Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
K2

Pakasta vedetty S13 vm 1990

Recommended Posts

Osuipa silmiini tällainen ilmo:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=387205

(kuvia lisää http://www.kimsu.fi/fi/Nissan200SX90_2.htm)

Nyt voitte aloittaa väittelyn "kaikista tuontiautoista on mittaria rullattu" ja "suomessa ruostuu enemmän" jne pakolliset, mitkä näihin tuontiautoihin liittyy. Kyllähän tuo minun silmissä aika pakasta vedetyltä vaikuttaa näin kuvien perusteella ja hintakin lienee melko kohdallaan, mikäli näin on. Eli joku S13:n puutteessa oleva, tässä ilmainen vinkki mahdollisesta ajokista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Ei kyllä pahalta näytä.

Konehuoneessakin äkkiseltään näyttäisi olevan kaikki orkkis klipsuttimet, klemmarit yms. paikallaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Paha noista kuvista on vielä mitään sanoa  :P

Lokasuojakin näkyy olevan maalattu/mällätty joskus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Paha noista kuvista on vielä mitään sanoa  :P

Lokasuojakin näkyy olevan maalattu/mällätty joskus

Oliskos pieni ihme jos se 1 naisomistaja ois 15v. päässyt sprttiautolla ilman ainuttakaan kolhua ;D sellaista S13 tuskin muutenkaan montaakaan löyty edes euroopasta mitkä ois tähän asti selvinnyt ilman mitään, yks vakuutustarkastaja aikoinaan sanoi et kaikkein halvimalla ois pässy kun ois ostanu kaikki S13 suoraan maahantuojalta ja upottanut mereen niin ois säästyny kolarikorjauksilta, toi saattaa pitää joa paikkansa.

Sorry ot. Ihan asialisen oloinen peli toi on joka tapauksessa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Juu fiksultahan tuo näyttää, mutta itse en kyllä huomaa esim sisustassa mitään eroa kunnon puolesta esim omaan 195tkm ajettuun.Saksasta on omakin,että ei tässä mitään tarkoitusta ole saksantuonteja haukkua.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Tosiaan.. oikea lokasuoja on eri värinen kuin muu auto.. ja sisusta ei hirmusesti poikkea myöskään mun 238tkm ajetusta. Mutta ovien ikkunoissa ei ole sitä perus hankausjälkeä mikä näissä melkeen kaikissa löytyy, vanteet näyttää siisteiltä ja moottoritila koskemattomalta. Tuolta KimSu Autosta joskus jäi säxä ostamatta kun siellä oli myynnissä vanhoja saksan takseja normaaleina autoina. En tiedä, pieni moka ehkä sivuston tekijältä.

Ehdottoman hyvän kapistuksen kyllä saa tohon hintaan. Silti syynäisin helvetin tarkkaan joka kolkan ennen ostopäätöstä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

nissan-logo keulasta puuttuu.Olisko unohtunut ylimaalauksen jäljiltä ;D Ei vaan siisti on peli mutta en maksaisi noin paljoa vaikka olisi ajettu 3km ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

nissan-logo keulasta puuttuu.Olisko unohtunut ylimaalauksen jäljiltä ;D Ei vaan siisti on peli mutta en maksaisi noin paljoa vaikka olisi ajettu 3km ::)

Ylimaalattu tuo saattaisi olla muutenkin, ei ole meinaan takaspoikkaakaan ollenkaan.. Silti kyllä näyttää ihan siistiltä. Jos kone on timmissä kunnossa niin kyllä hintakin aika OK mielestäni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Jos se on ollut sokella naispapilla saaressa, ja sillä on ajettu vain sunnuntaisin kirkkoon, jne jne.. niin ehkä muutaman :kappas kehveliä olinpas mä vähän huloimaton, ja ajoin puuhun- tapahtuman jälkeen on ollut jo ylimaalauskin tarpeen ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

konehuone näyttää kyllä aika likaiselta :-\...kilometreihin nähden...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

konehuone näyttää kyllä aika likaiselta :-\...kilometreihin nähden...

