Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vaasa-meeting
#1
Yritetään pistää pystyyn kaffittelutuokio Vaasaan. Koitetaan edes kerran saada enemmän väkeä. Seinäjoella oli 2006 vuonna kokoontuminen jossa oli mukavasti väkeä ja sitä oli myös Vaasasta asti. Sen jälkeen ei ole kumpaankaan pitäjään saatu aikaiseksi kunnollista tapaamista, syitä ei tähän jaksa edes alkaa arpomaan.
Nyt siis kaikki kynnelle kykenevät mukaan läheltä ja vähän kauempaakin. Itse lähden Seinäjoelta sitten vaikka yksin käymään kahvilla valitussa paikassa, vaikkei siellä ketään olisi paikalla.

Mitä ilmeisimmin joku ABC ;D
Osote ilmeisimmin: kiitokaari 2.

Päivämääräksi lyötiin 19.7.2009.

Kello 14:00.

Käsiä pystyyn ja kellonaikaa esittämään.

OJ on valtuutettu työjuhdaksi Vaasan päässä Wink


Osallistujia:
OJ
Tahonen
Sharpei
ttw
kifumatti
JS
Staafe
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#2
Joo elikkäs mä yritän ottaa tän Vaasan pään haltuun tässä asiassa ja järkätä jotain.

Itse heittelin tuossa Vaasan nissanit topicissa ilmoille sellaista klo. 14.00 aikaa. Siinä voisi vaikka ABC:n kokoontumisen jälkeen, sään tietenkin salliessa, ottaa sellainen sopiva istuskelutuokio vaikkapa yhden olusen äärellä jossain terassilla, jotta kaikki pystyy kuitenkin vielä ajamaankin. Säästä siis riippuen tietenkin. Jos joku sitä ideaa vastustaa, niin kyllä sitä muutakin voidaan kehitellä.

Tietty erään Teemun tuntien, jos sattuu raahaamaan itsensä paikalle, niin sen on kuitenkin nälkä ja pitää ruokaa saada, mutta varmaan muillakaan ei ole ruokailua mitään vastaan. Sillekin voisi paikan kehitellä, jonkun muunkin kuin ABC:n??

Mulle ei niin väliä, sunnuntai vain yleensä niin perhanan tukkoinen ruokailun osalta tuolla ABC:llä. Mut palataan siihen vielä tarkemmin, pitää vähän arpoa, mitä paikkoja löytyy.
Reply
#3
Sellainen vielä, että jos mahdollisuus tulla, päättäkää, että tulette, eikä sellaista arpomista, että jos toikin lähtee, eiköhän jokainen osaa itse autoa ajaa, eikä tuntemattomia tarvi pelätä.

Ei näissä piireissä tarvi kulkea "Nenä poskeen ja nimi lehteen" meiningillä, kaikki vaan mukaan, jos vapaata ja mahdollisuus ja järjestetään kunnollinen ja mukava miitti.
Reply
#4
Ja mikäli ei kiinnosta ruokailut tai terassit tai muut, mutta kuitenkin kiinnostais käyä kattoos millaista porukkaa ja autoa harrastajapiiriin kuuluu, niin mikään ei estä jatkamasta matkaa kahvittelun jälkeen.

Ja voihan sitä viettää esim. jossain parkissa aikaa tmv. jos nyt ei ruokailut tai terassit inspaa.
Itseä ei niin hirveästi kiinnosta ko. Smile
Mut kyl mä mukaan lähen.

Yllättävän kauan sitä saa kyllä pelkän kahvikupposen ääressäkin aikaa kulutettua, joten välttämättä ei oheisohjelmaa tarvita edes.

Katotaan ens viikon sunnuntaihin asti, alkaako ilmottautumisia tulemaan, jos näyttää siltä, ettei ketään kiinnosta, niin sit ei pidetä ollenkaan.
Lähen sit aikani kuluks ajeleen täältä ja soitan OJ:n käymään kahvilla ;D
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#5
No mennään sitten vaikka kolmistaan ;D

No joo, tuo klo 14, kuullostaa hyvältä.
Pitää yrittää, jos täältä Kauhajoeltakin muitakin lähtemään.
Opel Omega MV6<br />Nissan 200SX s14<br />Mazda 6 MPS
Reply
#6
OJ Wrote:Joo elikkäs mä yritän ottaa tän Vaasan pään haltuun tässä asiassa ja järkätä jotain.

