Poll: Missä tänä vuonna järjestetään, mihin aikaan. käytössä kaksi ääntä per naamari.
You do not have permission to vote in this poll.
Himos
0%
0 0%
Tahko
0%
0 0%
Sappee
0%
0 0%
joku muu mikä?
0%
0 0%
11.-13.2.
0%
0 0%
18.-20.2. jo hiihtolomaa?
0%
0 0%
18.-20.3.
0%
0 0%
25.-27.3.
0%
0 0%
1.-3.4.
0%
0 0%
Total 0 vote(s) 0%
* You voted for this item. [Show Results]

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DNSF Ski Miit III
#1
Noniin, nyt olisi taas aika alkaa suunnittelemaan tämän talven hiihtohommeleita.

Viime ja edellistalvi oltiin himoksella, molemmilla kerroilla ollu kyllä todella hauska reissu.
Sama kuvio kun edellisinä kertoina. Ei edellytä kerhon jäsenyyttä.

Nyt sitten vähän Tarvis kuulostella että olisko mielenkiintoa porukalla lähtee välillä muualle.
Itse henkilökohtaisesti olen himoksen kannalla, siitä syystä että se on melko sopivan matkan päässä kaikilta. Sappee huomattavasti himosta pienempi, ja tahko ehkä vähän kaukana etelästä lähtijöille (Helsingistä ~430km).

Ajankohdasta sen verran että viikot 8, 9 ja 10 on hiihtolomaviikot, sillon on jengiä paljon liikenteessä ja hinnat sesonkia, joten ne viikot on pois suljettuja. (ei huvita jonotella hissiin).

Viikonloppuvaihtoehtoja :

11.-13.2. Liian aikaisin? jos tämä valitaan niin tulee taas melko kiire järjestellä, muuten kyllä. (mökkien varaustilanne pitäisi selvitellä nopeasti)
18.-20.2. Tässä alkaa kyllä eteläsuomen hiihtolomat, että voi olla jo ruuhkaa.
18.-20.3.
25.-27.3.
1.-2.4. liian myöhään?

Saa ehdotella muutakin, nämä pikaisella vilkaisulla sopii mulle kaikki.

Ja sitten äänestykseen. Pyydän, että jos ei ole mielessä lähteä niin älä myöskään äänestä. näiden annettujen äänien perustella aletaan sitten katsomaan että minkälaista/montako mökkiä tarvitaan.

Hintoja en nyt yhtään muista mitä on ollu, enkä ole vielä tarkemmin katsonut.


edellisten mäkireissujen topicit :

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=54147.0 2010
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=47118.0 2009

Kommentteja, ehdotuksia, aiheesta keskustelua, olkaa hyvä.

Päivä ja paikka lukittu, tässä osallistujalistaa....

Himos 18.-20.3.
Koljonen
NaXu
Pasi
Zage
Xenon
Jaaggorr
Dimsky
Teroluu
Metallisti
Vihis, The
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#2
Himosta äänestetty, ajankohdasta ei pysty sanomaan tässä vaiheessa juuta eikä jaata. Esteet nähdään sitten lähemmin, tällä haavaa ainakin periaatteen tasolla käy kaikki vaihtoehdot.
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#3
Vois tänä vuonna yrittää tulla mukaan.

Viime laskettelusta onkin muutama vuosi aikaa, joten ihan mukavaa olisi testata sitäkin taas. Himos paikaksi ja mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply
#4
Himos ois paras vaihtoehto sopivan lähellä ja ajalla ei nyt ole hirveetä merkitystä mut laitoin 18-20.3
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#5
Mukana jos aikatauluihin sopii. Eli maaliskuun loppupuolella ja siitä eteenpäin.
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#6
Ois hauska päästä mukaan. Helmikuu tulee ehkä vähän nopeesti (muttei välttämättä mahdoton) ja maaliskuusta ei käy toi 18.-20.3.
Lautailemaan ois hauska lähteä, kun muuten jää niin vähille. Ja jos pääsen mukaan reissuun, niin täytyy toivoa, että polvet kestää ton laskemisen..
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#7
Himokselle ja mahdollisimman myöhään. Lähen viikon päästä viikoksi Åreen eikä ihan peräjälkeen toista reissua mielellään.
Reply
#8
Himokselle ja ajankohdalla ei juurikaan väliä. Viimeks jäi rinteet kokonaan väliin ni tällä kertaa koitan panostaa siihen ensisijaisesti ja afterski nimenomaan sananmukaisessa merkityksessä.
R32 GT-R -92 + Subaru Outback TD -11
ex: R32 GTS-t -90 "musta surma / 腹切" / P11 GT -97 / Citroën BX Premier -91 (http://valimerelle.blogspot.com/)
Reply
#9
Metallisti Wrote:Himokselle ja ajankohdalla ei juurikaan väliä.

