Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Kukas on pelaillu kyseistä modia?
Itelle tuli vahingossa vastaan ja toi modi ja piti sit ostaa iha ton modin takia tuo Arma2 ja siihen lisäosa operation arrowhead (Steamista saa molemmat yhteishintaan 25€)
Lainattu Murobbs tä:
Päivityksiä tulee melkein viikoittain ja changelogit ja päivittyneet tiedostot löydät: DayZ Mod Forum - DayZ Announcements
DayZ on pelin ArmA2:CO(ArmA2+ArrowHead) modi joka julkaistiin noin huhtikuun puolessa välissä 2012. Modin on luonut yksi Bohemia Interactiven kehittäjistä, mutta modi ei ole BI:n virallinen teos.
Modi on vielä alpha vaiheessa, eli hyvin alkutekijöissä.
Genre: RPG/Survival/Horror/Multiplayer
Eli tälläinen modi julkaistu Arma2, periaattessa zombie survivalia, pidä itsesi hengissä kaikin keinoin äläkä luota keneenkään.
Kerää kaikkea rynkyistä helikopterin osiin. Mukana syönti/juonti, verenhukka, luiden katkeaminen ym...
Peli pyörii tällä hetkellä 40-50 pelaajan servereillä tutulla(?) Chernarusin kartalla jossa vuorokausirytmi on sama kuin alueella missä serveri on, illemmalla kun pelaat Euro-servuilla myös pelissä on pimeää.
Ei ole hätäisen ihmisen peli, siitä pitää huolen kartan 225 neliökilometrin koko ja jalan mennään suurimmaksi osaksi.
Yleistä infoa:
Mitään hyödyllistä et voi tuhlata, muuten kuolema korjaa tavalla tai toisella, alussa saat "perusvarustuksen", pistooli, muutama lipas kuteja, ruokaa, juomaa.
Karttaa, kompassia, kelloa ei ole ja ne pitää etsiä jos suunnistamaan haaveilee.
Hahmo ei "kehity" eli pelissä ei ole mitään experienceä tai leveleitä. Kokemuksen luot itse, kuinka läheltä zombia pääset hiipimään, luotatko tuntemattomiin pelaajiin jne..
Kun keskeytät pelin (abort) niin hahmosi tallentuu serverille, joten kun aloitat taas pelaamisen, pääset jatkamaan samasta paikasta mihin jäit. Eli keräämäsi tavarat säilyvät. Tallennus toimii serveristä riippumatta ja hahmo säilyy joka servulla samana.
Ainoastaan teltat, autot, ym ovat serveririippuvaisia, lyhyesti, kaikki mitä kannat tallentuu joka servulle.
Survival on todellakin survival, eli vaikka olisit 10 päivää pelannut ja kerännyt parhaat tavarat, hankkinut helikopterin ja tappanut 1000 zombia, on kuolema silti lopullinen ja joku takaa yllättänyt bandiitti voi kerätä tavarasi ruumiistasi. Keskimääräinen aika pysyä hengissä on tällä hetkellä jotain 4h pinnassa.
http://dayzmod.com/
Juttua ja tarinoita:
http://murobbs.plaza.fi/pelit-ja-konsoli...a2-co.html
Itellä takana nyt n 2h pelitunteja.
Posts: 5,420
Threads: 56
Joined: Mar/2002
On tuota yritetty, mutta ei omassa koneessa toimi. Six updaterilla imee filut ja verifioi ok, mutta peli itse ei päälle lähde. Uudelleen asennus ei auta. Mitä kavereiden peliä olen seuraillut niin onhan tuossa roimasti tunnelmaa, mutta rajusti buginen on vielä. Kamaa häviää yms.
Live slow, die old.
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Pasi Wrote:On tuota yritetty, mutta ei omassa koneessa toimi. Six updaterilla imee filut ja verifioi ok, mutta peli itse ei päälle lähde. Uudelleen asennus ei auta. Mitä kavereiden peliä olen seuraillut niin onhan tuossa roimasti tunnelmaa, mutta rajusti buginen on vielä. Kamaa häviää yms.
