Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
IE 8 ja foorumi
#1
Onkos mulla nyt jotain puutteita asetuksissa kun tämä kone halusi päivittää selaimen 8-versioon ja sen jälkeen ilmennyt pari "ominaisuutta"

Ekana viestiin vastaaminen, jos viesti on niin pitkä että vastausruutuun tulee "scrollaus" niin joka ikisen näppäimenlyönnin jälkeen ruutu palaa yläreunaan. Eli kun kirjoittaa niin joutuu koko ajan scrollaamaan alaspäin että näkee mitä tuli näpyteltyä.....

Toinen vähäpätöisempi on toi back-nappi, eli se sekoittaa joskus siujen järjestyksen. Tätä ei muuten tapahdu muualla kuin tällä foorumilla.
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
#2
Compatibility view päälle.
Tämä versio SMFConfusedtä ei taida pahemmin tule IE8;sia. Vai onko niissä muissa toimivissa versio SMF 1.1.7 tai vanhempia?

Forumi pitäisi vetää matalaksi päivitysten ajon ja backuppien takia. Sitä ei olla nyt tehty kun jengillä tulee liikaa viereoitusoireita  ;D
Reply
#3
Nuo ongelmat mitä TUME laittoi. Ilmenevät tasapuolisesti ihan kaikilla sivustoilla. IE8:n "ominaisuuksia" tuntuvat olevan. Smile

'Back' tuntuu sekoilevan pääasiassa lähinnä keskustelufoorumeilla ja haku sivustoilla. Taitaa mennä jotain ristiin IE8ssa näiden selain <-> serveri välisten "istunto"-viestien kanssa.
Lie sitten tämä foorumi softa vain erityisen herkkä aiheuttamaan ongelman useammin...
[ www.at-r.fi ]

/// E36 328i coupe M-Sport -95 //
ex: Silvia S15 Spec-R エアロ -00, Primera GT -97, 200sx s13 -90
Reply
#4
Compability View vaan päälle. Sitten toimii loistavasti.

Ollut sama ongelma itselläni Windows 7 Betasta asti ja korjaantui jo silloin.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon

Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Reply
#5
En ole muilla sivuilla foorumeilla moiseen törmännyt, mut tätä varmaan tulee selattua eniten.......

Mä painoin tuolta asetuksista tuota compatilipili-nappia ja näyttäis rokkaava, tattista vaan...... :-*
240Z -72 200SX -91 Maxima QX -04
Reply
#6
Se pilipilinappihan ilmestyy tohon osoiterivin viereen, siitä on helppo klikata.

"Yhteensopivuusnäkymä" suomeksi.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)