Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uusien omistajien kuulumiset (koontitopic)
Tuon liittimen ja maadoituksen jälkeen tarkista vielä se moottorin johtosarja, ettei ole eristeet kuluneet mistään. Mulla oli johtosarja hangannut venakoppaa vasten ja rikkonut eristeen. Yksi johto oli melkein poikki ja oikosulki suoraan venakopan kautta maihin.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
Selvä homma. Huomenna tarkistalle nuo ja ihmetellä sitten lisää jos ei vika korjaannu.
Reply
Nyt on tarkastettu anturin liitin, se oli puhdistettu luultavasti äskettäin, mutta se itse anturissa oleva "abiko" pyörii siinä päässä, se niittaus vissiin pettänyt siitä. Asiasta kolmanteen, mistä tunnistaa vag-puolat ja z32 maf?
Reply
voisin läpällä heittää että siitä vag puolasta löytyy audin/volkkarin/skodan/seatin leima.. z32 maf on orkkis maffia muistaakseni hieman fyysisiltä mitoilta isompi kuin ca18det ja 4 liittimen nastan sijasta siinä z32 löytyy 6
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
[ATTACH=CONFIG]22719[/ATTACH] Vagit vasemmalla, orkkikset oikealla.
[ATTACH=CONFIG]22720[/ATTACH]Z32 vasemmalla, orkkis oikealla


Attached Files Thumbnail(s)
       
Tasasesti paska
Reply
Kiitos. Ainakin vakio puolat on itselläni kiinni, pitää tarkistaa tuo maf, mutta uskoisin että sekin on vakio.
Reply
Moro vaan kaikille! Oon 15vee jätkä kainuun metistä ja tollanen lelu tuli hankittua, että saa tässä räpeltää ja rakentaa ekan auton itelle. Projektihan tuo on, kansipahvi pitää vaihtaa ja kansi käyttää suoristuksessa. Säxä on automaatti, mutta vintillä on manuaalilaatikko joka olisi tarkoitus vaihtaa automaatin tilalle! Todellinen tarkoitus olis purkaa koko laitos osiksi ja rakentaa, tuunata, leipoo ja maalailla mieleisekseen. Smile Leventävä korisarja olis tarkotus laittaa ja muutenkin rakentaa drifterityyliseksi koko auto. Tässäpä vielä kuva "mun kattilasta".


[Image: nbrjhz.jpg]
Reply
Tostahan se on hyvä lähteä liikkeelle niin tietää mihin menee kesätyö rahat ja kaikki muutkin mummolta ja isältä saadut säästöt.
Nuorena on aikaa ja mielenkiintoa puuhastella noitten kanssa.
Jää hölmöilyt vähemmälle kun jynssää säksää tallissa ja muista ettet lähe kokeilemaan isolle tielle Smile
Onnea projektin kanssa.
Reply
zei,zei Wrote:Tostahan se on hyvä lähteä liikkeelle niin tietää mihin menee kesätyö rahat ja kaikki muutkin mummolta ja isältä saadut säästöt.
Nuorena on aikaa ja mielenkiintoa puuhastella noitten kanssa.
Jää hölmöilyt vähemmälle kun jynssää säksää tallissa ja muista ettet lähe kokeilemaan isolle tielle Smile
Onnea projektin kanssa.

Kiitokset!

Joo kyllähän tähän onkin rahoja säästelty eikä oo viinaan ja kessuun tuhlattu! Smile
Huomenna jos vaikka työntäis talliin ja rupeis sisustaa vähän purkamaan ja moottoria pikkuhiljaa näpläämään irti.
Reply
Se on parissa tunnissa irti laatikoineen tuo kone. Nää on kyllä kivoja harrastaa ku ei lopu tekeminen kesken Smile Joskus oon erehtyny sanomaan et nyt se on valmis.
Tasasesti paska
Reply
Kyllähän näitten kans voi olla niin luovia ja aina tulee uusia ideoita, että ei nämä oo ikinä valmiita. Smile
Kaikkiista kovin innostus varmasti on isältä tullut kun ollaan sen kans tota USDM Mkiv:tä rassattu nyt useita vuosia ja kokoajan siinä mulla on polte kasvanu omaan autoon ja nyt se on tuossa pihalla!

