Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vapaamuotoista keskustelua
#1
Aika pistää yleinen BS topicci tällekkin puolelle.
Reply
#2
Onko missään tullut vertailua vastaan Zetan jarrulevyistä? Ns. normi ihmisen hintaisista levyistä.

Brembo
OEM (Brembo, mutta täysin sileäWink
EBC
Rotora (Pätevä?)
StopTech - Näköjään löytyy edullisia kun ei katso Aero mallia

Onko noissa loppupeleissä miten paljon eroja?
Reply
#3
[img width=1026 height=697]http://www.z1auto.com/images/041.jpg[/img]

Rotora Front & Rear Kit
- 15" (380mm) 12-Piston Front
- 15" (380mm) 4-Piston Rear
- Front & Rear Red Calipers
- CrossDrilled/Slotted 2-Piece Rotors w/ Black Hubs
[Image: IMG_0678.jpg]
[Image: IMG_0638_edited.jpg]


[Image: BBQ19-1.jpg]
[Image: 472101508_d635f1cba3_b.jpg]

:o

Ja noita kuvia löytyy muutama kymmenen sarjaa lisää
Reply
#4
Asiallista. Smile
Voin jatkaa monologejani tänne.
Zetan jarrulevyistä on ollut vertailuja ainakin tämän nimisessä lehdessä:

Ei hajuakaan mistä ton sitten saa käsiinsä.

Sport Compact Car, March 2004
Best stopping distance for a 350z

Itse tuli juuri tilattua conceptzperformancesta CZP jarrulevyt. Ne tehdään Stoptechin aihioihin. Alunperin oli ajatuksena ostaa noi aerorotorit, mutta budjetti tuli vastaan. Kokemusta ei oo kyllä vielä hirveesti ehtiny kertyä, mutta tuntuis vakio levyjä paremmin purevan. Tosin vaihdoin samalla palat ja nesteet, joten en sitten tiedä onko levyillä ton kanssa mitään tekemistä.

Noi kuvat näyttäis olevan kaikki big brake kittejä, jotka onkin sitten perkeleen kalliita. Noita on jenkeissä laitettu paljon zetoihin, joissa ei ole bremboja alunperin. Muuten on ehkä vähän rahan haaskausta ellei nyt jatkuvasti radalla polje, mutta kyllä ne tietysti helvetin näteiltä näyttää myös.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#5
http://www.zeckhausen.com/Testing_Brakes.htm
Tossa yksi pieni testi..

Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Hullu V Wrote:Itse tuli juuri tilattua conceptzperformancesta CZP jarrulevyt. Ne tehdään Stoptechin aihioihin.

Samaa firmaa
Reply
#6
Morjendooras! Aika meikäläisenkin liittyä remmiin mukaan. Tuolla jo taidettiin muutaman Datsunikerholaisen kanssa tutuiksi tullakin GT-R:n julkkaritilaisuudessa Porvoossa viime torstaina. Joka meikäläisen sieltä muistaa, niin kättä ylös. Smile

T. Kimmo Angervaniva.
(Se letkan musta Zeta. Big Grin)
Reply
#7
Kennedy Wrote:Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...



Attached Files Thumbnail(s)
   
VH45DET Remote Turbo
500whp.net
Reply
#8
micco Wrote:
Kennedy Wrote:Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...

Ajoit sisään nuo levyt kuitenkin ennen kun halkasit?
Reply
#9
micco Wrote:
Kennedy Wrote:Micco kerkesi jo halkaisemaan yhden niistä StopTechin levyistä..

Tommoinen siitä tuli vaikkei se ehtinyt edes lämpiämään vielä. Siinä taisi olla jotain vikaa...

Vaikka sanoit, että iso halkeama niin en nyt ihan tuollaista odottanut :o
Reply
#10
Ai niin sellanen hommeli vielä, että oon keräillyt 350 Zetan omistajia kasaan jo tovin aikaa tuolla Facebookin puolella. Saapi käydä liittymässä, jotka eivät siellä vielä ole.

