Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
OoJii

Ameriikan meininkii..

Recommended Posts

Aikas röyhkeitä noi varkaat nowadays.. Eilen illalla käväsi pari "joulutonttuu" visiitillä tamperelaises autoliikkees..(jossa satun oleen duunissa..) ensin, takaa ikkuna paskaks, sisältä volvo alle, vähä vauhtii ja ovet paskaks.. sit alle 60k€ audi ja baanalle.. myöhemmi löytyny hesast.. ilmeisesti ajanu sillä siihe koruliikkeesee.. :'( saunan taa ja....... >:(

Vs: Ameriikan meininkii..

Mistäs avaimet saivat? Olivatko autossa sisällä?

joo kyl kaikis autois jotka liikkeen sisällä on ni avaimet o yleensä paikoillaan.. mut kohtuu hyvin suunniteltu koko homma.. auton kilvet löyty sääksjärvelt.. sitä enne tontut oli kävässy treen audi-liikkeen pihas ja "lainannu" jostai 1.8T mallist kilvet. tai näin ainaki kuulin.. ketutti kyl kattoo valvonta kameran kuvaa ku mitää ei voinu tehä >:( tassu lattiaa ja ovet "auki"

Kyseisen auton kuva oli tänää sanomalehes.. varmistu sit sekin et mitä vehjettä käytettii "avaimena" siin hesan keikas.. :-\

Mitä järkeä ;D on pitää avaimet autoissa vaikka autot ovatkin sisällä liikkeessä???

Ainakin täällä paikallisessa volkkarin liikkeessä kaikkien autojen avaimet ovat lukitussa kaapissa joka on liikkeessä.

Noihan on rikollisille tavallaan "houkuttimena" jos avaimet virta lukossa, jos minä olisin vakuutuksen tarkastaja en antaisi liikkeelle mitään korvauksia...

kaikkien autojen avaimet ovat lukitussa kaapissa joka on liikkeessä.

Jos minä olisin vakuutustarkastaja ja myyntihalli sattuisi palamaan autoineen päivineen, niin en antaisi liikkeelle mitään korvauksia, koska autoja ei ole voitu pelastaa... ;D

"Lukitussa hallissa olevien ajoneuvojen avaimet on oltava paikoillaan tai helposti saatavilla."

Vääntää tai kääntää... aina on huonosti.

Guest PasiHovila

Kuulin tuosta kanssa, kun oltiin työkavereiden kanssa Spectralla kahveella. 6min vai kuinka kauan siinä meni, että vartijat oli paikalla jo? Aluks ajattelin, että taitaapi olla vähän päästä keksittyä tuommoinen. Rinta-Joupilta vai mistä ne vietiin, kun ei oikeen se selvinnyt?

vajaa 10min kesti tulla.. mut jo siinä vaihees o audi varmaa päästelly jo lempäälän kohil.. juu joupilta vietii..

Guest PasiHovila

Vieläkö muuten teitillä siellä Joupilla se punainen sentra? Tuli tässä samalla vain mieleen.

Guest Drift Style

Propsit voroille sentään tyylitajusta! Ettei millään Volvolla lähtenyt koruliikkeen ikkunasta sisään ajamaan ;D

Propsit voroille sentään tyylitajusta! Ettei millään Volvolla lähtenyt koruliikkeen ikkunasta sisään ajamaan ;D

Jep eihän sitä millään "vastatuulivolvolla" kehtaa sisään ajaa.. 8) mut joo sentra on viä.. ei kauheesti oo vientii ollu ??? aika harvinaine näillä leveysasteilla...

Guest PasiHovila

Oojii. Itsellä löytyy Sentra myös 2002 vuosimallia. Kävin sitä joskus siellä katsomassakin. Koeajonkin varasin, kun omalla päässyt körötteleen vielä. Mutta voisin tuossa joku päivä tulla uudestaan katsastamaan kärryä. Kun jäi koeajot kiireessä väliin vähän.

Mitä järkeä ;D on pitää avaimet autoissa vaikka autot ovatkin sisällä liikkeessä???

Ainakin täällä paikallisessa volkkarin liikkeessä kaikkien autojen avaimet ovat lukitussa kaapissa joka on liikkeessä.

Noihan on rikollisille tavallaan "houkuttimena" jos avaimet virta lukossa, jos minä olisin vakuutuksen tarkastaja en antaisi liikkeelle mitään korvauksia...

Eikös toi oo joku turvajuttu että autot saadaan tarvittaessa nopeesti pihalle liikkeestä?? en kattonu tosin että onko joku vastannu jo tohon :D

Eikös toi oo joku turvajuttu että autot saadaan tarvittaessa nopeesti pihalle liikkeestä?? en kattonu tosin että onko joku vastannu jo tohon :D

Aika monessa liikkeessä on avaimet sisäs. Ilmeisesti käydää päivänpäätteeks kerää pois ;D

Aika monessa liikkeessä on avaimet sisäs. Ilmeisesti käydää päivänpäätteeks kerää pois ;D

Olen myös tietoinen että jossain parkkihallissa on ollut ihan määräyksenä että avaimet on pidettävä autoissa sisällä palomääräysten takia.

