Poll: Missä ja milloin tänä vuonna
You do not have permission to vote in this poll.
Himos
0%
0 0%
Tahko
0%
0 0%
Joku muu, mikä?
0%
0 0%
16.-18.3.
0%
0 0%
23.-25.3.
0%
0 0%
30.3-1.4.
0%
0 0%
Joku muu viikonloppu, mikä?
0%
0 0%
Total 0 vote(s) 0%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DNSF Ski Miit IV
#1
Noniin, taas alkaa olla lunta sen verran että sai käännettyä mielialan tämänkin suunnitteluun.

Lähdetään heti siitä liikkeelle että päivämäärät on heitetty heti hiihtolomien jälkeen, ennen niitä on menoja muualla, ja tulee muutenkin helmikuu aika nopeesti naamalle. Hiihtolomien aikaan ei ole mitään toivoa saada mökkejä, eikä kukaan haluakaan siihen ryysikseen.

Nyt olis aikaa ainakin lyödä menot lukkoon hyvissä ajoin.
Pyydän, että jos ei ole mielessä lähteä niin älä myöskään äänestä. näiden annettujen äänien perustella aletaan sitten katsomaan että minkälaista/montako mökkiä tarvitaan.


Paikkanahan Himos on nähty nyt jo kolme kertaa, olisko aika suunnata muualle, esim. Tahkolle. Himos kieltämättä kyllä on ihan hyvä, ja lähellä.

Katsellaan taas sitten millaseen hintaan reissu järjestyy ja millasta mökkiä jne. Yleisesti kai on noussut kympillä per vuosi kustannukset. Katselkaa vanhat ski miit topicit.


edellisten mäkireissujen topicit :
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=61001.0 2011
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=54147.0 2010
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=47118.0 2009


Ja sama homma kun tähänkin asti, ei kerhoon kuulumispakkoa, kaikki halukkaat pääsee mukaan.

Alustastava sitova osallistujalistaus :

Koljonen Z
NaXu X
Jaaggor X
Jampsu X
Xenon X
dimsky X
Noko X
Zage X
Pasi X
Kipsi X
Hermex X
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#2
En äänestänyt ajankohtaa koska ihme kyllä kaikki nuo sopii tällä hetkellä. Mukana ollaan Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#3
Miullakin sama juttu, että käy kaikki nuo päivämäärät niin jäi se merkkaamatta.
Himoksen valitsin sen takii ku tuli Kuopioon muutettua ja Tahkolla tulee sen läheisyyden takia varmasti muuten käytyä useempaan otteeseen.
Käyttis: Toyota Yaris Verso "JDM" '01
Projekti/kesäauto: Nissan Skyline HCR324 '91
Pyörä: Yamaha YZF-R6 '05

Muovilahkeet, umpikumirenkaat ja ämpärinkokoinen pakoputken pää. Ei sovellu autoiluun.
Reply
#4
Himokselle saakka jaksan raahautua, en tuonne Tahkolle asti. Kammo ajomatka dagen efter.

Kaikki esitetyt ajankohdat käy näillä näkymin.
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply
#5
Jatketaan samaa kun edelliset Smile Ei mitään sovittuna ehdotettuina viikonloppuina. Siksi en äänestäny ajankohtaa.

Vaikka Himos on jees paikkana, mutta vaihtelu voisi olla paikallaan. Ja Tahkon rinteet on ollu paremmassa kunnossa kun Himoksella.









Edit. Kävin äänestämässä ajankohtaa ja vaihdoin leiriä. Himokselle siis Smile
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#6
TeroLuu Wrote:Himokselle saakka jaksan raahautua, en tuonne Tahkolle asti. Kammo ajomatka dagen.

Oli kerran jotku juhlat Tahkon reissua edeltävänä iltana. Aamulla vääntäydyin darrassa autoon ja heräsin perillä. Se matka sujui aika hyvin. 8)

En mäkään Tahkolle kyllä lähe, ei sinne oo mitään järkeä ajaa pariksi päiväksi etelästä.
Reply
#7
Mulla on firman Tahkoreissu tossa keskimmäisen päivämäärän kohdalla, äänestin ekaa aikavaihtoehtoa.

Äänestin vahingossa Tahkoa vaikka Himos on mielessä. Ei näköjään pysty vaihtamaan mielipidettä. En kyl Tahkolle jaksais välttämättä lähteä.

