Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Mika

Minkälaiseksi foorumi on muuttunut? (äänestys)

Minkälaiseksi foorumi on muuttunut? (äänestys)  

1 member has voted

1. 1. Minkälaiseksi foorumi on muuttunut? (äänestys)

• Noussut
      0
    • Laskenut
    • Ennallaan
      0

Recommended Posts

Re: Minkälaiseksi foorumi on muuttunut? (äänestys)

1) Lyödään nykyinen boardi read only -tilaan.

2) Pystytetään uusi boardi ja linkataan sinne "ARKISTO" -> eli vanha boardi.

3) Siirretään vanhan boardin tunnarit uudelle.

4) Ohjeistetaan käyttäjiä TIUKASTI ja lähestulkoon pakotetaan lukemaan säännöt, jos sääntöjä ei ole sisäistetty viestit lähtee miettimättä hyperavaruuteen ja ei yksinkertaisesti teknisillä puolilla sallita offtopiccailua, erityisen huonoa suomea tai chattailua. Käytetään avuksi myös uhkailua, kiristystä ja lahjontaa. Ne tehoavat aina  ;D

5) Tän jälkeen pystyis aloittamaan ns. puhtaalta pöydältä ja pystyis noita alueitakin miettimään hitusen nykyistä tarkemmin. mm. olisiko jaoittelu konemalleittain paha juttu? Mielestäni ei.

6) Mallikohtaiseen keskusteluun kirjoitusoikeudet vain jäsenille.

Sen verran alueiden yhdistämisestä et tieto ei huku mihinkään viestitulvan sisään. Se sama topic löytyy haulla ihan niin kuin ennenkin. Ja kaikkihan käyttää hakua eikös vaan? Mä olen itse korjannut autostani parin kuukauden aikana varmaan seitsemän vikaa enkä ole joutunut yhteenkään niistä aloittamaan uutta topiccia tekniikka puolelle.

Juha: Melkoisen radikaalia. En oikeastaan keksinyt mitään muuta sanottavaa ehdotukseesi.

Entäpä jos vaan siisti linja tuonne mallikohtaiselle puolelle, eli turhat OT:t pois?

Jos kyseisestä mallista pitää jotain OT:a vääntää niin se luonnistuu vallan mainiosti kyseisen mallin "vapaamuotoista keskustelua" topicin alla? Ainakin Silvia ja BB puolelta tuollaset löytyy.

Vaan tuleeko liikaa hommia modeille jos joutuu alkaa siivoomaan mallikohtaisten keskusteluja? Asiasisällöltään turhia tai täysin aiheestapoikkeavia viestejä tulee kuitenkin päivän mittaan varmaan sata?

Yleinen keskustelu -alue pysykööt puolestani sellaisena kun on, siellä on huumorilla ja mielikuvituksella tilaa temmeltää..

Tää on vaan MUN mielipide, eikä oikeestaan ees sellanen, vaan eräänlainen ehdotus käynnissä olevaan keskusteluun...

Siis täh?  :o Mallikohtainen keskustelu vain Klubilaisten käyttöön, ja muilla pelkästään lukuoikeudet? Hei miettikääs nyt. Foorumille tulee uus kaveri jolla jokin vika autossa, ja on luonteeltaan laiska tai ei osaa käyttää HAKUA tai ei yksinkertaisesti löydä ongelmaansa apua. Mitä itse tekisit hänen pöksyissään?

A: Kiroisit kuinka paska DNSF:n Foorumi on kun ei pysty esittämään kysymystään ja lähet muualle etsimään apua.

B: Esität kysymyksen sinne mihin vielä pystyt kirjoittamaan elikkä yleinenkeskustelu --> pidemmänpäälle yleinenkeskustelu pursuu kysymyksiä Nissan/Datsun autoista.

C: Liityt klubilaiseksi puoliväkisin että saat esittää kysymyksesi.

