Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Guest Taiquri

Skylle rötää..

Recommended Posts

Guest Taiquri

>:( perkeles.. en tiedä mistä johtuu kun mitään ei ollu muutettu ja ahdot oli 0.5bar.. auto rupes rötäileen täyskiihdytyksessä.. ihan niinku sytkä pätkäsis.. sillon se teki sitä vähäsen.. nooh en noteerannu mitenkään.. nyt on ahdot 0.9 ja rötäilee vielä enemmän täysvedätyksessä.. seosmittari näyttää kuitenki rikkaanpuolelle.. ajattelin, että tulpat ois menossa..

noo.. vaihdoin sitten sinne NGK:n astetta kylmemmän iridiumitulpat.. ja vieläkin rötää.. ei vaan niinku keksi mistä johtuis ku rupes ns "yhtäkkiä" tota tekeen.. jonku viikon jo vaivannu..teki siis sitä vanhoilla tulpilla, uusilla tulpilla, pienillä ahdoilla ja isoilla ahdoilla.. vähän kuin pätkis nopeusrajotinta vasten.. kärkiväliä en toistaseks muuttanu tulpista.

vinkkejä kaivattais.. etsiäkkö pensapuolelta vai sähköpuolelta vikaa?

tarkotus ois pensapumppu vaihtaa ja lastu ihan lähiaikoina..

mikäs noiden tulppien suositeltava kärkiväli olis? 0.9?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Itellä oli primerassa ton tyyppinen ongelma kanssa jo pienessäki kiihdytyksessä. Vika löyty tulpan johoista pimeessä näki ku maadotti kanteen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Aina kannattaa lähteä halvimmasta/helpoimmasta liikkeelle. Vaihda siis ensimmäisenä bensansuodatin jos se ei ihan uusi ole.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

Aina kannattaa lähteä halvimmasta/helpoimmasta liikkeelle. Vaihda siis ensimmäisenä bensansuodatin jos se ei ihan uusi ole.

mistä sitä näissä tietää mitä sil on ajettu..

Itellä oli primerassa ton tyyppinen ongelma kanssa jo pienessäki kiihdytyksessä. Vika löyty tulpan johoista pimeessä näki ku maadotti kanteen

no tässähän ei tulpan johtoja ole ku tulee tulppa suoraa puolaan kii.

Puolat kunnossa?

ei voi tietää ellei ota irti ja tutki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Tuumasta toimeen siis. Ja ilman muuta kannattaa noita kuluvia osia vaihtaa valmiiksi jossei tiedä paljonko niillä on ajettu! Säästyy monelta harmilta..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

Tuumasta toimeen siis. Ja ilman muuta kannattaa noita kuluvia osia vaihtaa valmiiksi jossei tiedä paljonko niillä on ajettu! Säästyy monelta harmilta..

no joo.. jakopään hihna ja kaikki muutki hihnat on vaihdettu, tulpat, öljyt, öljynsuodatin... etc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Puolat irti siis ja tutkimaan, jos et ole sitä jo tehnyt. Samalla kattelet tulpatkin että ovat vieläkin kunnossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

Puolat irti siis ja tutkimaan, jos et ole sitä jo tehnyt. Samalla kattelet tulpatkin että ovat vieläkin kunnossa.

ei nyt tulpat voi kilometrissä varmaan paskaks mennä.. ja vielä iridiumit.. normaalista vielä ymmärtäisin.. jossain crossipyörässä, että menis puolessa tunnissa rikki...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Mikäs tässä nyt on ongelmana? Kysyt vinkkejä mitä kannattaisi katsoa ja saat niitä. Toimi niiden mukaan eliminoidaksesi mahdollisia vikapaikkoja tai vie jollekin joka tekee sen rahalla sun puolesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Painepuolen putkiston vuoto voisi tehda tollasta kanssa. Jostain liitoksesta vuotaa ehken. Sopis paremmin toi rikasta nayttava seosmittari. Jos ei sytytta, niin pitais periaatteessa nayttaa laihaa, kun menee happea lapi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Drift Style

Vs: Skylle rötää..

Itsellä oli ongelmaa WRX Impussa, alko ensin pienenä nykimisenä täyskaasulla, sit siirty puolikaasulle, lopulta ei meinannut kulkea ollenkaan. Syynä oli viallinen bensapumppu. Eli bensapuoli ensin kuntoon ja sitten sytkää ihmettelemään. Ei se mitää rakettitiedettä voi olla kun mäkin asiasta jotain tajuan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

Mihis asti tollanen wahlbro :n pumppu riittänee?