Kaman häviäminen on ollu aika yleistä, mut eiköhä seki korjaannu tässä muutaman päivityksen myötä. Tuo modi tulee vissiin iha itsenäiseks peliks tässä jonki ajan kuluttua ni uskon et viimestää siihe korjaantuu noi isommat viat. Itellä ei peli ekaks käynnistyny vaan heitti heti error herjat ni korjasin näin: steamin kautta avasin sen operation arrow head kuvakkeen oikealla hiiren klikkauksella -> tarkista tiedostot /eheytä tiedostot jonka jälkeen tuli ilmoitus et 1 tiedosto oli kadonnut ja nyt palautettu. Sen jälkeen eiku toi lisäosa auki ja alkuvalikosta yksinpeli käyntiin ja ja n 1min pelailin sitä. Sit sulku ja steam uudelleen käyntiin ja toi six updaterilla johonki servuun quick matchilla. Vähäaikaa lataili ja alko toimimaan. Toki tein myös noi perusasiat mitä tossa tutorial videossa kerrotaan tossa murobbs linkissä.
Servuista senverra et jos haluaa pelata pieni ping servuilla ni Six updaterilla server nimeen mistä voi etsiä ni FI hakuun. Löytyy 3 suomelaista servua missä suurinosa suomalaisista pelailee.
Posts: 894
Threads: 8
Joined: Aug/2009
Ostin kanssa steamin alesta pelin. Kaverin kanssa vähän pelaillu dayz:ä.
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Sais porukkaa läjää ni hyvä ois tossa ottaa ja tehä muutamat ryöstöretket siinä seikkailun sivussa ku välillä aina löytyy toisten pelaajien telttapaikkoja. Lähemmin en oo vaa uskaltanu käydä tutkimassa niitä ku yksinään sooloilen tossa
Posts: 1,881
Threads: 38
Joined: Sep/2010
on kyllä paskin modi ikinä. ei todellakaan ole toimiva. Ei voi suositella kenellekään. Muutenkin arma on pelattavuudelta täyttä paskaa verrattuna 01 vuoden opf
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Posts: 49
Threads: 3
Joined: Sep/2011
loistava pelimuoto jos porukalla pelailee.... tervetuloa Fi20 Grand Old Men serverille terv. [GoM]Birra
"Elämä on peli, ja lopussa se voittaa kuitenkin kenellä on eniten leluja"
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Joo onhan tota pelattu alusta asti, jopa vaimo tykkää välillä katella kun on kuulemma niin jännä Jos näkyy Pastori =FINP= niin elekää ampuko ainakaan heti...
niin ja ANTARANS: alahan tulla pelaileen sieltä!
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
samoin jos näkyy wathplox juoksentelemassa zombeja karkuu ni älkää ampuko, ampukaa ne zombit sieltä takaa
Edit:
Onkos jotain tiettyä serveriä missä pelailette?
Posts: 1,881
Threads: 38
Joined: Sep/2010
Fi20 Grand Old Men serverille.. siinä on ainakin suomi servu
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Posts: 5,420
Threads: 56
Joined: Mar/2002
Todella huonosti kyllä toimii retail arma2 ja steamin OA. Laitoin tossa taas molemmat uudelleen asentumaan, katsotaan miten käy.
Kavereilla on steamiversiot molemmista ja dayz toimii pelkästään asentamalla six update ja sieltä install dayz.
Mulla valittelee erinäisten filejen puuttumisia, mutta vaikka verifioi filet ja steam sanoo että ladataan uudet niin mitään ei tapahdu. Sama huono toimivuus kaikilla modeilla, myös esim vietnam. Itse arma2 ja OA kyllä toimii täysin.
Edit: No nyt pelittää. Levyltä täysin freesi arma2 + 1.05 + 1.11 patchi ja steamistä arma2:OA sekä six updaterin kautta dayz niin johan pelittää.
Jossain rannalla näkyy ukko seisoskelevan.
Edit2: No nyt on rymytty. Kaveri spawnasi ihan lähelle, joten kahdestaan tutkiskeltiin maisemia. Jännää on täysin pilkkopimeässä kulkea. Onneksi löydettiin yksi kirves, että on edes jotain millä puolustautua. Tosin olen jo haavaa saanut kun mä olen se jolla on taskulamppu eli näytän valoa - vaikka zombo mua hakkaisikin. Mitäpä siinä muutakaan voi tehdä. Kaveri sitten yrittää sillä kirveellä nujertaa.
Mitään, yhtään, mitään muuta ei olla vielä löydetty vaikka aika monta taloa on jo koitettu tyhjätä. Nälkä ja jano kalvaa.. Ollaan jo tehty periaatepäätös, ettei ammuta vastaantulevia pelaajia josseivat ammu ensin. Maksaa varmaan hengen moinen päätös vielä monesti. FI2:lla oltiin viimeksi kun ei tuota FI20 bongattu.
