE moottoriin jostain sit palikoita ku ei oo ainakaa osunnu missään kohalle vai käykö samat ku DE sarjan motteihin anteeksi tyhmä kysymys :Smile
Saa siihen ja jotku osat käy DE koneen "kyljestä" suoraan.
Tuolta tilailtu VE osia sitten kimpassa, kun euroopasta ei oikein paikkaa ole tiedossa: http://gspec.com/s-3-vvl.aspx

Niin ja tuon VE koneen kylkeen pudjetti pellisarjaksi käy esim. käytetty DE koneen martelius versio tai sitten toinen privatelab Hytech replica Hondan B-sarjalainen 4-2-1 stepperisarja, jonka muokauksella saa sopivaksi.
googlehaulla sitten löytyy enempikin kuvaa ja vaihtoehtoja: sr20ve headers
[Image: Ti-N1.jpg]
[Image: headers-gsr2000-sr20de-sr20ve-vvl_MLM-O-...052012.jpg]
Reply
#17
Tietty jossain moottoriradalla välitykset on aivan ok, mutta ite ajan GTi:llä lyhyehköllä jääradalla, niin kyllä välitykset saisi olla tiheämmät. 1 ja 2 - vaihteet on aivan ok, mutta kolmosella ei oikein jaksa lähteä vetämään ennen kuin saa kierrokset sinne 5000rpm paremmalle puolelle.

Ihan perusjutut tosiaan kannattaa laittaa, niin kuin jo on todettu, mutta jarrut aivan ensimmäisenä.
Itse olen riisunut sisustasta lähes kaikki pois, ainoastaan kojelauta on paikallaan, mutta muuten paljas. Ilmastointi ja paljon muutakin on lähtenyt pois. Alkuperäiset penkitkin painoivat yllättävän paljon.

Tuossa jokin huonohko videonpätkä. http://pulsar.1g.fi/kuvat/J%C3%A4%C3%A4r...M00368.mp4

Mutta mielenkiintoinen aihe joka tapauksessa. Smile
Reply
#18
Mai Wrote:Tietty jossain moottoriradalla välitykset on aivan ok, mutta ite ajan GTi:llä lyhyehköllä jääradalla, niin kyllä välitykset saisi olla tiheämmät. 1 ja 2 - vaihteet on aivan ok, mutta kolmosella ei oikein jaksa lähteä vetämään ennen kuin saa kierrokset sinne 5000rpm paremmalle puolelle.

Ihan perusjutut tosiaan kannattaa laittaa, niin kuin jo on todettu, mutta jarrut aivan ensimmäisenä.
Itse olen riisunut sisustasta lähes kaikki pois, ainoastaan kojelauta on paikallaan, mutta muuten paljas. Ilmastointi ja paljon muutakin on lähtenyt pois. Alkuperäiset penkitkin painoivat yllättävän paljon.

Mutta mielenkiintoinen aihe joka tapauksessa. Smile

Hmm, voisiko olla myös että tuota sun ongelmaa pahentaa isolla halkaisijalla olevat piikkirenkaat ?

Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#19
Kyllähän sekin osasyyllinen siihen on, mutta joka tapauksessa laatikko saisi olla tiheämpi välityksinen. En sano, etteikö se moottoriradalla toimisi vakionaankin, mutta mun käyttötarkoituksessa ei oikein ole hyvä.
Eikä ne piikkirenkaat ole kuin 15".
Reply
#20
Mai Wrote:Kyllähän sekin osasyyllinen siihen on, mutta joka tapauksessa laatikko saisi olla tiheämpi välityksinen. En sano, etteikö se moottoriradalla toimisi vakionaankin, mutta mun käyttötarkoituksessa ei oikein ole hyvä.
Eikä ne piikkirenkaat ole kuin 15".

