Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lisää potkua ?
#1
Moro.

Eli kansitöitä vailla. Onko kokemuksia tai tietoa pääkaupunkiseudun pajoista, jotka duunais asialliseen hintaan.
Koneremonttia kohtapuolin ja uutta osaa sisään. Mikä pulju myy suomessa viriosaa sr20de myllyyn?
Vieläkö D2 on edullisin alustasarja säädöillä n15 koriin?


250hp sr20de vapaasti.

8)


Reply
#2

R-koneistus Kerava. Tehnyt aina ja yli sen mitä pyydetään.
Reply
#3
BC-Racingilta voi löytyä edullisempikin coilisarja, kuin D2 mutta ei varmasti sen huonompi. Kysy mamasanilta niitä.
Paas kuvia ja tietoa autosta, jos saat sen joskus ajoon.
Reply
#4
Projekti vaiheessa vielä, kansitöiden jälkeen kuvia jossain välissä. Kiitos vastauksista.
Reply
#5
250hv SR20DE :Smile saiko lemppa joskus jotain vähän reilu 200hv kun vissiin vähän monta tonnia sijoitti koneeseen..
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#6
tuokki Wrote:250hv SR20DE :Smile saiko lemppa joskus jotain vähän reilu 200hv kun vissiin vähän monta tonnia sijoitti koneeseen..

laita hondan K20A ni pääset halvemmalla ;D
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#7
Halvemmaksi tulee myös kun ehkä hankkia SR20VE ja sitä sit hieman piristää. Vakionakin jo melkeen 200hp =).
Reply
#8
Joo ei tuossa DE-koneen virityksessä kuitenkaan mitään järkeä ole. Noilla tehoilla se ei kauaa kasassa pysy, jos sillä ajaakkin aikoo.
Reply
#9
kyllä siitä hyvä tulee Smile ja 250 hp on tavoite.
Reply
#10
Niinku tuossa jo aiemmin mainittiin, mitään järkeä ei ole alkaa SR20DE:tä virittämään.. Mutta ei muutaku hyviä hermoja rojektin kanssa. Wink
Reply
#11
sr20de, sr20ve samapa tuo, potkua koneeseen!
Reply
#12
Chewie Wrote:sr20de, sr20ve samapa tuo, potkua koneeseen!
näin on, eihän tuo ole kuin yksi kirjain moottorin mallissa :Smile
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#13
Mitäs muuta aijot tehdä, kuin kansityöt? Kannen muokkailu yksistään ei taida aivan riittää. Mikä moottorinohjaus tulossa?
Reply
#14
sr20ve kone taitaa olla se ratkaisu.
Reply
#15
Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain. 100 heppaa lisää tehoa 2.0 litraisesta vaparikoneesta ;D. Kovempia lukuja kuin mitä noissa primeran rata-autoissa ollut.
Reply
#16
Kokeillaan mitä siitä irtoaa.
Reply
#17
-Karppa- Wrote:Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain.
Älä ny. Näitähän on ihan kiva lueskella...
Reply
#18
Chewie Wrote:Kokeillaan mitä siitä irtoaa.

Mitäs jos sitten ilmoittelet, kun olet auton penkkittänyt ja yllätät meidät. Muista viritys on onnistunut jos tehoa katoaa 10% Wink.
Reply
#19
Älkääs nyt, ilman pioneerihenkisiä Pelle Pelottomia me asuisimme edelleen luolissa ja ajaisimme alle sataheppaisilla vee kaseilla.. Hyvä siitä tulee Smile Muista vaan raportoida sitten mikä oli lopputulos.
Z32 Vapari
Reply
#20
-Karppa- Wrote:Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain. 100 heppaa lisää tehoa 2.0 litraisesta vaparikoneesta ;D. Kovempia lukuja kuin mitä noissa primeran rata-autoissa ollut.

Jos en väärin muista niin BTCC Primeroissa oli n. 300 heppaa. Niissä ei tosin paljon alkuperäistä ollut. 250 heppaa tuosta koneesta katukäyttöön järkevillä huoltoväleillä lienee lähes mahdottomuus.
3 x SR20
EGNN14 '91 GTI-R
EGAN14 '93 2.0GTI
WP11-144 '00 2.0 SPORT+ (tämä jopa toimii)
1 X M9R
T31 ´08 127kW
Sivikki ja Korolla.
Reply
#21
Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.
Reply
#22
Chewie Wrote:Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.

http://www.nettiauto.com/nissan/almera/3576972 Osta tuosta valmis auto niin pääset heti alkuun.
Reply
#23
Chewie Wrote:Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.

Kannattaa varata useempi tonni sen koneen hankinnan jälkeenkin Smile
Mörkö I 99- S. Mörkö II 90- SLX/Super s
Reply
#24
Joko siis tyrmäsit suunnitelmasi DE-koneen virityksestä? :-\
Reply
#25
Toihan on valmis paketti, pitäähän se itse tehdä Smile
Kyl siin alkaa rahaa palaa ku roskaa koneen hankinnan jälkeen..
Noh mikäpä ei maksais. Onko toi karppa sun auto?
Reply
#26
no jos en löydä sitä sr20ve konetta mistään, sitten lähtee kansi kainaloon ja koneistamoon. siitähän se sitten lähtee käsistä ja monen tuhannen euron hankintojen jälkeen siin on se parisataa hevosta Big Grin
Reply
#27
2-3k€ saa varata, että VE-kone on keulilla, säädöissään ja toimii. Vakio kone siis . Smile
Reply
#28
Joo-o. siihen sitte vielä pari tonnia lisää niin et naurattaa. Sitten alustapäivitys..
Reply
#29
Chewie Wrote:no jos en löydä sitä sr20ve konetta mistään, sitten lähtee kansi kainaloon ja koneistamoon. siitähän se sitten lähtee käsistä ja monen tuhannen euron hankintojen jälkeen siin on se parisataa hevosta Big Grin

Meinaatko että se kone pitäisi automaattisesti tuoda kotiovelle ilmaiseksi?

Tuossa sulle ilmainen linkki mistä saat koneen:

http://www.japanmoottorituonti.fi/mootto...d=40&id=15

Sitten kun olet rakentanut tuon auton niin huomaat, että tuo mun linkittämä auto olisi ollut A:Halvempi B:Toimivampi C:Viisaampi vaihtoehto ja jolla pääsisit samantien ajamaan. Eikä ole minun auto. Mä en vapareita harrasta.
Reply
#30
Tainnu olla jo jossainyhteydessä puhetta, kävikös se -VE kansi "suoraan" -De kannen paikalle? Siinä vois olla yks vaihtoehto jos jostain sais pelkän kannen kaikkine rojuineen..
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)