Posts: 440
Threads: 6
Joined: Sep/2004
Jaibara Wrote:Emery Wrote:Onko tästä ihan jotain faktaa ettei niistä ole mitään hyötyä? No kerroppa sä meille kun tunnut TIETÄVÄN?
???
Enpä kyllä mielestäni ole missään välissä väittänyt tietäväni, lähinnä siksi kysyin sinulta.
Buy it, use it, break it, fix it, Trash it, change it, mail - upgrade it, Charge it, point it, zoom it, press it,Snap it, work it, quick - erase it, Write it, cut it, paste it, save it, Load it, check it, quick - rewrite it, Plug it, play it, burn it, rip it, Drag and drop it, zip - unzip it, Lock it, fill it, call it, find it, View it, code it, jam - unlock it, Surf it, scroll it, pause it, click it, Cross it, crack it, switch - update it, Name it, rate it, tune it, print it, Scan it, send it, fax - rename it, Touch it, bring it, Pay it, watch it, Turn it, leave it, start - format it.
Emery Wrote:Jaibara Wrote:Emery Wrote:Onko tästä ihan jotain faktaa ettei niistä ole mitään hyötyä? No kerroppa sä meille kun tunnut TIETÄVÄN?
???
Enpä kyllä mielestäni ole missään välissä väittänyt tietäväni, lähinnä siksi kysyin sinulta. No mutta enhän mä ny herttinen sentään mistään mitään tiedä! Sanoohan tuo tittelikin sen jo...
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
Haha, Jaibara tekee taas tikusta asiaa. Suuttuu ennenkuin suututetaan. ;D
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Xenon Wrote:Haha, Jaibara tekee taas tikusta asiaa. Suuttuu ennenkuin suututetaan. ;D Haha, luuletko että mun jostain kusisesta nissani foorumista tarttis pulttia ottaa? ;D ;D
Posts: 12,505
Threads: 239
Joined: May/2002
Jaibara Wrote:Xenon Wrote:Haha, Jaibara tekee taas tikusta asiaa. Suuttuu ennenkuin suututetaan. ;D Haha, luuletko että mun jostain kusisesta nissani foorumista tarttis pulttia ottaa? ;D ;D
Jos Capslockin kanssa tarvii kirjoittaa niin ilmeisimmin.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br /> Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Posts: 82
Threads: 1
Joined: Nov/2007
Itelle tein vain ja ainoastaan sen takia imusarjaan uuden ylä osan ku se kaasuläppä on keula coolerin kanssa aivan vääräs paikkaa ja helpottaa tulppien vaihtoa (tehovaikutusta vaikea sanoa kun en penkittänyt vakiolla) Ja onhan se silmään kauniipi kun vakio.
(Toi mun yläosa saattaapi tulla myyntiin keväällä jahka ens kesän "aihio moottori" saapuu Japaniasta ja kerkeen sen Stroukkailla valmiiksi)
Posts: 4,805
Threads: 43
Joined: Sep/2003
Kiinaimusarja on todennäköisesti valukopio jostain greddystä tms, eli siinä voi olla jotain ajatustakin vielä jäljellä muutaman kopiosukupolven takaa.. Omavalmistekin varmasti toimii mutta ihan varmuutta ei voi olla miten siellä virtaukset jakautuu pyttyjen kesken.
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
ei mulla ole mitään teho kysymystä siinä imusarjan vaihdon takana vaan just se keulacooleri ja myös miellyttää silmää paljon enemmän ja ei turhaan lämpiä putket koneen päällä ja myös helpottaa tulppien ronkkimista jne. itsellä ei ole vehkeitä alkaa kyhäilemään vakio imusarjasta sen vuoksi pitäisi jonkunlainen ostaa. mutta kait sellanen kiina kopio pitää tilata ja muokkailla se sopivaksi. lähinnä kysymykseni oli ne nestekanavat mutta kai se omin avuinkin sitten selviää
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Posts: 202
Threads: 3
Joined: Mar/2007
Ei se rb 25:en sovi kyllä ilman jotakin välilaippaa.Vesikanava on aivan eri mallinen ja kanavat paljon eri kokoiset..
Posts: 546
Threads: 8
Joined: Sep/2008
Saahan tohon valmiin coolerkitin... http://www.pepantuonti.fi/product_info.p...cts_id=161
Klubilaiset saa vielä hiukan alennusta.
