Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
L28E prötää
#1
Ajattelin kysästä, josko ois tullut eteen muille ruiskukuutosille? Moottori vetää kylmänä n.4500rpm sitten alkaa pätkintä, lämpimänä joskus jopa 5000 pääsee. Voimaa on alhaalla, mutta tosiaan tuo ylempi rekisteri sitten tuottaa vain mustaa putkesta. Joko se tuuttaa liikaa soppaa tai sitten ei kipuna tule riittävästi. Puolana msd.

Ehdoteltu on tulppien kärkivälin pienentämistäkin, mutta onko muuta kikkailua?

Vai onko vain jotta tuota vakioruiskua ei saa toimimaan strokerin kanssa pikku muunnoksillakaan.

Nimim. triplatko?

Kohta ois jo kesä täälläkin, melkein pääsee jo pois pihasta.

http://kuvablogi.com/nayta/3494760/
Kutosella mennään...
Reply
#2
Komee peli, kaaria avarsit kuitenkin..
Tulikos se uus perä tähän?
Loppuuks tossa kipinä kesken vai onks se myöhäsellä kun ei nouse?

Where´s Pussy Galore?
Reply
#3
Mulla pätki välillä aika rajusti. Saatto kylmänä pätkiä enempi ja lämmetessä toimi taas. Oli suuttimien johdoissa häikkää.

Toisaalta oli myös lämpötila-anturi välillä sökö. Silloin kävi kanssa erikoisesti. Ilman anturia ja lisärikastussuutinta toimi taas ihan ok.

Onkos tässä motissa vakio vai joku iso afm? Vakio bensanpaineet ja säädin?
RLS30 260Z -74
JN1CZ04 280 ZX Turbo Targa -81
C211 Skyline 240 GT -80
pl 510 -70
Vpl 510 -71
Reply
#4
260z Wrote:Mulla pätki välillä aika rajusti. Saatto kylmänä pätkiä enempi ja lämmetessä toimi taas. Oli suuttimien johdoissa häikkää.

Toisaalta oli myös lämpötila-anturi välillä sökö. Silloin kävi kanssa erikoisesti. Ilman anturia ja lisärikastussuutinta toimi taas ihan ok.

Onkos tässä motissa vakio vai joku iso afm? Vakio bensanpaineet ja säädin?

Aikalailla samat oireet on juu, kylmänä heti startin jälkeen nollakelillä on todella sekaisin, nopeasti kuitenkin tasoittuu, minuuteissa. Pitääkin kokeilla toi lisärikastin ja anturihomma.

Vakio, oisko ollut puhetta et ois rukattu? en muista enää....
Bensanpaineet on nostettu kun eihän se 2,8n soppa 3.1selle riitä. Turbon vakio bensanpaineensäädin. Vaihto on ollut mielessä, sellaiseen jossa mittari. Tosiaan ei yli 5t kierrä kun musta usva tukkii paikat ja tienoot täydellä kaasulla....

Hehee, prötäilee niin että menee sataseenkin jo 8.5sek, mutta eikös se olekin niiin että viritys on onnistunut jos tehot ei putoo yli 15%..

tulpat on muuten nyt ngk r, kutosen lämpöarvo, väli 0.8mm, miltäs kuulostaa?

Smile
Kutosella mennään...
Reply
#5
rally Wrote:Komee peli, kaaria avarsit kuitenkin..
Tulikos se uus perä tähän?
Loppuuks tossa kipinä kesken vai onks se myöhäsellä kun ei nouse?

Sääli on sairautta, rauta ei valita.... ;D

Itse en raaskinut, vein entiselle omistajalle kaaret ja auton ja sanoin että tee niinkuin meinasit tehdäkin. Tommonen tuli 50h punnertamisella. :o

Pidän kovasti, oikea ratkaisu oli.

-Mikä perä? nyt ei yhdistä? On mulla tähän uusi perä ja kardaan ja vetarit mutta tuli jo ostaissa.

Kipinää luulisi tulevan tosta masterblasterista, tosin sen vaihto ei muuttanut käytöstä. Mitkä lie ennakot tuo itse siihen vetää, tyhjäkäynnin perus pitäs olla ok?
Kutosella mennään...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)