Live slow, die old.
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Alkuaan siitä oli hirveä kitinä jos meni ampumaan ihmispelaajan, nykyään se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että shoot on sight. Tällä hetkellä niin kovat gearit itellä että en ota riskiä, jos en tunne tyyppiä Tulitikut vaan pitäs vielä löytää....
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 5,420
Threads: 56
Joined: Mar/2002
Pastori Wrote:Alkuaan siitä oli hirveä kitinä jos meni ampumaan ihmispelaajan, nykyään se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että shoot on sight. Tällä hetkellä niin kovat gearit itellä että en ota riskiä, jos en tunne tyyppiä Tulitikut vaan pitäs vielä löytää....
Kyllähän sitä, jos miettii tilanteen todeksi, olisi itse kullakin liipasinsormi herkemmällä. Mutta sitten taas esimerkiksi kaveri lahdattiin pilkkopimeässä selvästi pimeätähtäimen läpi eilen. Kaverilla vain kirves, joka varmasti näkyi, mutta itse ei ketään tietenkään havainnut - eli ei ollenkaan uhka. Mokomat haaskalinnut. Ei ole omallakaan hahmolla koskaan tuliasetta ollut enkä tiedä ottaisinko edes mukaan kun niistä lähtee niin kova ääni. Kirveellä pärjää tosi hyvin zombojen kanssa. Ihmisten toki ei sitten ollenkaan.
Tyhmää tuossa modissa on se ettei kahta pääasetta voi kantaa mukanaan. Olisihan se kivääri kiva selässä kantaa "varmuuden vuoksi" ja hoitaa normaalit zetaharvennukset vaikka sillä kirveellä. Samoin se, ettei asetta voi pitää samaan aikaan taskulampun kanssa..
Live slow, die old.
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Pienellä räkläyksellä pystyt pitämään vaikka kolmea asetta ;D Ensin täytyy tietenki hommata se isoin reppu, johon mahtuu huru mycket tavaraa. Sitte vaan rynkky reppuun aina kun haluaa kirvestä heilutella. Ja sama homma pätee pislaan, jos haluaa sitä taskulamppua käytellä. Itellähän oli parhaimmillaan 2 rynkkyä 2 pistoolia ja kirves.
Pelikaveri kertoi että on joutunut joskus lahdatuksi by kirvesmies, että kyllä sielä ammutaan kaikki ihan syystä nykyään. Jos haluaa vähä-äänisen pyssyn niin kaikki pistoolit on semmosia, Winchester ainoana pitkäpiippuisista. Muista lähtee semmonen pauke että helposti 30 zombia perässä hetkessä. Itsellähän oli jonkin aikaa M107 (eli Barret) lämpötähtäimellä....huhhuh. 2 kilsan päästä pysty kuolettaan mahdolliset "uhat".... :o
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Itehä eilen hätäpäissäni lahtasin kirveellä jonku ku juos mun perästä eikä sanonut mitään sainpaha 2xbandageja ja purkkiruokaa
Posts: 405
Threads: 7
Joined: Jun/2009
Pasi Wrote:Tyhmää tuossa modissa on se ettei kahta pääasetta voi kantaa mukanaan. Olisihan se kivääri kiva selässä kantaa "varmuuden vuoksi" ja hoitaa normaalit zetaharvennukset vaikka sillä kirveellä. Samoin se, ettei asetta voi pitää samaan aikaan taskulampun kanssa.. Arma 2 pelimoottori, käyttöliittymä edistyny tasan 0 prossa fläshpointin ajoista. muutenkin buginen ja köykänen paska, nauroin kun kuulin minkä hälyn dayZ teki ja moniko meni ostaan pelin.
nimim. OFP, ARMA, ARMA2 veteraani, kypsä sellainen
ps. toisessa zombiemodissa sentään saa olla myös koira! ;D
CA18DET>sr20det
ei se raaka voima, vaan raaka voima ja aerodynamiikka.
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Elä ny anta, on se hauska siitä huolimatta ;D Saapa nähä millon pelataan Finpillä normi armaa seuraavan kerran..... Mumble servunkin on vallannut joku nyyppä armeija.
Kerran meidän porukan yllätti NAINEN (tod näk mies kuitenki) mutta se vaan seiso paikallaan ja veti lippaan. Koitettiin huutaa sille että mikä oot miehiäs (naisias) nii ei vastannu mitään. Aikamme yritettiin muodostaa yhteyttä ja kun ei onnistunu, laaki päähän ;D Semmosta se elämä on Chernarussiassa.