Muistaakseni ollut juttua siitä kuinka porukka ylipäätään tänne dnsf:n foorumille on eksynyt ja sitä kautta klubilaiseksi. Ylläpidon kannattais se topici kaivaa ja lukee se ajatuksella, ja miettiä sitä ettei tee suuria mokia jottei karkoita hyviä ihmisiä pois. FinToy on saanut paljon paskaa kritiikkiä kun on niin suljettu vierailijoilta, ja foorumin ulkoasu ns."vierailijoita" kohtaan on aika karmee ja ei mielestäni kannustava liittymään koko klubiin. Tosin en ole nyt vähään aikaa sielä vieraillut.

Enpä tiedä niin mihinsuuntaan foorumin taso on mennyt äänestin itse että pysynyt ennallaan koska 1½v itsekin tässä pyörinyt enkä ole havaittavaa hätääntymistä löytänyt. S13 on suosituin auto josta on keskustelua ollut julmetun paljon, ja lähes jokaisesta asiasta on juttua. S14 tuntuu ajautuvan pikkuhiljaan samaan koloon. Sanoisinkin että suurin osa bull shitistä on SX-mallien puolella johon ankaraa kättä pitäis antaa ja modata kokonaan pois nämä kysymykset "miksi mun auto nykii jne" ja yleensäkin kysymykset joista on juteltu niin pirun paljon. Koska SX-mallien puoli on viestimäärältään suurin on se myöskin koko foorumin näkyvin osa jonka pohjalta monikin vetäsee johtopäätöksiä koko foorumin muitakin osia kohtaan.

Vapaamuotoinen keskustelu nyt on vapaamuotoista keskustelua johonka kuuluu hyvä läpän heitto ja paskanjauhanta eikä välttämättä rankkaa modaamista tarvita.....vai?

Kirpputori puolella homma on OK, mutta tosiaan sen ilmoitus määrät on pursunut ihan helvetisti. Jos sinne nyt laittaa viestin myytävästä tavarasta niin se tippuu jo 2. sivulle lähes päivässä parissa, ja kuinka moni rehellisesti lukee niitä 2-4 sivun ilmoituksia vaikka ne ihan suht tuoreita onkin, ja tavara varmaankin edelleen myynnissä? Pitäisikö myytävät ja ostettavat kohteet jakaa erikseen? Esim "renkaat&vanteet", "tekniikka & peltiosat", "sisutan osat", "autot", "M.Pyörät", "muut romut"

En tiedä onko tämä nyt sitä muutosvastaisuutta mut tästä on väännetty niin monta kertaa

et kyllästyttää. En edelleenkään oo minkäänlaisen sulkemisen kannalla. Keinot sisällön

parantamiseen on löydyttävä muualta.

Mun mielestä muuten pirun hyvä näin nykyisellä mallillaan mut tosiaan nuo uuden topicin aloittelut vois jatkaa vanhaan topicciin. Eli kun vähän edes viitsii käyttää hakua ja löytää suunnilleen samaa asiaa koskevan topicin niin jatkaa siihen jos on kysyttävää.

Pitäis joku haku-koulutus suorittaa ennenkuin pääsee kirjotteleen. ;D

Guest Force

Tai sit sellanen muutos, että uusia topicceja ei voi kirjoittaa ellei ole tiettyä määrää kirjotellut viestejä. Näin ainakin voisi karsia nää kahden viestin kyselijät pois joissa kysellään aina samoja asioita. Ja mä olen edelleen sen kannalla että jaetaan 200SX osio kahteen ja vaikka 300ZX osiotkin mallikohtaisiin osioihin. Tulee paljon selkeämpi ja turhat kyselyt varmaan vähenisi niinkin...

Kirjoittajathan ne forumin tason tekee (ei forum).

Tuntuu että newbiet kyselee yksiä sekä samoja asioita ja modet ovat kyllästyneet koko hommaan, vittuillen haun käyttämisestä ja poistaen kaikki sodanalulta haiskahtavat viestit. Kuitenkaan saamatta esim edes otsikoiden kirjoitusvirheitä korjattua (nekin vaikuttavat tasoon).

