Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
timi

Toyota CT 26 ahdin

Recommended Posts

Mitä mieltä ootte kyseisestä puhaltimesta? Mitenkähän toimisi silviassa?

Voisko verrata kokonsa puolesta esim. garretin 3:seen?  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Mitä mieltä ootte kyseisestä puhaltimesta? Mitenkähän toimisi silviassa?

Voisko verrata kokonsa puolesta esim. garretin 3:seen?  ;)

Muistelen et celicassa olis just tollanen ahdin, vai olenko väärässä?

Se ainakin joka kaverilla oli, on ihan sika iso kooltaan, heräs muistaakseni jossain 3500 kiekon jälkeen.

Isompi se on kun garretin 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

CT26 on Supran 3.0i 86-93 mallien vakio ahdin, eli suht iso ton 26:sen pitäs olla ainakin silviassa :)

CT20 on käytetty celicoissa ja corolloissa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

CT26 on Supran 3.0i 86-93 mallien vakio ahdin, eli suht iso ton 26:sen pitäs olla ainakin silviassa :)

CT20 on käytetty celicoissa ja corolloissa...

mun mielestä eurocarsilla olis tolla CT26 myynnissä.. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Eurocarsilla näyttää juu olevan 400€ myynnissä tommonen CT26... kyllähän se silviaankin menee jos isompia tehoja hakee... Turboelbowta avartamalla tuotto riittää johkin 400-450hv.

http://www.eurocars.fi/images/o1480a.jpg

http://www.eurocars.fi/images/o1480b.jpg

Toyota Supra 3.0 Turbo

Turbo 400e

Pakosarja 200e

Mutta jos tommosta halajaa ni halvemmallakin saattaa löytyä esim. www.supraclubfinland.com sivuilta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Kiitoksia vastaajille, taidanpa laittaa ostoslistalle tommosen ahtimen. yhel tutulla ois

myytävänä tollanen ahdin aika edullisesti..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

joo kyllä tuo ahdin varmasti aikasta pitkälle riittää.. kun kerran alunperin on isosta koneesta, jos on kuitenki on reilut 230hv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Melko pieni toi CT26 on, vaikka sitä isoissakin koneissa on käytetty.  Suprassa tulee noin barissa ja 350 hepassa raja vastaan, jonka jälkeen ahtojen nostaminen tuottaa vain lisää lämpöä  :-\.

Celican tai MR2:n CT26 voisi pakopesältään sopia paremmin neloskoneisiin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Puhtaasti MuTua ja KuPua, mutta isot pojat sanovat ettei yli 100tkm kestä, eli onko käytetyn laittamisessa mitään mieltä?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Puhtaasti MuTua ja KuPua, mutta isot pojat sanovat ettei yli 100tkm kestä, eli onko käytetyn laittamisessa mitään mieltä?

Miksei kestä? Mun CT26:lla on ajettu vähän reilu 250tkm ja välykset on vielä tehtaan ilmoittamissa mitoissa. Land Cruisereista löytyy varmasti yli 500tkm kestäneitäkin ahtimia. Tietysti jos aikoo ahtoja pitää jossain kahdessa barissa niin varmasti väsähtää alle 100tkm:n.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Miksei kestä? Mun CT26:lla on ajettu vähän reilu 250tkm ja välykset on vielä tehtaan ilmoittamissa mitoissa. Land Cruisereista löytyy varmasti yli 500tkm kestäneitäkin ahtimia. Tietysti jos aikoo ahtoja pitää jossain kahdessa barissa niin varmasti väsähtää alle 100tkm:n.

En muista enää syitä, voi olla että ne on näitä joidenkin Toyota-antipatiapuheita... Kyllä ne tuntuvat ainakin alkuperäissovelluksissaan hyvin kestävän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Se ahdin on peräisin MR2:sta. siinä ois kuulemma keraamiset pakosiivet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Toyota CT 26 ahdin

Se ahdin on peräisin MR2:sta. siinä ois kuulemma keraamiset pakosiivet.

Niitä siipien kestävyyttä ovat jotkut manailleet, kannattaa ainakin tarkistaa ennen ostoa että ei ole mitään kuoppia tms. pakosiivessä (no oikeastaan sama pätee mihin tahansa käytettyyn ahtimeen :) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×