Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Ale

Varastettu Work vanteet ja Origin Labs puskuri

Recommended Posts

Vs: Varastettu Work vanteet ja Origin Labs puskuri

Ei oo puskureita kerenny vielä pistää myyntii...

Voi olla, että on puskuri eri jampalla.

Kun ei tuo välttämättä se nimenomainen voro ole, joka niitä myy. Tai minä en ainakaan laittaisi lehteen ja nettiin ilmoitusta, jos mulla varastettua, noinkin tunnistettavaa kamaa olis myynnissä.

Guest Drift Style

Tai minä en ainakaan laittaisi lehteen ja nettiin ilmoitusta, jos mulla varastettua, noinkin tunnistettavaa kamaa olis myynnissä.

Jep, mutta jos sillä vorolla ois sun ÄO niin sekin tekisi varmaan elämällään jotain hyödyllisempää kuin pöllisi muiden kamoja..

Veikkaampa että sama tyyppi ei ollut ekaa eikä varmaan viimeistä kertaa suomessa tekemässä pahojaan..

Varmaan poliisikin tutkii tarkemmin sitä mahdollisuutta...

eiköhän noi vanteet takaisin saada. :)

No sen verran voi paljastaa että poliisi ei tee asian suhteen mitään.

Hyödytön laitos näissä tapauksissa. Tosin kyllä heppu siellä kovasti

valitteli asiaa ja sanoi että tilanne olisi aivan toinen jos tavara olisi

vielä maassa, oli varas sitten suomalainen tai ulkomaalainen.

Mullahan ei myöskään ole minkäänlaista suhdetta enää kyseisiin

vanteisiin koska olen niistä korvauksen saanut joten minä niitä

en ainakaan saa. Sääli, oli aika täydelliset vanteet S13:een.

Sitä toivon että ne vielä joskus Suomessa nähtäisiin.

No sen verran voi paljastaa että poliisi ei tee asian suhteen mitään.

Hyödytön laitos näissä tapauksissa. Tosin kyllä heppu siellä kovasti

valitteli asiaa ja sanoi että tilanne olisi aivan toinen jos tavara olisi

vielä maassa, oli varas sitten suomalainen tai ulkomaalainen.

Mullahan ei myöskään ole minkäänlaista suhdetta enää kyseisiin

vanteisiin koska olen niistä korvauksen saanut joten minä niitä

en ainakaan saa. Sääli, oli aika täydelliset vanteet S13:een.

Sitä toivon että ne vielä joskus Suomessa nähtäisiin.

niimpä tietysti.

kaikin puolin aika perseestä.

Guest Drift Style

Eipä noille poliisit mitään mahda. Mulla jäi ton Impun jäljiltä 3te tavaraa väärille teille niin koitin ehdottaa poliisille et kiduttaa sitä tekijää (joka siis jo vangittu) niin kauan että kertoo missä kamat on, niinku zäkpauer telkkarissa! Se poliisi ei edes hymyillyt :)

Guest error

nyt tule kyllä oma tuomio...

http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=628532#628532

ps! ****n virolaiset, tollaselle mulkulle pitäs antaa porttikielto suomeen. pitäs mulla ...n suomalaiset sanata kuin mulla on tää vuoden aikana varastatu 4 kerta ja kaikki on olnut suomalaiset... kansalisus ei ole syyline mitä yks mulkku tekee...

ps! ****n virolaiset, tollaselle mulkulle pitäs antaa porttikielto suomeen. pitäs mulla ...n suomalaiset sanata kuin mulla on tää vuoden aikana varastatu 4 kerta ja kaikki on olnut suomalaiset... kansalisus ei ole syyline mitä yks mulkku tekee...

Joo tottahan tuo on ettei kansakuntaa kannata leimata yhden mulkun takia

minkä hintaset nuo Alen vanteet ovat nyt tuolla uudella "omistajalla" ??

10 000 Estonian kroons = 639.115342 Euros

Voisin itekin ostaa tuohon rahaan tuollaiset jos olisivat ihan 'rehelliset'

10 000 Estonian kroons = 639.115342 Euros

Voisin itekin ostaa tuohon rahaan tuollaiset jos olisivat ihan 'rehelliset'

no eipä ainakaan ole hinnalla pilatut.. tosin eipä varastetusta tavarasti voi uuden hintaa pyytääkkään.

10 000kr eli noin 650euroa.

edit. Olinkin hidas

rupee taas vahvasti kuulostamaan siltä että kohta joku joulukuusen latvatähti käy ostamassa noi tuolta...

Olis hauska tietää mitä tuolla forumilla tuohon asiaan sanovat... ::)

Miksi ei kävis ostamassa. Alelle asia on OK, kun on korvauksen saannu vanteistaan. Sitä en tiedä oliko korvaus sellainen että se tyydytti ::)

Varastetun tavaran ostaminen on kuitenkin rikos jotenka oma riskinsä tuossa asiassa on. Tosin en minäkään tiedä onko tällähetkellä autoni alla pyörivät tusina alumiinivanteet joskus pöllityt vai ihan rehellisesti kaupasta ostetut.

