Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kirjautumisongelma
#1
Mikä mättää ??? Nyt kun on tämä foorumi auennut uudelleen,niin aina,kun yritän kirjautua sisään,ilmoittaa,että salasana väärä.Joutuu kerran tai pari kertaa yrittämään uudelleen kirjautumista,ennenkuin pääsee kirjautumaan sisään.Onko muilla vastaavia ongelmia ???
Reply
#2
Joo mulla alkoi tehdä toissapäivänä tätä samaa juttua, eli ensimmäisellä kirjautumisella ilmoittaa aina et salasana väärä, vaikka ei ole. Toisella kirjautumisella sit vasta pääsee sisään ? ?
Reply
#3
Mulla ollut kokoajan tämä ongelma. Joutuu aina noin 5sec odottamaan että voi uudestaan kirjautumaan.
Reply
#4
Mullakin on aina ollut sama ongelma. varsinkin kun käytän montaa eri konetta ja en kaikilla ole aina kirjautuneena.
Lähes joka kerta kun kirjautuu millä tahansa koneella, niin ensimmäisen kerran salasana on väärin.
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#5
Mulla teki samaa, mut koneen uusinnan yhteydessä hävis ongelma.
Reply
#6
Itellä kans kun työpaikan koneella kirjaudun niin aina joutuu 1-2 kertaa tekeen että menee sisään. Omalla koneellakin sillon tällöin temppuilee.

Velipoika jotain höpötti että samaa ongelmaa olisi monella muullakin forumilla.
Reply
#7
en kanssa pysty kirjautumaan sisään, kun vasta toisella yrittämällä, onko tähän joku korjaus tulossa?
ei veekasi vaan ykspistekasi
Reply
#8
epeli^^ Wrote:en kanssa pysty kirjautumaan sisään, kun vasta toisella yrittämällä, onko tähän joku korjaus tulossa?

samaa tekee, mutta satunnaisesti, kirjotan kyllä salasanan joka kerta täsmälleen oikein.
Skyline GTS-R
Reply
#9
Henu Wrote:
epeli^^ Wrote:en kanssa pysty kirjautumaan sisään, kun vasta toisella yrittämällä, onko tähän joku korjaus tulossa?

samaa tekee, mutta satunnaisesti, kirjotan kyllä salasanan joka kerta täsmälleen oikein.
mulla kans sama homma :-\
Reply
#10
epeli^^ Wrote:en kanssa pysty kirjautumaan sisään, kun vasta toisella yrittämällä, onko tähän joku korjaus tulossa?

Tuskin (SMF:ään) koska ongelma on yksittäisillä käyttäjillä.
Jos se olisi kaikilla niin se olisi forumin päässä.

Ties vaikka tälle vuodelle tulisi muuten uudistusta jonka jälkeen toimisi kaikilla.
Reply
#11
Täällä sama ongelma.
Skyline R32 GTR


Exät: BMW 316 E36, Skoda Fabia RS,Skyline R32 GTS-T, Micra K11 RE85, BMW 325 IX, 205 MI16,405 MI16, 309 1.9 GTI,
Reply
#12
Piti joskus oikein avautuakkin tästä mut en sit jaksanu ;D
Kaikilla muilla koneilla toimii mutta hallilla ei kelpaa salasana kerasta vaikka 100% varmasti oikein kirjoitan kaksisorminäppäilyjärjestelmälläni! ;D
Ingman saa maidon maistumaan, Opel muovin ruostumaan.
Minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa
Reply
#13
1,8T Wrote:mulla kans sama homma :-\

Henry Wrote:samaa tekee, mutta satunnaisesti, kirjotan kyllä salasanan joka kerta täsmälleen oikein.

Mulla tekee joka kerta, todella rasittavaa.
S14A-98
Reply
#14
Lavascale Wrote:Mulla tekee joka kerta, todella rasittavaa.

Ai vieläkin? Vanhassa foorumipohjassa teki tota kans joka kerta, mutta nyt uuden kanssa ei oo ollu ainakaan vielä samaa ongelmaa.
JZS161 E85
Reply
#15
Decoy_ Wrote:Ai vieläkin? Vanhassa foorumipohjassa teki tota kans joka kerta, mutta nyt uuden kanssa ei oo ollu ainakaan vielä samaa ongelmaa.

Mulla ei vanhassa tehnyt ikinä, nyt koko ajan ???
S14A-98
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)