EDIT: siis toi firman reissu onkin 16.-18.3. eli mä äänestin ihan päin vittua. noi myöhemmät kelpais siis.
EDIT 2: tai ehkä noi vois yhdistää, ni vois vaihtaa seuraa tarpeen vaatiessa (eli en paljoo työkavereiden seurassa ois)
R32 GT-R -92 + Subaru Outback TD -11
ex: R32 GTS-t -90 "musta surma / 腹切" / P11 GT -97 / Citroën BX Premier -91 (http://valimerelle.blogspot.com/)
Reply
#8
Metallisti Wrote:Mulla on firman Tahkoreissu tossa keskimmäisen päivämäärän kohdalla, äänestin ekaa aikavaihtoehtoa.

Äänestin vahingossa Tahkoa vaikka Himos on mielessä. Ei näköjään pysty vaihtamaan mielipidettä. En kyl Tahkolle jaksais välttämättä lähteä.

EDIT: siis toi firman reissu onkin 16.-18.3. eli mä äänestin ihan päin vittua. noi myöhemmät kelpais siis.
EDIT 2: tai ehkä noi vois yhdistää, ni vois vaihtaa seuraa tarpeen vaatiessa (eli en paljoo työkavereiden seurassa ois)
EDIT 3?: taitaa mennä metallistilla sunnuntai korjaussarja virityssarjan puolelle ;D, olis kyllä pirun kiva lähteä, ei ole tullu himoksella tai missään käytyä varmaan viiteen vuoteen.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#9
Himos, ajalla ei niin väliä. Minnekään Tahkolle en todellakaan lähde ajelee.
Live slow, die old.
Reply
#10
Mennään vaan sinne Himokselle, Tahkolle vaatis jo sen neljä päivää vapaata.
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
#11
Kyllähän se on joo vähän kaukana tuo tahko, mutta enemmistön päätöksellä mennään, sen takia tässä tuo äänestys. Samoin päivämäärä menis enemmistön mukaan joten koittakaa nyt vaan lyödä joku päivämäärä tuohon äänestykseen niin on sitten helpompi päättää.

Sappee on mun mielestä vähän pliisu, ja siitä syystä jätin sen tästä äänestyksestä pois. Olisko se pitänyt lisätä? Ääniään saa vaihtaa.
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#12
Muokkasin äänestystä sen verran että nyt ääniään voi vaihtaa.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#13
Ekan viikonlopun aikana vielä Miamissa, sen jälkeen käy. Ehdottomasti Himos, Tahko liian kaukana.

Nää on aina niin huonoon aikaan mulle. ;D
2009 olin Kambutseassa
2011 Uruguayssa
2012 todennäköisesti kun tuloksia katsoo, olen P-Amerikassa.
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#14
Ioni Wrote:Ekan viikonlopun aikana vielä Miamissa, sen jälkeen käy. Ehdottomasti Himos, Tahko liian kaukana.

Nää on aina niin huonoon aikaan mulle. ;D
2009 olin Kambutseassa
2011 Uruguayssa
2012 todennäköisesti kun tuloksia katsoo, olen P-Amerikassa.
sponge on kova matkustamaan ;D onko noin mukava työpaikka vai muuten vaan menojalkaa vipattaa?
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#15
Äänestin Himosta mutta en aikaa. Joudun katsomaan ihan tilanteen mukaan ja viikkoa ennen koko jutun.

Näitä ei saisi jättää väliin.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#16
Vaihteeks joku muu kun Himos ois kyllä kiva... Tahko on toki kaukana, mutta äänestin silti sitä Smile
Päivämääristä ei tiedä vielä, eiköhän siihen jotain päällekkäistä ilmaannu kuitenkin oli millon tahansa ;D
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#17
NaXu Wrote:Vaihteeks joku muu kun Himos ois kyllä kiva... Tahko on toki kaukana, mutta äänestin silti sitä Smile
Päivämääristä ei tiedä vielä, eiköhän siihen jotain päällekkäistä ilmaannu kuitenkin oli millon tahansa ;D

Himos on jees, kännissä voi olla missä vaan ja pikku darrassa noikin mäet taas riittää.. 16-18.3 olis hyvä...

Ei muutakuin El Skimbo..
Reply
#18
Himos 16-18.3 sopis mainiosti ainut vapaa viikonloppu maaliskuussa :-*
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#19
Eiköhän tuo äänestystulos kerro taas puolestaan, joten ei muuta kun ruksia vaan kalenteriin tuolle 16.-18.3. viikonlopulle.

Minkäs verran porukka olis valmis tänä vuonna maksamaan majotuksesta? Mennäänkö samoilla pohjoisrinteen päällä olevilla pikkumökeillä vai otetaanko yks isompi?
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#20
Koljonen Wrote:Eiköhän tuo äänestystulos kerro taas puolestaan, joten ei muuta kun ruksia vaan kalenteriin tuolle 16.-18.3. viikonlopulle.

