Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuvat allekirjoituksissa...
#1
Miten olisi jos laitettaisiin kielto noiden kuvin laittaminen tohon allekirjotukseen..

välillä allekirjotukset vie enemmän tilaa kuin itse viesti.. myös modeemi käyttäjät varmasti tykkää hyvää asiasta. Tongue

muiden mielipiteet?
Reply
#2
Samaa mieltä. Ko. ongelma oli FT:lläkin kun jengi alko heittää vaikka mitä sepustuksia sinne, joten päätettiin luopua koko jutusta. Jos oman auton kuvan haluaa niin senhän voi laittaa vaikka profiiliin tai linkkinä :Smile Smile
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#3
Kannatetaan. Vaikka en olekkaan modeemi käyttäjä... Mun mielestä nuo kuvat sekoittaa ainoastaan foorumia.
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#4

Joo ei siguun tarvi mitään laittaa, mutta avatarin kannalla olen kyllä. Kunhan niitäki katotaan että miten iso..
Live slow, die old.
Reply
#5
Kerpsin käyttäjänä tuo kuvakielto allekirjoituksissa passaa vallan mainiosti Smile. Ja jos noita kuviaan haluaa välttämättä esitellä, niin mieluummin pelkkinä linkkeinä.
JZS147<br />www.500whp.net
Reply
#6
Joo laittakaa vaan kielto kuville allekirjoitukseen. Linkit riittävät...
ex300zx
Reply
#7
Jos yleisesti tätä mieltä ollaan, ni taidan sit napata ton Lulan tosta pois.... ;D
Kahta en vaihda: Neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Reply
#8
joo, kaikki vaan pois...
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#9
laitoin kans noi kuvat pois....
ex ...nissan 200sx s13<br />hyundai coupe v6
Reply
#10
joo, kaikki turha pois vaan.
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#11
No aika sama, mut kyllähän noi kuvat antaa vähä ilmettä tälle boardille.

Olisko joku kokoraja parempi vaihtoehto?
Reply
#12
Joo, ihan hyvä idea... Kannatetaan... Vähentää meidän webbiliikennettäkin kummasti Wink
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#13
Juha Wrote:Joo, ihan hyvä idea... Kannatetaan... Vähentää meidän webbiliikennettäkin kummasti Wink

Idea hyvä (itekin sitä joskus yritin ehdotella :Smile), mut eihän tuo dnsf.orgin liikenteeseen juur vaikuta...sigussa on kuitenkin vaan url, mikä tulee tätä kautta...tokihan se selain sitten hakee sen ite kuvan sieltä missä se sattuu olemaan, eikä se enää vaikuta dnsf.orgin siirtomääriin 8)

(...vai onko ne kuvat ollu linkattuna täältä..? En oo katellu...)
Reply
#14
Tem Wrote:
Juha Wrote:Joo, ihan hyvä idea... Kannatetaan... Vähentää meidän webbiliikennettäkin kummasti Wink

Idea hyvä (itekin sitä joskus yritin ehdotella :Smile), mut eihän tuo dnsf.orgin liikenteeseen juur vaikuta...sigussa on kuitenkin vaan url, mikä tulee tätä kautta...tokihan se selain sitten hakee sen ite kuvan sieltä missä se sattuu olemaan, eikä se enää vaikuta dnsf.orgin siirtomääriin 8)

(...vai onko ne kuvat ollu linkattuna täältä..? En oo katellu...)

Joo, tottahan tuo... Kuvat on yleensä jossain maailmalla... No kuitenkin tiputtaa modeemikäyttäjien sivunlatautusmiaikoja...
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#15
Mun kuva vie tossa sen 1356 tavua.

Ja tämä lärvi yksinään-> Smile 944tavua. Tongue (947tavua)


Reply
#16
Poistetaanko hymiöt käytöstä?
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#17
Juha Wrote:Poistetaanko hymiöt käytöstä?

Noi "arvo" tähdet vie kans sen 961 tavua ;D

Sitte toi pikku kuvajainen tuolla sivun oikeassa ala laidassa vie 1018tavua...

Tehdäänköhän tässä nyt kärpäsestä härkästä?