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 405
Threads: 7
Joined: Jun/2009
Pastori Wrote:Elä ny anta, on se hauska siitä huolimatta ;D Saapa nähä millon pelataan Finpillä normi armaa seuraavan kerran..... Mumble servunkin on vallannut joku nyyppä armeija.
Kerran meidän porukan yllätti NAINEN (tod näk mies kuitenki) mutta se vaan seiso paikallaan ja veti lippaan. Koitettiin huutaa sille että mikä oot miehiäs (naisias) nii ei vastannu mitään. Aikamme yritettiin muodostaa yhteyttä ja kun ei onnistunu, laaki päähän ;D Semmosta se elämä on Chernarussiassa. oota kun saan ton käden toimiin et se yltää näppäimistölle ni alkaa 24/7 siirtymiset ja kiertämiset selustaan kuule
jos siis enää osutte muuhun kuin päin juoksevaan zombieen
CA18DET>sr20det
ei se raaka voima, vaan raaka voima ja aerodynamiikka.
Posts: 1,211
Threads: 26
Joined: Apr/2003
Onhan tuota nyt satunnaisesti pari-kolme viikkoa tullut pelattua. Yleensä tosin DE tai LU -servereillä. Suomiservereillä kun kävin niin jokainen vastaantulija ampui samantien ja joku pro-snipu-omg-lulz camppasi chernossa ja ampui vastaspawnanneita rannalle. Jeejee.
Hyvä peli mutta samalla ihan TTU TANA PRKL "#¤#"%#¤%#¤# peli. Aika roimia vaihteluita on fiiliksessä. Bugeja on reilusti ja kontrollit about rautakangen veroisia joustavuudessaan. Mutta silti tuossa on sitä jotain. Harvassa pelissä samalaiset sävärit tulee kuin tuossa. Balotan lentokenttällä olin kikkailemassa ja yhdessä rakennuksessa oven suljettuani järkkäilin kamoja, kun joku alkoi laulattaa pislaa siinä ihan seinän toisella puolella. Kauheissa adrenaliineissä kamat äkkiä kantoon ja karkuun niin pirusti.
Nyt viimein valehtelematta 2viikon seikkailemisen jälkeen yhytin ainoat tuttavani ja mennään neljän groupissa. Kauhea määrä respawneja ja tosiaan monet kerrat hyvän varustuksen kera joutunut hengiltä. Milloin joku sniputtaa, milloin kuusen alle ryömiessä katkeaa selkä ja jalat ja vuodan kuiviin, milloin vessan ovi litistää tajuttomaksi ja zombit syö, milloin vain loppuu ruoka ja juoma tai henki menee muuten vaan niitä etsiessä.
Pitää käydä headsettikaupassa kun mikki kuulostaa kuulema olevan perseessä.
Itse en ole tappanut ketään enkä kyllä mielelläni tapakaan. Yleensä lähden vaan haneen tai jätän rauhaan jos vastapuolella ei ole asetta. Eniten ehkä juuri pännii tuo kyselemättä ampuminen. Zetojen kanssa pärjää kyllä jo ihan OK.
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
Posts: 2,315
Threads: 16
Joined: Oct/2007
Tullu itelläki testailtua.. Arma on kyl tosiaa suht buginen alusta, mut luultavasti aikalailla ainut missä tollasen modin pystyy tekeen.
Hauska modi kyllä ja tunnelmaa löytyy.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla
Ex
e32 750iA Kuningasmoottori
Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.
http://warjo.kuvat.fi
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
mut siis tosta bugisuudesta. modi tosiaan on vasta alpha eli ei edes beta versio. Uskon et toi tulee paranemaan todellapaljon ku potentiaalia on siihe. Lisäksi on kaavailtu et toi modi tulee muuttumaan ihan peliksi mikä ois todella hyvä juttu ton kannalta
Posts: 405
Threads: 7
Joined: Jun/2009
no paljon pitää tapahtua et modi muuttuu peliksi, pelimoottori se peliä pyörittää ja se on ollut sieltä-täältä särki koko vuosikymmenen. Ja pelimoottorien teko se eniten vie ohjelmointiaikaa, ei niinkään grafiikat jne. Eikä kaikki bugit johdu dayZ ta, on aina voittoa kuolla tetsatessa päin puuta, litistyä ovenväliin tai rampautua kun kävelee kynnykseen. Seo boheemiaa se pojjaat ;D
CA18DET>sr20det
ei se raaka voima, vaan raaka voima ja aerodynamiikka.