Juhan ehdotus oli oikeastaan aika hyvä, varsinkin ylläpidollisesta näkökulmasta. Ja alueet pitäisi järjestää yksinkertaisemmin Silvia/Skyline/Z/ym. (SX:hän on kuitenkin Silvia).

Siis täh? :o Mallikohtainen keskustelu vain Klubilaisten käyttöön, ja muilla pelkästään lukuoikeudet? Hei miettikääs nyt. Foorumille tulee uus kaveri jolla jokin vika autossa, ja on luonteeltaan laiska tai ei osaa käyttää HAKUA tai ei yksinkertaisesti löydä ongelmaansa apua. Mitä itse tekisit hänen pöksyissään?

Luonteeltaan noin laiskat saa pysyäkin poissa. Hakua osaa käyttää jos osaa lukea. Tai viitsii lukea.

FinToy on saanut paljon paskaa kritiikkiä kun on niin suljettu vierailijoilta, ja foorumin ulkoasu ns."vierailijoita" kohtaan on aika karmee ja ei mielestäni kannustava liittymään koko klubiin.

Ulkopuolisten mielestä ehkä noin. Pitää kuitenkin muistaa, että Fintoys on ensisijaisesti jäseniään varten, eikä päätarkoitus ole vieraiden miellytys. 8)

Joku aika sitten kyselimme jäsenten mielipidettä kerhosta, jolloin paristasadasta vastaajasta ~20% antoi täyden kympin, ~43% ysin ja ~29% kasin, että kai tässä jotain on oikeinkin tehty, kun jäsenmääräkin kasvaa jatkuvasti, ollen tätä nykyä noin 1400.

Itse aiheeseen en osaa kun toivottaa onnea. Samat ongelmat on käytännössä kaikilla isoksi kasvaneilla avoimilla foorumeilla. Massan mukana kun tuppaa aina tulemaan kaikenlaista. :-\

(sinänsä ihmetyttää, että tämä keskustelu käydään kaikkien kesken, eikä vain kerholaisten alueella)

FinToy on saanut paljon paskaa kritiikkiä kun on niin suljettu vierailijoilta, ja foorumin ulkoasu ns."vierailijoita" kohtaan on aika karmee ja ei mielestäni kannustava liittymään koko klubiin.

Ulkopuolisten mielestä ehkä noin. Pitää kuitenkin muistaa, että Fintoys on ensisijaisesti jäseniään varten, eikä päätarkoitus ole vieraiden miellytys. 8)

Joku aika sitten kyselimme jäsenten mielipidettä kerhosta, jolloin paristasadasta vastaajasta ~20% antoi täyden kympin, ~43% ysin ja ~29% kasin, että kai tässä jotain on oikeinkin tehty, kun jäsenmääräkin kasvaa jatkuvasti, ollen tätä nykyä noin 1400.

Itse aiheeseen en osaa kun toivottaa onnea. Samat ongelmat on käytännössä kaikilla isoksi kasvaneilla avoimilla foorumeilla. Massan mukana kun tuppaa aina tulemaan kaikenlaista. :-\

(sinänsä ihmetyttää, että tämä keskustelu käydään kaikkien kesken, eikä vain kerholaisten alueella)

On käyty jo klubilaisten puolella. Jäsennistön enemmistö oli muutoksen kannalla, eli joko kirjoitusoikeuksien rajaamisella tai mallikohtaisten kokonaan sulkemisella ulkopuolisilta. Eli vain vakkarit ja jäsenet.

Näin ulkopuoliselle tuli mieleen...

Mitäs haittaa siitä on, jos ulkopuoliset sun muut pääsevät lukemaan sellaisia alueita, missä ei varsinaisesti ole mitään salaista? Sen ymmärtää ettei pääse lukemaan jotain "vain klubilaisille"-osioita, mutta siis noin muuten.

