Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
micco81

Driftingin harjoittelu

Recommended Posts

kun auto tulee kuntoon muiden mukana ni ajan kohtaan nähden olisi kiinnostusta tietää missä olisi mahdollista harjoitella driftingiä ihan laillisesti? ilman et tarvii yleisillä teillä renkaita poltella... onkos turun suunnalla jotain? on mun mielest vähän hassua kun saa lukea et suomessakin sarjaa aletaan vetämään ja sinne pitäis ihan nolla kokemuksella mennä mukaan itsensä nolaamaan ??? ja myöskin se et aina ne harvat ratapäivät joita suomessa on ovat ainoita harjoitus päiviä... >:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Olen ymmärtänyt että joku tapahtumajärjestäjä olisi aikeissa järjestää "drift-koulutuspäiviä" juuri tuohon tarkoitukseen alkavana kesänä, mutta siitä varmaan tulee virallista infoa myöhemmin...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Pienellä porukallahan vois vuokrata vaikka radan päiväks, itse ainakin olisin valmis maksamaan isommankin summan päivästä radalla. Esim 10-15 autoa olis aika passeli. Mulle ainakin kävis kauempaakin vaikka toi Botniaring kun se ei ainakaan ihan sikahintainen ole http://www.botniaring.com/hinnasto.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Suomen Drifting Ry:n harjoittelupäivät X-treme ratapäivässä 6.5 Ahvenistolla, jonne jokainen, lajista kiinnostunut, on tervetullut paikalle. Harjoittelua ja näytöksiä päivän aikaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Suomen Drifting Ry:n harjoittelupäivät X-treme ratapäivässä 6.5 Ahvenistolla, jonne jokainen, lajista kiinnostunut, on tervetullut paikalle. Harjoittelua ja näytöksiä päivän aikaan.

Tämähän on yleisötapahtuma ja tässä harjoittelussa ainakin itse haen ns. privaattia harjoittelua ilman muuta toimintaa. Ei sinänsä, hyviä tapahtumia X-tremenkin päivät mutta ei ihan aja samaa asiaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Mahtaakohan moottoriradat antaa driftailla vapaissa harjoituksissa? Ahvenistollahan näitä ainakin järjestetään viikolla ja hintaa kerta käynnille on 60e. Luulisi ettei ongelmia ole kerran laji on akk:n alaisuudessa. ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Kemorakaan ei mun mielestä ole kovin kallis -> http://www.kemora.fi/?kmr=1&pg=varaukset

En ole tosin koskaan käynyt niin en tiedä radasta sen suuremmin.

Kemora vois ratana toimia aika hyvin tuohon hommaan.. ajelee sitä lyhyttä lenkkiä ni saa vetää sladissa aika paljon...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Kemorakaan ei mun mielestä ole kovin kallis -> http://www.kemora.fi/?kmr=1&pg=varaukset

En ole tosin koskaan käynyt niin en tiedä radasta sen suuremmin.

Kemora vois ratana toimia aika hyvin tuohon hommaan.. ajelee sitä lyhyttä lenkkiä ni saa vetää sladissa aika paljon...

Kemoraan pääsee iltasin ajamaan 20€ jos ei ole varauksia, siis viikolla. Ite tuli kerran käytyä loppukesästä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Ahvenisto maksoi ainakin toissa kesänä 60€/tunti, ei sekään paha jos autoja olisi se 10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Motopark nii mä oon mukana samantien. Siellä ont urhan vähän on ratapäiviä tulevana kesänä. Se ei ollu hinnalla pilattukaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Suomen drifting ry:hyn liittymällä pääsee mukaan harjoittelupäiviin missä ei ole yleisöä. Eli pidämme muutaman suljetun ajokerran, aivan tätä harjoittelua varten. Ja siitä sitten tietysti kun oppii ajamaan niin osallistumaan itse tapahtumapäiville ja tuodaan lajia ihmisten näkyville.Eli ensiviikosta alkaen alkaa sivuilta löytymään tietoa www.drifting.fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Suomen drifting ry:hyn liittymällä pääsee mukaan harjoittelupäiviin missä ei ole yleisöä. Eli pidämme muutaman suljetun ajokerran, aivan tätä harjoittelua varten. Ja siitä sitten tietysti kun oppii ajamaan niin osallistumaan itse tapahtumapäiville ja tuodaan lajia ihmisten näkyville.Eli ensiviikosta alkaen alkaa sivuilta löytymään tietoa www.drifting.fi

Mites halvatussa tuohon yhdistykseen liitytään kun sivuilla ei ole ohjeistusta? Vai tuleeko sekin ensi viikolla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Suomen drifting ry:hyn liittymällä pääsee mukaan harjoittelupäiviin missä ei ole yleisöä. Eli pidämme muutaman suljetun ajokerran, aivan tätä harjoittelua varten. Ja siitä sitten tietysti kun oppii ajamaan niin osallistumaan itse tapahtumapäiville ja tuodaan lajia ihmisten näkyville.Eli ensiviikosta alkaen alkaa sivuilta löytymään tietoa www.drifting.fi

Mites halvatussa tuohon yhdistykseen liitytään kun sivuilla ei ole ohjeistusta? Vai tuleeko sekin ensi viikolla?