Posts: 5,420
Threads: 56
Joined: Mar/2002
Pastori Wrote:Elä ny anta, on se hauska siitä huolimatta ;D Saapa nähä millon pelataan Finpillä normi armaa seuraavan kerran..... Mumble servunkin on vallannut joku nyyppä armeija.
Kerran meidän porukan yllätti NAINEN (tod näk mies kuitenki) mutta se vaan seiso paikallaan ja veti lippaan. Koitettiin huutaa sille että mikä oot miehiäs (naisias) nii ei vastannu mitään. Aikamme yritettiin muodostaa yhteyttä ja kun ei onnistunu, laaki päähän ;D Semmosta se elämä on Chernarussiassa.
Juuripa näin. Tyyppi todennäköisesti etsi (jostain wikistä tai optionsseista) nappulaa, mistä kirjoitetaan teille vastausta. Tai yksinkertaisesti ei ymmärtänyt käytettyä kieltä, muttei uskaltanut liikkua ettei tule ammutuksi. Aivan samoin olisi käynyt alussa itselleni (napit hukassa). Todella raukkamaista tappaa moisesta. Ei läheskään kaikki dayz -pelaajat ole kokeneita pelaajia.
Matsu, onko nuo "ulkomaiden" serverit sitten pelaajaystävällisempiä siinä mielessä että välittömästi ei lahdata toista vastaantulevaa pelaajaa?
Live slow, die old.
Posts: 1,211
Threads: 26
Joined: Apr/2003
Pasi Wrote:Pastori Wrote:Elä ny anta, on se hauska siitä huolimatta ;D Saapa nähä millon pelataan Finpillä normi armaa seuraavan kerran..... Mumble servunkin on vallannut joku nyyppä armeija.
Kerran meidän porukan yllätti NAINEN (tod näk mies kuitenki) mutta se vaan seiso paikallaan ja veti lippaan. Koitettiin huutaa sille että mikä oot miehiäs (naisias) nii ei vastannu mitään. Aikamme yritettiin muodostaa yhteyttä ja kun ei onnistunu, laaki päähän ;D Semmosta se elämä on Chernarussiassa.
Juuripa näin. Tyyppi todennäköisesti etsi (jostain wikistä tai optionsseista) nappulaa, mistä kirjoitetaan teille vastausta. Tai yksinkertaisesti ei ymmärtänyt käytettyä kieltä, muttei uskaltanut liikkua ettei tule ammutuksi. Aivan samoin olisi käynyt alussa itselleni (napit hukassa). Todella raukkamaista tappaa moisesta. Ei läheskään kaikki dayz -pelaajat ole kokeneita pelaajia.
Matsu, onko nuo "ulkomaiden" serverit sitten pelaajaystävällisempiä siinä mielessä että välittömästi ei lahdata toista vastaantulevaa pelaajaa?
Joo, aikalailla samaa mieltä pasin kanssa tuosta..
En mä tiedä onko ne nyt mitenkään erityisemmin pelaajaystävällisiä. Kyllä sielläkin tuota KOS-ilmiötä, mutta tosiaan sen pari kertaa kun suomiserverillä käynyt niin ollut kyllä kylmää kyytiä, eli jokainen vastaantulija ampuu kyselemäti. Muilla servereillä on myös ammuttu mutta välissä on ollut sellaisia että sattuu jossain metsässä vastakkain ja molemmat pysähtyy ja jatkaa sitten olan yli vilkuillen matkaa. Jos ei sitten direct chatissä tai voicella huuda friendlyä. Yleensä kyllä tosiaan lähden vaan lätkiin välittömästi. Tästä aiheesta on ihan kammoväännöt päällä tuolla foorumeilla. Rocket tuntuu jotain olevan kyllä keksimässä, eli siitä päätellen ei ihan miehen mielen mukaan mennyt kun näin PvP-painotteiseksi on mennyt homma. Johonkin Soboreihin ja lentokentille jos menee niin nehän nyt on varmoja hengenlähtömestoja nykyään.
Pyrinkin yleensä valitsemaan serverin jossa ois joku 30-40 pelaajakäppi ja mahdollisimman vähän linjoilla jengiä. Ja pidemmät matkat taitan yöllä.