Minkäs verran porukka olis valmis tänä vuonna maksamaan majotuksesta? Mennäänkö samoilla pohjoisrinteen päällä olevilla pikkumökeillä vai otetaanko yks isompi?

Yksi isompi kuulostaa äkkiseltään paremmalta. Tosin en ole aivan varma pääsenkö edes paikalle Smile
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#21
nokonzok Wrote:
Koljonen Wrote:Eiköhän tuo äänestystulos kerro taas puolestaan, joten ei muuta kun ruksia vaan kalenteriin tuolle 16.-18.3. viikonlopulle.

Minkäs verran porukka olis valmis tänä vuonna maksamaan majotuksesta? Mennäänkö samoilla pohjoisrinteen päällä olevilla pikkumökeillä vai otetaanko yks isompi?

Yksi isompi kuulostaa äkkiseltään paremmalta. Tosin en ole aivan varma pääsenkö edes paikalle Smile
yhden isomman mökin varjopuoli tulee siinä kun joku _saattaa_ haluta mennä aikaisemmin nukkumaan kun toiset, tällöin toiseen mökkiin pääsee rymyä karkuun. Ja kaks pikkumökkiä voi tulla halvemmaksikin. Itsekin olisin kyllä tänä vuonna jonku yhden isomman mökin kannalla. Ehdoton ehto mun puolesta on vain että rinteeseen pääsee suoraan mökistä, eikä esim. Autolla.
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#22
Oishan se mukavampi yks iso mökki niin kaikki mahtuu saman katon alle. Kai noi tänäkin vuonna vedetään pidemmän kaavan mukaan, eli uni tulee isommassakin möykässä. Smile
Tähänkään skiimiittiin en laskuvälineitä tuo, joten sijainnilla rinteeseen nähden ei merkitystä.
Live slow, die old.
Reply
#23
Ja onhan tollaset pahimpaan möykkään:

[Image: sg-3445_500.jpg]
L18@Datsun 120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75
200SX S14a -98
Primera P12 dCi Tekna Traveller -05
Ex-Primera GT P11 -99
Ex-Primera 2.0 Invitation P10 -96
Ex-Sunny N13 1.6 LX Special -88
Reply
#24
Jylppy Wrote:Ja onhan tollaset pahimpaan möykkään:

[Image: sg-3445_500.jpg]

Jep, näitä itsekin käytän. Voin vaikka yrittää muistaa ottaa noita mukaan. Pitäis kotona olla isompi kasa vielä. Smile
Live slow, die old.
Reply
#25
voisha se isompi mökki olla iha jees tosin kumpikin käy...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#26
Miulla ei oo väliä onko isompi vai pienemmät mökit, mut pitäs kyl olla sellasessa paikassa et pääsee mökistä suoraa rinteesee.
Nuo edelliset on ollu siitä pirun hyvät. Kumminkin tulee siellä mäessä taas napattua minttukaakaota, ni ei mitään asiaa auton kanssa lähteä rinteesee. :Smile
Käyttis: Toyota Yaris Verso "JDM" '01
Projekti/kesäauto: Nissan Skyline HCR324 '91
Pyörä: Yamaha YZF-R6 '05

Muovilahkeet, umpikumirenkaat ja ämpärinkokoinen pakoputken pää. Ei sovellu autoiluun.
Reply
#27
Eiköhän tää aanestys ollu tässä, Nyt sitten sitovia ilmotuksia listaukseen niin nähdään paljonko porukkaa on lähdössä.
Paikkana Himos, päivämäärillä 16.-18.3.2012

Katselin vähän alustavasti mökkejä jo. 8hlö mökit siinä 800e, 10hlö + alk 1050e ja noissa jo joissakin mahtus sit 12:kin reilusti.

Hyvin on taas hinnat noussu noissa.
joihinkin möökkeihin on pakollinen 130e:n loppusiivousmaksu, ja joihinkin vielä pakollinen liinavaatemaksu 12e/naamari. Ne on sitten noissa isommissa/uudemmissa (kalleimmissa) yleensä. Ja sittenhän on tämä "toimitusmaksu" jonka summaa en nyt muista.

jos porukkaa närästää kallis hinta, otetaan pohjoisen päältä 6hengen mökkejä pari á390e. Itse olisin kyllä valmis maksaan kunnon mökistä vähän enemmänkin tällä kertaa. Männävuosina kun on menty muutaman kympin majotuksella.


eli huudellaan nimiä vaan ja lisään listaan.
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#28
Mukana ja hinnalla ei niin väliä ;D
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
#29
Mukana ja
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#30
Kyl mäkin tuun.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)