Posts: 333
Threads: 23
Joined: Oct/2007
mutta nythän ei tainnu olla kyse siitä että ei sais vaan mikä näyttäs paremmalle
s13.5
Posts: 546
Threads: 8
Joined: Sep/2008
Juu, en sitä nyt tarkottanutkaan, vaan ymmärsin itse niin että miku_69 halusi sen imusarjan cooleria varten ja noi muut olis toissijaisia asioita, joten ehdotin tämmöistä. Oon aivan samaa mieltä, että miellytää silmää enemmän, jos sen purken saisi siitä sivulle ja olisi paljon käytännöllisempi.
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
DrDj Wrote:Juu, en sitä nyt tarkottanutkaan, vaan ymmärsin itse niin että miku_69 halusi sen imusarjan cooleria varten ja noi muut olis toissijaisia asioita, joten ehdotin tämmöistä. Oon aivan samaa mieltä, että miellytää silmää enemmän, jos sen purken saisi siitä sivulle ja olisi paljon käytännöllisempi. ja sit lisäks jos on top mount pakosarja niin tulee vähän ahdasta turbon ja ahto putken kanssa... On vähän pakko laittaa gt-r "style" imusarja vaikka onkin rb25...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 72
Threads: 2
Joined: Feb/2007
Jampsu Wrote:DrDj Wrote:Juu, en sitä nyt tarkottanutkaan, vaan ymmärsin itse niin että miku_69 halusi sen imusarjan cooleria varten ja noi muut olis toissijaisia asioita, joten ehdotin tämmöistä. Oon aivan samaa mieltä, että miellytää silmää enemmän, jos sen purken saisi siitä sivulle ja olisi paljon käytännöllisempi. ja sit lisäks jos on top mount pakosarja niin tulee vähän ahdasta turbon ja ahto putken kanssa... On vähän pakko laittaa gt-r "style" imusarja vaikka onkin rb25... Ei se mikään pakko ole mutta helpommalla pääsee. Itselläni on topmount ja orkkis imusarja, ahtoputkiston rakentelu oli kyllä mielenkiintoinen projekti mutta 2.5" putkella pystyi vielä tekemään.
Posts: 2,045
Threads: 22
Joined: Mar/2006
Aguél Wrote:Jampsu Wrote:DrDj Wrote:Juu, en sitä nyt tarkottanutkaan, vaan ymmärsin itse niin että miku_69 halusi sen imusarjan cooleria varten ja noi muut olis toissijaisia asioita, joten ehdotin tämmöistä. Oon aivan samaa mieltä, että miellytää silmää enemmän, jos sen purken saisi siitä sivulle ja olisi paljon käytännöllisempi. ja sit lisäks jos on top mount pakosarja niin tulee vähän ahdasta turbon ja ahto putken kanssa... On vähän pakko laittaa gt-r "style" imusarja vaikka onkin rb25... Ei se mikään pakko ole mutta helpommalla pääsee. Itselläni on topmount ja orkkis imusarja, ahtoputkiston rakentelu oli kyllä mielenkiintoinen projekti mutta 2.5" putkella pystyi vielä tekemään. tossakin vaikuttaa tietenkin pakosarja ja turbon koko omaani tulossa varmaan hx40 super... Veikkaan että menee tosi ahtaaks ton puhaltimen kanssa jos ei vie ahtoputkea muualle... Helpommalla pääsee ton imusarjan vaihdolla...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
juu siis monestakin syystä haluan sen sivulle. ja edessä on ollu kyllä iso cooleri jo jonkun tovin ja putket kiertäny lenkin. muuutta kaveri siirtää kaasuläpän kylkeen eli vakio imusarja nyt sitten jää. olen tässä pohdiskellu tuota driftworks in sytkää. onkos joku sellaisen asentanu rb20 tms. onko se ihan bolt-on vai joutuukos paljon kikkailee. koitin tuossa vähä etsiäki juttua siitä ja ohjeita asennukseen mut heikolla menestyksellä. tai sitten EN vaan saa hakea
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
miku_69 Wrote:juu siis monestakin syystä haluan sen sivulle. ja edessä on ollu kyllä iso cooleri jo jonkun tovin ja putket kiertäny lenkin. muuutta kaveri siirtää kaasuläpän kylkeen eli vakio imusarja nyt sitten jää. olen tässä pohdiskellu tuota driftworks in sytkää. onkos joku sellaisen asentanu rb20 tms. onko se ihan bolt-on vai joutuukos paljon kikkailee. koitin tuossa vähä etsiäki juttua siitä ja ohjeita asennukseen mut heikolla menestyksellä. tai sitten EN vaan saa hakea http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=45595.0 <--------- tuolla paljon asiaa... ei suoraan tuosta DW wastedsparkista, mutta viistää.
