Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Anonym2001

Lexus 200is

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä autosta? Kaveri on tuollaista hankkimassa ja kaipaisi hieman faktaa. Tehot autoon kyllä löytyi googlella, mutta väännöstä ei ollut mitään juttua. Muutenkin autosta olisi kiva kuulla hieman kokemuksia jos jollain sattuu olemaan ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Kerran kaverin autoa ajanut.

Tosi käteensopiva ja jämäkkä ajaa. Perusmosa on laiska mutta remmiahdinkittiä näihinkin saa. Pienempää hihnapyörää ei kuulemma kuitenkaan kannata vaihtaa, hajottaa koneen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Tutulla oli 200is automaattilootalla. Kaikin puolin ihan jees, mutta tuon loota oli kyllä luvattoman huono kyläajossa. Jotenkin kai säädetty tehtaalla kummallisesti, ei vaan antanut vetoa ellei polkenut lappua aivan lattiaan, ja silloin taas lähti ärsyttävän viiveen jälkeen "liikaa". Isommassa vauhdissa toimi kuten tomaatin pitääkin, eli siihen ei kiinnitä mitään huomiota.

Kaksilitrainen kone ei tokikaan voikaan tarjoilla mitään huimia kokemuksia, mutta vika ei ollut koneessa, sillä hyvinkin matalatehoisilla kieseillä pääsee ihan sujuvasti jos vaan lodju puhuu samaa kieltä motin kanssa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Tämä yksilö mitä katsotaan on nimenomaan manuaali lootalla eli sen suhteen ei ongelmaa ole. Kaverin isä vain kuoli tuossa joulun alla ja nyt perikunta on myymässä autoa pois. Toinen kaveri on nyt sitten kiinnostunut tuon ostamaan kohtuuhintaan pois niin tämän takia kysyin vinkkejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Onkos kellään mitään mielipidettä moisten ylläpitokustannuksista?

Tai jostain suuremmin merkille pantavista miinuksista..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Kahdella tutulla ollut tuommoinen 200is. Tosiaan, kuten jo todettu ylemäpänäkin niin laiskahan se on vakiona, siitä ei pääse mihinkään. Ei niissä mitään vikaa ollut, eli "tojo laatua". Varmat kyydit tarjosi ja ihan perusjämäkkäkin. Ainoa suurempi miinus noissa oli, että niille ei löydy ostajia ja liikkeetkään ei niistä pahemmin tarjoa, sitten kun haluaisi vaihtaa kärryä. Suurin syy lienee se, että ainoa paikka mikä niitä käytännössä myy on suomessa Kaivokselan Toyota, eli kuvittelisin juuri tuon karsineen ostajia melkoisesti (eli 1 paikka koko suomessa, ei että paikka olisi huono). Mutta mikäs siinä jos itsekin vaikka tuosta syystä sen halvalla saa. Hyviä pelejähän ne on, jollei mitään "pyssyä" hae.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Ruostuvat niin kuin corollat. Mm. tuulilasin vajaa 30tkm ajettu testiyksilö oli pohjasta ruosteessa. Ei kulje edes sen vetaa mitä 320 bemu menee ja loodan synkoissa on ollut murheita. Lisäksi yllättävän meluinen. Alustan kolinat kuuluu aika selvästi kabiiniin. Kone on vähän hassu, kun se kyllä kiertää ihan pirteästi, mutta sitä varsinaista vetoa ei sitten kuitenkaan tule missään vaiheessa. Tojota se on, eikä mikään Lexus. Euroopassa siitä vaan yritettiin lanseerata pikkulexusta vaihtamalla merkit. Hemmetin nätti se on, mutta juuri em. syistä se karsiutui omalla kohdalla pois vaihtoehdoista. Muutama tuli tsekattua, mutta loppupeleissä ei se oikein sytyttänyt. Jos tollasen ostaa niin kyllä se tarttis sitten olla sport. Sitten olis puolinahat ja lukkoperä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Menohalut oli lievä pettymys.. :P Näyttää lähinnä avaruusalukselta sisältä, mankan säädöt väärippäi tms ;)

Iha perusautolta tuntu, hyvi lexus lätkät nostaa hintaa.. :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Menohalut oli lievä pettymys.. :P Näyttää lähinnä avaruusalukselta sisältä, mankan säädöt väärippäi tms ;)

Iha perusautolta tuntu, hyvi lexus lätkät nostaa hintaa.. :-X

Köyhästä voi tuntua siltä ;D. Kyse on kumminkin vielä pikku lexuksesta ;).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Faijalla on tollanen ja itsekkin sillä aika paljon ajaneena voin sanoa ettei pahaa sanottavaa.. Ei siinä mun mielestä mitkää kovat melut todellakaan ole mistä Juppe mainitsi, VVT-i kone "potkasee" vasta 4500rpm.. Laiska kylläkin, jämäkkä ajaa ite tykkään laatikosta on "tarkka" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

En tarkoittanut, että olisi meluisa koko ajan vaan lähinnä häiritsi alustasta kantautuva kova ääni töyssyissä ja epätasaisella tiellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Kai näissä huollot toimii ihan toyotan verkostossa?

