Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
app

Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Recommended Posts

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kertokaas, paljonko kannattaisi Saksassa maksaa hyväkuntoisesta noin -92 vuotisesta sx:stä? Saako 2000-2500€ ok kuntoisen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

No ne tonnin laitteet nyt on niitä Turkkilaisten valmiiks varastamia ;D Mutta tosiaan, onko tuo 2500€ semmonen mikä on vielä järkevä maksaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

No ne tonnin laitteet nyt on niitä Turkkilaisten valmiiks varastamia ;D Mutta tosiaan, onko tuo 2500€ semmonen mikä on vielä järkevä maksaa?

ei niistä kannata yli 2000e maksella, mutta luulis saavan iha toimivan tolla hinnalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kuka ottaa vastuun et on saanu taas auton sa AVK:lle?

Siel ois musta s13 mis ei kyl ollu pahemmin vikaa, toisessa lampussa ja peilissä ainoastaan, nahkasisusta 227tk ajettu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kuinka järkevää olisi ostaa turbovikainen 200sx? turbothan maksaa uutena miljoonia, mut paljonko säxän vakiourpo maksasi suunnilleen käytettynä, ja jos auto on "turbovikainen" niin vikahan korjaantuu viimeistään turboa vaihtamalla(?), ja miten vakava turbon vaurio johtaa turbon vaihtamiseen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kuinka järkevää olisi ostaa turbovikainen 200sx? turbothan maksaa uutena miljoonia, mut paljonko säxän vakiourpo maksasi suunnilleen käytettynä, ja jos auto on "turbovikainen" niin vikahan korjaantuu viimeistään turboa vaihtamalla(?), ja miten vakava turbon vaurio johtaa turbon vaihtamiseen?

Noita vakoahtimia saa parhaimmillaan satkun pintaan. Ei niillä pahemmin ole arvoa, kun ei niitä kukaan halua. ;D Parilla sataa nyt ainakin luulisi saavan.

Jos vakioahtimessa on yleensä minkäänlaista vikaa, ei sitä häävin korjailla kannata. Maksaa liikaa. Kyllä ne yleensä lingotaan lähimpään järveen ja laitetaan joku muu tilalle... :)

Jos ei siinä muuta vikaa ole kuin turbo, eikä pikkunäpertely haittaa, niin mikäs siinä sitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kiitos, ja vielkä sellaista, että millaista vauriota turbovikaisella säksällä ajaminen voi tehdä koneelle? ja ymmärtääkseni turbon vaihto ei ole mikään yliopistoinsenjöörin työ, vaan uus turbo kiinni ja menoksi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Jos ei ole paalsia irronnut ja mennyt kiertoon niin ei kai siinä suurempia. Mitä nyt voi öljyssä olla paikat (putket,ic, yms....)

Yleensähän näistä vaan pukkaa pirusti savua maisemaan. Ei kannata laittaa insinööriä vaihtamaan turboa, ihan "normaali" kaveri on parempi...... ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Tuli tossa vaan mieleen, että mikä on muuten S13:n ohituskiihtyvyys?

Ei heti ainakaan googlella tarttunut ?

Entä huippuvääntö ja millä kierrosalueella?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Entäs se ohituskiihtyvyys? 3.vaihteella, 4.vaihteella ja 5.vaihteella ?

Käy itte kokeilemassa. Tehdasarvoja ei ole olemassa ja jokainen auto täällä on niin yksilö et saat kaikkea 2 ja 20 sekunnin väliin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Entäs se ohituskiihtyvyys? 3.vaihteella, 4.vaihteella ja 5.vaihteella ?

Käy itte kokeilemassa. Tehdasarvoja ei ole olemassa ja jokainen auto täällä on niin yksilö et saat kaikkea 2 ja 20 sekunnin väliin.

Kai nyt jotain vakio arvoja on olemassa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Entäs se ohituskiihtyvyys? 3.vaihteella, 4.vaihteella ja 5.vaihteella ?

Käy itte kokeilemassa. Tehdasarvoja ei ole olemassa ja jokainen auto täällä on niin yksilö et saat kaikkea 2 ja 20 sekunnin väliin.

Kai nyt jotain vakio arvoja on olemassa?

