Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
ExPReS

GIS

Recommended Posts

Vs: Gis 7

Mun meilestä noiden GIS-pätkien "taso" on heitellyt aika paljon. Jotkut on ihan katsottavia ja joissakin taas ei oikein tapahdu mitään. Noita poliiseja kaivannut aina enemmän, mukavaa kun niitä nöyryytetään. :D

Yleensä nuo ekstrat on ne mielenkiintoisimmat. Testit ja vuosireportit tapahtumista on ihan hienoja.

hieano pätkä. Ei kyllä ole tullut nelosen jälkeen katsottua. Mahtaako tuo 5 ja 6 olla katsomisen arvoiset?

Lähinnä noiden extrojen osalta.

Joo, komiasti näytti liikkuvan! Olis itse asiassa aika muigee peli moinen... ;D

Muutenkin näytti ihan asialliselta. Kyllä Ruotsissa on vähän eri meininki, pakko myöntää..

Toi M3 oli tossa lähetystön edessä parkissa silloin japmeetin aikoihin. Lähti siitä sitten lavetilla kuulemma kohti kyseistä tilaisuutta.

Hieno oli... ja varmasti nopea.

Muutenkin näytti ihan asialliselta. Kyllä Ruotsissa on vähän eri meininki, pakko myöntää..

Siellä myös rakentelun mahdollisuus on hieman eri, kuin täällä suomessa ;)

Perustuen mihin? Totta on, että siellä on mahdollista kilvittää auto omavalmisteena mutta

paikalliset ovat kertoneet että kyllä sielläkin on ihan (tai lähes) yhtä tiukat säännökset rakenteluun

kuin Suomessa.

Perustuen mihin? Totta on, että siellä on mahdollista kilvittää auto omavalmisteena mutta

paikalliset ovat kertoneet että kyllä sielläkin on ihan (tai lähes) yhtä tiukat säännökset rakenteluun

kuin Suomessa.

Rahamiehillä ei oo niin justiinsa noi lakipykälät. Rahamies vie Bemun merkkikorjaamolle ja sanoo että laittakaa remmiahdin, tehoa pitää olla yli 500, soittakaa kun on valmis. Kolmen vuoden päästä rahamies vie Bemun takas merkkihuoltoon ennen ekaa leimaa ja sanoo että "stock, please!" tai siis "Va venlio stokka" tjsp...

kuin Suomessa.

Rahamiehillä ei oo niin justiinsa noi lakipykälät. Rahamies vie Bemun merkkikorjaamolle ja sanoo että laittakaa remmiahdin, tehoa pitää olla yli 500, soittakaa kun on valmis. Kolmen vuoden päästä rahamies vie Bemun takas merkkihuoltoon ennen ekaa leimaa ja sanoo että "stock, please!"

Sepäse.. Ei se ilmaista ole Ruotsissa toi omavalmistekilvittäminenkään. Sama onnistuu Suomessakin, vrt. RaceAbout 2000.

Toi on joko helvetin tuomittavaa tai sitten siistiä. Mutta koska jätkät vetää ruotsissa eikä mun kotikadulla niin se on SIISTIÄ!!

Toi on joko helvetin tuomittavaa tai sitten siistiä. Mutta koska jätkät vetää ruotsissa eikä mun kotikadulla niin se on SIISTIÄ!!

Niin, kyllä täällä jaksaa tietyt moraalipoliisit aina mankua kaahaamisesta mutta sitten kuitenkin

katellaan länsinaapureiden kollegoiden menoa ihan fiiliksissä.

Tätä juuri meinasinkin. ;)

Niin, kyllä täällä jaksaa tietyt moraalipoliisit aina mankua kaahaamisesta mutta sitten kuitenkin

Mun mielestä on oikein mankua liikenteen seassa kaahaamisesta, aina. En sen ihmeemmin tunne itseäni moraalipoliisiksi mutta muiden ihmisten terveyden vaarantaminen omien näyttöhalujen/adrenaliinityydytyksen vuoksi on aina tuomittavaa. Että terveisiä vaan kaikille katudriftailijoille, no respect täältä suunnalta!

Menkää radalle kaahailemaan tai ostakaa Xbox jos ei muka oo varaa maksella ratamaksuja. :-*

No eipä taida olla ainakaan tehojen suhteen. Mm. eräästä aika paljon (tyhmän paljon) eri tapahtumissa esillä olleesta R32:sta lähti kilvet tuossa taannoin tien päällä. Auto määrättiin uudelleen rekisteröitäväksi. Ei tehdasvalmisteista autoa sen kummemmin lain puitteissa saa virittää kuin suomessakaan. Muistaakseni prosenttirajat samat tehon suhteen koskien esmes moottorin vaihtoa.

Sitten on erikseen pari ajoneuvoluokkaa, jotka mahdollistavat mm. nämä aika radikaalit rodit, joita Ruotsissa näkee. Joko auto on kokonaan omavalmisteinen tai "uudelleen rakennettu", jolloin akselistot ja moottori/vaihteisto pitää olla vaihdettu. Näiden vehkeiden katsastuksen suorittaa ensin SFRO. Ongelmana vaan on tehoraja, joka taisi olla "uudelleenrakennetuissa" 15Kw/100kg.

Aika h...in radikaaleja vehkeitä silti näkee kilvissä, jos rekisterinumeron näkee, voi viralliset tehotiedot katsoa Vägverketin sivuilta. Kaikkea jännää on tullut huomattua ihan tuolla ilmaishaulla.

Ihan kiva pätkä, aika uhkarohkeaa ajoa vain... välillä vastaantulevien kaistaa missä ei näyttänyt mahtuvan kuin yks auto kerralla, ei heti tulis mieleen kokeilla...

mutta kyllä ton vois kattoa...