Eikös se kuitenkin tavallaan ole forumin / kerhon edun mukaista, että jaetaan tietoa mahdollisimman paljon ja mahdollisimman monelle? Silloinhan niitä uusia jäseniäkin voi saada, kun ihmiset pääsevät lukemaan kirjoituksia, ja huomaavat miten hyvä paikka kyseessä on. Vaikea kuvitella, että rajaamalla lukuoikeuksia tuo toteutuisi.

Tämä siis koskien vain lukuoikeuksia.

Sehän on selvä, että rajaamalla kirjoitusoikeuksia kirjoitusten taso paranee.

Näin käytännön esimerkkinä vaikkapa:

Itseä houkuttelee & miettityttää kovasti skylinen hankinta. Tuolta skyline-osiosta olen saanut paljon tietoa kaikkeen autoon liittyvästä, ja tämä kaikki on pelkästään parantanut mielikuvaa sekä forumista että DNSF:stä.

Joskus mietin supra IV:n hankintaa. Etsin tietoa toyo-klubilta, mutta eipä löytynyt tietoa ulkopuoliselle. Tuumasin että pitäköön kuppikuntansa, saa sitä tietoa muualtakin, ja sain. Eipä kuitenkaan jäänyt mitenkään positiivista kuvaa millään tavalla fintoys:sta. Tosin koko supra-ideakin kariutui sitten kun pääsin sellaista testaamaan :-\

Enpä tiedä niin mihinsuuntaan foorumin taso on mennyt äänestin itse että pysynyt ennallaan koska 1½v itsekin tässä pyörinyt enkä ole havaittavaa hätääntymistä löytänyt. S13 on suosituin auto josta on keskustelua ollut julmetun paljon, ja lähes jokaisesta asiasta on juttua. S14 tuntuu ajautuvan pikkuhiljaan samaan koloon. Sanoisinkin että suurin osa bull shitistä on SX-mallien puolella johon ankaraa kättä pitäis antaa ja modata kokonaan pois nämä kysymykset "miksi mun auto nykii jne" ja yleensäkin kysymykset joista on juteltu niin pirun paljon. Koska SX-mallien puoli on viestimäärältään suurin on se myöskin koko foorumin näkyvin osa jonka pohjalta monikin vetäsee johtopäätöksiä koko foorumin muitakin osia kohtaan.

Mua pisti toi kommentti vähän turhan paljon silmään. Se että itse en ole mikään autonasentaja / autoasiantuntija niin kyllä mä tykkään että tuolla mallikohtaisella puolella voisi tolla tavalla kysäistä ongelmistaan. Ja ei välttämättä

kuitenkaan se vika aina varmasti ole täsmälleen samanlainen kuin toisella on (on se kuitenkin todennäköistä).

Ja jos näistä asioista on puhuttu oikein liiaksi asti niin sittenhän oikea vastaus tuon ongelman

poistamiseksi olisi ne PROJEKTIKUVAUKSET. Ketään kiinnosta niitäkään tehdä (huomattu se on) ja

sellaisien ongelmien korjaustoimenpiteistä projektien tekeminen poistaisi kyseiset päällekkäinkyselyt

helpommin kuin hakukone boardilla. Hakukoneessa kun on se ongelma että jos joku vähänkin mainitsee

eri topikissa vastaavanlaisena ongelmana tai läheltä liipanneena niin 10 tuollaista heittoa saa hakukoneessakin sitten jo 11 vastausta joista 1 varsinaisesti sisältää sen asiapitoisen sisällön --> johtaa siihen että en mä jaksa näitä kaikkia läpi lukee kun on muutenkin turhauttava olo ongelmani kanssa vaan pistämpä uuden kysymyksen. Joku kyllä nopeemmin osoittaa oikean viestiketjun tai vastaa mun ongelmaan ja voin tuon turhan etsimiseen käytetyn ajankin viettää tallissa itse ongelmaa pähkäillen.