Itse heittelin tuossa Vaasan nissanit topicissa ilmoille sellaista klo. 14.00 aikaa. Siinä voisi vaikka ABC:n kokoontumisen jälkeen, sään tietenkin salliessa, ottaa sellainen sopiva istuskelutuokio vaikkapa yhden olusen äärellä jossain terassilla, jotta kaikki pystyy kuitenkin vielä ajamaankin. Säästä siis riippuen tietenkin. Jos joku sitä ideaa vastustaa, niin kyllä sitä muutakin voidaan kehitellä.

Tietty erään Teemun tuntien, jos sattuu raahaamaan itsensä paikalle, niin sen on kuitenkin nälkä ja pitää ruokaa saada, mutta varmaan muillakaan ei ole ruokailua mitään vastaan. Sillekin voisi paikan kehitellä, jonkun muunkin kuin ABC:n??

Mulle ei niin väliä, sunnuntai vain yleensä niin perhanan tukkoinen ruokailun osalta tuolla ABC:llä. Mut palataan siihen vielä tarkemmin, pitää vähän arpoa, mitä paikkoja löytyy.

Jotenkin epäilen, että tarkoitat mua ;D Mä kyllä tuun mikäli saan auton leimaan siihen mennessä.
Reply
#7
Teemu.K Wrote:
OJ Wrote:Joo elikkäs mä yritän ottaa tän Vaasan pään haltuun tässä asiassa ja järkätä jotain.

Itse heittelin tuossa Vaasan nissanit topicissa ilmoille sellaista klo. 14.00 aikaa. Siinä voisi vaikka ABC:n kokoontumisen jälkeen, sään tietenkin salliessa, ottaa sellainen sopiva istuskelutuokio vaikkapa yhden olusen äärellä jossain terassilla, jotta kaikki pystyy kuitenkin vielä ajamaankin. Säästä siis riippuen tietenkin. Jos joku sitä ideaa vastustaa, niin kyllä sitä muutakin voidaan kehitellä.

Tietty erään Teemun tuntien, jos sattuu raahaamaan itsensä paikalle, niin sen on kuitenkin nälkä ja pitää ruokaa saada, mutta varmaan muillakaan ei ole ruokailua mitään vastaan. Sillekin voisi paikan kehitellä, jonkun muunkin kuin ABC:n??

Mulle ei niin väliä, sunnuntai vain yleensä niin perhanan tukkoinen ruokailun osalta tuolla ABC:llä. Mut palataan siihen vielä tarkemmin, pitää vähän arpoa, mitä paikkoja löytyy.

Jotenkin epäilen, että tarkoitat mua ;D Mä kyllä tuun mikäli saan auton leimaan siihen mennessä.
Kyllä sä voit tulla, vaikka et saisikaan leimaa ;D

Päivitteletkö tahonen osallistujalistaa näkyviin, vaikka ekan viestin loppuun?
Reply
#8
Tullaan.
Reply
#9
Harkinnassa. Tuolla viikonloppuna on kyllä auton vienti Turkuun, mutta ei ole varmaa onko lauantai vai sunnuntai, kun joudun viedä auton Turkuun.
Hyundai i30 1.4 bensan pihistäjä<br />N15 2.0 sportline (GTI) -98 (emännän kauppaohjus)<br />Datsun 100 A Le10 1975 Mr<br />Austin Mini 1.0 mini tonni luokan kilpuri<br />Datsun 1000 van&nbsp; (sunny)VLB10 -67&nbsp; <br />EX S13 -89<br />EX S12 FJ20e-85<br />EX datsun 100 A Le10 -76 Varaosakippo<br />Ex N16 1,8 2005<br />Ex P11-144 1,8 comfort 2000<br /><br />Elämä on ainoa sukupuoliteitse tarttuva tauti, mikä 100%:lla varmuudella johtaa kuolemaan
Reply
#10
No tottahan mä nyt tonne tuun, niinku aina ennenki! Nimi listaan vaan Wink
-Nissan 200SX S13: Garret GT2871r, Rosteripakosarja, 3" putkisto, Wsuodatin, FMIC, Alusyyläri, Paten dumppi, Z32 Maf, Zuichip, 444cc suuttimet, Walbro, Spec Stage2+ kytkin, R32 GTR etujarrut, BC Sports Inverted Coilit
-BMW 528 E39
-Yamaha YZF-R6
Reply
#11
Eköhän tohon saa meikäläisenki nimen rustata.. Ei pitäis olla mitään meoa tuolloin Smile
Reply
#12
Mä jo luulin, etteikö tonne ilmottaudu ku 4 ihmistä, nyt on sentään jo 6 ;D
Vielä kun täältä sais jonkun lähtemään...
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#13
Mä tulen jos kerkeen vaasaan tohon aikaan.
Reply
#14
Piti vähä potkia poikia, kun ei perkele foorumilla pyöritä ollenkaan Wink
Reply
#15
Mäkin voisin tulla Smile
Honda civic 1.5i -91
Reply
#16
JOS oon lomilla ni tuun kans tietty Smile
Reply
#17
Joooo ja mähän kyllä tuun! (niin varmaan elmerikin mutta ei oo varmaan tätä topikkia vielä nähny)