Nyt vaan kovasti töitä painamaan ja säxän kimppuun! Vielä joskus mä tilaan bcl:n överikokosen siiven tohon..
Reply
Juu moro vaan

Ite hommasin säksättimen hetken mielijohteesta, harkittin jonkuvverran s13 ja s14 välillä ja totesin että s13 joten hankin sit tollasen... Teholaput on olemassa, kuitit konerempoista ja kaikista, kaikki toimii täydellisesti ja vetojakin on. Laput löytyy 352hp/413Nm ja ihan fiksusti rakennutettu aina liikkeissä vaan, koneella ajettu pari tonnia vasta ja millin ylikokoon vedetty wisecon männillä, acl:n laakerit ja teräsveivit jne ihan uus t28 turbo, 840cc suuttimet, tiivistesarjat ja kaikki. Nistunen ohjaus motestilla säädetty. Defan varashälytin ja kaukosäädettävä lukko jne, lisämittareita joka lähtöön, isompaa cuuleria ja syyläriä. Voimansiirto s14 helixin 650Nm napattu ja toimii hyvin, korisarjaki on pirun levee joka suuntaan ja säädettävä spoileri, aika helposti otti 170 tossa kun kokeilin ja mikäpä siinä...

En oo vielä mitään puutetta tai vikaa löytäny, yks lisämittarin piuha on selvästi ite tehty mutta muuten aika järkevän olosesti rakenneltu peli. Välijäähy on laitettu öljynlauhduttimen ja syylärin väliin et sen kelasin siirtää ihan niin eteen ku menis vaa, paisarin aattelin vaihtaa isompaan ja vähän sipistellä sähköjä. En oikein osaa sanoo vielä että tykkäänkö vai en, noi alakierrosten väännöt on nii olemattomat että se antaa voimaa vasta sit kun kuulostaakin siltä että sitä rääkätään. Säädettävä alusta on kans aika turhake tuossa, leveempää raideleveyttä voisin ruveta siitä hakeen tosin jos se sillä vakautuis entisestään ja putki pitää saada hiljasemmaks, noi proturbon ja marteliuksen pöntöt on ihan liian kovaäänisiä. Pitää olla aivan äänetön tyhjäkäynnillä mut sitten kun sieltä tulee se voima niin saa huutaakin, nyt se murisee koko ajan

Aiemmin noita 70-luvun kaasarikoneita rakennellu ni onhan tää vähän erilaista, saa ainaki vaihtelua noihin kiinteisiin taka-akseleihin ja moparin logoihin.
Reply
CA vai SR kone, tosta S14 kytkimestä vaan ihmettelin kun ei taida asetelma mennä ristiin.
T28:lla ei kuuna päivänä saa 350 hevosta. 2860rs:llä ehkä, eli liekö diskopottu vai 2871:nen kenties..?
Turbolaitteissa äänetön putki tyhjäkäynnillä vaatii melkeinpä jonkinlaisen läppäjutun. Hiljasta kun ei oikein saa kuin kovan vastapaineen omaavilla pöntöillä. Tietysti jos uhraa tehoja niin ei sitten mitään mut hiljainen ja tehokas vaatii erikoisjärjestelyjä.
Reply
Miksi paisari isompaan ja miksi säädettävä alusta on turha? Nää jotain jenkkimiesten juttuja?
Lisämittarin piuha itse tehty??
Reply
Eihän s13 paisari ees kuulu vesikiertoon, eli eihän tolla sen vaiholla saa mitään hyötyä.
RPS13 -92 (ex)
HCR32 -90
PS13 -93
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)