Haulla löytää ainakin jotain 80-120 km/h mittauksia foorumin käyttäjien suorittamina eri setupeista niinkuin app sanoi. Ja sitä "virallisempaa" http://img.photobucket.com/albums/v475/vividance/S13_Brochure/200SX_S13Brochure_Pg13.jpg .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Varmaan jostain topicista löytyis, mutta joku kuka muistaa CA18DET koneen kannentiivisteen orkkis paksuuden vois sen tähän laittaa. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Varmaan jostain topicista löytyis, mutta joku kuka muistaa CA18DET koneen kannentiivisteen orkkis paksuuden vois sen tähän laittaa. ::)

Jos en ihan väärin muista, niin kasaan puristunut mitta on 1,3mm luokkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Kukas löytäis nopeesti service manuaalista, miten tuo tyhjäkäynti kuuluu säätää?

Tarvis vähän ajan päästä mennä päästöjä mittaileen "ajan kanssa" ja vois koittaa säädellä sitä siellä samalla...

Edit:

Osittainen ohje löytyikin sivulta EF & EC-26 ja tuo sama sivulta -30

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Mistähän johtuu että kun käynnistän autoni, joka on siis s13 200sx. Niin valot on kauheen himmeet, käy normaalia alemmilla kierroksilla. Tätä jatkuu niin pitkään kunnes nostaa kiekat sinne 3000 paikkeille pikaisesti. Kaikki valot muuttuvat normaaleiksi :o Onko laturilla jotain häikkää vai onko tämä ihan normaalia?

EDIT: Niin ja sitten vielä. Että mistähän voisin havaita onko tuohon vaihdettu maffia? Ku lueskelin täältä mielestäni et vakio riittäis 190hp ja tossa on nyt hiukan enemmän jo. Mikä vaikutus tuolla yleensä on sitten? Omia ajatuksia on asiasta mutta en niitä ala tähän selostaa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Mistähän johtuu että kun käynnistän autoni, joka on siis s13 200sx. Niin valot on kauheen himmeet, käy normaalia alemmilla kierroksilla. Tätä jatkuu niin pitkään kunnes nostaa kiekat sinne 3000 paikkeille pikaisesti. Kaikki valot muuttuvat normaaleiksi :o Onko laturilla jotain häikkää vai onko tämä ihan normaalia?

Laturista lähtisin vikaa hakemaan, voithan kattoa nopeasti yleismittarin kanssa mitä virtaa akku sää tyhjäkäynnillä ja mitä 3000 paikkeilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Mistähän johtuu että kun käynnistän autoni, joka on siis s13 200sx. Niin valot on kauheen himmeet, käy normaalia alemmilla kierroksilla. Tätä jatkuu niin pitkään kunnes nostaa kiekat sinne 3000 paikkeille pikaisesti. Kaikki valot muuttuvat normaaleiksi :o Onko laturilla jotain häikkää vai onko tämä ihan normaalia?

EDIT: Niin ja sitten vielä. Että mistähän voisin havaita onko tuohon vaihdettu maffia? Ku lueskelin täältä mielestäni et vakio riittäis 190hp ja tossa on nyt hiukan enemmän jo. Mikä vaikutus tuolla yleensä on sitten? Omia ajatuksia on asiasta mutta en niitä ala tähän selostaa...

Laturin lataussäätimessä tai laturissa itsessään varmaan jotain vikaa.

Katso MAFista sen osanumero. Siitähän se selviää. Kyllä aika monella on yli 190 hp vakiolla. Vaikutus on se, että kun mennään sen 190 hp:n yli, ei sekosien säätö enää pelaa niin tarkasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Osaako kukaan heittää, mikä pusla on tiensä päässä ja millainen operaatio on vaihdella.

Takaa oikealta kuuluu klonkotus, jos ylös-alas liike on nopeaa, esim. jos rengas lähtee

"pomputtamaan" vaikkapa liukkaalla tai kiihdyttäessä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Juu, pitänee yrittää katsella mikä siinä laturissa voisi olla. Sitten seuraavaan kysymykseen. Että mikä tämä osa on...Mikä sen tarkoitus on? Miksi se on irti minulla? Tästä sain kyllä ostettaessa jonkinlaisen selityksen, mutta se jäi vähän heikosti päähän.

http://koti.mbnet.fi/~fmix/pic1.jpg

http://koti.mbnet.fi/~fmix/pic2.jpg

Eli tuo siis mistä on pari letkua katkottu. Ekassa kuvassa keskellä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vapaamuotoista keskustelua S13:sta

Toi on joku entisenomistajan patenti jostain. Joku letku tulee ilmeisesti Power transistorilta tjs.

Nää on just näitä ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×