Eli pyrimme nyt kuluvan viikon aikana ratkaisemaan kaikki ongelmat ja lisäämään tarvittavat jutut sivuille

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Miksi edes julkaistaan keskeneräistä?

Vapaa lainaus käyttäjältä "Lemppa" 200SX alueen jakamisprojektin aikana ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Kyllä kai ne autot menee poikittain muuallakin kuin radalla, mutta siitähän täällä ei ilmeisesti saa keskustella.... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Kyllähän siitä keskustella saa mutta aika vaikea on opetella lujavauhtisia sladeja yleisellä tiellä. Sen ajolinjan hakeminen on kuitenkin vähän niin ja näin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

Kyllähän siitä keskustella saa mutta aika vaikea on opetella lujavauhtisia sladeja yleisellä tiellä. Sen ajolinjan hakeminen on kuitenkin vähän niin ja näin.

Eipä toi kovin turvallista ole muillekkaan kun liikenteessä harjoitellaan, oli sitten paikka ja aika mikä tahansa. Tietty jos on valmis ottamaan vastuun siitä kun jonkun sivullisen päästää hengiltä niin siitä vain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

2-3 autoa, pari ylimääräistä "vahtia", radiopuhelimet, taskulamput ja joku teollisuusalue tai vastaava yöllä on aika hyväksi todettu vaihtoehto. Kyllä ne riskit saa minimoitua siinä määrin, että muita ei ainakaan satuta kun jaksaa vain vähän panostaa paikan etsimiseen ja turvallisuuteen. Onhan ne 120km/h-> slaidit vähän kuumottavia ilman turva-alueita, mutta tuntumaa saa pienemmälläkin vauhdilla. Tietysti radalla touhu on ihan erilaista, mutta esim. täältä itärajan tuntumasta on kyllä todella paskamaista lähteä radalle joka viikonloppu tahkoamaan.

PS. Tuo miun avatarissa oleva kuva on otettu lentokentän rahtiplatalla. Pienellä kyselykierroksella ja sopivilla suhteilla pääsee ihan mukaviin paikkoihin treenailemaan ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

No olenpa ollut erään kerholaisen kyydissä useesti hlinan kaduilla yli 160km/h vauhdeissa kun on harjoteltu. Kyllä se ohittelu pikkasen jännittää noissa vauhdeissa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

2-3 autoa, pari ylimääräistä "vahtia", radiopuhelimet, taskulamput ja joku teollisuusalue tai vastaava yöllä on aika hyväksi todettu vaihtoehto. Kyllä ne riskit saa minimoitua siinä määrin, että muita ei ainakaan satuta kun jaksaa vain vähän panostaa paikan etsimiseen ja turvallisuuteen.

Tuollaisesta järjestäytyneestä rikollisuudesta joutuu kovempaan vastuuseen kuin holtittomasta ajosta moottoritienrampeissa. Jätkät katsonut liikaa Fast and Furioussia ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

No olenpa ollut erään kerholaisen kyydissä useesti hlinan kaduilla yli 160km/h vauhdeissa kun on harjoteltu. Kyllä se ohittelu pikkasen jännittää noissa vauhdeissa

Huh, kovia on nopeudet asvaltilla :o

Mä en kyllä ole noin kovasti uskaltanut mennä ovi edellä kuin lumella...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelu

No olenpa ollut erään kerholaisen kyydissä useesti hlinan kaduilla yli 160km/h vauhdeissa kun on harjoteltu. Kyllä se ohittelu pikkasen jännittää noissa vauhdeissa

Huh, kovia on nopeudet asvaltilla :o

Mä en kyllä ole noin kovasti uskaltanut mennä ovi edellä kuin lumella...

Joo mutta tää kaveri onkin aivan omaa luokkaansa. Vie muuten aika hienosti ihan radallakin. Eikun 6.5 ahvenistolle kattomaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Driftingin harjoittelupistetääs tää tähän topicciin ihan mielenkiinnosta, ja kun kerran harjotteluunkin liittyy...Eli onko kellään jo tämmöstä? :Duusimmasta Tuulilasista......sori kuvan koko, mut et sais ees jtn selvää....

driftbox.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×