Smile



EDIT: kirjoitusvirhe
200sx s13 -89<br />ex. HCR32 -91
Reply
#18
Tiistaina olis Seinäjoella miittinki, allekirjoittanut ja Kifu menossa ainakin, 2 kappaletta ehkä henkilöä myös.

Staafe ja jse vois kans lähteä, jos pystyy.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg575331
Reply
#19
Mun tulo varmistunee tossa ensi viikolla.
Hyundai i30 1.4 bensan pihistäjä<br />N15 2.0 sportline (GTI) -98 (emännän kauppaohjus)<br />Datsun 100 A Le10 1975 Mr<br />Austin Mini 1.0 mini tonni luokan kilpuri<br />Datsun 1000 van&nbsp; (sunny)VLB10 -67&nbsp; <br />EX S13 -89<br />EX S12 FJ20e-85<br />EX datsun 100 A Le10 -76 Varaosakippo<br />Ex N16 1,8 2005<br />Ex P11-144 1,8 comfort 2000<br /><br />Elämä on ainoa sukupuoliteitse tarttuva tauti, mikä 100%:lla varmuudella johtaa kuolemaan
Reply
#20
Monemko mais tämä vaasan miitti olis?
Reply
#21
jouni.325 Wrote:Monemko mais tämä vaasan miitti olis?
Mä ehdottelin tuota kello 14.00, voisko tahonen sen lisäillä tuohon topicin ekaan viestiin.

Mun mielestä se ainakin olis hyvä aika, jos sattuu tulla vähän edempääkin, niin ei tarvi yötä vasten ajella takaisin.
Reply
#22
Kertokaapas se paikan osote, niin osaa perille :Smile
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#23
Jos tapahtuma ny alkaa tuolta aakkosbaarista ni sen osoite on kiitokaari 2
Ja tuohon että jos oluella käy niin stramppenillahan saa myös ruokaa ettei tartte nälissään olla. ;D
-89 Nissan 200SX S13<br />-95 Nissan Skyline R33 GT-R V-Spec / ex<br />-95 Nissan 200SX S14&nbsp; / ex
Reply
#24
tahonen Wrote:Kertokaapas se paikan osote, niin osaa perille :Smile
Sen verran, että jos navigaattori opastaa Vaasan suuntaan tai jos muuten vain osaa Vaasaan ajaa,
niin kun moottoritietä tulee ja ei näe ABC:n tornia siinä moottoritien varressa, niin saa ostaa aika
isot pullonpohjasilmälasit ;D ;D
Villeee Wrote:Jos tapahtuma ny alkaa tuolta aakkosbaarista ni sen osoite on kiitokaari 2
Ja tuohon että jos oluella käy niin stramppenillahan saa myös ruokaa ettei tartte nälissään olla. ;D
Mites toi Stramppenin hintapolitiikka, olikos se kuinka kallis?
Reply
#25
OJ Wrote:
tahonen Wrote:Kertokaapas se paikan osote, niin osaa perille :Smile
Sen verran, että jos navigaattori opastaa Vaasan suuntaan tai jos muuten vain osaa Vaasaan ajaa,
niin kun moottoritietä tulee ja ei näe ABC:n tornia siinä moottoritien varressa, niin saa ostaa aika
isot pullonpohjasilmälasit ;D ;D
Villeee Wrote:Jos tapahtuma ny alkaa tuolta aakkosbaarista ni sen osoite on kiitokaari 2
Ja tuohon että jos oluella käy niin stramppenillahan saa myös ruokaa ettei tartte nälissään olla. ;D
Mites toi Stramppenin hintapolitiikka, olikos se kuinka kallis?

