Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Moro.
Eli kansitöitä vailla. Onko kokemuksia tai tietoa pääkaupunkiseudun pajoista, jotka duunais asialliseen hintaan.
Koneremonttia kohtapuolin ja uutta osaa sisään. Mikä pulju myy suomessa viriosaa sr20de myllyyn?
Vieläkö D2 on edullisin alustasarja säädöillä n15 koriin?
250hp sr20de vapaasti.
8)
Posts: 205
Threads: 11
Joined: Nov/2007
R-koneistus Kerava. Tehnyt aina ja yli sen mitä pyydetään.
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
BC-Racingilta voi löytyä edullisempikin coilisarja, kuin D2 mutta ei varmasti sen huonompi. Kysy mamasanilta niitä.
Paas kuvia ja tietoa autosta, jos saat sen joskus ajoon.
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Projekti vaiheessa vielä, kansitöiden jälkeen kuvia jossain välissä. Kiitos vastauksista.
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
250hv SR20DE : saiko lemppa joskus jotain vähän reilu 200hv kun vissiin vähän monta tonnia sijoitti koneeseen..
Posts: 264
Threads: 2
Joined: Nov/2007
tuokki Wrote:250hv SR20DE : saiko lemppa joskus jotain vähän reilu 200hv kun vissiin vähän monta tonnia sijoitti koneeseen..
laita hondan K20A ni pääset halvemmalla ;D
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Fata]i[urker
Unregistered
Halvemmaksi tulee myös kun ehkä hankkia SR20VE ja sitä sit hieman piristää. Vakionakin jo melkeen 200hp =).
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Joo ei tuossa DE-koneen virityksessä kuitenkaan mitään järkeä ole. Noilla tehoilla se ei kauaa kasassa pysy, jos sillä ajaakkin aikoo.
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
kyllä siitä hyvä tulee ja 250 hp on tavoite.
Posts: 515
Threads: 2
Joined: Sep/2009
Niinku tuossa jo aiemmin mainittiin, mitään järkeä ei ole alkaa SR20DE:tä virittämään.. Mutta ei muutaku hyviä hermoja rojektin kanssa.
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
sr20de, sr20ve samapa tuo, potkua koneeseen!
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
Chewie Wrote:sr20de, sr20ve samapa tuo, potkua koneeseen! näin on, eihän tuo ole kuin yksi kirjain moottorin mallissa :
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Mitäs muuta aijot tehdä, kuin kansityöt? Kannen muokkailu yksistään ei taida aivan riittää. Mikä moottorinohjaus tulossa?
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
sr20ve kone taitaa olla se ratkaisu.
Posts: 8,302
Threads: 100
Joined: Sep/2002
Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain. 100 heppaa lisää tehoa 2.0 litraisesta vaparikoneesta ;D. Kovempia lukuja kuin mitä noissa primeran rata-autoissa ollut.
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Kokeillaan mitä siitä irtoaa.
Posts: 350
Threads: 4
Joined: Apr/2008
-Karppa- Wrote:Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain. Älä ny. Näitähän on ihan kiva lueskella...
Posts: 8,302
Threads: 100
Joined: Sep/2002
Chewie Wrote:Kokeillaan mitä siitä irtoaa.
Mitäs jos sitten ilmoittelet, kun olet auton penkkittänyt ja yllätät meidät. Muista viritys on onnistunut jos tehoa katoaa 10% .
Posts: 773
Threads: 62
Joined: Nov/2004
Älkääs nyt, ilman pioneerihenkisiä Pelle Pelottomia me asuisimme edelleen luolissa ja ajaisimme alle sataheppaisilla vee kaseilla.. Hyvä siitä tulee Muista vaan raportoida sitten mikä oli lopputulos.
Z32 Vapari
Posts: 528
Threads: 13
Joined: Sep/2004
-Karppa- Wrote:Tämäkin topic on sarjaa lukkoon vain. 100 heppaa lisää tehoa 2.0 litraisesta vaparikoneesta ;D. Kovempia lukuja kuin mitä noissa primeran rata-autoissa ollut.
Jos en väärin muista niin BTCC Primeroissa oli n. 300 heppaa. Niissä ei tosin paljon alkuperäistä ollut. 250 heppaa tuosta koneesta katukäyttöön järkevillä huoltoväleillä lienee lähes mahdottomuus.
3 x SR20
EGNN14 '91 GTI-R
EGAN14 '93 2.0GTI
WP11-144 '00 2.0 SPORT+ (tämä jopa toimii)
1 X M9R
T31 ´08 127kW
Sivikki ja Korolla.
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.
Posts: 8,302
Threads: 100
Joined: Sep/2002
Chewie Wrote:Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.
http://www.nettiauto.com/nissan/almera/3576972 Osta tuosta valmis auto niin pääset heti alkuun.
Posts: 468
Threads: 15
Joined: Jun/2003
Chewie Wrote:Kunhan nyt ensin löydän jostain sen sr20ve koneen sopuhintaan niin päästäis alkuun. En tiedä onko mikään mahdotonta, mutta ajan ja monen kuukauden palkan kanssa uskon kyl et tehoa irtoo. Mahtava harrastus, ehkä kallein.
Kannattaa varata useempi tonni sen koneen hankinnan jälkeenkin
Mörkö I 99- S. Mörkö II 90- SLX/Super s
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Joko siis tyrmäsit suunnitelmasi DE-koneen virityksestä? :-\
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Toihan on valmis paketti, pitäähän se itse tehdä
Kyl siin alkaa rahaa palaa ku roskaa koneen hankinnan jälkeen..
Noh mikäpä ei maksais. Onko toi karppa sun auto?
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
no jos en löydä sitä sr20ve konetta mistään, sitten lähtee kansi kainaloon ja koneistamoon. siitähän se sitten lähtee käsistä ja monen tuhannen euron hankintojen jälkeen siin on se parisataa hevosta
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
2-3k€ saa varata, että VE-kone on keulilla, säädöissään ja toimii. Vakio kone siis .
Posts: 25
Threads: 2
Joined: May/2011
Joo-o. siihen sitte vielä pari tonnia lisää niin et naurattaa. Sitten alustapäivitys..
Posts: 8,302
Threads: 100
Joined: Sep/2002
Chewie Wrote:no jos en löydä sitä sr20ve konetta mistään, sitten lähtee kansi kainaloon ja koneistamoon. siitähän se sitten lähtee käsistä ja monen tuhannen euron hankintojen jälkeen siin on se parisataa hevosta
Meinaatko että se kone pitäisi automaattisesti tuoda kotiovelle ilmaiseksi?
Tuossa sulle ilmainen linkki mistä saat koneen:
http://www.japanmoottorituonti.fi/mootto...d=40&id=15
Sitten kun olet rakentanut tuon auton niin huomaat, että tuo mun linkittämä auto olisi ollut A:Halvempi B:Toimivampi C:Viisaampi vaihtoehto ja jolla pääsisit samantien ajamaan. Eikä ole minun auto. Mä en vapareita harrasta.
Posts: 515
Threads: 2
Joined: Sep/2009
Tainnu olla jo jossainyhteydessä puhetta, kävikös se -VE kansi "suoraan" -De kannen paikalle? Siinä vois olla yks vaihtoehto jos jostain sais pelkän kannen kaikkine rojuineen..
|