--> http://www.facebook.com

ja sieltä haun kautta grouppi

--> Nissan 350Z Owners of Finland
Reply
#11
Joo sielä ollaan. Smile

Ei sulla Micco ihan putkeen noitten levyjen kanssa oo menny. Voin kyllä laittaa postia sinne CZP:hen, jos postittais uudet. Eihän ne nyt kerrasta saa paskaks mennä.

edit: Laitoin postia. Katotaan, että mitä ne vastailee.

edit2: Vastasivat, että kyseessä on valmistusvika ja lähettävät uuden tilalle.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#12
Alkoi ohjaustehostimen lauhdutin vuotamaan. Nissanilta kyselin, että mitä maksais, niin hinta tosta nyrkin kokosesta mötikästä oli sitten miehekkäät 260€. :o No theZstoresta Nismon lauhdutin lähtee 140$ hintaan, joten ei tarvi kauaa miettiä, että mistä tilais. Smile
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#13
Dynning Wrote:Ai niin sellanen hommeli vielä, että oon keräillyt 350 Zetan omistajia kasaan jo tovin aikaa tuolla Facebookin puolella. Saapi käydä liittymässä, jotka eivät siellä vielä ole.

--> http://www.facebook.com

ja sieltä haun kautta grouppi

--> Nissan 350Z Owners of Finland

Terve Kimmo. Minä sulle tulin propagandaa levittämään Porvoossa. Wink Olen siis sen hopeisen Zetan omistaja.
Letkan kolmas lenkki ei taidakaan olla vielä rekkautunut tänne.
Hyvä, että pistit ton facebook systeemin tähän, mä sitä yritin jo ettiä, mutku en muistanu sun nimees ni löyty hiukan paljon 350Z juttua sieltä...
I'm living my dream: Im in a Z.... and those guys with other Z's are trying to catch me, but they just can't...<br />'Cause i'ts taking too god damn long for the twin troubles to kick in...&nbsp; Tongue
Reply
#14
Tässä ehdottomasti paras hankinta kärryyn tähän mennessä. Eipähän aliohjaa enää ja keinuminenkin väheni. Suosittelen kaikille zetan omistajille. ;D


Attached Files Thumbnail(s)
   
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#15
Hullu V Wrote:Tässä ehdottomasti paras hankinta kärryyn tähän mennessä. Eipähän aliohjaa enää ja keinuminenkin väheni. Suosittelen kaikille zetan omistajille. ;D

Kumpi pää? Koko ja hinta? Vanhan koko?
Reply
#16
Tää on etupään, mutta siis tarkoitin molempia. Nää kyseiset on Stillenin valmistamat. Hotchkis tekee kans hyviä ja pari muuta valmistajaa. Näistä löytyy paljon juttua muilta foorumeilta.

Jäykkyys on säädettävä (5-way) mulla on toistaseks säädetty noi keskijäykiks.Täytyy vielä testaa jäykempää asetusta, kun jaksaa. Ei hajuu, että kuinka paljon jäykemmät nää on näissä asetuksissa, mutta jäykkyyttä voi säätää 7-70% jäykemmäksi. Hintaa oli 300$+postit ja tulli. Koko on melkein sama kuin vakiossa.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#17
Putkisto sano itsensä irti. Toinen putki oli saanu vähän hittiä jo ennen, kun auto oli oma ja nyt sitten takapönttö repes irti Ahvenistolla kaasutellessa. Melko miehekkäät äänet tällä hetkellä. Smile Toistaseks ajattelin vaan hitsauttaa ton nippuun, mutta ois kuitenkin kiva tietää, jos porukka on vaihdellu putkistoja, että mitä on tullu hankittua, mistä ja mihin hintaan? Entä mites noi E-hyväksynnät? Löytyykö niitä oikein mistään?

Haaveena ois joku true dual putkisto ens kesänä, jos lompakko antaa myöden.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#18
http://my350z.com/forum/lounge-off-topic...uined.html

Hienosti asennetut helmat Tongue
Reply
#19
Vittu huh huh :o
Joku sais nenäänsä, jos mulle palautettais ton näkönen pulkka. Kaveria varmaan vitutti aika isosti. :-\
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#20
Kennedy Wrote:http://my350z.com/forum/lounge-off-topic...uined.html

Hienosti asennetut helmat Tongue

Nii mutku sehän on just niinhyvin asennettu ku kilpuri lookkiin vaan voi asentaa. ;D Niihän ne puhuu isot pojat tuolla skyline puolella Bee-ärrän tekeleistäki.. ;D Itellä ainaki menis hermot ku joku tollain oman auton teurastas.
Nissan 200 sx Turbo vm:1990 <br />Nissan Patrol gr 3.0 di vm:2000<br
MB 500 se vm85
Reply
#21
Jukka.K Wrote:Nii mutku sehän on just niinhyvin asennettu ku kilpuri lookkiin vaan voi asentaa. ;D Niihän ne puhuu isot pojat tuolla skyline puolella Bee-ärrän tekeleistäki..