tuo on niin totta niin totta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Force

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Joo, mun ajatus kiinnitty kans heti ensiksi tuohon konehuoneeseen... Muu auto on joka puolelta kiillotettu viimisen päälle ja sisutaakin hangattu urakalla mutta kone on kun pommin jäljiltä... Ei munkaan kone ole koskaan ton näkönen ollut vaikka sillä on ajettu (joskus kun sillä vielä pysty siis ajamaan) 200tkm jo. Se pistää hieman ajattelemaan että näinköhän autolla on rullattu iloiseen ja ei ole vaan jaksettu siistiä konehuonetta vastaamaan muuta auton hankausta... Mä oisin kyllä siistiny ton koneenkin samalla ni ei epäilyttäis sit ostajaa sekään...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

puskurikin näyttää samanväriseltä kuin tuo sivupelti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

tuo kone on kyllä epäilyttävästi vuotanut/huohottanut öljyä tuohon venakopanpäälle ?? mittareita rukataan suomessa ja saksassa... vain kiistattomat dokumentit todistaa kilsat. (mikä on kiistaton) hinta on kova noin vanhaksi.

EDIT: sanooko toi rautalangalla jarruputkeen kiinnitetty huoltolappu et kilsat on oikein ja sitte auto on seissy noin 2v. enne myyntiä?? niinkuin mulla... ikäänkuin antaen lisäuskoa kilsoihin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Noi värierot on voinut olla tehtaalta asti ja vuosien makoilu auringossa haalistaa punaista melkoisesti. Jos ovet tulee eri linjalta niin se selittää heti värieron. Mulla ovet eri väriset kuin muu auto ja on varmasti mälläämätön. Eli voi olla alkuperäisessä (takaluukkua lukuunottamatta) värissään mutta aikä tehnyt tepposet. Ja noi jutut näkyy parhaiten justiinsa digikuvissa, harva niitä silmällä erottaa muuten kuin kirkkaassa auringossa.

Konehuone on aika kurainen mutta samalta mun "114tkm ajettu" pannu näytti, tosin ei ollut venakoppa öljyssä. Jos sitä ei ikinä putsaa niin paikat likaantuu, toi ruiskun päällä oleva paska lähtee parilla teräsharjavedolla ja loput p-pesurilla.

Mun mielestä hinta on ihan kohillaan kun on noinkin siisti. Näissä kun ei ole digimittaria niin mä en oikeasti usko mittarin kopeloimiseen. Toi auto maksaa jonkun 1500-3000€ Saksassa ja siellä ei kukaan jaksa noin halpaan autoon kierittää mittaria taaksepäin. Oikeasti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

nissan-logo keulasta puuttuu.Olisko unohtunut ylimaalauksen jäljiltä ;D Ei vaan siisti on peli mutta en maksaisi noin paljoa vaikka olisi ajettu 3km ::)

LOL ja orkkis suomi autosta maksetaan suurempiakin summia. Samalta tehtaalta nuo autot tulee. On ne sitten uitettu saksaan tai suomeen. En vain ymmärrä mitä spekuloimista tuossa on. Käyt katsomassa ja koeajamassa auton. Kertoo sen jälkeen mitä kuvat ei kerro. Joku voi tuosta saada itselle hyvän auton.

BTW:Saksassa on kyllä monen hintaista romua myytävänä. KYllä sielläkin pätee sama laki, että halvalla EI ikinä saa hyvää.

Näin esimerkkinä:

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=263581

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=378660

http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=377242

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

No tulihan sitä keskustelua ja yllättäen skeptikot ovat eniten äänessä.