Äänestin laskenut koska en ole enää käynyt täällä niin usein mitä aiemmin. Tuo haku-homma tuntuu olevan monelle niin

vaikea asia. Siis mitä tässä tohtii enää kysyä jos sitä kysyttävää on? Joku on heti jupisemassa (joka tietää että aiheesta on

keskusteltu aiemmin) että käytä hakua. Ehkä sen kommentin voisi vaikka jättää sitten kirjoittamatta. Ja aina ei voi millään

tietää mitä sanaa olisi haussa hyvä käyttää. Sitten kun uudet nissanistit ovat joitain sanoja kokeilleet niin varovasti

tohditaan kysyä asiaa. Joillakin kynnys kysymyksien esittämiseen nousee korkealle kun konkarit vetävät hernettä

nenään ja vielä työntävät sitä takaraivoon asti jos aiheesta on aiemmin ollut vaikka kuinka juttua. Pistäkää sitten vaikka

linkki sinne aiheeseen ja poistakaa turha viesti muutaman päivän päästä.

Ja mielellään pidetään mallikohtaiset keskustelut siistinä, aina ne tuntuu kulkeutuvan jonnekin sittipuolelle hetken päästä.

ps.

En sillä tuota ylläolevaa kirjoittanut että joku olisi minulle vastannut "käytä hakua". Mielipide tuo vaan oli. Mutta tosiasia on

kyllä valitettavasti se, että kysyttävää minulla olisi ja haun tulosten lukeminen vie yllättävän paljon aikaa. Koska siellä

keskustelun joukossa on yleensä niin paljon sitä sittisontaa...

Ja jos näistä asioista on puhuttu oikein liiaksi asti niin sittenhän oikea vastaus tuon ongelman

poistamiseksi olisi ne PROJEKTIKUVAUKSET. Ketään kiinnosta niitäkään tehdä (huomattu se on) ja

sellaisien ongelmien korjaustoimenpiteistä projektien tekeminen poistaisi kyseiset päällekkäinkyselyt

helpommin kuin hakukone boardilla.

Tuo ongelma on todellakin huomattu. Itse yritän poistaa tätä osaltani. Olen alkanut kirjoittamaan jonkinlaista projektikuvausta mutta

ketä se nyt auttaisi kun se on tuollaista peruskamaa? Toivottavasti uusia S13 omistajia. Sitten joskus.

Vinkkinä kaikille, voidaan alkaa ihan talkoilla poistelemaan niitä omia bullshit viestejä.

Haku -> Tarkempi haku -> Haettava asia = * ja Käyttäjän mukaan = Oma nimimerkki

Ja eikun poistelemaan omia viestejä. Kaiken bullshitin saa poistaa mieluusti ja uskokaa pois, ettei kukaan niiden perään itke.

Vinkkinä kaikille, voidaan alkaa ihan talkoilla poistelemaan niitä omia bullshit viestejä.

Haku -> Tarkempi haku -> Haettava asia = * ja Käyttäjän mukaan = Oma nimimerkki

Ja eikun poistelemaan omia viestejä. Kaiken bullshitin saa poistaa mieluusti ja uskokaa pois, ettei kukaan niiden perään itke.

Tai klikkaa omaa nimeään ja ottaa "Näytä kirjoitukset".

Oikein kannatettava ajatus, mutta toivottavasti ei menisi liian itsesensuuriksi ::)

Vinkki2: Niitä vanhoja voi myös moderoida, ei tarvi välttämättä poistaa...

Mielestäni supistaminen ei ole kovin hyvä idea, sillä tieto tulee hukkumaan viestitulvan sisään.

Entä jos nuo alueet pidetään ennallaan, mutta lisättäisiin kaikkien mallikohtaisten alueiden alle valikot: jäsenille ja yleinen keskustelu ko mallista. Silloin vain jäsenet pääsisivät tekniselle puolelle ja vierailevat tähtöset mallin yleiselle alueelle?