Samoilla linjoilla.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#10
Äänestin Himosta ja Sappeeta. Toki Tahkokin käy mutta aika pitkät siirtymät viikonlopun mittaiselle keikalle. Ajankohtana mulle sopii toistaiseksi kaikki tarjotut, lähempänä näkee miten palikat loksahtaa paikalleen. Mukana ollaan, todennäköisesti ilman mäenlaskuvälineitä tänäkin vuonna. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#11
Xenon Wrote:Äänestin Himosta ja Sappeeta.

Lähinnä tuon kahden äänen tarkoitus oli se että toisella paikkaa ja toisella aikaa Smile Mutta ei kai sen väliä oo miten äänensä käyttää ;D

Mulle käy kans periaatteessa kaikki, mutta jos oikeesti miettii niin mitä pidemmälle kevättä kohti mennään, sitä hienommat laskukelit aina on.

Tahko kiinnostais paikkana, mutta on vähän turhan kaukana lähteä vain viikonloppukeikalle.

Joten em. syistä omat äänet meni himokselle ja maaliskuulle.

Edit: Sitten piti vielä kysellä että olisko innostusta vuokrata kelkkaa, jossakin kohtaa viikonloppuna, ihan vaan vaikka pariksi tunniksi. Olis hauska lähtee kelkkareiteille päristeleen isommalla porukalla. Melko kallista lystiähän se on, mut on se hauskaakin Smile
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#12
Koljonen Wrote:Edit: Sitten piti vielä kysellä että olisko innostusta vuokrata kelkkaa, jossakin kohtaa viikonloppuna, ihan vaan vaikka pariksi tunniksi. Olis hauska lähtee kelkkareiteille päristeleen isommalla porukalla. Melko kallista lystiähän se on, mut on se hauskaakin Smile

Joo, jos pääsee ajoissa perjantaina paikalle. Sen jälkeen on turha yrittää. ;D
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#13
Ioni Wrote:
Koljonen Wrote:Edit: Sitten piti vielä kysellä että olisko innostusta vuokrata kelkkaa, jossakin kohtaa viikonloppuna, ihan vaan vaikka pariksi tunniksi. Olis hauska lähtee kelkkareiteille päristeleen isommalla porukalla. Melko kallista lystiähän se on, mut on se hauskaakin Smile

Joo, jos pääsee ajoissa perjantaina paikalle. Sen jälkeen on turha yrittää. ;D

Mä passaan tän kierroksen. Turhan kallista lystiä.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#14
Ioni Wrote:
Koljonen Wrote:Edit: Sitten piti vielä kysellä että olisko innostusta vuokrata kelkkaa, jossakin kohtaa viikonloppuna, ihan vaan vaikka pariksi tunniksi. Olis hauska lähtee kelkkareiteille päristeleen isommalla porukalla. Melko kallista lystiähän se on, mut on se hauskaakin Smile

Joo, jos pääsee ajoissa perjantaina paikalle. Sen jälkeen on turha yrittää. ;D

Niimp. viime vuonna juurikin heti perjantaina alkuillasta kelkkailtiin ennen ryyppäjäisiä.


tällä hetkellä Voittajapaikkana näyttäs olevan Himos, mikä ei kyllä yllätä.

Tuo aikataulu jakaakin sitten luonollisesti enemmän mielipiteitä. Niinhän se menee aina, sellasta viikonloppua ei ole olemassakaan että kävis kaikille.

väkimäärästä päätellen ehkä kaksi 8h tai 6h möksää pohjoishimoksen päältä vois olla ihan passeli, kuten viime vuonnakin?? Ei tarvi autoilla/kävellä pitkää matkaa rinteeseen. Se kuitenkin tässä pyritään pitämään pääasiana Smile


Edit: Pikavilkaisulla vapaata olisi ainakin tuo maaliskuun 18.-20. vuorimajat, missä oltiin viime vuonnakin 6h ja 390e(1 makkari+parvi), honkamaja/rinnemaja 6h 480e(1makkari+parvi) ja honkamaja/rinnemaja 8h 600e(2makkaria+parvi).
Luonnollisesti nuo vuorimajat ei ole mitään luxusta, enkä usko että tolla satasen lisäyksellä kovasti paljon enempää sitä saa. noi 8h mökit onkin 20m2 isompia ainakin.