Mä kysyin vakuutusyhtiöstäni, että kuinkas tää homma menee, kun auto on nyt tallissa, että pitääkö ne ovet olla lukossa vai palomääryksen mukaisesti avain virtalukossa, että sen sais pihalle tarvittaessa, että pitääkö mun pitää ovet lukossa ja avain virtalukossa ;D

Kävi tämä naishenkilö kysymässä ja sanoi, mulle, että, jos talli palaa ja auto mukana, niin auton vakuutus korvaa, jos on hirvi, palo ja varkaus vakuutus. Eli pidät ovet lukossa, koska sit ei korvaa varkausvakuutus, jos sinne murtaudutaan ja autosta viedään jotain.

Ajattelin pyytää vielä kirjallisena, että voi sit näyttää, että näin sanoivat, mutta näin sanoivat Tapiolasta ainakin. Tämähän tapaus ei vissiin oo suoraan verrannollinen kuitenkaan autoliikkeisiin ja niiden sääntöihin?

Mä kysyin vakuutusyhtiöstäni, että kuinkas tää homma menee, kun auto on nyt tallissa, että pitääkö ne ovet olla lukossa vai palomääryksen mukaisesti avain virtalukossa, että sen sais pihalle tarvittaessa, että pitääkö mun pitää ovet lukossa ja avain virtalukossa ;D

Kävi tämä naishenkilö kysymässä ja sanoi, mulle, että, jos talli palaa ja auto mukana, niin auton vakuutus korvaa, jos on hirvi, palo ja varkaus vakuutus. Eli pidät ovet lukossa, koska sit ei korvaa varkausvakuutus, jos sinne murtaudutaan ja autosta viedään jotain.

Ajattelin pyytää vielä kirjallisena, että voi sit näyttää, että näin sanoivat, mutta näin sanoivat Tapiolasta ainakin. Tämähän tapaus ei vissiin oo suoraan verrannollinen kuitenkaan autoliikkeisiin ja niiden sääntöihin?

Jaaha... Itsellä ollut se käsitys, että varkausvakuutus korvaa kyllä jos auto on lukitussa tilassa vaikka auton ovet olisivatkin lukossa.

Eiköhän se ole varkaus jokatapauksessa jos tallin ovesta mennään väkisin sisään ja viedään jotain sisältä, oli se sitten auto tai vaikka ruohonleikkuri? Sama käsitys ollut minullakin kuin monella muullakin, että auto täytyy pystyä viedä ulos tulipalon sattuessa tai muuten ei vakuutus korvaa = avaimet autossa ja ovet auki. Voi kai sitä olla eroja vakuutusyhtiöissäkin tietysti ja jos sinulle on tollai sanottu, niin sillaihan se on sitten tehtävä :)

Jaaha... Itsellä ollut se käsitys, että varkausvakuutus korvaa kyllä jos auto on lukitussa tilassa vaikka auton ovet olisivatkin lukossa.

Eiköhän se ole varkaus jokatapauksessa jos tallin ovesta mennään väkisin sisään ja viedään jotain sisältä, oli se sitten auto tai vaikka ruohonleikkuri? Sama käsitys ollut minullakin kuin monella muullakin, että auto täytyy pystyä viedä ulos tulipalon sattuessa tai muuten ei vakuutus korvaa = avaimet autossa ja ovet auki. Voi kai sitä olla eroja vakuutusyhtiöissäkin tietysti ja jos sinulle on tollai sanottu, niin sillaihan se on sitten tehtävä :)

Tähän liittyen vielä, kysyin tätä vielä suoraan vakuutustarkastajalta, jonka kanssa juttelin eilen puhelimessa, kyse Tapiolasta.

Vastaus oli tälläinen: Jos autossa on palovakuutus, niin palovakuutus korvaa, kun auto palaa ja auto saa olla lukittuna, koska muuten se on ristiriidassa varkausvakuutuksen kanssa.

Eli siis auto tulee olla lukittuna, että varkausvakuutus korvaa mahdollisen murtautumisen

ja

Jos jos on palovakuutus autossa, niin auto saa olla lukittuna ja vakuutus korvaa, ei tarvitse olla lähtövalmiina avaimet virtalukossa.

Tämä oli siis vakuutustarkastajan selonteko mulle eilen puhelimessa.

Sitä en sitten tiedä, miten vaikuttaa, jos on hallilla oma vakuutus murtoja ja paloa varten. Mutta näin mun tapauksessa.