Niin vanteen koko on 15, mutta sen pyörän kokonaishalkaisija on aika paljon korkeampi mitä esim 15 tuumaisessa asfalttipyörässä Smile
Nissan z32tt<br />Mitsubishi Lancer evo V <br />Honda CR 125<br /><br />500whp.net
Reply
#21
Tuossa vielä omasta neo vvl rääyttimestä videota ja ns. motivaatiota rakententeluun.
http://www.youtube.com/watch?v=rrSkQyuv2w0
Ajotaidot on mitä on, ajolinjat muutamassa mutkassa kuralla ja jarruttelen liian aikasin, mutta eiköhän seuraavilla ratapäivillä hoksaa taas hieman nopeammin päästellä. :Smile
Reply
#22
Niinhän se onkin. Tuo mun piikkipyörä on muistaakseni halkaisijaltaan isompi kuin 205/40R17 kesärengas. Kyllähän tuo renkaan halkaisijakin tietenkin välityksiin jo vaikuttaa melkoisesti.
Reply
#23
patakettu Wrote:Tuossa vielä omasta neo vvl rääyttimestä videota ja ns. motivaatiota rakententeluun.
http://www.youtube.com/watch?v=rrSkQyuv2w0
Ajotaidot on mitä on, ajolinjat muutamassa mutkassa kuralla ja jarruttelen liian aikasin, mutta eiköhän seuraavilla ratapäivillä hoksaa taas hieman nopeammin päästellä. :Smile

ihan mielenkiinnosta mikä alusta sulla on tos ja mikä rengastus?

Mai Wrote:Ihan perusjutut tosiaan kannattaa laittaa, niin kuin jo on todettu, mutta jarrut aivan ensimmäisenä.
Itse olen riisunut sisustasta lähes kaikki pois, ainoastaan kojelauta on paikallaan, mutta muuten paljas. Ilmastointi ja paljon muutakin on lähtenyt pois. Alkuperäiset penkitkin painoivat yllättävän paljon.

Mutta mielenkiintoinen aihe joka tapauksessa. Smile

tosiaan olen kyl päättänyt pitää vakiosatulat, jos ne ei riitä ni sit ne ei riitä mietitään sit lisää eväitä.. Smile mut resepti vois olla tosiaan uritetut levyt + ne punaiset palat mitä on nyt mainosteltu täällä ja ne motulin tai castrollin jarrunesteet Smile

eiköhän noilla jo alkuun päästä ku tosiaan ei niitä EUROJA ihan ...usti ylimääräistä ole Smile vaikkakin sain sähköpostiin houkuttelevan tarjouksen jarrusetistä ni ei kyl semmoista rahaa summaa ole laittaa kiinni vaikka turvallisuus ennen kaikkea. Smile

Decoy_ Wrote:Joo ekana vaan alustapuoli kuntoon ja turhaa painoa pois. Ja rataa ympäri niin että ajotaito kehittyy ja kierrosajat alkaa olla lähellä toisiaan. Sitten alkaa olla helpompi sanoa mitä auto on seuraavaksi vailla (ja kuski) ;D

juuri näin.. tämmösellä ajatuksella olis tarkoitus et pikku hiljaa tehdään ja kehitellään. Wink
no se VE-kone tottakai kiinnostais mut katotaan nyt tää DE kortti ensin Big Grin mä veikkaan et tolla paikallaan olevalla DE-koneella on vielä paljonki annettavaa, mielestäni se on vielä varsin vetreässä hapessa Smile
Reply
#24
oon lueskellu tota time attackin viime vuoden sääntökirjaa ja jäin miettii noita juttuja..

8.1.b. Kilpailuajoneuvoa koskevat määräykset
Kilpa-ajoneuvo
Ajoneuvon tulee olla sarjavalmisteinen maantienliikenteeseen tarkoitettu henkilö- tai
pakettiauto. Auton tulee olla katsastettu yleiseen tieliikennekäyttöön tai auton tulee olla
teknisesti katsastettavassa kunnossa poislukien näissä säännöissä sallitut muutokset.
Auton rungon tulee olla alkuperäinen. Putkirunkoja ei sallita. Turvakaarien käyttöä
suositellaan. Ilokaasujen (NOS) käyttö suorituksen aikana kielletty. Kilpailuun voi
osallistua vain Suomessa tieliikenteeseen hyväksytyillä renkailla.