Meistä on aika harva seisottanut autoa yli kymmentä vuotta lähes ajamattomana jossain tontin kulmalla, joten siinä mielessä on melkoista arvuuttelua kaikki huutelu. Itse olen vakaasti sitä mieltä, ettei auto pysy uuden karheana vähistä kilometreistä huolimatta, jos se seisoo taivasalla vuositolkulla. Ei 15v vanha 30 000 km ajettu auto ole sama kuin vuoden vanha saman verran ajettu auto, kilometrien ohella aika tekee myös tehtävänsä. Ja moottoritilan puhtauden tutkiminen on aika turhaa, sitä tilaa kun ei kiillottele ketkään muut kuin harrastajat.

Totta on myöskin se, että auton korin eri osat "vaihtavat" väriä vuosien mittaan aivan itsestään. Kaverillani oli vuosimallin 1990 Corolla, joka näytti aivan eri osista kasatulta jo alle kymmenen vuoden iässä.

Minulle se on aivan sama mitä tuolla on ajettu, kun kumminkaan en ole kyseistä menopeliä ostamassa. En vaan viitsisi tuomita ennen koeajoa ja tarkempaa tutkimista, kuten niin monet tuntuvat tekevän.

Näin esimerkkinä, ikäänsä nähden vähän ajettu tämäkin, heti syyttämään mittarin rullaamisesta: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=367849

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Saman kuntoinen konehuone kuin 280tkm ajetussa suomi-autossa.Mutta nissan-logo ja tuo takaspoileri ei kyllä itsestään irtoa ::)irroitetaan yleensä maalauksen ajaksi nuo osat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Force

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Juu, ei muutakun vain autoa ostamaan... Miksi sitten kysellä täällä autosta jos ei sitten haluta lukea vastauksia? Itse ainakin epäilen tuota konehuoneen paskaisuutta koska jos vain pohjassa oleva suojalevy on paikallaan niin ei toi kone paskaannu tuolla tavalla kovin äkkiä. Itse en ole koskaan nähnyt S13 konetta ton näköisenä. Ja etenkin jos autolla ajetaan Saksassa asfalttiteitä niin tuskin likaantuu edes sen vertaa. Voihan tietenkin olla että se kuka lisäilee öljyä koneeseen lotraa sitä ympäri mottia ja likaisuus johtuu siitä mutta se kertoo sitten omalla tavallaan sitä, että auto syö öljyä jonkin asian takia koska ei sitä muuten tartte lisäillä... No, mä tykkään epäillä ja muutenkin huono aamu kun nukuin liika pitkään, ärsyttää...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

no kyllä vanhoihin autoihin saa tehdä remontia aina niin paljo ku haluaa eikä toi kone remppa nyt niin mahdottoman kalliiks tuu jos maalipinta vain on hyvä mut mä en ikinä enää ite osta s13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Ostin tämän kyseisen auton, ja toimii mainiosti ainakin tähään asti ei mitään vikaa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Ostin tämän kyseisen auton, ja toimii mainiosti ainakin tähään asti ei mitään vikaa!

Olis se kiva kokeilla alle 30tkm ajettua s13:ta.On varmaan suuri ero omaani yli 200tkm ajettuun.Kävitkö itse kokeilemassa enemmän ajettuja oliko eroa ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

Kyl se tuntuu tosi mukavalta ajaa kokeneetkin tutukin ihastuu ohjaukseen ja sen kulkuun, siin on kyl tehty kuntotarkastuskin ja siitä on pöytäkirja niin siin oli kaikki kunnos paitsi et mainittiin et kannattaa tehdä ruostesuojaus suomen olosuhdeiden mukaiseksi. Kylhän se mittari voi olla rullattu ei sitä tiedä VARMASTI mut auton käytäytyminen vaikuttaa mukavalta, ja siitä on kaikki kuitin ja sun muut todisteet kenen hallussa se on ollu jne.

No se jää nähtäväksi miten se muuttu tos lähi kuukausien aikana.

-Kiitos-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Pakasta vedetty S13 vm 1990

-Kiitos-

Ole hyvä!

Jotenkin oli sellainen tutina, että kunhan tuosta täällä ohimennen sanoo, niin joku sen vielä ostaa, mikäli kyseessä ei ole pila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×