Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
jpaaso

R32 GT-R valmistustiedot

Recommended Posts

Pyynnöstä, koska en viitsinyt sotkea tuota video-threadia. Ei löydy tähän hätään vastaavia R33-R34- korimalleille mutta tällä pääsee alkuun.

Skyline GTR R-32

GT-R Vspec

Weight 3262 lbs 3306 lbs

Length 178 in 178 in

Width 69in 69 in

Height 52.7 in 53.3 in

Wheelbase 102 in 102 in

Ground Clearance 5.3 in 5.5 in

Turning Radius 17.3 ft 18.0 ft

Fuel Capacity 17.17 gallons 17.17 gallons

Total Production 43,934 1989 -1994

89' 4,555

90' 8,426

91' 7,081

92' 7,961

93' 6,204

94' 7,465

GT-R 40,390

Nismo 560

Vspec 1,453

Vspec II 1,303

N1 228

Last chassis number :

Regular GT-R BNR32-314649 November 7,1994

Vspec BNR32-313609 October 13,1994

Vspec II BNR32-313930 October 20,1994

3 runs of the R32 with chassis numbers:

Early August 21,1989 BNR32-000051 ~BNR32-017466

Middle August 20,1991 BNR32-212001 ~

Late January 1993 BNR32-300001~ BNR32-314649

Color Codes:

Early - Middle:

326 Crystal White

KH2 Gunmetal Grey

KL0 Super Silver Metallic

AH3 Red Pearl

732 Black Pearl Metallic

BL0 Greyish Blue Pearl - Special Order

TH1 Dark Blue Pearl - Special Order

Late:

326 Crystal White

KH2 Gunmetal Grey

KL0 Super Silver Metaillic

AH3 Red Pearl

732 Black Pearl Metallic

R32 History:

5-22-89 R32 is introduced

8-21-89 GT-R on sale

2-22-90 GT-R Nismo Introduced

3-11-90 GT-R Nismo On Sale

7-19-91 GT-R N1 introduced

8-20-91 Minor change - Middle

4-20-92 Skyline Autech version introduced and on sale

2-3-93 GT-R - Later - Clutch from push to pull

GT-R Vspec Added

2-14-94 GT-R Vspec II Added

BNR32

Gross production quantity

43,934 unit

Production quantity classified by type Control vehicles 40,390

NISMO 560 unit

V specifications 1,453 unit

V specifications II 1,303 unit

N1 based specifications 228

Chassis number division

GT - R NISMO (marketing quantity 500 units)

Chassis number 100000 - 100560

Early-term type: August 21st of 1989 -

Chassis number 000051 - 017466

Mid-term type: August 20th of 1991 -

Chassis number 212001 -

Late-term type: January of 1993 -

Chassis number 300001 - 314649

Register quantity of classified by year type

1989 year system (1989) 4,555 unit

1990 year system (1990) 8,426 unit

1991 year system (1991) 7,081 unit

1992 year system (1992) 7,961 unit

1993 year system (1993) 6,204 unit

1994 year system (1994) 7,465 unit

Standard setting body color

Prior-term type

Gang ray metallic (KH2)

Jet silver metallic (KG1)

Dark blue pearl (TH1)

Lead pearl metallic (AH3)

Black pearl metallic (732)

Mid-term type / latter-term type

Crystal white (326)

Spark silver metallic (KL0)

Gang ray metallic (KH2)

Lead pearl metallic (AH3)

Black pearl metallic (732)

Prior-term type

1989.8.21 Debut at that time price: 445 ten thousand yen

It comes after the ƒnƒRƒXƒJ and the ƒPƒ“ƒƒŠ, with the victory of group A as a purpose as 3rd generation GT-R debut

Total length 4,545mm~ full 1,755mm~ total height 1,340mm wheel based 2,615mm

Vehicle weight 1,430kg

The highest output 280ps/6,800rpm largest torque 36.0kg-m/4,400rpm

Engine type RB26DETT entire aerodynamic volume displacement 2,568cc

* Adoption of twin ceramic turbocharger

* Electronic control torque split 4WD (ATTESA E-TS) adoption

Adoption of *4 wheel multiple link suspension

Adoption of *225/50-16 inch tire

Nismo 1989.3.11

Sale at that time price: 441 ten thousand yen

560 units were produced as a Gr-A evolution model.