Mitä tulee näihin puheisiin, että ruotsi on autontuunaajaan paratiisi, niin itse olen kyllä kokenut täällä elämäni vaikeimman leiman saamisen autolla, joka oli vieläpä lähes vakio.

Kun mä sen entisen mazdan tänne leimasin, niin aikaa meni kolme kertaa niin kauan kun bemarin kanssa, ja mazdaa oli parhaimmillaan 4 inssiä katsomassa, ja lukemassa jotain pykäliä kirjoistaan.

Ongelmana oli niillä auton vuosimalli yhdistettynä vaihdettuihin iskareihin ja jousiin, ja itse tehty putkiston takapää, jossa putkien ulostulot tuli 5-6cm yli puskurin. Ei ton kummallisempia juttuja. Tarpeeksi kuitenkin, että näillä meni jauhot sekaisin.

Lisäksi vielä, että noita dippiautoja näiden pitäisi ainakin pykälien mukaan katsoa löysemmin normein, kun mitä vakiohurrit leimaavat.

Kas tuossapa se dilemma juuri piileekin. Välillä vedetään sen verran minkä vehkeet kulkee, heitetään vähän perää, ohitellaan oikealta ja kiskotaan motarinramppeja "nostamatta". Itse ainakin tykkään tuommoisesta toiminnasta ihan liikaa, se on siistiä sanoi poliisi mitä tahansa. Oikein käännettynä jopa se, että poliisi ylipäätään sanoo jotain on upeaa.

Mutta silloin kun olen koiran kanssa lenkillä ja joudun hyppimään ojaan väistääkseni oman kylän Vatasia niin alkaa kiehua. Sama homma jos kaikessa rauhassa haravoin pihaa ja joku perkeleen teinihomo tempaisee kotiportin ohi sataa neljänkympin alueella. Joskus vielä peruutan firman pakun niiden kusimunien keulaan. Kaikelle hyvälle on siis oma aika ja paikka. GIS on aina ollut öisin - reitti kulkee yleensä tehdasalueilla, moottoriteillä ja syrjäisillä puistokaduilla. Ei näy paljon omakotitaloja, tietä ylittäviä koululaisia tai päivänvaloa noissa filmeissä.

Tottakai joku pentu tai rollaattorilla kulkeva vanhus voi mun auton alle jäädä kun ajan klo 4 yöllä moottoritiellä täysiä. Mut jos noin käy niin se on ylemmältä taholta se rangaistus. Kaupungissa driftaaminen on ihan ok jos sitä tekee sellaiseen aikaan, että tuskin kukaan muu siellä edes liikkuu.

Eli ne on siistejä!

Mun mielestä on oikein mankua liikenteen seassa kaahaamisesta, aina. En sen ihmeemmin tunne itseäni moraalipoliisiksi mutta muiden ihmisten terveyden vaarantaminen omien näyttöhalujen/adrenaliinityydytyksen vuoksi on aina tuomittavaa.

Ja mä sanon sua kaksinaismoralistiks. Mietipä ajatuksias ennen muksusi syntymää... Kummasti on ajatukset muuttuneet asian myötä, mikä on sinällään ymmärrettävää. Mutta tuo saarnaaminen on mun mielestä tosi perseestä.

Nojoo, se siitä.

Mun mielestä on oikein mankua liikenteen seassa kaahaamisesta, aina. En sen ihmeemmin tunne itseäni moraalipoliisiksi mutta muiden ihmisten terveyden vaarantaminen omien näyttöhalujen/adrenaliinityydytyksen vuoksi on aina tuomittavaa.

Ja mä sanon sua kaksinaismoralistiks. Mietipä ajatuksias ennen muksusi syntymää... Kummasti on ajatukset muuttuneet asian myötä, mikä on sinällään ymmärrettävää. Mutta tuo saarnaaminen on mun mielestä tosi perseestä.

Aha ???

Eikö se ole vaan hyvä että oppii iän myötä ottamaan vastuuta muistakin ja miettimään elämän arvoja uusiksi? Ei minullakaan saarnausintoa nostata pimeällä syrjässä tai motarilla hurjaa vauhtia ajelijat. Kaupunkien keskustassa hölmöily on aina vaarallista, oli yö tai päivä. Mutta enpä saarnaa tämän enempää. :)

Aha ???

Eikö se ole vaan hyvä että oppii iän myötä ottamaan vastuuta muistakin ja miettimään elämän arvoja uusiksi? Ei minullakaan saarnausintoa nostata pimeällä syrjässä tai motarilla hurjaa vauhtia ajelijat. Kaupunkien keskustassa hölmöily on aina vaarallista, oli yö tai päivä. Mutta enpä saarnaa tämän enempää. :)

Kyllä oot ihan oikeassa mut oon monissa yhteyksissä pistänyt silmälle tämän melko voimakkaan muutoksen asioiden esittämistavassa. Tätä se on kun vuodesta toiseen lukee samojen jannujen juttuja... :P

Mutta se siitä, tuli vaan mieleen. :-\

Tässä on taas kaksi puolta: Jani. puhuu paljon asiaa, mutta toisaalta tämä on harrasteauto-foorumi ja sehän tarkoittaa aina sitä, että autolla ajetaan myös sen mukaan. Ja toki se "ajoharjoittelu" "pitäisi" suorittaa radalla, mutta ei se fiksummillakaan aina ole päällimmäisenä ajatuksena liikenteessä.

Onkos porukka jo tän nähnyt?

Itse ajo-osuus oli sellanen perussetti. (makeet soundit siinä m3:ssa)

Kun taas bonukset oli taas todella leppoisaa kamaa. ;D