Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Porin Nissan miittinki
#1
Alkaa tää porikin kaipaamaan jo kunnollista Nissan-kokousta! Pitäis alkaa suunnittelemaan jo miitti-päivämäärää vaikka tonne pitemmälle keväälle... Suuri osa nismoista kun on kumminkin talviaikaan seisonnassa, tai projekti pahasti kesken Smile Eli: saa alkaa laittaa yhteisiä ehdotuksia, ja sopimaan parhaiten sopivasta päivämäärästä ja pitopaikasta, että saadaan kunnon poppoo koolle...!
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#2
Mukana oon mut toi projekti o jossai huhtikuun lopulla tai toukukuun alussa valmis. Nää ois ainaki mu mielestä sopivia paikkoja: Tiilimäen Hesburger, Neste (Kespa) tai ABC.
94 Supra single turbo
Reply
#3
kuullostaa hyvältä...! juu, täytyy yrittää sopia semmonen aika, millon sais mahdollisimman paljon porukkaa kokoontumaan. ittellä kumminkin menee vielä tonne huhtikuun puoleen väliin... ei sen takia, et olis projekti kesken, vaan että saa kortin poliisilta takasin... ;D
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#4
Voisin olla kans halukas tulemaan mukaan vaikka en nyt ihan porista olekkaan Smile
Nissan 200sx S13 -92 Myynnissä<br /><br />Mercedes-Benz 190 2.5 TurboDiesel Myynnissä
Reply
#5
Auto ei oo vielä valmis, joskus kuukauden päästä sais sen ajoon jos kelit sallii, eli ehkä vasta huhti-toukokuussa vois alkaa vasta harkitseen Smile
Reply
#6
Islander Wrote:Voisin olla kans halukas tulemaan mukaan vaikka en nyt ihan porista olekkaan Smile

Tottakai! Porukkaa vaa ympäri suomen!! mahd. paljon vaan nismoja...Big Grin
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#7
Kyllä taitaa tosiaan mennä vielä hetki ennenkuin kelit suosii niin paljon että raaskin ottaa auton tallista
mutta jos ja kun miitingiä järjestetään huhti-toukokuun taitteilla, niin olen mukana!
Reply
#8
sinneppä huhti-toukokuun vaihteesen/alkuun se taitaa juurikin sijoittua...Smile vaik alkaa toisaalta ittellä auton päivitykset olee kunnossa, mut vanteita odotellesa...Smile
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#9
Eikö porissa päi enempää nissanistejä oo?
94 Supra single turbo
Reply
#10
Kyllä jokunen löytyy
JK-Customs<br />280Z -76 <br />510 -71
Reply
#11
Mukana ollaan kans kun vaan ajankohta selkii.....
Itsellä auto seisoo vielä todennäköisesti ainakin huhtikuun....
A6 quattro;=)
Reply
#12
Namss kuullostas hyvält Smile kesänpuoli välis tommonen ni oisin varmasti siellä Tongue
Reply
#13
Tuli nyt vielä sellanen ajatus mieleen,jos tää pori miitti toteutuis nyt esim joskus toukokuussa niin voitas siellä
miitis alustavasti pohtia ( Jos miittiin nyt osallistuis enemmän ku 3autoa ;D ;D )sellastakin juttua kun Dnsf:llä olis 26.7 alastarolla nuo rata päivät..

Jos tuolloin olis muitakin innokkaita lähtemään kokeilemaan rata-ajoa ni voitais ajella letkassa sinne alastarolle tai jotain vastaavaa meininkiä...
Klubilaisillehan tuo rata-ajelu pitäisi olla maksuton(näin olen ainkin käsittänyt Tongue )
Ehkä hieman aikaista miettiä vielä tonne heinäkuulle asti,mut ajattelin kuitenkin heittää tällasenkin ajatuksen ilmoille Smile

Onko ajatusta???
A6 quattro;=)
Reply
#14
JemK Wrote:Namss kuullostas hyvält Smile kesänpuoli välis tommonen ni oisin varmasti siellä Tongue

Kyllä toi pori miitti mun puolesta voitas järjestää useamminkin ku kerran vuodessa jos vaa innokasta porukkaa löytyy. Smile Ja jos toi mahtava nissani letka jossa on todellisuudessa kuitenki nolla nissania ku kaikki o revitelty jo paskaks alkukesästä kulkee huittiste kautta ni oon kyl mukana! Smile
94 Supra single turbo
Reply
#15

kuitenki nolla nissania ku kaikki o revitelty jo paskaks alkukesästä
[/quote]


Noinhan se taitaa mennä ;D ;D
A6 quattro;=)
Reply
#16
kuitenki nolla nissania ku kaikki o revitelty jo paskaks alkukesästä
[/quote]



No kunhan ny sais käyntiinki sen eka Big Grin No tota varten on kakkosautot, tullaa sit niillä kaikki ;D Meitähän taitaa olla täälä jo monia (lue 5 ;D), toukokuun alku vois olla sitä aikaa et voitas jotai miittinkii harkita. Joku v-loppu vaan sit, muuten ei pysty tulemaan. Tonne radalle tuskin itte ainakaan lähden ajamaan mutta muuten vaan norkoilemaan voin lähteä

Reply
#17
Mukana ollaan mikäli auto on läjässä sillon Smile
Reply
#18
kyllä meikäläisen nissani -koko talven ajossa pyörineenä- näkyy milloin tahansa miittejä vaan yritetään järjeestää...! ainoa huono puoli just toi, et kortti tulee takasin (vasta) 4.7...Big Grin et sen jälkeen mikä tahansa v-loppu/vapaapäivä käy...! Smile
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#19
Voitas tossa sittenku ajokausi taas alkaa niin miettiä että pidettäs jotain miittiä vaikka joka toinen viikonloppu? vai miten? Wink
Reply
#20
Wings Wrote:Voitas tossa sittenku ajokausi taas alkaa niin miettiä että pidettäs jotain miittiä vaikka joka toinen viikonloppu? vai miten? Wink



Hei ei paha idea Smile kyl mulle sopii ainakin, mukava sitä on tapailla useemmin kun kerran kesässä
Reply
#21
Kelepaa, sitten KUN se alkaa Smile
Reply
#22
Joo,Jos vaan saadaan enemmän porukkaa kuin viimeisillä kahdella kerralla....
Reply
#23
FAFA Wrote:Joo,Jos vaan saadaan enemmän porukkaa kuin viimeisillä kahdella kerralla....

toivotaan että porukka olis aktiivisempaa tällä kaudella... ja onhan saatu "uusia naamoja" taas kuvioihin tälle kaudelle Wink
Reply
#24
JEA! alkaa porukka innostuu täst hommasta, ni todennäkösesti saadaan kunnon poppoo koolle...! Big Grin
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#25
Koitetaan itsekin ehtiä paikalle. Wink
Reply
#26
Kyllä sitä vois poikkee tulla..
KS DRIFT TEAM<br />www.kimmosaike.com
Reply
#27
Itsekin porin suunnalla liikun useasti niin voisin tulla piipahtaan kuhan auton vaan saa kasaan joskus kesän mittaan. ;D
Reply
#28
Meikäläinen ainakin menossa tänään porin cityyn kattelemaan meininkejä, muitakin nissaneja sais tietysti näkyä...Wink
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#29
Suthan nyt melkee näkee muutenkin joka päivä ;D Muuten vois mut auto on osina tallissa >Sad
Reply
#30
Kai määkin voisin tulla.. Vaikka toi auto kiukutteleekin joka toinen päivä.
- Toyota Corolla DX 4door RBE70 RB20DET '82 -
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)