Laittakaa galluppi pystyyn asiasta, sillähän se selviää.
Reply
#18
<-- Kysymyshän ei ollutkaan noista Avatareista vaan signaturessa olevista kuvista. Mun puolesta voisi signaturessakin olla kuvia mut mä en ookaan modeemikäyttäjä eikä viestien piteneminenkään suuremmin häiritse.
Reply
#19
nojoo, ehkä joku kokoraja ois parempi vaihtoehto noille singature kuville.

Juha: on noi hymiöt aika kivoja kuitenkin, ei niitä pois.. Wink
http://www.500whp.net

Those who know GTR's can't explain. Those who don't - cannot understand.
Reply
#20
Tehään BBSConfusedtä riisuttu versio ;D Kaikki turha pois ;D
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#21
Jin80 Wrote:Jos yleisesti tätä mieltä ollaan, ni taidan sit napata ton Lulan tosta pois.... ;D

Nyyh, se oli kyllä aika "hot chick" :'(.
JZS147<br />www.500whp.net
Reply
#22
Kuvat pois ja hymiö vaihtoehtoja lisää [Image: whip.gif]
Reply
#23
samu_pk Wrote:Kuvat pois ja hymiö vaihtoehtoja lisää
höpöhöpö, graafisia hymiöitä ei tueta... ascii 4ever! ;D

edt: ja kuten huomaatte, olen signature kuvien kannalla.
Reply
#24
noi hymiöt saa kyllä olla, mut noitten kuvien koon vois rajottaa.. kuten esim toi kapsun kuva... ei oo liian korkee ainakaan mun mielestä...

vaikka liikunku 512 ADSL yhteydellä, ei se silti aivan salamana aukee....
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#25
Jos latausajoista alettiin puhumaan niin huomiota vois kiinnittää myös avatarkuvien originaaleihin, tässä hiljan joku valitti kun avatar aukeaa hitaasti kun originaalina oli muistaakseni 1600x1200-kuva. Useimmilla onkin tehty kuva juuri avataria varten (70x70) muttei kaikilla.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#26
Xenon Wrote:Jos latausajoista alettiin puhumaan niin huomiota vois kiinnittää myös avatarkuvien originaaleihin, tässä hiljan joku valitti kun avatar aukeaa hitaasti kun originaalina oli muistaakseni 1600x1200-kuva. Useimmilla onkin tehty kuva juuri avataria varten (70x70) muttei kaikilla.

sunny tuunaaja.. sillä on vieläkin 1600x1200 ala 300k kokoinen kuva avatarissa..
Reply
#27
Tohon avatar-juttuun auttas varmaan sekin, että laittas kuvan näkymään suoraan sen kokosena kun se on linkitetty (ei siis muuttumaan siihen määrättyyn kokoon)... eiköhän siinä vaiheessa ihmiset tajuu muuttaa sen järkevämpään kokoon kun puol näyttöö on avataria täys Wink Ja niiltä, ketkä ei tajuu muuttaa, sen joutaakin varmaan poistaa :Smile Tongue
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#28
NaXu Wrote:Tohon avatar-juttuun auttas varmaan sekin, että laittas kuvan näkymään suoraan sen kokosena kun se on linkitetty (ei siis muuttumaan siihen määrättyyn kokoon)... eiköhän siinä vaiheessa ihmiset tajuu muuttaa sen järkevämpään kokoon kun puol näyttöö on avataria täys Wink Ja niiltä, ketkä ei tajuu muuttaa, sen joutaakin varmaan poistaa :Smile Tongue
Vrt. Gti-magin foorumi, kaikki eivät todellakaan tajua. :-\
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#29
Xenon Wrote:Vrt. Gti-magin foorumi, kaikki eivät todellakaan tajua. :-\

Jaksaisin edelleen uskoa (tai no, ainakin toivoa) että tän palstan käyttäjät ei oo ihan samaa tasoa.... Wink


...kai :Smile
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#30
Tojofoorumilla kyllästyttiin just tohon, että porukat linkkaili pahimmillaan monimegasia kuvia avatariksi tajuamatta, että sen "pikkukuvan" lataus kestää ja kestää...

Vaihettiin kuvat näkymään orkkiskoossa, leveysrajana 150 pikseliä ja jos joku yrittää laittaa yli 150 pikseliä leveää kuvaa, niin se muuttuupi tommoseksi: ;D

[Image: 150.gif]
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)