Joskus tullu itekkin näitä kateltua, ja gs 300 myös, onkos kenelläkään tuosta isommasta kokemuksia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Juu itsellä ollut is 200 ja onhan se älyttömän hyvä auto ajaa joksenkin vakiona aika tehoton!Vakionakin kuitenkin käyttöautona loistava!Ja vakiona jo todella hyvät varusteet.ainut miinus mitä mieleeni jäi bensankulutus aika suuri tehoihin nähden.Kun omani myin n.90tkm ajettuna niin ei kyllä missään ruostetta ollut!

Voin suositella

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Juu itsellä ollut is 200 ja onhan se älyttömän hyvä auto ajaa joksenkin vakiona aika tehoton!Vakionakin kuitenkin käyttöautona loistava!Ja vakiona jo todella hyvät varusteet.ainut miinus mitä mieleeni jäi bensankulutus aika suuri tehoihin nähden.Kun omani myin n.90tkm ajettuna niin ei kyllä missään ruostetta ollut!

Voin suositella

Kerrankin rehellinen ja kokemusta omaava vastaus mitä haettu ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

Kai näissä huollot toimii ihan toyotan verkostossa?

Teoriassa kyllä, mutta kannattaa silti valita paikka huolella. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

IS on jatkossa myös ripeä, sillä siitä on tulossa markkinoille V8:lla ryyditetty versio. Tehoa yli 400 kaakkia ja nollasta sataseen alle viiden sekunnin. Jo kelpaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

IS on jatkossa myös ripeä, sillä siitä on tulossa markkinoille V8:lla ryyditetty versio. Tehoa yli 400 kaakkia ja nollasta sataseen alle viiden sekunnin. Jo kelpaa.

Pitkäänhän tota on huhuttu, mutta ei kai ole vielä varmistettu tuotantoontuloa?

Tossa perushuhua tosta ja muistakin ehkämahdollisestijoskus tulevista:

Lexus IS-F

Viime vuonna esitelty uusi IS-mallisto täydentyy urheilullisella IS-F-versiolla. Auton voimanlähteenä on 5,0 litran V8-bensiinimoottori, joka tuottaa tehoa 294 kW (400 hv) ja vääntöä 500 Nm. Kiihtyvyysarvo 0-100 km/h on 4,9 sekuntia ja huippunopeus peräti 270 km/h. Teholuokassaan IS-F on yksi vähäpäästöisimmistä autoista (CO2 -päästöt 290 g/km).

Hyvän suorituskyvyn ja ajo-ominaisuudet takaa 8-vaihteinen, aiemmin LS-mallissa esitelty automaattivaihteisto, mikä IS-malliin urheilullisesti viritettynä pystyy vaihtamaan suuremmalle vaihteelle 0,1 sekunnissa (F1-autoissa tämä tapahtuu 0,05 sekunnissa). Vaihteistoa voidaan käyttää myös manuaalisesti ohjauspyörän yhteydessä olevilla katkaisijoilla. Lexus-mallisarjan ensimmäisenä IS-F:ssä on Sports VDIM -ajonvakautus, jossa kuljettaja voi valita normal-, sport- ja off-vaihtoehtojen välillä.

Lexus LF-A

Lexus LF-A:n suunnittelua ohjasi pyrkimys kompaktiin kokoon ja hyvään energiatehokkuuteen. Uutuus on 4 400 mm:n kokonaispituudellaan pienin, mutta tehokkain tähän mennessä esitelty Lexus-malli. Sen sydämenä sykkii kilparadoilta vahvoja vaikutteita saanut 5,0 litran V10. Moottori tuottaa tehoa yli 368 kW (yli 500 hv), joka mahdollistaa 320 km/h huippunopeuden saavuttamisen. Helpon käsiteltävyyden varmistavat keskimoottoriratkaisu sekä auton takaosaan istutetut voimansiirto ja jäähdyttimet.

Genevessä maailman ensi-iltansa kokeva Hybrid X -konseptimalli esittelee hybridien tulevaa desingkieltä ja toimii samalla teknisenä näyteikkunana tulevaisuuden hybridiautoille.

FT-HS, Future Toyota Hybrid Sports, on puolestaan 21. vuosisadan urheiluautokonsepti. Perinteiseen tapaan siinä on eteen sijoitettu moottori ja takaveto. Uutta ovat hybriditeknologian tarjolle tuomat mahdollisuudet; voimakas ajokokemus yhdistettynä erinomaiseen suorituskykyyn myös ympäristövaateiden osalta. FT-HS:n tavoitteena on saavuttaa 0-100 km/h kiihtyvyys noin neljässä sekunnissa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Lexus 200is

IS on jatkossa myös ripeä, sillä siitä on tulossa markkinoille V8:lla ryyditetty versio. Tehoa yli 400 kaakkia ja nollasta sataseen alle viiden sekunnin. Jo kelpaa.

Pitkäänhän tota on huhuttu, mutta ei kai ole vielä varmistettu tuotantoontuloa?

Tulee suomessa myyntiin 07/08 vuodenvaihteen tienoilla!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×