Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jarrulevyt ja palat?
#1
Mistä kannattaisi hankkia almera n15 2.0 GTI malliin uritetut/poratut levyt joka nurkkaan ja palat samoiten? ja mitä merkkiä?
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#2
Ebaysta saa budjettimallin, race performancelta bd:t.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#3
Itteltä löytyy tämmönen setti.
-Black diamond uritetut/reijitetyt levyt
-EBC-redstuff palat edestä ja takana BD palat, kun vielä hyvässä kunnossa.
-Hel-performance teräspunosletkut joka nurkassa.
-Motul RBF 600 jarrunesteet.

Tuolla "tekohengitys" setillä sai jarrut siihen kuntoon, että pystyy esim. radallakin tempomaan useita kierroksia putkeen.
Ei tarvii heti jarrujen häipymisestä olla huolissaan.. :Smile
Reply
#4
Mistä noita EBC:n paloja saa ostettua?
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#5
Mobsters Wrote:Mistä noita EBC:n paloja saa ostettua?

Kymmenet firmat myy suomessa. Ei tartte paljoa etsiä.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?board=48.0 tuollakin on parit ilmoitukset..
Reply
#6
Levyt ja palat tilattu. National performance uritetut levyt ja ebc redstuff palat. Saas nähdä koska saapuu
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#7
Natikat muuten ok, mutta se mustaus ruostuu suomen olosuhteissa todella nopeasti. Kannattaa melkeen tinnerillä pesasta ja vetää jotain parempaa maalia niskaan jos ei halua ruostetta pilkottavan parin kuukauden käytön jälkeen.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#8
Jarrupalat saapui, erittäin nopea toimitus mamasan.fiConfused

nyt vain odotellaan levyjä :Smile
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#9
No, eipä noi tarvinnu kuin yhden sadekuuron niin ruosteessa ovat...
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#10
Mistähän johtuu toi bd jarruosien julmettu ruostuminen?? ebc:n levyt oli ihan puhtaat 2 vuoden ajelun jälkeen. Mul otti vähän kuuppaan kun tulin hankkineeks bd:t ja kaveril ebc:t >Sad ...eipä sitä silloin voinu arvata.
Reply
#11
Veljelläkin otti pintaruostetta herkästi alkuun. Itsellä ei ole ollut mitään ongelmaa paitsi alkuun tuntuivat herkiltä. Itse ollut erittäin tyytyväinen.
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#12
No, mulle vastattiin että tuo mustaus tehdään upottamalla levyt happoon...ja että tämä käsittely ei erityisesti pidä sateesta. En vaan ymmärrä miksi sitä sitten mainostetaan korroosio suojana jos se ei kestä yhtään vettä...

Edit: Suora lainaus jälleenmyyjän sivuilta, "Mustauskäsittelu suojaa jarrulevun reuna-alueita, uria ka keskiötä ruostumiselta ja pitää levyn pidempään siistinä. Pintakäsittely kuluu pois jarrupalan kosketuspinnan alueelta. "

Ja alla kuva ensimmäisen vesisateen jälkeen. Levyt oli edellis ehtoolla asennettu.

[img width=1026 height=684]http://koti.mbnet.fi/~mobsters/Almera/ruostetta.jpg[/img]
B12 nissan sunny Coupé SGX -86 SR20DE
Reply
#13
Itsellä ei ole tosta mustauksesta mitään hyviä kokemuksia. Omat laikat veti hyvin nopeasti ruosteeseen ja nytkin niitä komistaa tasainen ruoste. Sen sijaan ebc:n sähkösinkityt levyt on broidilla olleet alusta lähtien siistit ja ovat edelleen 2v käytön jälkeen.
Seat Toledo -04, Sunny N13 1.6 HB, KTM 250 MX -89. Fuji Cross 2.0 -11
Reply
#14
Bd-levyt laitoin pulsarin takapäähän ja ei kestänyt kauaakaan kun pintaruoste iski. Nyt kun tein etupäähän jarruremonttia, maalasin levyn reunat suosiolla mustiksi sipaisemalla niihin ohuen kerrosksen hammeritea.


Attached Files Thumbnail(s)
   
- N13 Sunny 1.6 LX -87
- VW Passat variant 4 motion Highline 2.8 V6 -01
ex: -N14 Pulsar 2.0 GTI-R -91
ex: - N15 Almera 1.6SR -99
ex: - N14 Sunny 1.4LX -92
MYYDÄÄN: N13,N14 Sunny & N15 Almera osia sekä muita tarvikkeita.
Reply
#15
onko kukaan kohdannut vakiojarrujen kanssa sellaista, että jarrut jäisivät täysjarrutuksen jälkeen laahaamaan ja kevyesti "kalkattamaan". Huomasin tuossa kyseisen äänen kovien jarruttelujen jälkeen ja en muuta lähdettä äänelle keksi kuin jarrujen laahaaminen.. Hetken ajelun jälkeen ääni häviää.
Reply
#16
Joo.. toi kuullostaa siltä et jarrupalat on menny paskaksi... mulla kuulu samoja ääniä ja niinhän se oli.. black diamondin palat kesti vuoden käyttöä.. kitkapinta irtos rungosta.. kahteen osaan jakaantu.. ei meinannu heti huomata.

Kukahan vastaa black diamondin laadusta... heittäisin paskaa niskaan oikeen kunnolla >Sad
Reply
#17
Speedy Wrote:Kukahan vastaa black diamondin laadusta...

Tuotteen myyjä.
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#18
Joopajoo... tuli postista juuri uudet ebc:n palat ja redstuffia olla pitää että kestää mun perus ajelut ;D

Näyttää laatu kuin eri maailmasta ku vertaa bd:n paloihin joista jo uutena maalit karisee pinnasta samoin kuin kaikista muistakin 7e hintasista kiinapaloista.

Paloissa on jo valmiina kitinää ja kiinnileikkautumista estävät välilevyt paikoillaan eikä maalit karise kun ottaa lootasta ulos. Suoraan voi sanoa et hintaeroa ei paljoa ole mut laatuero on käsinkosketeltava.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)