Laaja mallikohtainen keskustelu omilla alueillaan antaa varmasti parempaa infoa alueen käyttäjille juuri siitä omasta automallista, kuin että seitsämän etuvetomallin omistajat arvailevat heille vieraan mallin ominaisuuksia. Ja mutu-tieto vaan lisääntyy. ??

Toisaalta JOS vain klubilaisilla olisi mahdollisuus kirjoittaa noihin osioihin niin mututieto voisi vähentyä? Samoin se paskanjauhaminen? Nämä on vähän sellaisia eipäs juupas asioita jonka tuloksen näkee vain kokeilemalla. Meni syteen tai saveen.

Pistäkää sitten vaikka

linkki sinne aiheeseen ja poistakaa turha viesti muutaman päivän päästä.

Mutta tosiasia on

kyllä valitettavasti se, että kysyttävää minulla olisi ja haun tulosten lukeminen vie yllättävän paljon aikaa.

Samasta viestistä lainatut lauseet. Tarkoittaako tuo sitä että muiden olisi haettava tiedot Sinulle koska haun tulosten lukeminen vie yllättävän paljon aikaa?

Mä en kyl pidä tätä äänestystä minään koska siihen on vastannut murto-osa foorumilla kävijöistä. Loput ei ole topiccia edes löytänyt tai sitten asia on liian vähäpätöinen et viitsisi edes äänestää.

Hausta vielä asiaa:

Ei tartte jokaiseen asiaan perustaa uutta ketjua, melkein kaikkea on käsitelty varsinkin 200SX osastolla ja haku on todella hyvä kun vähän testaa eri hakusanoja. Pelkästään sen haun toiminnan takia olisi hyvä jos kaikki kirjoittaisivat edes välillä kohtuullista suomenkieltä. Jos puhutaan tulpoista ja tulbista niin ei kukaan niitä haulla löydä.

Vertaillaanpas seuraavaksi kahta foorumikäyttäjää ja näiden tapaa kirjoitella foorumille. Toinen käyttäjistä on allekirjoittanut kun taas toinen on vähän aikaa sitten foorumille ilmestynyt moderaattoreiden kauhu, varsinainen foorumin tappaja. Hakua hän ei osaa käyttää ja yleensä vastailee viesteihin yhdellä tai kahdella hymiöllä. Hänen nimeään en kuitenkaan mainitse.

app:

Yhteensä 1300 kirjoitusta ja 41 aloitettua aihetta. Foorumilla vietetty aika 18 päivää, 2 tuntia ja 0 minuuttia.

foorumin vihollinen:

Yhteensä 190 kirjoitusta ja 42 aloitettua aihetta. Foorumilla vietetty aika 2 päivää, 19 tuntia ja 14 minuuttia.

Et näin... Jokainen varmaan tajuaa pointin et kaikkia netistä löytyviä linkkejä ei tartte laittaa foorumille uudeksi topiciksi tai et hakua pitää käyttää. Silloin kun käyttäjät eivät itse viitsi tehdä mitään tiedon löytymiseksi niin ainakin mulla on 200SX alueella aika herkässä se kuuluisa" poista nappi".

Edittiä! Katsokaas tämän topicin aikajanaa. Vuonna 2002 alkaa ja viimeksi tänään on aiheeseen lisätty tavaraa.

TÄMÄ ON FOORUMIN KÄYTTÖÄ PARHAIMMILLAAN, ONNEA KAIKILLE OSALLISTUNEILLE!

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=497.0

Mä en kyl pidä tätä äänestystä minään koska siihen on vastannut murto-osa foorumilla kävijöistä. Loput ei ole topiccia edes löytänyt tai sitten asia on liian vähäpätöinen et viitsisi edes äänestää.

