Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Gorak

bb:n kevennys

Recommended Posts

Niin täällä on siellä täällä tosta puhuttu mut jos koottais tähän kaikki ydin asiat.

Eli jos saisin edes 100kg pois painoa niin olisin kiitollinen.. Mitä kaikkii nyt kannattaa pultata irti. tietenki kaikki roju kontista ja sisustaa pois..? mistä muualta olette keventäneet. Ite en ainakaan viellä tässä vaiheessa ala mitään väsäämään lasi/hiilikuidiusta, mikä varmaan auttaisi aika paljon.

kelläs on kokemusta niin kertokoot.

Jarza vissii on just tekemässä tätä projektia. kerros vähä muillekki :)

ja eiks malmari ole kanssa saannut jonniverran kevyemmäksi autoaansa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Eipä oikeen tuu muuta isompaa mieleen ku se matto kojelaudan takaa. Se on yllättävän painava. Kyllä sitä on mietitty pää puhki että mistä saa painoo pois, mut ei oo oikeen muuta ku kaikki muovihilppeet sisältä pois ja penkit kevyemmät. Kojelauta on tulos hiilikuidusta. Ja takasivuikkunat pleksistä.

Mulla ku on vielä toi 25kg painavampi kone. Ja kaaret painaa... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Kaikkea pientä kannattaa riisua, kuten ajovalopesurin pumppu ja säiliö, hansikaslokeron takaa se pelti, toinen äänitorvi, puskurien tukirautojen kevennystä jne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Kaikkea pientä kannattaa riisua, kuten ajovalopesurin pumppu ja säiliö, hansikaslokeron takaa se pelti, toinen äänitorvi, puskurien tukirautojen kevennystä jne

jees no noi ajovalopesuri ja säiliöt on karsitu pois. ja noi puskurit tukiraudat kyl painaa ku synti. tosin tuohan ne "vähän turvallisuutta".

Eipä oikeen tuu muuta isompaa mieleen ku se matto kojelaudan takaa. Se on yllättävän painava. Kyllä sitä on mietitty pää puhki että mistä saa painoo pois, mut ei oo oikeen muuta ku kaikki muovihilppeet sisältä pois ja penkit kevyemmät.

Mulla ku on vielä toi 25kg painavampi kone. Ja kaaret painaa... ;D

Jees pitää tutustuu tohon "mattoon" kun joudun ottamaan ton kojelaudan irti kun vaihan sähköt.

sit mulle on tulossa kupit. Ga ja OEM. toivotaan (että on kevyemmät). Ja sit tärkeestä päästä vanteet on "suht" kevyet 6.9kg.

ja jos riisuis takakontin kokonaan ja vararenkaan ottasi pois ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Tärkeintähän se on saada jousittamatonta painoo pois eli vanteista on hyvä alottaa. Sitte alumiinisatulat ym.

Pakoputkisto on kans yks missä vois säästää painossa. Ongelma on vaan se että ohutseinästä putkee on vaikee saada. Mä oon ettiny rosteriputkee .75 tai 1mm senämällä mut ei löydy. On tietysti titaania mutta ei taas oo järkee.. Mutta helposti sais 10kg pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennysMul on yks kaiffari "töissä" joka purkaa noita eristyksiä ym. Kova se on tekeen mut en tiiä saako noita enää nippuun... :-\

DSC00018.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Konepelti, takaluukku ja etuloksut kuidusta. Samoin kojelauta. Etujakkarat vaihtoon ja takapenkki pois.

Takakontista kaikki veks verhoiluja myöten. Äänieristeet kabiinista pois. Pesunestesäiliö ym. edellä mainittua rojua pois.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Mul on yks kaiffari "töissä" joka purkaa noita eristyksiä ym. Kova se on tekeen mut en tiiä saako noita enää nippuun... :-\

mun pitäis vaihtaa toi johtohelvetti :( saa nähä miten käy ::)

juu ja pitää punnita noi kupit.. ei meinaan paljoa paina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Tärkeintähän se on saada jousittamatonta painoo pois eli vanteista on hyvä alottaa. Sitte alumiinisatulat ym.

Pakoputkisto on kans yks missä vois säästää painossa. Ongelma on vaan se että ohutseinästä putkee on vaikee saada. Mä oon ettiny rosteriputkee .75 tai 1mm senämällä mut ei löydy. On tietysti titaania mutta ei taas oo järkee.. Mutta helposti sais 10kg pois.

entäs jos kuski laihuttas 10-20kg?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Äänieristeet kabiinista pois. Pesunestesäiliö ym. edellä mainittua rojua pois.

entäs jos tulee liian kova möly ja tuulilasi menee paskaseksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: bb:n kevennys

Pitäs alkaa väsään lasikuidusta konepeltiä + muuta jos mä opin tekemään

Ja Fohasta ehottomasti muotit kun meinaa olla niitten saatavuus vähän heikkoa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×