Posts: 39
Threads: 4
Joined: Aug/2005
Tänään oli Vw-Openissa uusi GTR kertaalleen neppaamassa.
Ajasta ei ole hajuakaan,koska just oikean radan näyttötaulu ei vörkkinyt.
Näppi katsomalla 2 päällä liikahti kyllä aikasta ripeesti,matala 12?
Posts: 48
Threads: 1
Joined: Feb/2003
12.012s @ 187.21km/h seisoo tuloksissa parhaana aikana tuolle.
Posts: 8,302
Threads: 100
Joined: Sep/2002
http://www.iltasanomat.fi/autot/2156604
umpi näistä superautoista on nopeampi? Ruotsalaisten autofriikkien päiväunelma Koenigsegg CCR Evo vai Nissanin superlaite, Nissan GT-R P800?
Posts: 4,729
Threads: 6
Joined: May/2002
-Karppa- Wrote:http://www.iltasanomat.fi/autot/2156604
"Koenigsegg starts on 2nd and 1st gear" = "Koenigsegg starttaa ykkösvaihde silmässä kun taas Nissanin kiituri starttaa matkaan kakkosvaihteella." ;D
Posts: 521
Threads: 12
Joined: Oct/2007
Tem Wrote:-Karppa- Wrote:http://www.iltasanomat.fi/autot/2156604
"Koenigsegg starts on 2nd and 1st gear" = "Koenigsegg starttaa ykkösvaihde silmässä kun taas Nissanin kiituri starttaa matkaan kakkosvaihteella." ;D
Taattua iltalehden laatua! ;D
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Posts: 507
Threads: 16
Joined: Oct/2007
Juuri noinhan se meni.... ;D ;D ;D
BNR32 - Tractor pulling (kuntoon kesäksi 201x)
HCR32 - Drift Missile/lama rotta
A32 - V.I.P Machine
Datsun 910 - Hitsattavana
Datsun 910 - Varaosana!
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
Posts: 77
Threads: 0
Joined: Feb/2013
Kivan tuntusesti liikahteli GTR botniaringillä viikonloppuna.... eleetöntä menoa ei pahemmin vauhti tuntunu. No pitää lotota
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
tuokki Wrote:2014 tulee NISMO GTR 8) http://mobile.pistonheads.com/;s=7hkmilg...ryId=28383
Toivottavasti näitä tulee vastaavasti miten mm. 400r ja S,R ja Z-Tunet on ollu. Ettei oo täysin rata-automainen
Pelkästään jo itsessään s-tunen tai z-tunen omistaminen orggiksena olis aivan huikeeta 8) lottoa sisään myös..;D
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 4,013
Threads: 72
Joined: Aug/2002
Posts: 1,202
Threads: 8
Joined: Jul/2010
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."
Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Posts: 237
Threads: 25
Joined: Feb/2007
Noniin... Nyt lähti sellanen rata-aika nyykkärillä että hallelujaa...
http://www.youtube.com/watch?v=sNAT_c3CLHw
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C..._lap_times
Edellä 900.000 dollaria maksava hyper Porsche ja pari putkikehikkoa renkailla...
Posts: 4
Threads: 0
Joined: Dec/2013
Onko suomessa ketään virittäjää, jolla on kokemusta R35 GT-R
tä. Itsellä on kohta kädessä COBBin Accessport, ja ajattelin, josko auton saisi säätöihin Suomessa. Jos ei, niin täytyy viedä Perralle 23GTR:ään Ruotsiin.
Posts: 1,820
Threads: 50
Joined: May/2011
Auto se on kaiketi siinä missä muutkin, jos sulla on tarjota läppäri ohjelmistolla siihen sun ecuun/piggypack yms niin eiköhän joku ammattilainen senkin taita.. Ei se että se on jumalauto tee siitä sen erikoisempaa kuin mikään muukaan polttomoottori käyttönen, se että tarvitseeko tehdä muutoksia vaihdelaatikon ohjaukseen yms en ota kantaa. Mutta perus bensa sytkäkartan korjaamiset hienoilut tekee varmaan aika monikin suomessa..
Enkä nytten tällä tarkoittanut että viet ammattikoulun pojille jotka on asentanu 740 volvoonsa megasquirtin.
Vaan kyselyä tunnettuihin softavelhoihin..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Posts: 4
Threads: 0
Joined: Dec/2013
20.02.14, 22:34
(This post was last modified: 20.02.14, 22:41 by Paksupoika.)
Tarkoitin lähinnä, että onko jollain softaa, jolla saa tehtyä omat kartat ja ladattua ne COBBin kautta sisään. COBB on boksi, joka tarjoaa valmiit kartat, mutta omien karttojen teko vaatii lisäsoftan. Halvempaa käyttää työreissulla ruotsissa kuin ostaa softa ja tehdä itse/teettää suomessa. COBBilla saa myös laatikon säädettyä.
Edit: Jos ostan softan, niin teen sen itse. Saa sellaisen, mikä sattuu tulemaan.
Posts: 4
Threads: 0
Joined: Dec/2013
Jatketaanpa täällä. Boksi on ollut nyt kiinni jonkin aikaa. 1.4 bar paineilla oli kylmänä hieman ongelmia, sillä suuttimet loppuivat kesken. 1.3 barilla sykli oli noin 98-100% riippuen lämpötilasta. Nyt kun lämpötilat ovat yli kymmenen astetta, 1.4 bar vaatii 99-102% syöttöä, mutta lambdat pysyvät siinä 0.76-0.78 välillä, eli tilanne on hyvin hallinnassa. Täytynee silti vaihtaa isommat suuttimet kesän aikana. Suuttimien "pohjaamisen" vuoksi en myöskään viitsinyt vaihtaa imuputkia/suodattimia, koska lisähappi ei olisi ainakaan parantanut tilannetta. Olen myös miettinyt E85-konversiota, mutta jos siihen päädyn, sen saa tehdä joku ammattilainen.
Laatikon säätö oli muuten kova juttu. Automaatti muuttui huomattavasti fiksummaksi, ja launch control on nyt joustavampi.