SubLine Wrote:Luulen kumminkin että 2litrasen lamalla pysytään sellaisissa tehoissa vielä että virtaavuuksilla ei ole niin seksuaalista merkitystä.
Lähinnä vaan että se ilma sielä virtaa edes jotenkin on pääasia
En minäkään absoluuttisen ilmamäärän riittämistä epäile, mutta tasaista jakautumista kyllä. Joskus mäntää sulaa, vaikka laajakaista ja pakolämpö näyttää hyviä lukemia, ja siitä kyllä sekin mieleen tulee, että ei taida olla kaikki pytyt ihan samanlaisilla arvoilla. Vähän väkisinkin on joko suutinongelmaa, tai sit ilmaa ei tule tasaisesti, tai pahimmillaan tietysti molempia.
Mut käytännössä toki pyttykohtainen tutkailu on sen verran ison työn takana, että sitä joutuu ajelemaan niillä mitä on, ja useimmitenhan se on ihan ok.
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Itsellä dekat myös.. mutta halpa ja hyvä päivitys on esim gtr 440cc suuttimet tai sitten 370cc säksän vakio suuttimet.
Laman omat on sen 260cc.
Kyllähän noilla gtr:n suuttimilla pääsee jo pitkälle, riippuu ihan mitä olet hakemassa. Ne on halpoja mutta myös aina käytettyjä.
Mitä olet hakemassa? Ilmeisesti ratapeli?
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Tuli tilattua netistä Deka Siemens 630cc suuttimet ja kun aloin asentamaan niin huomasin, että eivät sovi alkuperäisten tilalle. Onko tossa joku juttu, millä ne saa sopimaan vai?
niin siis ei mee suuttimelle tuleva liitin kiinni vai onko sulla joku muu ongelma? Noista 630cc ainakin itellä piti vähän muokata sitä suuttimen omaa "liitintä"..Jotenkin tuon hienon painttitöherryksen tavalla ;D
"What is power without control" -K.Tsuchiya
R32 Gts-t
Mk3 Jza70r supra
Sierra
Nyt on auto saatu läjään, auto lähtee käyntiin, mutta kierrokset seilailee tyhjäkäynnillä n. 500-1000rpm. Onko normaalia ennen säädätystä? Autoon vaihdettu siis deka siemens 630cc suuttimet, holset hx35 super, turbosmart 50mm hukkis, greddy dumppi, walbro 255l/h bensapumppu. Mistäs porukka on hommannu hukkaportin jousia, en löytäny mistään tuohon turbosmartin 50mm hukkikseen
skylle Wrote:Nyt on auto saatu läjään, auto lähtee käyntiin, mutta kierrokset seilailee tyhjäkäynnillä n. 500-1000rpm. Onko normaalia ennen säädätystä? Autoon vaihdettu siis deka siemens 630cc suuttimet, holset hx35 super, turbosmart 50mm hukkis, greddy dumppi, walbro 255l/h bensapumppu. Mistäs porukka on hommannu hukkaportin jousia, en löytäny mistään tuohon turbosmartin 50mm hukkikseen
ihan vakio säädöt viel autossa, et voi olla sit et käy vaan niin rikkaal. 1,2baarin tai 1,3baarin jousi tohon turbosmartin 50mm tarttis jostain löytää, yrittäny tosiaan ettii, mutta tuloksetta
No eiköhän se sit siitä johdu, suuttimet melkeen tuplasti isommat kun nuo vanhat 370cc..Kannattaa muuten hommata laajakaista. Ja eikös perus kuulajousi-venttiili käy ahtojen säätelyyn?
"What is power without control" -K.Tsuchiya
R32 Gts-t
Mk3 Jza70r supra
Sierra
Mittaa vakiojousesta käviskö tollane, kuulajousiki varmasti toimii mutta jos sielä oikein löysä jousi on nii voisko olla et pakopaine alkaa availee sitä ennenaikojaan? Joku viisaampi vois kertoo miten on.
Kysytääs nyt täällä vaikka ei ihan aiheeseen kuulukkaan:
Mitä eroa on rb20de ja rb20det moottorilla? Muuta kuin, että detissä on ahdin kyljessä Onko lohkoissa mitään eroa? Millaisia muutoksia mahtaisi vaatia ahtaa rb20de moottori?
Paltta Wrote:Kysytääs nyt täällä vaikka ei ihan aiheeseen kuulukkaan:
Mitä eroa on rb20de ja rb20det moottorilla? Muuta kuin, että detissä on ahdin kyljessä Onko lohkoissa mitään eroa? Millaisia muutoksia mahtaisi vaatia ahtaa rb20de moottori?