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Tänään meni aikas ystävällisissä merkeissä pelaamine. Kaverin kanssa pelailtii ja joku suomalainen tuli sit siihe. Suoraa mikin kautta kysymys et ystävä vai ammutaanko? Kuulu ystävä ja siitä sit 3 lähettiin jatkaa matkaa
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Pasi Wrote:Pastori Wrote:Elä ny anta, on se hauska siitä huolimatta ;D Saapa nähä millon pelataan Finpillä normi armaa seuraavan kerran..... Mumble servunkin on vallannut joku nyyppä armeija.
Kerran meidän porukan yllätti NAINEN (tod näk mies kuitenki) mutta se vaan seiso paikallaan ja veti lippaan. Koitettiin huutaa sille että mikä oot miehiäs (naisias) nii ei vastannu mitään. Aikamme yritettiin muodostaa yhteyttä ja kun ei onnistunu, laaki päähän ;D Semmosta se elämä on Chernarussiassa.
Juuripa näin. Tyyppi todennäköisesti etsi (jostain wikistä tai optionsseista) nappulaa, mistä kirjoitetaan teille vastausta. Tai yksinkertaisesti ei ymmärtänyt käytettyä kieltä, muttei uskaltanut liikkua ettei tule ammutuksi. Aivan samoin olisi käynyt alussa itselleni (napit hukassa). Todella raukkamaista tappaa moisesta. Ei läheskään kaikki dayz -pelaajat ole kokeneita pelaajia.
Matsu, onko nuo "ulkomaiden" serverit sitten pelaajaystävällisempiä siinä mielessä että välittömästi ei lahdata toista vastaantulevaa pelaajaa?
Haha, elämä on laiffia ja parempi ampua ensin kuin tulla ammutuksi. Luulis että englantia ymmärtää kaikki peliä pelaavat, jos sai käden vedettyä lippaan, varmaan tietää chattinappulankin 8) Semmoseenkin ansaan olemma törmänneet että "viaton" survivori tulee tervehtiin, tervehitään takasi ja siinä samalla sen kaverit hiippailee selän taakse ja pistää kylmäksi. Tämä modi jos joku herättää moraalista keskustelua, se on hyvä se Sen verran on tosiaan jo negatiivista kokemusta muista pelaajista että alun "kaikki tyypit on kliffoja, ei saa ampua" asenne on kariutunut poies.. :-\ Jenkkiserverit on ainakin omalla kohdalla olleet paljon ystävällisempää kuin eurooppalaiset, tosin suurin osa euroserverien kusipäistä on ryssiä (ylläri). Antaa kompaten, Arma on aina ollut buginen ja sellaisena aina tulee pysymään :-*
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 778
Threads: 2
Joined: Oct/2003
Vajaan viikon on nyt tullut satunnaisesti pelattua tätä ja nyt on viides elämä menossa ja alkaa ekaa kertaa olemaan kaikki tarpeelliset kamat kasassa. Yhteen murhaan jouduin eilen syyllistymään, mutta muuten oon jättänyt muut pelaajat rauhaan ja kiertänyt vain kaukaa. Itse tosin oon saanut jo pari kertaa kuulan kalloon toisen pelaajan toimesta. Pakko myöntää että aluksi ei tullut mieleenkään että lahtaisi jonkun heti kyselemättä mitään, mutta nyt kun alkaa olla edes pikkasen parempaa kamaa kannossa, niin sitä tulee aika paljon vainoharhaisemmaksi ja varovaisemmaksi.
Kyllähän nuo pienet bugit ym. häiritsee, mutta eipä ole silti ihan vähään aikaan tullut toista pelia vastaan mikä antaisi samanlaiset sävärit..
Tätä odotellessa: http://www.ign.com/articles/2012/07/19/t...experience
Posts: 2,315
Threads: 16
Joined: Oct/2007
Ainii.. pisimpää hengissä: +8päivää kunnes joku zombie agros jostai 3 talon läpi ja juoksi kii.. ammuin = 40 zombia kuuli
jotai 25 sain niit vissii tiputettuu mut sit alko tulee jo nii kovasti hittiä et taju pois
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla
Ex
e32 750iA Kuningasmoottori
Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.
http://warjo.kuvat.fi
Posts: 1,196
Threads: 56
Joined: Oct/2010
Posts: 2,315
Threads: 16
Joined: Oct/2007
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla
Ex
e32 750iA Kuningasmoottori
Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.
http://warjo.kuvat.fi
|