Eli mitään hyötyähän tuosta ei ole, muutakuin siinä vaiheessa jos sulta on ainoastaan puola/puolia hajalla.
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
Jaibara Wrote:miku_69 Wrote:juu siis monestakin syystä haluan sen sivulle. ja edessä on ollu kyllä iso cooleri jo jonkun tovin ja putket kiertäny lenkin. muuutta kaveri siirtää kaasuläpän kylkeen eli vakio imusarja nyt sitten jää. olen tässä pohdiskellu tuota driftworks in sytkää. onkos joku sellaisen asentanu rb20 tms. onko se ihan bolt-on vai joutuukos paljon kikkailee. koitin tuossa vähä etsiäki juttua siitä ja ohjeita asennukseen mut heikolla menestyksellä. tai sitten EN vaan saa hakea http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=45595.0 <--------- tuolla paljon asiaa... ei suoraan tuosta DW wastedsparkista, mutta viistää.
Eli mitään hyötyähän tuosta ei ole, muutakuin siinä vaiheessa jos sulta on ainoastaan puola/puolia hajalla.
juuh mut eikö sen luulis paremmin pelittävän ja pitkäikäisemmin ku toi vakio systeemi, ei ole puolat siinä keskellä kuumuutta jne?? noh ehkäpä sellasen sit laittaa ku alkaa puolia tippumaan pois.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Posts: 109
Threads: 0
Joined: Oct/2007
miku_69 Wrote:Jaibara Wrote:miku_69 Wrote:juu siis monestakin syystä haluan sen sivulle. ja edessä on ollu kyllä iso cooleri jo jonkun tovin ja putket kiertäny lenkin. muuutta kaveri siirtää kaasuläpän kylkeen eli vakio imusarja nyt sitten jää. olen tässä pohdiskellu tuota driftworks in sytkää. onkos joku sellaisen asentanu rb20 tms. onko se ihan bolt-on vai joutuukos paljon kikkailee. koitin tuossa vähä etsiäki juttua siitä ja ohjeita asennukseen mut heikolla menestyksellä. tai sitten EN vaan saa hakea http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=45595.0 <--------- tuolla paljon asiaa... ei suoraan tuosta DW wastedsparkista, mutta viistää.
Eli mitään hyötyähän tuosta ei ole, muutakuin siinä vaiheessa jos sulta on ainoastaan puola/puolia hajalla.
juuh mut eikö sen luulis paremmin pelittävän ja pitkäikäisemmin ku toi vakio systeemi, ei ole puolat siinä keskellä kuumuutta jne?? noh ehkäpä sellasen sit laittaa ku alkaa puolia tippumaan pois.
Kyllä huomas eron toimivien vakiopuolien ja ton setin kanssa.
Posts: 72
Threads: 2
Joined: Feb/2007
Jampsu Wrote:Aguél Wrote:Jampsu Wrote:DrDj Wrote:Juu, en sitä nyt tarkottanutkaan, vaan ymmärsin itse niin että miku_69 halusi sen imusarjan cooleria varten ja noi muut olis toissijaisia asioita, joten ehdotin tämmöistä. Oon aivan samaa mieltä, että miellytää silmää enemmän, jos sen purken saisi siitä sivulle ja olisi paljon käytännöllisempi. ja sit lisäks jos on top mount pakosarja niin tulee vähän ahdasta turbon ja ahto putken kanssa... On vähän pakko laittaa gt-r "style" imusarja vaikka onkin rb25... Ei se mikään pakko ole mutta helpommalla pääsee. Itselläni on topmount ja orkkis imusarja, ahtoputkiston rakentelu oli kyllä mielenkiintoinen projekti mutta 2.5" putkella pystyi vielä tekemään. tossakin vaikuttaa tietenkin pakosarja ja turbon koko omaani tulossa varmaan hx40 super... Veikkaan että menee tosi ahtaaks ton puhaltimen kanssa jos ei vie ahtoputkea muualle... Helpommalla pääsee ton imusarjan vaihdolla... Itselläni on garretin T04.