* Turbine wheel material of turbocharger from ceramics to metal modification

* In front bumper air intake addition

* Addition of hood top mall

* Modification of side sill protector

* Addition of small-sized rear spoiler

* Abolition of rear wiper

* Abolition of *ABS

* Abolition of air conditioner

* Abolition of *I/C grille

* Vehicle weight 1,400kg (light weight conversion of 30kg)

Mid-term type 1991.8.20

Sale at that time price: 451 ten thousand yen

* Addition of side impact door beam

* Driver's seat SRS air bag option setting

* Addition of seat belt alarm lamp

* Adoption of shocking absorption steering wheel pad

* Adoption of interior resistance to flame conversion material

* Modification of headlight lens and H1 conversion of valve

* Vehicle weight 1,480kg (increase of 50kg)

Latter-term type 1993.2.3

Sale at that time price: 454.5 ten thousand yen

* Clutch structure from push system in pulling system modification

From *94 model rear diff. cover form modification

V specifications 1993.2.3

Sale at that time price: 526 ten thousand yen

Commemorating Gr-A 3 year successive victories, sale

* Total height +15 it does the 1,355mm

* Brembo corporation make brake caliper - and adoption of rotor

Adoption of *BBS aluminum wheel

Tire adoption of *225/50-17 size

* Vehicle weight 1,500kg (increase of 20kg)

V specifications II 1994.2.14

Sale at that time price: 529 ten thousand yen

Commemorating Gr-A 4 year successive victories, sale

Tire modification to *245/45-17 size

* Adoption N1 of private

N1 type

At that time price: Control vehicle based 430.5 ten thousand yen

V Spec I base 509 ten thousand yen

V specifications II base 512 ten thousand yen

As a race vehicle for N1 endurance race participation sale

* In front bumper air intake addition

* Addition of hood top mall

* Abolition of rear wiper

* Abolition of *ABS

* Abolition of air conditioner

* Abolition of *I/C grille

* Derived wind board for brake cooling addition

* Headlight from projector system in suspicious looking 2 light systems modification

Also the based vehicle respectively simultaneously with *V specifications ¤ V specifications II sale modification

From *V specifications base turbine wheel material of turbocharger from ceramics in metal modification

- JjP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ASJ

Re: R32 GT-R valmistustiedot

Reilu meininki ja sillee...

hintaa tolla uutena n. 4.4 miljoona jenia eli jonnin verran yli 30 000€ :o

niinpä niin ja ~10 vuotta vanhanakin se maksaa vielä saman verran... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: R32 GT-R valmistustiedot

Reilu meininki ja sillee...

hintaa tolla uutena n. 4.4 miljoona jenia eli jonnin verran yli 30 000€  :o

niinpä niin ja ~10 vuotta vanhanakin se maksaa vielä saman verran...  :P

Tuolla ainakin on muutama:

http://www.monkys.jp/e/

t. Mika

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jore

Re: R32 GT-R valmistustiedot

...tää on oikeesti aika pähee...  ;D

http://www.monkys.jp/e/ucar/WGNC24R34.htm

On kyllä tosi hieno. Vaikkakaan tämä kommentti ei pidä paikkaansa:

"This is the only one R34 Face-lifted RB26DETT wagon in the world."

T:Jore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: R32 GT-R valmistustiedot

...tää on oikeesti aika pähee...  ;D

http://www.monkys.jp/e/ucar/WGNC24R34.htm

Tietaakseni myyty yksilo tuo. Pitais saapua Ruotsiin nyt maanantaina.

onko mitään havaintoa paljonko on kyseisestä yksilöstä jouduttu maksamaan...????

...entä onko noi stageat minkä hintaisia noin muuten maailmalla...???

Enkussa taitaa olla lähin myytävänä. Oottakaas, kaivan hinnan.

EDIT: Jaa, eipäs sen hintaa suoraan ollu ilmoitettukaan:

http://www.gtr.co.uk/html/shownews.asp?ID=q3_2003/forsale_281203

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jore

Re: R32 GT-R valmistustiedot

Enkussa taitaa olla lähin myytävänä. Oottakaas, kaivan hinnan.

EDIT: Jaa, eipäs sen hintaa suoraan ollu ilmoitettukaan:

http://www.gtr.co.uk/html/shownews.asp?ID=q3_2003/forsale_281203

Kato Andylla stagea myynnissä :)

Tollanen RS260 maksaa japanissa about 20ke ja siitä ylöspäin. Noita löytyy todella vähän ja pitää olla kontaktit kunnossa että sellaisen yleensäkään saa ostettua japanista pihalle.

Toisaalta 2,5l (GTS-t:n tekniikalla oleva) nelikko stagea kävisi myös. Noita löytyykin jo huomattavasti enemmän ja hinnat lähtee alle kymppitonnista.

T:Jore

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: R32 GT-R valmistustiedot

Enkussa taitaa olla lähin myytävänä. Oottakaas, kaivan hinnan.

EDIT: Jaa, eipäs sen hintaa suoraan ollu ilmoitettukaan:

http://www.gtr.co.uk/html/shownews.asp?ID=q3_2003/forsale_281203

Kato Andylla stagea myynnissä   :)

Ollu herra ties kuinka kauan.. Eli ei ihan halpa todennäköisesti. Sama ilmoitus löytyy saman sivuston forumin myynti-osastolta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cougar

Re: R32 GT-R valmistustiedot

jepjep.. onneksi ei ihan kättelyssä nuo r32 gt-r skyllet lopu. On meikäläiselläkin sitten mahdollisuus joskus viidentoista vuoden päästä moinen ostaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×