Isompia lukaaleja ei tuolta rinteen päältä löytynyt. muutenkin parempi olis useampi pieni? Vaikka kolmekin 6h mökkiä ja majotutaan vähän väljemmin?
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#15
Viimevuotisissa mestoissa oli se huono puoli että yhteiset ns. oleskelutilat oli pienenpuoleiset. Pöydän ympärille mahtui 6 ja 3 sohvalle. Olisko siellä joku sohvatuolin tapainen vielä sitten..ei muista. Kuitenkin..meitäkin kun oli ja on tulossa iso porukka niin se yhteinen tila saisi olla reilun kokoinen.


Sen verran muutan omaa toivetta ajankohdasta että mielellään lopputalveen. Tuli vähän osumaa kylkeen töissä ennen joulua. Ehtisi parantua kunnolla ennen kun lähtee kokeilee rajojaan mäkeen.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#16
noniin, lyödään lukkoon Himos, ja eniten ääniä saanut viikonloppu 18.-20.3.

Sitten vaan hep-huutoja tähän ketkä ovat mukana, mökki/mökkejä varailen viimeistään kuun vaihteessa, siihen mennessä pitäs olla jo selvillä varmat(maksavat) lähtijät. Ja käytäntö on sama kun edellisinäkin vuosina, maksua ei palauteta vaikka ei paikalle pääsisikään, mutta paikan toki voi "myydä" jollekin. Katsotaan väkimäärän perusteella sitten millasta lukaalia varaillaan.

Majoituksen hintaluokassa kuitenkin Pyöritään siinä 50-80e/viikonloppu/naamari (riippuen mökistä/väkimäärästä) että hinnalla näitä reissuja ei oo pilattu Smile

Kuusikin neljä-viisi lähtijää riittää jo tämän järjestämiseen, mutta eihän se niin hauskaa ole kun isommalla porukalla, joten kaikki mukaan vaan, laski mäkeä, tai ryyppäs vaan Smile

Sitten kun on tämä mökkiasia kunnossa, koitetaan saataisko kelkkaporukkaa sen verran kasaan että vois alkaa kyseleen jopa alennuksia vuokrista Wink
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#17
Hep!
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#18
Kai mä oon taas messissä. Oon mä.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#19
Jou.
Live slow, die old.
Reply
#20
Hep.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#21
Ja mukana myösTongue BTW: Jos rahatilanne sallii, otan varmaan kaverilta kelkan lainaan/vuokralle mukaanTongue
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
#22
Ottakaa kerralla jompikumpi Kotkanpesistä jos haluatte luxusta ja sitä tilaa missä ottaa ne painimatsit Smile

Todistetusti siellä mahtuu breikkaamaan ;D http://www.youtube.com/watch?v=rhqjs0tyvwc
290kw / 660nm
Reply
#23
Oli niin hyvän näköstä räpäytystä videol, et oli taas pakko varata kotkanpesä 8)
Reply
#24
migel Wrote:Oli niin hyvän näköstä räpäytystä videol, et oli taas pakko varata kotkanpesä 8)

Im in :-*
290kw / 660nm
Reply
#25
Miut voi kans lisätä listaan. Smile
Käyttis: Toyota Yaris Verso "JDM" '01
Projekti/kesäauto: Nissan Skyline HCR324 '91
Pyörä: Yamaha YZF-R6 '05

Muovilahkeet, umpikumirenkaat ja ämpärinkokoinen pakoputken pää. Ei sovellu autoiluun.
Reply
#26
Hitto, viikkoa liian aikaisin. Joutuu passaamaan.
Some people just don't know how to drive... I call these people "Everyone but me".
Reply
#27
Ja selvennykseksi, että toi mun varaama mökki on jo täynnä. Vege mahtui mukaan :-*

Tuli ihan sattumalta varattua samalle viikonlopulle ski miitin kanssa ;D
Reply
#28
migel Wrote:Tuli ihan sattumalta varattua samalle viikonlopulle ski miitin kanssa ;D

Ai että sattumalta ;D
290kw / 660nm
Reply
#29
Mä tuun kans.
R32 GT-R -92 + Subaru Outback TD -11
ex: R32 GTS-t -90 "musta surma / 腹切" / P11 GT -97 / Citroën BX Premier -91 (http://valimerelle.blogspot.com/)
Reply
#30
Mää kans. Smile

Bonuksena voisin varata kyydin myös Lahti - Himos - Lahti välille, jos joku soppelisti tulis esim pääkaupunkiseudulta päin ja on autossa tilaa. Tongue

Ainiin, mutta onhan meillä Martti. Lahden hurjia nykyään Big Grin
"Assumption is the mother of all fuckups"
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)