Keventäminen.
Autossa on oltava paikallaan verhoilut, kojelaudat yms. Club luokan auton
keventäminen tapahtuu käytännössä poistamalla mm. vararenkaan, tunkit yms muut
irtonaiset varusteet. Takapenkin saa poistaa. Turhat palavat materiaalit voi poistaa
kuten lattiamaton ja kaikki sistat etupenkkien selkänojien takapuolelta.

Kilpailuun ei voi osallistua Club luokan kielletyt renkaat -listan renkailla. Kielletyt renkaat
-lista julkaistaan ja päivitetään tarvittaessa.

4wd autoissa renkaiden max leveys on 255 ja muissa vetotavoissa 285 tai auton
ensiasennusrenkaiden leveys.
Renkaiden minimi tw on 140.


eli siis tarkoittaako tuo sitä et en voi käyttää siis dmack trackday renkaita?
Reply
#25
Sampza Wrote:4wd autoissa renkaiden max leveys on 255 ja muissa vetotavoissa 285 tai auton
ensiasennusrenkaiden leveys.
Renkaiden minimi tw on 140.
[/i]

eli siis tarkoittaako tuo sitä et en voi käyttää siis dmack trackday renkaita?

Paljon niissä on tw?
Volvo V70 2.4 D5 Momentum '06
Volvo V70 2.5 TDI Classic '00
Reply
#26
Late Wrote:
Sampza Wrote:4wd autoissa renkaiden max leveys on 255 ja muissa vetotavoissa 285 tai auton
ensiasennusrenkaiden leveys.
Renkaiden minimi tw on 140.
[/i]

eli siis tarkoittaako tuo sitä et en voi käyttää siis dmack trackday renkaita?

Paljon niissä on tw?

empä löytäny googlella mitään mistään.. eli täytyypä huomenna kipasta rengasäijän luona kyselemässä tyhmiä.. taas ;D ;D
Reply
#27
Sampza Wrote:
Late Wrote:
Sampza Wrote:4wd autoissa renkaiden max leveys on 255 ja muissa vetotavoissa 285 tai auton
ensiasennusrenkaiden leveys.
Renkaiden minimi tw on 140.
[/i]

eli siis tarkoittaako tuo sitä et en voi käyttää siis dmack trackday renkaita?

Paljon niissä on tw?

empä löytäny googlella mitään mistään.. eli täytyypä huomenna kipasta rengasäijän luona kyselemässä tyhmiä.. taas ;D ;D

Googlailun perusteella voisin väittää että treadwear on noissa 80
Volvo V70 2.4 D5 Momentum '06
Volvo V70 2.5 TDI Classic '00
Reply
#28
Late Wrote:
Sampza Wrote:
Late Wrote:
Sampza Wrote:4wd autoissa renkaiden max leveys on 255 ja muissa vetotavoissa 285 tai auton
ensiasennusrenkaiden leveys.
Renkaiden minimi tw on 140.
[/i]

eli siis tarkoittaako tuo sitä et en voi käyttää siis dmack trackday renkaita?

Paljon niissä on tw?

empä löytäny googlella mitään mistään.. eli täytyypä huomenna kipasta rengasäijän luona kyselemässä tyhmiä.. taas ;D ;D

Googlailun perusteella voisin väittää että treadwear on noissa 80

voi PERC! :Smile
Reply
#29
Jos siihen saa niin laita keltaiset palat. Toimii todella hyvin radalla enkä huomannut kadulla mitään miinuksia. Hintaero ei taida kummonen olla.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#30
Time attackissa ajetaan ainoastaan lyhyt suoritus, joten pikkusen päivitetyt jarrut rittää tuohon vallan mainiosti.
Ite joskus Almera Gti:llä tuli vedettyä alastarossa ja kestivät häipymättä about 2 kierrosta (vakio palat, levyt ja normi nesteet).

Kallistuksen vakaajat laittaisin, säädettävät, ei mene hukkaan jatkossakaan vaikka alusta muuten päivittyisi.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)