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
tulee sellanen sinne sit varmaa laitettuu ni ei tarvii ainakaa puolista niin paljon huolehtii. sais osat tulla pikkuhiljaa ni pääsis jo kasailemaanki........
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
ttw Wrote:miku_69 Wrote:onkos joku laittanut imusarjaa missä on sisäänmeno kyljessä (niinkuin gt-r) sellaista tässä etsiskelly ja vähä hankalaa tuntuu olevan ku ei ilmesesti rb25det imusarja sovi ja kaikki tuntuu olevan siihen tehtyjä?? onko tietoa mistä löytyisi suoraan sopiva vai onko siinä suurempaa fiksailtavaa että sopii rb20det???
http://tinyurl.com/9jtjum
ja
http://tinyurl.com/8jxnjr
Nuo on suoraan sopivia.
S14en kaasuvaijerin tarvit vaan kaveriks.
kuinkas paljon pidempi tuo s14 kaasuvaijeri on? sellanen pitää ny kuitenki varmaa sit ostaa tuskin se ylettää se vakio tuohonkaan ku on siirretty kaasuläppä.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Posts: 87
Threads: 7
Joined: Jul/2006
Minkäköhän laatuinen tuollainen xspower outlet-downpipe yhdistelmä on? Onko kukaan tilannu suoraan xspowerilta tai onko joku muu tilaamassa jotain sieltä? Ei olisi hinalla pilattu vain 127£ http://www.xs-power.co.uk/index.php?main...cts_id=294
ex: Nissan 200sx s13 -1989<br />ex:Nissan skyline r32 gts-t type-m 1993<br />Peugeot 205 MI16 1988<br />Renault megane coupe 1.6 1998<br />suzuki tl1000s 1997<br />tm cross 125 1999
Posts: 6,702
Threads: 190
Joined: Jun/2002
tony86 Wrote:Minkäköhän laatuinen tuollainen xspower outlet-downpipe yhdistelmä on? Onko kukaan tilannu suoraan xspowerilta tai onko joku muu tilaamassa jotain sieltä? Ei olisi hinalla pilattu vain 127£ http://www.xs-power.co.uk/index.php?main...cts_id=294
Ihan näin ohimennen..
http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg431015
Posts: 581
Threads: 16
Joined: Apr/2003
Kyllä noi ok halpis kamaa on nuo xs-powerin vermeet omasta mielestä. Mielipiteitä nyt on yhtäpaljon ku käyttäjiäki , mut kannattaa noihin sillä varauksella aina varautuu et jotain voi joutuu pikkasen muokkaamaan ja varmaan joutuukin. Kuitenkin jossain määrin hinta/laatu menee aina käsikädessä et täysin "bolt on" ei välttämättä ole. Aihio tossa varmaan ihan hyvä ainaki hinnan(kin) puolesta jos kädet sen verran pelaa et muokkaamaan pystyy ite.
entinen atletti, nykyinen gotletti
S30
Posts: 333
Threads: 23
Joined: Oct/2007
tuleekohan tuolta xs powerilta kamat perille?
s13.5
Posts: 43
Threads: 1
Joined: Sep/2008
jomppis Wrote:tuleekohan tuolta xs powerilta kamat perille?
jos paypal:in kautta maksaa ni kait sieltä rahat ainaki sit takas saa.
-ex. 300zx tt -91. -Skyline gts-t -92.
Posts: 333
Threads: 23
Joined: Oct/2007
visalla ois tarkotus.. no jos ei tule niin ei voi mitään ;D
s13.5
Posts: 581
Threads: 16
Joined: Apr/2003
Pyydät paypal tunnuksen/suoran linkin ja maksat sitäkautta
entinen atletti, nykyinen gotletti
S30
Posts: 333
Threads: 23
Joined: Oct/2007
yritin tehä itelleni niitä paypal tunnuksia mut jostain syystä ne ei ruvennu toimimaan no kokeilen visalla tulee jos tulee
s13.5
|