Eikös ABC:ltäki saa safkaa :Smile
Nissan 200SX -91
BMW 320d -03
ex. BMW 320i touring -00
ex. Nissan Bluebird 1.8 turboSGX -90
T.A. Vehicle Electronics
Reply
#26
tahonen Wrote:
OJ Wrote:
tahonen Wrote:Kertokaapas se paikan osote, niin osaa perille :Smile
Sen verran, että jos navigaattori opastaa Vaasan suuntaan tai jos muuten vain osaa Vaasaan ajaa,
niin kun moottoritietä tulee ja ei näe ABC:n tornia siinä moottoritien varressa, niin saa ostaa aika
isot pullonpohjasilmälasit ;D ;D
Villeee Wrote:Jos tapahtuma ny alkaa tuolta aakkosbaarista ni sen osoite on kiitokaari 2
Ja tuohon että jos oluella käy niin stramppenillahan saa myös ruokaa ettei tartte nälissään olla. ;D
Mites toi Stramppenin hintapolitiikka, olikos se kuinka kallis?
Eikös ABC:ltäki saa safkaa :Smile
No saahan tuolta, eikä tossa mitään sitä paikkaa vastaankaan ole, hyvää sapuskaa omasta mielestä,
löytyy Hese ja sit ABC:n puolesta saa hyvää pizzaa/pannupizzaa ja kaiken maailman tilaussapuskaa,
ei moittimista, voishan siinäkin vaikka syöpötellä ihan hyvin.
Reply
#27
Lounas oli muistaakseni jotain 9-12e, tosin Teemulle voi olla kalliimpi. ;D
Ja on se olut ruuan kanssa parempi nauttia tuolla kuin aakkosbaarissa, jos meinaa syödä siis...
-89 Nissan 200SX S13<br />-95 Nissan Skyline R33 GT-R V-Spec / ex<br />-95 Nissan 200SX S14&nbsp; / ex
Reply
#28
Villeee Wrote:Lounas oli muistaakseni jotain 9-12e, tosin Teemulle voi olla kalliimpi. ;D
Ja on se olut ruuan kanssa parempi nauttia tuolla kuin aakkosbaarissa, jos meinaa syödä siis...
No eiköhän siitäkin paikan päällä sopuun päästä.
Reply
#29
Onko tarkoituksena myös järjestää jonkinlainen cruising?
Reply
#30
jouni.325 Wrote:Onko tarkoituksena myös järjestää jonkinlainen cruising?
Suunnittelin tuossa kyllä asiaa, että josko vetäisi pienen cruisingin...

Ajattelin asiaa vähän silleen, että tuo keskusta on pienoinen "ongelma" päiväsaikaan noiden valojen takia,
joten, mitä jos abc:n kokoontumisen jälkeen vetäisi pienen cruisingin tuosta vähän sivummalta, elikkäs
abc:ltä pari kilsaa takaisinpäin, ei ihan kasitielle asti, vaan siihen edelliselle rampille, mikä menee Sulvalle,
sieltä sitten Sundomiin ja sieltä Vaskiluotoon, vaikka satamaan tai vaikka siihen Tropiclandian parkkikselle?

Tietenkin pienellä säävarauksella, jos näyttää olevan huono keli, niin viitsi minnekään parkkipaikalle parkkeerata.
Tuo reitti on sellainen mukava "pikkutie", itse käynyt siellä kruisailemassa muuten vaan joskus
ja ihan ok kuntoista asvalttiakin jopa ja reittikään ei ole pitkä. Tuossa karttapiirros ja se lähtee ABC:ltä
ja jatkuu Vaskiluotoon Tropiclandian osoitteeseen, joten matka about 11km.


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)