Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
TurboPower

Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Recommended Posts

Eli alotetaan nyt oma threadi tätä omaa projektia varten. Tarkotus nyt on ollu jo muutaman kerran tehdä ainakin suomen tehokkain et kone joskin aina jokin on tuhonnu tavoitteet, tässä yritetetään nyt sitten viimestä kertaa ja paalua poltetaan sitten myös sen edestä.

Osia on tullu haalittua pitkin syksyä kun nyt taas on töissä intin jälkeen. Osa osista on jo kasassa ja osa puuttuu mutta tavote on että silvia liikkuisi ens keväänä, mutta kuten kaikki tietääkin tämän harrastuksen kanssa ei voi takaiskuilta välttyä.

Tässä hieman kuvia osista joita jo on, osa puuttuu mutta uppailen heti kun ehdin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Tosta on hyvä lähteä ;)

Nyt vaan sitten bensapuoli myös viimeisen päälle kuntoon ja huolella laittelee muutenkin että eiköhän sieltä niitä hevosia saa kaiveltua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Bensa ja sytkä kohdilleen...

Micromanilla taitaa olla tällä hetkellä ko. titteli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Bensa ja sytkä kohdilleen...

Micromanilla taitaa olla tällä hetkellä ko. titteli.

eiks sil oo SR20DET?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Ööh, ei? Ainakin FinnJAE:ssa oli vielä CA18ET... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Jep, micromanilla tosiaan on tällä hetkellä tuo titteli. :) Ainakin on heti vastusta mistä lähteä parantelemaan. Bensapuolta tulee hoitamaan skyllen ruutat, 2 bensapumppua (jotka jo kiinni). Moottorinohjauksesi pitäs keksiä jotain, sytkäksi tulee joku msd tai vastaava. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Oisko MegaSquirti varteenotettava vaihtoehto? ::)

Ei varmaan tämän tason projektissa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Taitaa kyl toi megasquirtti lukeutua hylättyjen listalle tässä projektissa, nyt laitetaan joku kunnon systeemi. ;) Ainii unohtu noi "kuvatekstit" nois edellisist kuvista. Eli kansi on avarrettu ja kanavat siistitty, imusarja kohdistettu, paremmat venttiilit, kisaseetit ym. kivaa. Ahdin on customi holsetti, ja noi kanget on orkkiksia "hiukka" paremmat, ;) mäntinä tulee toimimaan wisecon takomännät 1mm ylikoossa. Ahtoja tulee olemaan joku 1.3b-1.5b kadulla, stripillä 1.6b-1.8b. Noin ainakin on ajateltu konetta rakentamassa mukana olevien ammattilaisten kanssa. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Onnea projektiin, mielenkiinnolla seurataan mitä tuleman pitää. Minkämoista imu-/pakosarjakokoonpanoa aiot soveltaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Vakio imusarja isommalla kaasuläpällä, ja tolla omatekosella pakosarjalla joka tossa on ollu ostohetkestä lähtien. vai mitä meinasit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Tullu muutamia kysymyksiä mieleen, millä pääsis eroon virranjakajasta? kokemuksia Tatech moottorinohjauksesta? koko aamu tullu surffattua netissä löytäen kaikkea kivaa mutta ku ei osaa päättää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Mikäs sulla on nyt sitte tavote? suurinpiirtein? yli 300hp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

350hp olis ainakin tavoitteena jos yli ni sen parempi. :)

huh huh ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Ei varmaan tämän tason projektissa.

Nyt perusteluja tälle kommentille... ::)

Miksei muka megasquirttia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

350hp olis ainakin tavoitteena jos yli ni sen parempi. :)

huh huh ::)

Jos ca18detistäkin voi repiä ton verran ja enemmän niin miks ei myös etstä? ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

350hp olis ainakin tavoitteena jos yli ni sen parempi. :)

huh huh ::)

Jos ca18detistäkin voi repiä ton verran ja enemmän niin miks ei myös etstä? ::)

nonii, kyllä det:llä aina helpommin tuon 350hv saavuttaa kuin et:llä. Mahollista se kuitenkin molemmilla on moottoreilla on

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Ei varmaan tämän tason projektissa.

Nyt perusteluja tälle kommentille... ::)

Miksei muka megasquirttia?

Miksei sitten samalla orkkisruiskua?

Megasquirt nyt on vaan taantumaa taaksepäin, kunnon ohjelmoitava ruisku missä kunnon säätömahdollisuudet, sequentaaliruiskutus mahdollisuutena ja hukkakipinäsytytys. Lisäksi mulla on vielä henk. kohtanen mielipide noista MAP-ohjatuista vehkeistä mutta se nyt jätetään mainitsematta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Ei varmaan tämän tason projektissa.

Nyt perusteluja tälle kommentille... ::)

Miksei muka megasquirttia?

Miksei sitten samalla orkkisruiskua?

Megasquirt nyt on vaan taantumaa taaksepäin, kunnon ohjelmoitava ruisku missä kunnon säätömahdollisuudet, sequentaaliruiskutus mahdollisuutena ja hukkakipinäsytytys. Lisäksi mulla on vielä henk. kohtanen mielipide noista MAP-ohjatuista vehkeistä mutta se nyt jätetään mainitsematta.

En nyt vakiota morkkaakaan mut tohon haluaisin vastauksen et miksei megaa.. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Saahan sinne megasquirtin laittaa jos haluaa. Orkkisruiskunkin vaan saa helpommin säätöihin ja pysymään niissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Vika yritys tehoikkaimmasta ca18et:stä

Soita AMW:lle ja kysäse KMS:n moottoriohjausta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×