Hausta vielä asiaa:

Ei tartte jokaiseen asiaan perustaa uutta ketjua, melkein kaikkea on käsitelty varsinkin 200SX osastolla ja haku on todella hyvä kun vähän testaa eri hakusanoja. Pelkästään sen haun toiminnan takia olisi hyvä jos kaikki kirjoittaisivat edes välillä kohtuullista suomenkieltä. Jos puhutaan tulpoista ja tulbista niin ei kukaan niitä haulla löydä.

Vertaillaanpas seuraavaksi kahta foorumikäyttäjää ja näiden tapaa kirjoitella foorumille. Toinen käyttäjistä on allekirjoittanut kun taas toinen on vähän aikaa sitten foorumille ilmestynyt moderaattoreiden kauhu, varsinainen foorumin tappaja. Hakua hän ei osaa käyttää ja yleensä vastailee viesteihin yhdellä tai kahdella hymiöllä. Hänen nimeään en kuitenkaan mainitse.

app:

Yhteensä 1300 kirjoitusta ja 41 aloitettua aihetta. Foorumilla vietetty aika 18 päivää, 2 tuntia ja 0 minuuttia.

foorumin vihollinen:

Yhteensä 190 kirjoitusta ja 42 aloitettua aihetta. Foorumilla vietetty aika 2 päivää, 19 tuntia ja 14 minuuttia.

Et näin... Jokainen varmaan tajuaa pointin et kaikkia netistä löytyviä linkkejä ei tartte laittaa foorumille uudeksi topiciksi tai et hakua pitää käyttää. Silloin kun käyttäjät eivät itse viitsi tehdä mitään tiedon löytymiseksi niin ainakin mulla on 200SX alueella aika herkässä se kuuluisa" poista nappi".

Edittiä! Katsokaas tämän topicin aikajanaa. Vuonna 2002 alkaa ja viimeksi tänään on aiheeseen lisätty tavaraa.

TÄMÄ ON FOORUMIN KÄYTTÖÄ PARHAIMMILLAAN, ONNEA KAIKILLE OSALLISTUNEILLE!

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=497.0

Onhan tossakin se "toinenpuoli"

189 (0.380 viestiä per päivä)

1302 (2.868 viestiä per päivä)

Ehkä joillekkin toi hymiöt ja turhat vastaukset on vaan sen syytä, että saa kasvatettua tota viestimäärää

ja saisi rispektiä..

Ehkä joillekkin toi hymiöt ja turhat vastaukset on vaan sen syytä, että saa kasvatettua tota viestimäärää

ja saisi rispektiä..

Mutta eiköhän me kaikki olla jo suunnilleen aikuisia ja tiedetä se että täällä sitä rispektiä saa järkkymättömällä tiedolla eikä millään hymiöillä. ei nyt oteta liian kirjaimellisesti, mutta jotakuinkin näin sen asina ainkain pitäisi mennä.

Mutta eiköhän me kaikki olla jo suunnilleen aikuisia ja tiedetä se että täällä sitä rispektiä saa järkkymättömällä tiedolla eikä millään hymiöillä.

Niin mäkin oon tällä foorumilla toivonut jo vuosia. Niinhän se meneekin mutta kun joku kertoisi näille muutamille moderaattorien kauhuille tuon vaikka rautalangasta vääntäen... Ikävintä tässä onkin että keskiverto fooruminkäyttäjällä tulee heti muutama ongelmallinen nimimerkki mieleen jonka viestit ovat silmään pistäneet, mutta ko. henkilöt ei tahdo asiaa tajuta edes lukuisista huomautuksista huolimatta.

Paremman huomisen toivossa... ;)

En oikein voi sanoa että laskenut vaiko noussut, kun ei oo kokemusta kun ½ vuoden verran.

Mutta sen verran mitä mä nyt täällä olen pyörinyt niin ihan asiallinen meininki on.

Ja kun joskus jotain "turhaa" joku postaa niin suht äkkiä se kyllä häviääkin. Ja suurinta osaahan noista mä en edes ehdi näkemään. ;)

Kaiken kaikkiaan hyvä homma että tällanen forum on olemassa. :-*