*Reps* ;D ;D
Having a 9 second Honda is like coming out of the closet; you'll surprise people in the beginning, but in the end, you're still gay.
Reply
#22
No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Hiljasta täällä on kyllä. Mieli tekis laittaa joku putkisto thread käyntiin, mutta kävis varmaan yhtä surkeasti, kun tolle edelliselle threadille, joka on tänne perustettu. (zeta jenkeistä) Täytyy varmaan lueskella jenkkifoorumeita mikä ois hyvä ja unohtaa noi E-hyväksynnät.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#23
Hullu V Wrote:No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Hiljasta täällä on kyllä. Mieli tekis laittaa joku putkisto thread käyntiin, mutta kävis varmaan yhtä surkeasti, kun tolle edelliselle threadille, joka on tänne perustettu. (zeta jenkeistä) Täytyy varmaan lueskella jenkkifoorumeita mikä ois hyvä ja unohtaa noi E-hyväksynnät.

Pystytä tuosta putkistoasiasta vaan oma threadi. Ilmoittaudun keskustelamaan siihen.
350Z with some mods. Oem+++ stage 5
Reply
#24
Onkos täällä kaikilla toimivat NAVI:t autoissa?

Mulla olis nimittäin toinen versio jäämässä ylimääräiseksi. Joko Garmin GVN-53 ja näyttö tai sitten Nissanin plug&play DVD-versio kaikilla vermeillä ja kosketusnäytöllä.

Jos jotain kiinnostaa niin yhteyttä yksityisviestillä.
Reply
#25
Hullu V Wrote:No nyt on fiksattu orkkis putkisto high tech virityksellä. Rälläköitiin vähän mätää putkea pois ja hitsaattiin hieman vähemmän mätää tilalle. Ehkä toi ens kesään jaksaa.

Kävitkö Tiittasen pajalla? ;D
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#26
Kerran kävin vanhan sitikan siellä hitsauttaan, mutta toiminta on sen verran erikoista, että en uskaltanu tätä viedä. Kaveri, joka on Veholla hommissa teki sit palveluksen. Smile
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#27
Bluetooth mokkula hommattu ja toimii ihan hyvin. Ainoa ongelma on, että se puhuu saksaa. Autohan on saksta tuotu. Ei pienintäkään aavistusta, että miten kielen saa vaihdettua. :-\ Täytyy kysellä Nissanilta samalla, kun käyn maalauttamassa vaimon naarmuttaman puskurin. >Sad
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#28
Hullu V Wrote:Bluetooth mokkula hommattu ja toimii ihan hyvin. Ainoa ongelma on, että se puhuu saksaa. Autohan on saksta tuotu. Ei pienintäkään aavistusta, että miten kielen saa vaihdettua. :-\ Täytyy kysellä Nissanilta samalla, kun käyn maalauttamassa vaimon naarmuttaman puskurin. >Sad

Raportoitko sitten tänne jos kielen vaihtaminen onnistuu, mulla on sama tilanne edessä kunhan mokkula briteistä tulee...
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Reply
#29
Joo raportoidaan. Auto on vielä maalattavana kyselen samalla, kun haen. Viedessä kyselin alustavasti ja sanottiin, että kielen vaihdon pitäisi olla mahdollista. Kukaan ei vaan tienny, että miten. Smile No parin päivän päästä ollaan fiksumpia.

edit: Konalan Autokeskuksesta ei löytynyt tietoa asiaan liityen. Mikäli joku tämän mysteerin saa selvitettyä, niin tänne vois postata miten tuo tapahtuu.
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#30
Onkos muilla tätä ongelmaa? Eli välillä, kun lähettää turhan reippaasti niin alkaa perä pomppimaan. Ei tunnu, että toi tekis autolle hirveen hyvää. Tätä tapahtuu yleensä vaan paikalta lähdettäessä. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan.

Onkos joku asennellu zetaan tällasia puslia? Mitäs merkitystä on laitanko tonne nyt polyuretaani puslat vai tällaset alumiiniset. Varmaan äänet tulee selkeemmin läpi alumiinisista, mutta onko muuten eroa?

Tässä vähän asiaan liittyvää juttua

http://my350z.com/forum/engine-drivetrai...pping.html



Attached Files Thumbnail(s)
   
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)