Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Nismo sunny

sanokaas Primerakuskit..

Recommended Posts

Mistähän mahtais löytyä vika primmun huonoon kylmäkäynnistyvyyteen.Ei meinaa 20 asteen pakkasilla lähteä käyntiin.

Akku noin vuoden vanha Varta Blue Dynamic 70Ah, laturi tarkistettu,lataa 14,3v jännitteellä ja akussa aina "lepojännite" 12.6

Virtalukonpohja tarkistettu,Startti käyty läpi,auto on lokilämmityksessä ennen käynnistystä 2,5h

Akkua en kyl oo viel kerenny käyttää rasitustesteissä.

kenelläkään samoja kokemuksia/vinkkejä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

ilmeisesti naks tosta tekstistä päätellen, jos sahauttais niin siinähän ois jo akun rasitus testi! ja hyvä sellainen. ::)

onkos kaikki johtoliitokset kunnossa?

oletko silloin pakkasella ennen starttia mitannu akun napajännitettä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

elikkä startatessa ei sano naks.Starttaa kyllä ne ensimmäiset 2sekunttia ja sen jälkeen loppuu akku ja rupiaa releet naputtamaan,Tänään kokeilin 80a boosterilla mut ei jaksanu pyörittää vieläkään,et nyt selvis ainakin se että syy ei ole akussa. Liitokset on tarkisteltu ja Akun maajohdonkin vaihdoin.Lepojännite on mitattu pakkasilla.

Kyllä nuo autosähköt on niin henkimaailman vehkeitä.. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

Veikkaisin oman kokemuksen säestämänä että akusta on jokin kenno sanomassa sopimuksensa irti. Minullakin oli laturi akun rinnalla ja ei auttanut. Jos on mahdollisuuksia niin kannattaa lainata joltain akkua ennen kuin ostaa uutta. Täytyyhän siis akussa olla vikaa jos "Starttaa 2 ensimmäistä sekuntia ja sen jälkeen loppuu akku"?? Niin ja autona oli jopa tuo Primera minullakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

Ei välttämättä aina akku!

Itellä kävi N13 sunnyn kanssa niin, että startista oli akselin holkki (sieltä rataspäästä) irronnut, ja ankkuri (ilmeisesti?) pääsi ottamaan startin sisäreunaan kiinni. Tämä aiheutti sen, että akku tuntui tyhjältä, ja starttasi perin vaivalloisesti. Uudella akullakaan ei toiminut, joten startti irroitettiin ja huomattiin tuo holkin puuttuminen. Hassua vielä oli, että holkki oli hienosti vauhtipyörän takana tallessa (eikä kolissut kytkinkopassa), josta se saatiin ongittua turvaan - liekö sitten magnetismilla ollut jotain vaikutusta asiaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

Joo, mutta jos vika on startissa niin se ilmenee muulloinkin kuin pakkasella. Ihan selkeesti akku rikki sanon ma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

Juuh, toi olikin OT-kommenttia vaan tuohon TeKu:n tekstiin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

joo, ei se aina tietenkään akku, vaan usein todellakin myös startti.

Ja lisätään vielä että kun akku on rikki (ezm juurikin kenno) niin se ei aina auta vaikka siihen lykkää jotain superchargeria rinnalle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: sanokaas Primerakuskit..

joo, ei se aina tietenkään akku, vaan usein todellakin myös startti.

Ja lisätään vielä että kun akku on rikki (ezm juurikin kenno) niin se ei aina auta vaikka siihen lykkää jotain superchargeria rinnalle.

Juu, ja tuo 80 A ei autoa starttailtaessa vielä ole edes kovin kummoinen virta.

Elikäs jos akku on ihan död, niin ei se 80 A lisävirta paljoa pelasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×