Vois melkein jokatapauksessa vaihtaa sellasen ja pensansuodattimen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

255l/h on tuotto ja puhuvat, että 500hp asti riittäisi, joten eiköhän tuollaisella uskaltaisi noin 400hp tehoilla ajella.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Kokeile nyt vaan se bensansuodatin. Ainoa mikä tuossa tarinassa ei viittaa siihen, on seosmittari. Mutta haittaa sen vaihdosta ei ainakaan ole...

Taiquri: Kuten Pasikin sanoi, jos pyydät vinkkejä, suhtaudu niihin sen mukaan eikä tuollaisilla "ei voi tietää ellei ota irti ja tutki" -nälväisyllä. Avunantajat hupenee vauhdilla... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Drift Style

Vs: Skylle rötää..

Taiquri: Kuten Pasikin sanoi, jos pyydät vinkkejä, suhtaudu niihin sen mukaan eikä tuollaisilla "ei voi tietää ellei ota irti ja tutki" -nälväisyllä. Avunantajat hupenee vauhdilla... ;)

Nomut Taiqurihan on se suuri sorrettu jolle aina vittuillaan ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Uldiz

Vs: Skylle rötää..

Painepuolen putkiston vuoto voisi tehda tollasta kanssa. Jostain liitoksesta vuotaa ehken. Sopis paremmin toi rikasta nayttava seosmittari. Jos ei sytytta, niin pitais periaatteessa nayttaa laihaa, kun menee happea lapi.

Veikkaisin myös tätä painepuolen vuotoa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Tippuuko pyttyjä yksitellen pois pelistä, vai stoppaako meno kokonaan? Olikos kaikki vanhat tulpat saman värisiä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Olikos kaikki vanhat tulpat saman värisiä?

Tuo kannattaa katsoa.

Puolien johtoja kannattaa heilutella ja kokeilla onko vaikutusta mihinkään,ja tosiaan tarkastella vaikka pimeessä.

Ja jos kerta käynti häikkää kovilla ja pienillä paineilla,niin kannattaa varmaan etsiä vikaa niillä pienillä ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

Sytkää kannattaa kans kattoo.. Itellä s13 oli sytkä pielessä, nii prötäs välillä. Sit aattelin et bensa pumppu hajoamassa. Vaihoin toisen alkuperäisen pumpun, Walbron tilalle, nii meno loppu kokonaan.. Sit kokeiltiin sytkää säätää, nii johan alko meno maittaan.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

Sytkää kannattaa kans kattoo.. Itellä s13 oli sytkä pielessä, nii prötäs välillä. Sit aattelin et bensa pumppu hajoamassa. Vaihoin toisen alkuperäisen pumpun, Walbron tilalle, nii meno loppu kokonaan.. Sit kokeiltiin sytkää säätää, nii johan alko meno maittaan.. :)

mites se sytkä yhtäkkiä menee? en ymmärrä :(

täytyy huomenna kiristellä ahtoputkien klemmarit.. ne voivat olla kyl löystyny..

pensansuodattimen ajattelin huomena hakea..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

mites se sytkä yhtäkkiä menee? en ymmärrä :(

Nissanissa kaikki on mahdollista. ;) Ei vaan, voi niinkin käydä. Hyvä sekin on tarkistaa kun kerran on ilmainen tarkistettava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Skylle rötää..

mites se sytkä yhtäkkiä menee? en ymmärrä :(

RB:ssä ja CA:ssa on melko perinteinen vikapaikka se että kammenkulma-anturin spoorit kuluu väljiksi ja sytkä pääse heittelemään. Tämä on jopa nissanilla huomattu, jostain -97 mallista alkaen on RB:ssä erilainen anturi ja sen myötä eri pakonokka.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Taiquri

Vs: Skylle rötää..

mites se sytkä yhtäkkiä menee? en ymmärrä :(

RB:ssä ja CA:ssa on melko perinteinen vikapaikka se että kammenkulma-anturin spoorit kuluu väljiksi ja sytkä pääse heittelemään. Tämä on jopa nissanilla huomattu, jostain -97 mallista alkaen on RB:ssä erilainen anturi ja sen myötä eri pakonokka.

Äkkiseltään katselin, että kammenkulma-anturi olisi sama ca koneessa kun rb koneessa. Varmistan asian kun tallille menen. Vois pitää ittelle tekosyynä, että pakonokka ois rikki ja orkkistahan en osta ja täytyy ostaa virinokka. Pelkkä pakohan on tylsä joten ostaa sit kerrasta molemmat ;D

Kävispä kerranki säkä ja ca kammenkulma-anturi olis sama ja pääsis sillä kokeilemaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×