Kalliithan nuo eivät ole näin Suomalaisen palkansaajan mielestä. Olis sinänsä mukava nähdä kaveri naamatuste ;D

Miksi ei kävis ostamassa. Alelle asia on OK, kun on korvauksen saannu vanteistaan. Sitä en tiedä oliko korvaus sellainen että se tyydytti ::)

Varastetun tavaran ostaminen on kuitenkin rikos jotenka oma riskinsä tuossa asiassa on. Tosin en minäkään tiedä onko tällähetkellä autoni alla pyörivät tusina alumiinivanteet joskus pöllityt vai ihan rehellisesti kaupasta ostetut.

Kalliithan nuo eivät ole näin Suomalaisen palkansaajan mielestä. Olis sinänsä mukava nähdä kaveri naamatuste ;D

Eipä noita kannata ostaa vaikka ilman sais, varastetun tavaran hallussapidosta napsahtaa ja vanteet lähtee kait vakuutusyhtiölle.

Guest error

Olis hauska tietää mitä tuolla forumilla tuohon asiaan sanovat... ::)

Tää "error" vois vaikka suomentaa tota streetracen keskustelua, kun tuo eestikeel on vähän heikkoa itsellä. Ainakin rekisteröitymispäivästä ja nimimerkistä vois päätellä saman jampan olevan kyseessä, kuin siellä kirjoitteleva error. Jos yhtään ymmärsin, niin aika ahtaalle tuntuvat tuota "ruts" merkillä kirjoittelevaa laittaa.

no nii voin sitten tulkita mutta mun suomen oikekirja pole justa parim tahko minusta. ensimäises postissa kirjoitin että suomesta on tämmoset alut ja puskuri varastatu ja aluvantet on ilmestynynyt myynti streetrace foorumin. ja kutsusin yles myöskin myyjan ystävait ja foorumilaisia varoma ja anta muistutus sille...

muut olit vähe ihmessa typeruksesta ja ajatelisit kaveri hukka...

tä kaveri "ruts" on sitten sananut että hän ostanut sitten viron keltaisesta porssista ja hän osti neet halvalla ja haluas tehä vain väliraha. mutta sille ei ole minkalaista todistusta ja kuin joku halua neita vanteita saata takaisin, soitaku poliisille...

ma tiedan myöskin sitä että yks meitän kaveri soiti sille suomesta ja kysis sillelt selvitusta. selvitus oli aika lähellä sama mita see streetrace foorumis puhus, mutta see oli olnut myöskin sita mielta että hän vois omistajan kansa jotain sovita...

Eipä noita kannata ostaa vaikka ilman sais, varastetun tavaran hallussapidosta napsahtaa ja vanteet lähtee kait vakuutusyhtiölle.

Sakot tulee ja vakuutusyhtiö tahtoo toki saada ne itselleen. Remu sai juuri sakot kätkennästä oliko noin 18 päiväsakkoa ja hän ainakin väitti, ettei tiennyt olevan varastettua tavaraa ja toki tavara takavarikoitiin. Voi olla hyvä pitää kuittia mukana jos ne joskus vakuutusyhtiöltä voi lunastaa.

Guest ruts

halusitte vähän tietoa mitä tuolla eestin foorumissä kirjoitettiin. tässäpä pieni selvitys.

elikä "kahdella sanalla" - ERROR yritti tehdä mut varkaaksi ja syyliseksi ilman et olis edes otanut yhteyttä ja selvitä asia kunpa hänellä olivat mun yhteystiedot olemassa (ne linkit missä niitä vanteita myytin tuolla oli nii puh no kuin myöskin e-mail).

en ole tehnyt minkänlaisia sopimuksia "todellisen omistajan" kanssa. olen ilmoittanut asiasta myöskin eestin poliisia ja niiden lausunto on se että olen niiden omistaja.

Mun aivot pitäis olla todella pestyt jopa ariel-illa tai omo-lla jos olisin myynyt niitä vanteitä eestissä noin julkisesti tietäen että ne ovat varastetut suomesta. ostaessa mulle vakuuttetiin että vanteet ovat auton alta joka on ajettu kolariin.

PS! en omista nissan micra jo huhtikuusta saaka - nille joka vihjailivat että ne vanteet ovat tuotu eestin micralla!

Nonnih...nythän tää menee tosiaa jännittäväks...

Ostikos ruts nää suomesta vai virosta?

Guest ruts

eestistä, hinta oli 350 euroa

Mitenkäs tää nyt sitten menee.. Jos eestin poliisi on sanonut tuolle kaverille, että se on nykyään niiden laillinen omistaja, niin eikö periaatteessa silloin joku suomalainenkin voisi ne laillisesti ostaa?

Kyllä voi....mutta se eestin poliisin lausunto pts saada kirjallisena